EOK:n liittokokous Rovaniemellä

Minä jo ehdin ajatella, että Junttu on siirtynyt helkyttämään Siioin lauluja, kun päivityksiä ei näy, ei kuulu. Mutta sai sentään oikeusturvatoimittaja laiskansuonensa poikki ja lykkäsi kokouskutsun sekä Facebookkiin että nettisivulle.
Että yleinen kokous on taas Rovaniemellä. Siitä katsokaa lisätietoja:
https://www.facebook.com/eok.ry/posts/1034108913309620

Edellisessä kokouksessa vuosi sitten olin jo simona mukana ja kirjoitin ansiokkaita raportteja tänne. Yhtä ansiokkaasti ne myös siivottiin pois sivuilta. Koijarin sysimusta sielu ei kestä totuuden kirkasta valoa.

Ne normaalit junttaukset ja yhdistysdemokratian kuraan polkemiset tehdään Ounasvaaran hotellin auditoriossa. Kokouksen sävelet ovat selvät ja etukäteen sovitut. Petteri ehdottaa Jarppaa ja Jarppa ehdottaa Petteriä. Kokous pidetään suljettujen ovien takana, sitä ei saa kuvata tai äänittää. Parasta olisi, jos kokouksessa vielä pidettäisiin turvatkin kiinni. Tämmöistä kätisi kokousedustaja, jota ei koskaan näy kuvissa, mutta kätinä kyllä kuului viime kerralla suljetun ovenkin lävitse.

Kokouspaikka on komea, sieltä on hyvä alamäkeen lontustella kohti kaupunkia. EOK jäsenet tietysti varastavat luonteensa mukaisesti hotellin pihasta polkupyörän. Polkupyöräilijän ei tarvitse polkea, jarrua pitää vaan muistaa painaa Jätkänkynttilän sillalle noustessa tai löytää itsensä jorpakosta. Matka on pitkä ja virkistävää tuoppia ei sitten saa ennen Pohjanhovia. Minun mielestäni ei ole mitään järkeä jäädä sinne mäen päälle pitempään istumaan. Kaupungin riemut ovat 3 kilometrin päässä ja joen toisella rannalla.

Olisihan siellä boolin kiskontaa jurnuttajan pihanurmella, mutta se paikka on varsinainen puutteenperä. Väärällä puolen jokea ja matkaa kaupunkiin vaikka mitä. Itikat siellä pihalla syövät selväpäisen hengiltä. Sinne ei kannata ajautua, sen opin jo viime kesänä.

Rovaniemen kaupungissa valittavissa on sitten Pisto tai Pohjanhovi. Pisto on perinnepaikka vetää henkselit solmuun. Pohjanhovissa sitten istuvat kullankaivajat, jätkät ja muu arvonsa tunteva ja varakkaampi väki. Sijoitusklubin jäsenten kannattaa pysyä poissa Pohjanhovista, siellä voidaan lätkäistä koijaria nekkuun.

Että tämmöinen kokous on tulollaan. Ajattelin käväistä katsomassa. ;))))

PS. Tämä oni samalla seuranta- ja valvontailmoitus no. 1/2016 EOK:n toilailuista

14

190

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Brynolf-II-Epäluotettava

      > ...kirjoitin ansiokkaita raportteja tänne.

      Et kirjoittanut.

      Kirjoitit kaikenlaista sekalaista lapsellista soossia, jossa ei silloinkaan ollut totuutta tai asiaa edes nimeksi. Soossin hämmennyksen hallitset, joten ammattisi on pakko olla joko kylmäkkö tai kokki, vaikka senkin toki kiellät. Eikä ammattisi tietenkään kiinnosta tätä arvaustani enempää.

    • Liittokokouksessa on lauantaina klo 14.10 varattu aikaa jäsenistön puheille. Nyt kun liittokokouksessa ollaan ja minä olen vanhan liiton miehiä, ajattelin pyytää puheenvuoron.

      Winkkariasiassa EOK on tukka tuulessa liehuen luvannut viedä klubilaisia Euroopan Ihmisoikeustuomioistuimeen.
      Tässä Petteri maalailee asiasta vuonna 2010:
      http://eok.fi/eok/index.php?option=com_content&task=view&id=321&Itemid=64

      Ei-asianajaja, varatuomari taas ounasteli 2014, että puinti, uinti ja muu suhaus jatkuu EIT:ssa:
      http://www.savonsanomat.fi/kotimaa/Wincapita-puolustus-puhuu-jo-EITsta/497834

      Minä vanhan liiton miehenä uskon, että sekä mikä puhutaan, myös tehdään. Ajattelin kysyä, että mihinkäs ne rattaa nyt ovat kaatuneet. Eikös meidän pitänyt isolla porukalla hakea oikeutta Strasbourgista?

      Trölli tuossa negrofiilinä löpisee jotakin kylmästä kokista. Jätän ne puheet omaan arvoonsa.;))))

      • Valtakunnanmaali

        Kiitos mainiosta linkistä vuodelta 2010.

        "Olen tähän asti pitänyt lähinnä vitsinä tai vainoharhana, kun minulle muutamat juristitkin ovat sanoneet ihan vakavissaan, että näin WinCapitan asia on päätetty joidenkin valtion edustajien sopimuksilla hoitaa ihmisoikeuksista piittaamatta, ja että valtionsyyttäjät eivät juttuun enää sotkeudu, jotta eivät likaisi omaa mainettaan ja uraansa ihmisoikeusloukkaajina, sanoo Kavonius "Nyt täytyy vakavasti ruveta itsekin miettimään, voisiko asia sittenkin olla noin", toteaa Petter Kavonius."

        Koepallo ja valtakunnanmaali.

        Linkin kautta löytyi myös toinen linkki:

        http://www.oikeus.pro/

        Aikamoista tietoutta ja taituruutta. Kyllä EOK osaa.


    • Kun mies kirjoittaa niinkin viisaita kuin OTT kirjoittaa, lienee hän kaikkinäkevä, kaikkitietävä ja kaukaa viisas.

      http://www.kavonius.fi/page6.php
      ”Paradigma tarkoittaa oikeana pidettyä, yleisesti hyväksyttyä ja auktoriteetin asemassa olevaa teoriaa tai viitekehystä, kuten esimerkiksi evoluutioteoriaa, suhteellisuusteoriaa tai käsitystä ihmisen mielen toiminnan samaistamista aivojen ja muun kehon biologis-kemialliseen toimintaan.”

      http://keskustelu.suomi24.fi/t/9637262/kavonius-valuuttakauppaohjelma-toimii!!!
      Hypnoosi varmistaa kaupat.

      Tämmöistä tietoa ja taituruutta harva edes kehtaa julkisesti osoittaa.

      Hiphurraa taas.;))))

    • Saarnaaja

      Ehdotan, että oikeusturvatoimittaja aloittaa puheen WC-oikeudenkäynneistä Saarnaajan sanoin:

      ''Ei mitään uutta auringon alla

      2 Turhuuksien turhuus, sanoi Saarnaaja, turhuuksien turhuus, kaikki on turhuutta!
      3 Mitä hyötyä on ihmiselle kaikesta vaivannäöstä,
      jolla hän itseään rasittaa auringon alla?''

      Tämä on rahanarvoinen neuvo tunkeille.

      Tässä heille lisää viisauskirjoituksia:

      http://www.evl.fi/raamattu/1992/Saarn.1.html#o1

    • Kas vain, veli lukee Saarnaajaa. Sitä kannattaakin lukea, sillä: ” .... viisaus on kyllä tyhmyyttä hyödyllisempi....sillä viisaalla on silmät päässä, tyhmä hapuilee pimeässä.”

      Saarnaajaan tavoin minä olen etsinyt totuutta, olen kääntänyt kiviä ja nähnyt vaivaa, jotta totuus olisi tupsahtanut esiin. Turhaan. Eivät nämä Winkkarin tuulipukutorvelot mitään totuutta kaipaa. He kaipaavat niitä lanttejaan, joita ovat nusaisseet köyhältä sukulaiseltaan ja joita virkavalta nyt takavarikoi.

      ”Viisaan sydän vie onnea kohti, tyhmän sydän onnettomuuteen.”
      Näin kävi Winkkarissa, ei voi mitään. ;))))

    • Br-Pa-Ho

      Paskaperse: "Saarnaajaan tavoin minä olen etsinyt totuutta."

      Et ole etsinyt.

      Olet vain halunnut nostaa omaa häntääsi kuten lehmä nostaa häntäänsä. Totuus ei ole sinua kiinnostanut, niin paljon olet foorumilla aikojen saatossa vääristellyt ja valehdellut.

      Paskaperse: "...olen kääntänyt kiviä ja nähnyt vaivaa, jotta totuus olisi tupsahtanut esiin."

      Et ole kääntänyt mitään muuta kuin vaimosi lompakon ja kylkeäsi. Totuus on ollut tiedossa jo vuosia, mutta oleellista sinulle on edelleen saada nostaa omaa häntääsi ja loukata verbaalisesti omaa sukulaismiestäsi, joka oli WinCapitan jäsen. Millaiset muuten ovat suhteesi sukulaismieheesi nykyisin ja oletko kertonut hänelle, millaisia tarinoita kerrot hänestä tällä foorumilla - eikö ole kiusallista haukkua häntä vaikkapa sukujuhlissanne naamatusten?

      Paskaperse: "Eivät nämä Winkkarin tuulipukutorvelot mitään totuutta kaipaa."

      Objektiivinen totuus löytyy oikeuden papereista ja tutkija Rantalan väitöskirjasta, ja se totuus on ollut tiedossa jo vuosia. Edellä mainittu totuus ei kuitenkaan ole sama kuin sinun itsesi saarnaama, sillä sinä olet alusta saakka toivonut kaikille jäsenille rangaistusta ja kaikkea pahaa oman totuutesi nimissä. Jos mummosi olisi vielä hengissä, hän olisi ylpeä sinusta: sen verran kieroon kasvaneita olette jumalanpelossanne molemmat. Silmä silmästä ja hammas hampaasta oli mummosi opetus sinulle - ja hyvin meni viesti perille.

      Paskaperse: "He kaipaavat niitä lanttejaan, joita ovat nusaisseet köyhältä sukulaiseltaan ja joita virkavalta nyt takavarikoi."

      Ei köyhällä sukulaisella ollut pistää 3000 euroa klubiin.

      Ihan kuten Tri Rantala sanoi: "Mukana oli jopa useampia sijoitusneuvonnan ammattilaisia pankeista ja omaisuudenhoitajista. Huijaukseen lähti sijoittamaan myös varovaisiksi ja kriittisiksi miellettyjen joukko, kuten professorit ja poliisit." Todistetusti jopa Harvardin käynyt ekonomi halusi mukaan toimintaan!

    • Puhut palsternakkaa. Saarnaajan tavoin minun todettava sinun löpinöistäsi: ”Käyrä ei voi olla suora, puuttuvaa ei voi laskea mukaan.

      Pahimmat mölyäjät; ne kivien kääntäjät, lean loksauttajat ja totuuden etsijät ovat aikaa sitten luikkineet karkuun. EOK tuputti Juntun suulla niitä äärimmäisen ankaria toimenpiteitään, mutta nekin olivat vain tyhjää suunsoittoa. Koijareiden puheet olivat kyllä rentteviä, mutta teot jäivät kovin vaatimattomiksi.

      Tässä mielessä sinä - ystäväni Trölli - olet kiitettävän sinnikkäästi jaksanut toitottaa palstalla muunnettua totuuttasi. Eihän se sinun totuutesi yleispäteväksi faktaksi muutu, mutta anna mennä vaan. Onhan se hupaisaa kuulla, miten klubilaiset olivat professoreita ja poliiseja lähes kaikki tyyni.;))))

      • Br-Pa-Ho

        Paskaperse: "EOK tuputti Juntun suulla niitä äärimmäisen ankaria toimenpiteitään, mutta nekin olivat vain tyhjää suunsoittoa."

        Sinä toitotit yhdessä Ada Flinkin kanssa, että kaikki 10.000 jäsentä tulevat saamaan rangaistuksensa, erityisesti sakkoja, mutta useampi sata saa joko ehdollisen tai ehdottoman vankeustuomion. Miltäs tuntuu nyt jälkikäteen pohtia Adan ja sinun yhteisiä huttujasi?

        Teistä kahdesta ei ollut kerrassaan mihinkään, mutta Junttu yhdessä järjestönsä kanssa pisti valtakunnanmaaleille ja koepalloille pysyvän stopin. Syyttäjäviraston pelleily sai kummallisen lopun, kun EOK näki viraston koepallo-kirjelmän. Koivisto lähti ihannetyöstään ja eläkepaikaltaan kuin rusakko kesäisestä heinäkasasta!

        Paskaperse: "ystäväni Trölli"

        Luulisi sinun nyt jo muutamasta aikaisemmasta kerrasta oppineen, että en minä ole ystäväsi. Minähän halveksin sinua, oikeustajuasi ja kaikkia kaltaisia tomppeleita. Mummollasi meni kasvatuksesi täysin munilleen.

        Ainoa todellinen ystäväsi lienee sukulaismiehesi, joka hävisi rahansa Winkkarissa. Siis jos puheisiisi olisi kerrankin luottamista.

        Paskaperse: "Eihän se sinun totuutesi yleispäteväksi faktaksi muutu, mutta anna mennä vaan."

        Lähetänkö tuohon alle kootun otoksen kirjoittamistasi valheista, joita itse pidät totuutena? Taitaa olla mokailulistassasi joku reilut parikymmentä kohtaa. Viimeksi mm. kivenkovaan väitit oikeuden asiakirjoja ja Hesarin kirjoituksia vastaan siten, että Tiinuli ei ollut dokumenteista huolimatta klubin jäsen. Sellainenhan on mummosi opettama totuus - taisi edesmennyt mummosi muuten olla kotoisin Neuvostoliitosta. Siellä kun totuudella oli hieman erilainen klangi.

        Paskaperse:"...klubilaiset olivat professoreita ja poliiseja lähes kaikki tyyni."

        Pistäpä linkkiä tuosta tulemaan. Viimeksi sanoit, että jäsenet ovat lähes kaikki työttömiä sairaseläkeläisiä.


      • ”Lähetänkö tuohon alle kootun otoksen kirjoittamistasi valheista....”
        Lähetä toki. Olen itse sitä mieltä, että kirjoitan esimerkillisen hyvin. Siitä voit sinä – toki saa ne muutkin – ottaa oppia. ;)))

        Hyvä on sekin, että otat välillä kierroksia, kuten näytät nyt tekevän. Karsta palaa ja noki pöllyää kuten vanhasta Volvosta vaan, mutta sittenpä jaksat taas jokusen tovin esiintyä asiallisesti.

        ”...en minä ole ystäväsi.”
        Minä elänkin Mestarin neuvon mukaan, pidän sinua ystävä ja lähimmäisenä, sekä annan sinulle anteeksi seitsämän kertaa seitsämästi, vaikka aikamoinen tunari näytät olevankin. ;)))


    • Br-Pa-Pe

      >>> Totuus on ollut tiedossa jo vuosia, mutta oleellista sinulle on edelleen saada nostaa omaa häntääsi ja loukata verbaalisesti omaa sukulaismiestäsi, joka oli WinCapitan jäsen. Millaiset muuten ovat suhteesi sukulaismieheesi nykyisin ja oletko kertonut hänelle, millaisia tarinoita kerrot hänestä tällä foorumilla - eikö ole kiusallista haukkua häntä vaikkapa sukujuhlissanne naamatusten?

      Tähän oppimisesi kannalta olennaiseen kysymykseen (-iin) et, PP, vieläkään vastannut.

      >>> Viimeksi mm. kivenkovaan väitit oikeuden asiakirjoja ja Hesarin kirjoituksia vastaan siten, että Tiinuli ei ollut dokumenteista huolimatta klubin jäsen. Sellainenhan on mummosi opettama totuus - taisi edesmennyt mummosi muuten olla kotoisin Neuvostoliitosta. Siellä kun totuudella oli hieman erilainen klangi.

      Olikos se Tiinuli klubin jäsen vaiko ei - PP jätti siihenkin kiusalliseen kysymykseen vastaamatta.

      Antamisesi vastausten jälkeen voisin ajatella lähettäväni töppölistasi vielä kerran. Sehän ei ole sinua mitenkään mairitteleva ja juuri siinä mielessä erinomaisen hauska.

      • ”...voisin ajatella lähettäväni töppölistasi vielä kerran.”

        Ajattele rauhassa, eihän tässä mikään kiirekään ole. ;))))


      • Br-Pa-Pe

        Millaiset muuten ovat suhteesi sukulaismieheesi nykyisin ja oletko kertonut hänelle, millaisia tarinoita kerrot hänestä tällä foorumilla - eikö ole kiusallista haukkua häntä vaikkapa sukujuhlissanne naamatusten?

        Olikos se Tiinuli klubin jäsen vaiko ei?


    • Saarnaaja

      Tunkin kannattaa myös tutustua Psalmeihin. 112.

      1. Halleluja! Autuas se mies, joka Herraa pelkää ja suuresti halajaa
      hänen käskyjänsä!
      2. Hänen jälkeläisensä tulevat voimallisiksi maassa, oikeamielisten suku tulee siunatuksi.
      3. Varallisuus ja rikkaus on hänen huoneessansa, ja hänen vanhurskautensa pysyy iankaikkisesti.

      Parempi neuvo, kuin käräjöidä turhanpäiden.

      Amerikoissa sanotaan jotenkin näin: ''Ei minua ole ryöstänyt rosvo, vaan asianajajani''

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2251
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1958
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1918
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1720
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1178
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1173
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe