Skeptikko ei usko ihmiseen

ert345234234234

Olen skepsis ry:n varapuheenjohtaja ja minä en usko lainkaan ihmiseen, koska siitä ei ole vielä tehty yhtään laadukasta tieteellistä todistusta, joka pystyy todistamaan sen olemassaolon.

En usko edes itseeni, koska en kykene ajattelemaan kriittisesti ja älyllisesti aivoillani.

Mutta sen sijaan kykenen uskomaan tieteen tai median kertomuksiin, ilman että ajattelen yhtään mitä ne minulle sanovat.

Olen aito skeptikko, joka antaa ajattelun noille jotka osaavat ajatella.

Niin me kaikki muutkin Skepsisläiset teemme.

Koska propagandan tarkoituksena ei ole suinkaan rohkaista kriittistä ajatelijaa, vaan antaa moraaleille pelkureille olla tekosyy ajattelematta lainkaan!

2

157

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • äläolesinisilmäinen

Minä en usko tieteeseen. Yleensä tutkimustulokset ovat senmukaisia kuin halutaan niiden olevan ja ennen kaikkea kuka tutkimukset rahoittaa. Tässä on hyvä esimerkki monista ihmisen ravitsemukseen liittyvistä tutkimuksista. Kukaan ei tänä päivänä osaa sanoa, onko järkeä popsia kolesterolilääkkeitä, statiineja, onko voi terveellisempää kuin kasvisrasva, ym.
      Kristittyjä tieteen tekijöitä ei edes päästetä tekemään tiedettä.

• otan-osaa

"Olen skepsis ry:n varapuheenjohtaja ..."

Hei Tiina. Milloin olet sairastanut aivokuumeen, kun ennen niin hyvä ulosantisi on taantunut apukoululaisen tasolle. Sinun kannattaisi ehkä pitää kirjoittamisesta niin pitkään taukoa, että ehdit toipua sairaudestasi. Tuollaisen tekstin tuottaminen on sinulta perin noloa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois

Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja
      Maailman menoa
      271
      5759
    2. NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu

narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun
      Maailman menoa
      137
      5215
    3. Heh, Riikka runnoi Suomen BKT:n miinukselle

Suomi on Riikan irvistysten ansiosta ainoa negatiivisen talouskasvun maa EU:ssa. Ei tästä ainakaan EU:ta voi syyttää, ku
      Maailman menoa
      28
      4958
    4. Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?

Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.
      Ikävä
      130
      2255
    5. Tylsille treffeille

Hiljaisen ukon kans nuotiolle?
      Tunteet
      413
      1937
    6. Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa

Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova
      Maailman menoa
      61
      1829
    7. Ensitreffit Matti ei vaikene enää - Rehellinen tilitys epäonnistuneesta suhteesta Elisaan

Häntä pystyyn, Matti! Olet mahtava tyyppi ja varmasti “se oikea” löytyy vielä! Elisan kanssa ei nyt vaan sitten natsann
      Ensitreffit alttarilla
      18
      1802
    8. HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta

Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a
      Maailman menoa
      95
      1735
    9. Minkä lempinimen olet

antanut kaivatullesi?
      Ikävä
      105
      1582
    10. Upeeta! Rauha tulee pian!

Hieno suunnitelma ja se on toteutumassa alle kahdessa viikossa. Jihuu! Tätä on odotettukin, nyt se tulee! https://www.is
      Maailman menoa
      405
      1453
    Aihe