Onkos täällä niitä onnekkaita jotka pääsivät diakiin kalasatamaan? Itse pääsin sosionomiksi
Diakiin kalasatamaan päässeet?
7
210
Vastaukset
- hciuefniijo
Pisteet riitti mutta 9. varasijalle jäin silti. Toivottavasti paikkoja vielä vapautuisi.
- Syksylläalkaa
Sosionomi kirkon nuorisotyönohjaajaks pääsin :)
- VihdoinkinOpiskelemaan
Minäkin pääsin :)
- Staditutuksi
Diakin uusi toimipiste sijaitsee Hermannin Kyläsaaressa. Sörnäisten Kalasatama on ihan eri mesta.
- Tervizione
Staditutuksi - kampus on Helsingin katsastamassa Hermannin kaupunginosassa.osoite on kyläsaarenkuja 2 mutta sitähän ei kysytty. Onnea sinulle joka pääsit sisään ja onnea sinulle joka varalla. Toivottavasti pääset..
- sh16-
Sairaanhoitajaksi pääsin opiskelemaan diakkiin (hki).
- Terkkahoikaksi
Menin diakkiin (sh) kokeisiin ja pisteitä riitti hyvin päästä sisälle, pääsin ykkösvalintavaihtoehtoon (th sh) laureaan. :-) onnea diakkiin sairaanhoitajiks päässeille! Tuli tutustuttuu ihan mahtavan oloisiin ihmisiin valintakoepäivänä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 20411866
- 585569
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462887Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k212872- 432498
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut342083Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,471959Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131921- 381905
Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71797