Kuuban lentopallojoukkue

mitenontassa

Onko kyseessä raiskaus jos kukaan ei maksa seksipalveluista prostituoidulle. En vihjaa että tässä Tampereen Ilveshotellin tapauksessa olisi käynyt niin, koska en ollut paikalla. Jos maksaa vähemmän kun on sovittu tai ei maksa ollenkaan. Onko kyseessä varkaus tai joki muu maksuvälinerikos.

5

201

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei on ei oli ammatti mikä tahansa.
      Toisaalta jos yhdyntä tapahtuu yhteisestä sopimuksesta mutta sen jälkeen kieltäytyy maksamasta. Kyseessä on petos?
      Olisi kiva tietää miten peruspoliisi partio suhtautuisi asiaan.

• tupakiltahuoneeseen

Tuntuu siltä että on naisia jotka haluavat 6kk palkan valtionkonttorista. Tuskimpa kukaan "rasikaaja" niitä makselee. Aina pitäisi selvittää myös raiskatun taustat onko kyseinen henkilö "normaali" vaiko joku "ilolintu" joka saalistaa rahaa. Tietävät ettei omaa nimeä julkaista misään ja saavat toimia nimettöminä. Raha se on mikä saa ihmiset tekemään epätoivoisia tekoja.

• htyghyt

Maksullinen seksi perustuu sopimukselle, ja jos osapuolet eivät noudata sitä, kyse voi olla yksityisoikeudellisesta sopimusrikkomuksesta mutta yhtälailla se voi olla myös rikos riippuen teon laadusta ja tarkoitusperistä. Tietenkin se pitää muistaa, että sopimus ei sido kolmatta, joten kahden välinen kauppa ei milläänlailla voi ulottua johonkin ulkopuoliseen ja silloin ei voida puhua enää sopimusrikkomuksesta, jos tämä ulkopuolinen toimii ikäänkuin olisi yksi sopimusosapuoli, vaan se on siinä tapauksessa oletusarvoisesti oikeudetonta mikäli vastapuoli ei satu hyväksymään toimintaa.

• kyseessäkaiLTO

• 632551515

Ei ole raiskaus.

Raiskauksen määritelmä on: "Joka pakottaa toisen sukupuoliyhteyteen käyttämällä henkilöön kohdistuvaa väkivaltaa tai uhkaamalla käyttää sellaista väkivaltaa, on tuomittava raiskauksesta ... Raiskauksesta tuomitaan myös se, joka käyttämällä hyväkseen sitä, että toinen tiedottomuuden, sairauden, vammaisuuden, pelkotilan tai muun avuttoman tilan takia on kykenemätön puolustamaan itseään tai muodostamaan tai ilmaisemaan tahtoaan, on sukupuoliyhteydessä hänen kanssaan."

Prostitoitu on antanut suostumuksensa ja maksamatta jättäminen on petos.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      100
      3437
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      3117
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      434
      2614
    4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      80
      2413
    5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      84
      2366
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      96
      2076
    7. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      40
      2066
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      22
      1690
    9. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1676
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      41
      1637
    Aihe