Suunnittelen UFYN kautta jenkkeihin lähtemistä, ja kaipailisin kokemuksia.
Oon valmistautunu jo siihen että kaikki voi mennä päin kettuja, ja oon kokenu rankan lapsuuden joten oon mielestäni henkisesti tarpeeksi vahva. Lisäks temperamenttisuutta löytyy ja osaan ottaa ohjat omiin käsiini ja jos tarvii nii tarttua härkää sarvista ja joutua tuntemattomaan. En pelkää yhtään, mutta osaan kyllä olla varovainen tarvittaessa.
Meinasin itseasiassa lähteä eka Exploriuksen kautta, mutta öh, eksyin tänne niih jos huonot jutut on vältettävis nii kyllä mä mieluummi parempaan satsaan ::::D
YFU USA kokemuksia?
4
288
Vastaukset
- Valitseoikein
Meidän vanhin tytär oli vaihdossa YFU:n kautta ja hänellä meni hyvi. Olemme olleet myös YFU vaihto-oppilaan hostperheenä ja kaikki on toiminut silloinkin hyvin. YFU on yksi vanhimmista järjestöistä ja valitustapauksia ei vaikuta olevan niin paljon suhteessa vaihtoon lähteneiden määrään. Kaikilla järjestöillä/yrityksilla on joitakin epäonnistuneita tapauksia mutta toisilla enemmän. Valitse tarkkaan ja ota selvää asioista. Vaikuttaa että et luota vain markkinointiin. Well done! Ei aina auta vaikka kuinka tomera itse olisi jos joutuu huonon käsittelyn kohteeksi, eikä saa sitä apua mitä luvataan. Onnea ja antoisaa tulevaisuutta!!!
- pichipichiAP
Selvä, kiitos!
- DreamOnSoSad
"Lisäks temperamenttisuutta löytyy ja osaan ottaa ohjat omiin käsiini ja jos tarvii nii tarttua härkää sarvista ja joutua tuntemattomaan. En pelkää yhtään.."
Ei paljon auta, jos järjestö päättää päästä sinusta eroon! Siinä lyödään lentoliput kouraan ja saatetaan uhkailla rikosrekisterillä ja nuotisovankilalla... Näin toimii vaihto-oppilasjärjestöt, jotka lupaavat olla tukenasi ennen vaihtoa, koko vaihdon ajan ja vielä sen jälkeenkin!
Tapauksia ja esimerkkejä riittää!! - knejapecaef
Itsellä sellainen käsitys, että YFU on hyvä järjestö vaikka mulla olikin Explorius itellä järjestönä (ja oli kyllä hyvä vuosi). Lisäks suosittelisin kokeilemaan josko rotareitten kautta pääsis :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait593321Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso31064Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani3910- 20890
Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän
Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 68800Mistä tietää, onko hän se oikea?
Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha60734Miten voitkin olla aina niin fiksu
...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä44694Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es27692Oot kyl rakas
Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t28632Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."
Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve4627