Olen 30 177cm/78 kg lähes kokematon sinkkumies. Vain yksi luotettava partneri ollut, joka oli sekin suojaseksiä. Kävi mielessä, että nyt olis ehkä hyvä tilaisuus tarjoutua siitoshommiin, kun olen ainakin luotettava ja terve.
Olisko täällä halukkaita naisia sellaiseen. Kokemattomana tietenkin ihan luomusti haluaisin tuon siittämisen toteuttaa ja näin saadaan molemmat niistä tapaamisista hyötyä. Toki naisella pitäisi olla näyttää sukupuolitauti testit, niin voidaan molemmat olla turvallisisin mielin. Missään nimessä ei tarttis pelätä, että jäisin roikkuun elämäänne, eli pidetään se oma henkilöllisyys omana tietona, niin ei tartte pelätä sitäkään.
Tapaamisia voidaan järjestää vaikka hotelliin ovulaation aikoihin tuonne seinäjoen korkeuksille mielellään.
Ehkä voisin auttaa
Apumies_
0
70
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606664- 1003432
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262750- 212428
- 271953
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571832- 251670
- 321518
- 491492
- 111472