JANIN AUTOHUOLTO??!

Mietteliäsautonomistaja

Siis millainen käsitys/kokemus teillä on tästä Jani Romppasen autohuollosta ??? Itse olen kuullut monilta tuttaviltani kuinka ajoneuvot vain seisovat siellä kuukausi tilkalla ja mitään ei tapahdu ??? Ei kannata varmaan omaani viedä ????

74

8630

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Chrysoula

      Romppasen paja on paja paremmasta päästä. Hoituu pelti- maalaus- kone- vaihdelaatikko- jarru- ym. hommat vikkelästi ja taidolla. Hintataso vähintäänkin kohtuullinen. Puheet viikkotolkulla viipyneistä autoista silkkaa hevonpaskaa.Jos työtä viedessäsi sovit jotain ja itse pysyt sovitussa, niin pysyy Romppanenkin.
      Suosittelen.

      • arvaamitävielä

        Eikä siinä vielä kaikki....


      • Anonyymi

        Elätkö jossain harha kuvitelmissa


      • Anonyymi

        Siis kaikki onnistuu ja vikkelästi....
        Missä korjaamolla olet ollut?


    • tottajoka

      Ei missään nimessä kannata sinne viedä. Seurustelee moottoripyöräjengiläisten kanssa.

      • Läckeberg

        Ihanko olet itse nähnyt ?


      • Läckeberg

        Sitäpaitsi motskariporukka on konemiehiä. Sulla taitaa olla Pupu pöksyissä muun lisäksi.....


      • novoivoi

        Ja mitä sitten? Hoitaa hommansa, väliäkö sillä keiden kanssa kaveeraa.


      • ennenolieetujasauli
        Läckeberg kirjoitti:

        Sitäpaitsi motskariporukka on konemiehiä. Sulla taitaa olla Pupu pöksyissä muun lisäksi.....

        Turengissa ei paljon mitään motskariporukoita edes ole joka mitään korjais...uusia pyöriä näkyy olevan...


      • Anonyymi
        novoivoi kirjoitti:

        Ja mitä sitten? Hoitaa hommansa, väliäkö sillä keiden kanssa kaveeraa.

        Hoitaa miten hoitaa, 😂


    • onkin

      Potkaissut.

    • okki

      En ikinä vie autoo sinne..kyllä se on nähty ja kuultu....ammattikoulukin parempi, nopeempi, ja ennen kaikkea luotettavampi...suus käy ja kädet ei mut silti aina naama on paskassa

      • Pönn

        Joopa joo. Taas näitä paskan puhujia. Ja niitä riittää kun ei oo muuta tekemistä.


    • asioimassakäynyt

      Palvelu ihan hyvää.tilat on mitä on.työn laatu ihan hyvää.

    • hoomoilander

      tä?

    • Jestassentään

      Auto tuli kuntoon.

    • Ryönänsuu

      Hyvin on homma hoitunut,niinä muutamana kertana kun olen sinne vienyt tosin aina kilpailutan työn joten sen suhteen useammin vien muualle.

    • Romurekka1

      Kyseiseen korjaamonräppänään kun viette autonne korjaukseen, on sama asia kun ajaisit autosi suoraan Leppäkosken romuun! ;)

      • Anonyymi

        Pitää muuten paikkansa 👍👍👍


      • Anonyymi

        Homma toimii hyvin Jannulla
        Asiakkaana ystävystynyt, sillä kaikin puolin hyvä tyyppi. Ammatillisesti sekä siviilissä. Turengin ahdasmielisen pikkukylän kateelliset ja tietämättömät puhuu asioista, mistä todellisuudessa eivät tiedä mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Homma toimii hyvin Jannulla
        Asiakkaana ystävystynyt, sillä kaikin puolin hyvä tyyppi. Ammatillisesti sekä siviilissä. Turengin ahdasmielisen pikkukylän kateelliset ja tietämättömät puhuu asioista, mistä todellisuudessa eivät tiedä mitään.

        Onko protestilista faktaa vai fiktiota?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko protestilista faktaa vai fiktiota?

        On niitä kuule muillakin Turengin firmoilla. Niilläkin kellä ei uskoisi olevan.... Katsopa piruuttaan kun osoitat sormella yhtä firmaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Homma toimii hyvin Jannulla
        Asiakkaana ystävystynyt, sillä kaikin puolin hyvä tyyppi. Ammatillisesti sekä siviilissä. Turengin ahdasmielisen pikkukylän kateelliset ja tietämättömät puhuu asioista, mistä todellisuudessa eivät tiedä mitään.

        Älä kerro kenellekään.
        Kellä onni on se onnen kätkeköön.
        Jos löytää jonkun luotettavan ystävän pitää ehdottomasti olla siitä hiljaa.
        Tapaamisetkin jossain hiljaisessa paikassa missä ei muita ihmisiä.
        Turengissa niin valtava kateus ja ahdasmielisyys.
        Meidän turenkilaisten on syytä olla onnelisiä että joku viitsii pitää autokorjaamoa täällä pikkukylässä.


    • Eimuuta

      Onko siellä automaalaamo?Siis viimisen päälle?

    • kiitostavain

      Ei kannata viedä omani oli 3kk huollossa ja piti hakea muualle korjattavaksi kun ei mitään tapahtunut

      • Älänytviitti

        3 KK huollossa.
        Tuota nyt ei usko enää kukaan.


    • volvojouko

      3kk huoltoaika uusiin autoihin on jopa lyhyt ja täysin mahdollinen koska osia pitää tilata ulkomailta.Hyvä että auto tuli kuntoon.

      • Bullshit3

        Paska puhetta. Yhteenkään nykyautoon ei varmana odoteta perus huoltoon tarvittavia osia kolmea kuukautta. Kävellenkö ne paketit tänne suomeen tuodaan?


    • jari_aikio

      Yhteystiadot kiitos kun sivut menny kii ja teenkö uudet?
      Asiakaspalvelu voisi olla hiukka ripeempää..
      Hinta/laatu on niinkuin pitää ja palvelu muuten loistavaa!
      Tiukkapaikka soitto antoin palvelua kun oma auto hajosi eli kandee soittaa ja kysyä apua vaikkei ehkä illalla saakkaan kiinni.. ehm..
      Suosittelen ja kokeilkaa!

      t:jaspi

      • Arttusetä

        Miten sinä huomasit asiakaspalvelun ripeettömyyden?


      • Anonyymi

        Höpö höpö


    • Jeesuskinauttaa

      Mikä vika oli ja tuliko kuntoon ja mitä kustansi?
      Mikä auto merkki?

    • Takakammarinopel

      Hyvä ja edullinen. Ystävällinen ja nopea palvelu. Auttaa aina kun mahdollisuus. Autokorjaamoista yksi harvoista joissa hoitaa työt kerralla kuntoon. Pisteet sille. Myös Rami ja Artsi hoitaa hommansa. Kaikista ei voi sanoa samaa. Liikaa kallistuu negatiivisuus niitä yrittäjiä kohtaan noitten muikkelit hoitavat autoremppahommissa ohjaukset (saako mies korjaa jonkun autoa,voiko mies olla autokorjaamolla milloin,seisoo ku tatti korjaamolla asiakkaitten aikana vaik ei v*ttuakaan tajua kaaroista mittää,käsi ojossa ottamassa maxuu vaik ei viell tiietä ees mitä kaikkee pitää duunaa ja mitä maxaa) Moni autokorjaamo menettänyt niitte omien akkojen takia asiakkaat ku antavat niitte häslätä korjaamoasioissa.

      • Anonyymi

        En ole täällä Turengissa havainnut kyseistä toimintaa.
        Sekava mielipidekirjoitus,kuka on kirjoittaja?


      • Anonyymi

        En ole täällä Turengissa havainnut kyseistä toimintaa.
        Sekava mielipidekirjoitus,kuka on kirjoittaja?


    • Olenainaoikeassa

      Takakammarinopel.oletko käynyt koulua leppäkoskella?tuo x kirjaimen käyttö kertoo että olet

    • Janinpisteet9

      Yhdyn samaan
      Korjaamot miesten paikka ja akat sinne kotiin soppaa keittään jos ei oo asiakkaina :DD

      • Naurettavaalätinää

        He, he.
        Kylläpä on munatonta juttua.


      • Anonyymi

        Näin!


      • Anonyymi

        Onpas se hirveetä jos nainen on töissä korjaamolla.
        Autokorjaamo yhtälailla naisten kuin miesten työpaikka.


    • Kaikenlaistakuullut

      Ehkäpä korjaamo yrittäjän vaimo vahtii miestänsä...muilta naisilta.Työpaikka romanssi on aina mahdollista.

    • Servi

      Vai muilta miehiltä😀

    • Maksuträstissä

      Kattokaapa protestilistalta millanen yritys kyseessä!!

    • Mietinpävaan

      sais nähdä milasen turbo vikasen auton sieltä saa korjattavaksi. Ollu jo vuoden korjattavana ja turbo kertaalleen vaihdettu vaan eipä toimi

    • Väliäkö

      Jos satut viemään oman autosi autohuolto Janille nii katso ettei sulla oo saman merkkinen auto kun sillä tai sen kavereilla muuten voit joutua maksamaan niiden autojen osat. Protestilistalata kyllä näkyy kunnian himo työtään kohtaan :) jos joku väittää että tekee työnsä nopeasti ni kyllä Paska puhuu!! Prätkä hiiret ja mannet siellä pyörii

    • astra

      Ihan hyvää palvelua saanut ei mitään valittamistavalittamista. Ainahan valittajajia on joille mikään ei riitä viekää romunne leppäkoskelle paalattavaksi. Kaytän jatkossakin ko korjaamissa tarvittaessa .

    • Huonopalveöu

      3kk saa odottaa

    • keltainenauto

      Eiks se aja hinuria nykyään? Laajentanu toimintaa?

    • Anonyymi

      Tällä niinsanotulla " korjaamolla" ei ole mitään tekemistä oikean autokorjaamon kanssa. niin se vaan on! jos haluatte autonne kuntoon, niin Hämeenlinnasta löytyy hyviä ja luotettavia korjaamoita ( muutamaa poikkeusta lukunottamatta) esim. Motonet-huolto on sellainen. Kokemuksesta voisin myös suositella erästä kantolassa sijaitsevaa yhden miehen autohitsaukseen erikoistunutta pajaa. Tekee hommat hyvin ja halvalla.

      • Anonyymi

        Motonet huolto ei osaa ku rahastaa.


    • Anonyymi

      Autohuoltoon on viety auto,kuukausia sai valohoitoa. Ja mun autosta lähti osa toiseen saman merkikseen ja malliseen autoon "lainaks"mikä ei koskaan palautettu. Puheita oli ja selityksiä kuinka on jannu ollu sairaalas millon milläkin syyllä silti pystyi ajaa hinausautoa vaikka oli selkä paskana jne.en vie yhtäkään autoa sinne enää ikinä, älkää tekään.selityksiä löytyy varsinkin jos oot auton jo maksanu Miks autoa ei ole huollettu/korjattu ni ku oli sovittu. Kaveri sopis hyvin poliitikoks, yhtä hyvä jauhaa paskaa..

      • Anonyymi

        Auton osien toimitus kestää nykyään noin 2-3kk tilauksesta.
        Siinä syy miksi tänä päivänä joka korjaamolla joudut odottamaan autosi valmistumista noin 4-5kk.


      • Anonyymi

        Pakko se sairaslomallaki kai perheelle leipä on koetettava jostai hankkia. Se on pappa ja isä ja aviomies. Kyl se nopeasti hoitaa hommat kun lyötte tukun käteen rahaa =D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Auton osien toimitus kestää nykyään noin 2-3kk tilauksesta.
        Siinä syy miksi tänä päivänä joka korjaamolla joudut odottamaan autosi valmistumista noin 4-5kk.

        Äläs höpötä. Viikko korkeintaan.
        Tai noh riippuu mistä tilailee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Auton osien toimitus kestää nykyään noin 2-3kk tilauksesta.
        Siinä syy miksi tänä päivänä joka korjaamolla joudut odottamaan autosi valmistumista noin 4-5kk.

        Kyllä mä oon saanu osat seuraavana päivänä , viimestään viikon sisään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pakko se sairaslomallaki kai perheelle leipä on koetettava jostai hankkia. Se on pappa ja isä ja aviomies. Kyl se nopeasti hoitaa hommat kun lyötte tukun käteen rahaa =D

        Pitääkö remontti siis maksaa etukäteen?
        Miten sittenkään tulee nopeasti valmista jos osien saapuminen Turengin rautatieasemalle kestää 3-4kk tilauksesta?


      • Anonyymi

        Olet aivan oikeassa, suu aukee sitä itteensä tulee suusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pakko se sairaslomallaki kai perheelle leipä on koetettava jostai hankkia. Se on pappa ja isä ja aviomies. Kyl se nopeasti hoitaa hommat kun lyötte tukun käteen rahaa =D

        Jos korjaamoyrittäjän saa korjaamaan autoa ainoastaan etumaksulla........parempi etsiä toinen korjaamo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos korjaamoyrittäjän saa korjaamaan autoa ainoastaan etumaksulla........parempi etsiä toinen korjaamo.

        Ei siellä tarvii etukäteen maksaa vaan sitten kun on homma hoidettu. Olen itse käyttänyt tätä korjaamoa. Taidat olla yksi ja sama joka kommentoi omia juttujaan. Jos on valittamista niin mene sinne korjaamolle valittaan.... Ja aina voi käyttää muita korjaamoita jos ei ole johonkin tyytyväinen.


      • Anonyymi

        Maksoitko remontin etukäteen??
        Jos maksoit niin miksi??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maksoitko remontin etukäteen??
        Jos maksoit niin miksi??

        Mä maksan etukäteen arvioidun hinnan kun en taas tiedä onko rahaa silloin kun pitäis hakee auto. Joillain seissytkin autot kun niillä ei ole ollut rahaa hakea autoa kun on laitettu kuntoon // maksu haun yhteydessä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä maksan etukäteen arvioidun hinnan kun en taas tiedä onko rahaa silloin kun pitäis hakee auto. Joillain seissytkin autot kun niillä ei ole ollut rahaa hakea autoa kun on laitettu kuntoon // maksu haun yhteydessä

        Mä en maksa mitään etukäteen.
        Oletko koskaan kuullut pankista?
        Sinne voi viedä rahat tilille säilytykseen silloin kun viet autosi huoltoon ja sinulla on rahat siihen ja sitten kun joskus tulevaisuudessa autosi huolto tulee tehdyksi, nostat rahat ja maksat autosi huolto laskun.
        Yksinkertaista eikö totta?
        Kommenteista päätellen ei mitään kiirettä nostaa rahoja pankista.


    • Anonyymi

      Hommat tuli kyllä alussa tehtyä ja luotto syntyi, sen jälkeen mitää ei tapahtunu, en suosittele, ellet ole sen kavereita.

      • Anonyymi

        Mites ne jäteöljyt ym ongelmajätteet hoituu, onko tää se paikka mistä oli juttua janakkalan sanomissa...


    • Anonyymi

      En kyllä veisi mitään tämän kaverin korjattavaksi ei mitään kunnon koulutusta ja rikollinen kaikki jotka tämän kaverin tuntee niin tietää mikä on.on nyt olevinaan niin rehellinen mutta todellisuudessa jotain muuta,ei nytkään varmaan kaikki ei kestä päivänvaloa tiedän mistä puhun, tunnen kaverin ja tiedän mikä on ns miehiään tiedän että autoja se ei osaa korjata mutta valehdella ja varastaa huijata ,ja jos viet auton sinne niin älä jätä mitään rahan arvoista ja katso onko auto samassa kunnossa kun veit sen sinne ,usko ennemmin joulupukkiin tai Aku Ankkaan kun Janin ns auto korjaamoon

      • Anonyymi

        Niin ja mistä hommaa varaosat ei varmaan ostanut ja varmaan myy osia mitä on sattunut tarttumaan käsiin,ja ilman kuittia tehdään, jos tehdään mutta maksu otetaan vaikka ei ole tehty mitään että tälläistä hyvää palvelua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja mistä hommaa varaosat ei varmaan ostanut ja varmaan myy osia mitä on sattunut tarttumaan käsiin,ja ilman kuittia tehdään, jos tehdään mutta maksu otetaan vaikka ei ole tehty mitään että tälläistä hyvää palvelua

        "Romppasen paja on paja paremmasta päästä. Hoituu pelti- maalaus- kone- vaihdelaatikko- jarru- ym. hommat vikkelästi ja taidolla. Hintataso vähintäänkin kohtuullinen. Puheet viikkotolkulla viipyneistä autoista silkkaa hevonpaskaa.Jos työtä viedessäsi sovit jotain ja itse pysyt sovitussa, niin pysyy Romppanenkin.
        Suosittelen."

        Vikkelästi ja taidolla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Romppasen paja on paja paremmasta päästä. Hoituu pelti- maalaus- kone- vaihdelaatikko- jarru- ym. hommat vikkelästi ja taidolla. Hintataso vähintäänkin kohtuullinen. Puheet viikkotolkulla viipyneistä autoista silkkaa hevonpaskaa.Jos työtä viedessäsi sovit jotain ja itse pysyt sovitussa, niin pysyy Romppanenkin.
        Suosittelen."

        Vikkelästi ja taidolla

        No pari kertaa oon autoani Janilla käyttänyt ja korjauksiin olen ollut tyytyväinen.sen sijaan sovitusta aikataulussa ei sitten pysytty millään ,aina oli joku selitys miks ei ollu ehditty,kysellä piti moneen kertaan ja homma siirry .
        Tämä siis muutama vuosi sitten, nykyään käytän autoani muualla huollossa jossa sovituista asioista pidetään kiinni .


    • Anonyymi

      Kyllä nuo mustamaalaukset Janista ovat täyttä hevonp*skaa. Kateelliset kirjoittelee valheita. Jani osaa tosiaan korjata auton kuin auton ja on erittäin edullinen. Itse joskus käytin auton korjattavana hänellä ja auto tuli kuntoon, eikä autosta ollut häninnyt yhtään mitään. Te, jotka täällä mustanaalaatte häntä, niin menkää kertomaan hänelle suoraan, jos olette muka huijatuiksi tulleet. Luulen, että yksikään häntä mollaava kirjoittaja ei uskalla tehdä sitä. Mä nauran teille pelleille, jotka hänestä vääriä sanoja sanotte. Hävetkää

    • Anonyymi

      Siinä Jani kehuu itse itseään, kuinka hyvä hän on.en usko että kukaan kehu häntä muuta kuin itse.

    • Anonyymi

      Kyllä minäkin kehu ja nimeni on ihan joku muu kuin Jani!

    • Anonyymi

      Raimokin kehuu

    • Anonyymi

      Kuka korjaisi ladani pakoputken Turengin alueella?

    • Anonyymi

      Vieläkö tämä Romppasen autohuolto on toiminassa ja missä osoitteessa tämä sijaitsee? Vw passat sekä Vw golf itsellä ja pitäisi moottoriöljyt ja kaikki suodattimet vaihdattaa. Terv. Seppo

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      2451
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1968
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1948
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      88
      1759
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1520
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1200
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe