Niin lomallahan tulisi rentoutua ja nauttia olostaan kun on puskenu hommia 11 kuukautta putkeen.
No ei se nyt vaan ihan niinkään tunnu menevän, ainakaan meikäläisellä. Tuo puutarhani hoito tekee työpäivistäni entistä pidempiä ja sitten iskee heti alkuun stressi siitä että kohta tää "ihanuus" loppuu...
Taidan häipyä kohta pikkuselle mökille yksikseni ja ruokani hommaan kalastamalla kun ei mulle kukaan esim lasagnea siellä valmista. Päivät menee sitte laiturilla auringosta nauttien ja haastavimpien sudokujen tosi nopeaan ratkaisuihin. On mula mukana siinä myös kiikarit niin nään ettei naapureiden bikininaiset joudu merihätään;)
rankkaa on lomailu (rek)
275
2982
Vastaukset
Oletkos miettiny sitä, että niillä biksunaisilla voi olla isot karjut mukana? Olispa se näky ku saisit kiikaroittes kanssa juosta karkuun. ;))
- ääliöpalstalaiset
menkää omiin koloihinne keskusteleen..... ketään ei kiinnostia teidän jutut
Kuuleppas neropatti:
Tuossa avauksen otsikossa on sanoittasko varoitusmerkki kun suluissa lukee se REK. Se on siis lyhenne sanasta rekisteröidyt ja tarkoituksena on tietenkin sinun kaltaisille informoida että tätä palstaa ei kannata klikata koska se ei sinua kiinnosta.
Oliko tässä selostuksessani jotain jota et ymmärtänyt?tinttu-liina kirjoitti:
Se pähkäilee että mitä tarkottaa neropatti..;)
Aivan varmasti tekee niin, voi pikku ressua:(
No ehkä nuo punaiset peukkunsa antoi hälle jonkun sortin mielen rauhaa;)
Kiva avaus! :) Täällä vaan jaksaa sataa.. Saisi aurinko paistaa ja lämmittää..
Ja minulle iski kamala silmätulehdus.. Piti lekurilta hakea mömmöjä..no mikäs veipijongin myyrän silmiin on tullu? ei kai vaan toi lukemis harrastus oo rasittanu :( täälläki tulee vettä ku aisaa.. se on tommosen märän lehmäkatraan lypsy vähemmän mukava homma ku kaupan päälle löytyy liiveistä liki puoli pellollista multaa. et se on aamupuuron jälkeen sitte rintsikkain pesua.. ;)
temmirauta kirjoitti:
no mikäs veipijongin myyrän silmiin on tullu? ei kai vaan toi lukemis harrastus oo rasittanu :( täälläki tulee vettä ku aisaa.. se on tommosen märän lehmäkatraan lypsy vähemmän mukava homma ku kaupan päälle löytyy liiveistä liki puoli pellollista multaa. et se on aamupuuron jälkeen sitte rintsikkain pesua.. ;)
Vissiin jotain allergiaa.. Silmien sidekalvotulehdus, ja näön sumentumista.. Täytyy seurata tilannetta, jos ei parane, niin taas lekurille.. :(
artagnan kirjoitti:
Toi on sit ikävä juttu :( Toivotaan et paranee nopeeta...
Kiitos! <3
No kävipä köpelösti :-( Meitsiki viilsi aikoinaan armeijassa silmän pinnan rikki männynneulasella elikkä voi hemmetti soikoon sitä karvastelua ja silmävoiteen kanssa läträämistä..
Toivottavasti paranet pian. Sairastelu ei oo ikään mukavaa mutta kesällä ku iskee vaivoja niin se kyllä tympäisee:(
butch-cassidy kirjoitti:
No kävipä köpelösti :-( Meitsiki viilsi aikoinaan armeijassa silmän pinnan rikki männynneulasella elikkä voi hemmetti soikoon sitä karvastelua ja silmävoiteen kanssa läträämistä..
Kuulostaa kivuliaalta.. Joo, tämä näön sumennus vaan huolestuttaa.. Jos jatkuu vielä, niin pitää taas ottaa yhteyttä lekuriin, toovon ettei ole mitään vakavempaa..?
toljanter kirjoitti:
Toivottavasti paranet pian. Sairastelu ei oo ikään mukavaa mutta kesällä ku iskee vaivoja niin se kyllä tympäisee:(
Tympäsee kun en näe kunnolla, huolestuttaa jos on jotain vakavempaa.. :(
Kittiechihunen kirjoitti:
Kuulostaa kivuliaalta.. Joo, tämä näön sumennus vaan huolestuttaa.. Jos jatkuu vielä, niin pitää taas ottaa yhteyttä lekuriin, toovon ettei ole mitään vakavempaa..?
Ota kuule aivan rauhallisesti vaan :-) Meitsiki oli silloin hermorauniona melkein kun näkö sumentui oikeasta silmästä about viikoksi. Suunnistettiin yöllä jossain hevon kuusessa ja edellä kulkenu sälli lipsautti oksan suoraan meikän silmään. Muista vaan ettet hieroskele niitä silmiä mitenkään ettei ne ärry lisää. Sitten takaisin lekurin pakeille jos eivät ala hyvällään paranemaan.. :-)
Tympäsee kun en näe kunnolla, huolestuttaa jos on jotain vakavempaa.. :(
Kyllä se Kittie varmasti paranee. Nuo simmuongelmat on aina nii kurjia.
butch-cassidy kirjoitti:
Ota kuule aivan rauhallisesti vaan :-) Meitsiki oli silloin hermorauniona melkein kun näkö sumentui oikeasta silmästä about viikoksi. Suunnistettiin yöllä jossain hevon kuusessa ja edellä kulkenu sälli lipsautti oksan suoraan meikän silmään. Muista vaan ettet hieroskele niitä silmiä mitenkään ettei ne ärry lisää. Sitten takaisin lekurin pakeille jos eivät ala hyvällään paranemaan.. :-)
Ok. Minä kävin tänään uudestaan lekurilla, sain uusia silmätippoja, ja ensi viikolla taas lekurille, jos ei muutosta ja mahdollisesti sitten näöntarkastukseen.. Jippii, jos taas pitää ostaa kalliit lasit.. Edelliset ei ole edes vanhat.. :(
tinttu-liina kirjoitti:
Kyllä se Kittie varmasti paranee. Nuo simmuongelmat on aina nii kurjia.
Kiitos! <3 Toivotaan..
Ok. Minä kävin tänään uudestaan lekurilla, sain uusia silmätippoja, ja ensi viikolla taas lekurille, jos ei muutosta ja mahdollisesti sitten näöntarkastukseen.. Jippii, jos taas pitää ostaa kalliit lasit.. Edelliset ei ole edes vanhat.. :(
Meinasko se että toi silmätulehdus olis noin paljon heikentäny näköä..huh..no toivotaan ettei näin ole..
Onko se molemmissa silmissä yhtä pahana? Meitsi muistelee että lapsuudessa **********-paikassa saattoi joskus olla kaikilla yhtäaikaa sellaista rähmivää silmätulehdusta ettei aamulla meinannu saada silmiä auki.. :-(
tinttu-liina kirjoitti:
Meinasko se että toi silmätulehdus olis noin paljon heikentäny näköä..huh..no toivotaan ettei näin ole..
No meikä voi olla väärässäki mutta ei kai se silmän taittovoimaan pitäis vaikuttaa..
tinttu-liina kirjoitti:
En tiedä, mutta ei näkö aiemmin ollut huonontunut, vasta tässä silmätulehduksen aikana on näkö sumentunut..
butch-cassidy kirjoitti:
Onko se molemmissa silmissä yhtä pahana? Meitsi muistelee että lapsuudessa **********-paikassa saattoi joskus olla kaikilla yhtäaikaa sellaista rähmivää silmätulehdusta ettei aamulla meinannu saada silmiä auki.. :-(
Molemmat silmät on nyt sumeana, oikea on vähän kipeä..
butch-cassidy kirjoitti:
No meikä voi olla väärässäki mutta ei kai se silmän taittovoimaan pitäis vaikuttaa..
En tiedä.. Ei lekuri sanonut mitään..
En tiedä.. Ei lekuri sanonut mitään..
No siinä tapauksessa meikä on 99,99%:n varma että näkökykykin palaa kyllä kun tulehdus saadaan aisoihin.. :-)
tinttu-liina kirjoitti:
Miten Kittien simmut voi?
No parina päivänä ollut silmät herkkänä ja oikeassa roskan tunnnetta.. Nyt ei ole kipua, mutta näkö sumeilee edelleen.
Mitäs Tintulle kuuluu?Kittiechihunen kirjoitti:
No parina päivänä ollut silmät herkkänä ja oikeassa roskan tunnnetta.. Nyt ei ole kipua, mutta näkö sumeilee edelleen.
Mitäs Tintulle kuuluu?Voi ku kurjaa..Onko se sumentuminen yhtään helpottanu? :(
Eipä mulle mitään erikoista. On nii kiva, ku aurinkokin vähän näyttäytyy pitkästä aikaa. Alkoi jo kukkapenkin vesiheinätki rehottaa. :))tinttu-liina kirjoitti:
Voi ku kurjaa..Onko se sumentuminen yhtään helpottanu? :(
Eipä mulle mitään erikoista. On nii kiva, ku aurinkokin vähän näyttäytyy pitkästä aikaa. Alkoi jo kukkapenkin vesiheinätki rehottaa. :))No välillä näkö on hyvä, mutta sitten taas sumea..
Ai siellä paistaa aurinko? Täällä ei, edelleenkään..Kittiechihunen kirjoitti:
No välillä näkö on hyvä, mutta sitten taas sumea..
Ai siellä paistaa aurinko? Täällä ei, edelleenkään..Onko sulla vielä jotain lääkettä siihen olemassa? Onhan tuo hyvä, jos se ainakin välillä on parempi..
Täällä on sellasta puolipilvistä. Ku on monta päivää van satanut ja ollut nii synkkää, niin kyllä tämäkin on piristää.. ku vähän näkee ees aurinkoa. :)tinttu-liina kirjoitti:
Onko sulla vielä jotain lääkettä siihen olemassa? Onhan tuo hyvä, jos se ainakin välillä on parempi..
Täällä on sellasta puolipilvistä. Ku on monta päivää van satanut ja ollut nii synkkää, niin kyllä tämäkin on piristää.. ku vähän näkee ees aurinkoa. :)Juuh, lääkettä käytän.
Tännekin on kännykän sään mukaan luvattu aurinkoa, saa nähdä onko totta.? :)Kittiechihunen kirjoitti:
Juuh, lääkettä käytän.
Tännekin on kännykän sään mukaan luvattu aurinkoa, saa nähdä onko totta.? :)Toivotaan että paistaa. Äsken tuli kyl telkkarissa säätiedotus, mut mun ajatukset oli muualla..meni ohi.:))
No välillä näkö on hyvä, mutta sitten taas sumea..
Ai siellä paistaa aurinko? Täällä ei, edelleenkään..Toi paraneminen vie vaan aikansa. Meikälläki oli about viikon verran sellainen samea kalvo silmän päällä silloin mutta entiselleen se vaan parani.. :-)
tinttu-liina kirjoitti:
Onko sulla vielä jotain lääkettä siihen olemassa? Onhan tuo hyvä, jos se ainakin välillä on parempi..
Täällä on sellasta puolipilvistä. Ku on monta päivää van satanut ja ollut nii synkkää, niin kyllä tämäkin on piristää.. ku vähän näkee ees aurinkoa. :)Hemmetisti harmitti kun toi sade piiskasi ruusujen kukinnot piloille vaikka meikä koitti niitä parhaansa mukaan suojella. :-(
butch-cassidy kirjoitti:
Hemmetisti harmitti kun toi sade piiskasi ruusujen kukinnot piloille vaikka meikä koitti niitä parhaansa mukaan suojella. :-(
No säälle ei vaan voi mitään. Noi kukkaset sateesta kärsiiki just kaikista eniten..Varsinki viel jos on sellasia mitkä tekee vaan kerran sen kukan, nii on tympeetä ku ne menee.
Myönnän kadehtivani, etenkin jos laiturilta avautuvat silmiä hivelevät näkymät. ;)
no jäbä kadehtii ilman näkymiäki ku semmonen mukavan pehmeä petiki riittää kohta tohon lomailuun..
Terkkui vaan sinne sateeseen... Ei sit taida näkyy bikinimimmei ees kaukoputkel ;) No ne parveileeki siel rantsus sit ens kuus ku mä lomailen ja grillailen itteeni auringos...
No ei oo näkyny, vielä...
Yleensä ne ilmestyy kyllä muutaman päivän viiveellä siitä kun majoitun mökkiin. Ilmeisesti sana leviää alueella sen omituisen laiturilta kiikaroijan saapumisesta maisemiin:) En mä siis mitään sen tuhmempia juttuja kiikaroi, koitan vaan löytää mahdollisia melanooman alkuja noiden naisten paljailta hipiöiltä...No meitsi tsekkasi äsken että Arieli on tasan 15 295 kilsan päässä Kokkolasta elikkä jos tää sälli ei kuole ikävään niin saletisti sitte huoleen.. :-(
butch-cassidy kirjoitti:
No meitsi tsekkasi äsken että Arieli on tasan 15 295 kilsan päässä Kokkolasta elikkä jos tää sälli ei kuole ikävään niin saletisti sitte huoleen.. :-(
jäbäki teki semmosen havainnon et aikaeroa taitaapi olla justiinsa se -12 tuntia et typykkä viettää vielä eilistä iltapäivää ku täällä jo heräillään.. :)
toljanter kirjoitti:
Yleensä ne ilmestyy kyllä muutaman päivän viiveellä siitä kun majoitun mökkiin. Ilmeisesti sana leviää alueella sen omituisen laiturilta kiikaroijan saapumisesta maisemiin:) En mä siis mitään sen tuhmempia juttuja kiikaroi, koitan vaan löytää mahdollisia melanooman alkuja noiden naisten paljailta hipiöiltä...Ens kuus sit korjaat viime kesäisen erhees nii ollaanki sillai sujut... ;)
temmirauta kirjoitti:
jäbäki teki semmosen havainnon et aikaeroa taitaapi olla justiinsa se -12 tuntia et typykkä viettää vielä eilistä iltapäivää ku täällä jo heräillään.. :)
20 asteen paikkeil siel ny... :)
toljanter kirjoitti:
Yleensä ne ilmestyy kyllä muutaman päivän viiveellä siitä kun majoitun mökkiin. Ilmeisesti sana leviää alueella sen omituisen laiturilta kiikaroijan saapumisesta maisemiin:) En mä siis mitään sen tuhmempia juttuja kiikaroi, koitan vaan löytää mahdollisia melanooman alkuja noiden naisten paljailta hipiöiltä...On se sitten hienoa, että sä huolehdit noin kanssaihmisten terveydestä..;)) Pitäsköhä minunki ostaa kiikarit..toi naapurin mies ku tahtoo ilman paitaa tuolla touhuilla, nii vähä muaki huolestuttaa ettei hän ny vaa ole vaarassa..;))
tinttu-liina kirjoitti:
On se sitten hienoa, että sä huolehdit noin kanssaihmisten terveydestä..;)) Pitäsköhä minunki ostaa kiikarit..toi naapurin mies ku tahtoo ilman paitaa tuolla touhuilla, nii vähä muaki huolestuttaa ettei hän ny vaa ole vaarassa..;))
No katos vaan... Säki ku aloit osoittaa tuollaista erinomaista kansalaiskuntoo? Tuol ulkosal piilee ny hypotermiavaara et hyväl asial sä kyl sit oot... ;)
artagnan kirjoitti:
No katos vaan... Säki ku aloit osoittaa tuollaista erinomaista kansalaiskuntoo? Tuol ulkosal piilee ny hypotermiavaara et hyväl asial sä kyl sit oot... ;)
Jesss..tänks Artsi..sä annoit mulle hyvän vinkin.;)) Mä voin..jos siis sattuu naapuri tai joku heppu näyttäytymää vähissä vaatteissa, nii antaa lämpöhierontaa ku näin viileetä on. ;))
tinttu-liina kirjoitti:
Jesss..tänks Artsi..sä annoit mulle hyvän vinkin.;)) Mä voin..jos siis sattuu naapuri tai joku heppu näyttäytymää vähissä vaatteissa, nii antaa lämpöhierontaa ku näin viileetä on. ;))
Varaa toiseen käteen hiustenkuivain Lanaseni jos sen naapurin äijän vettynyt ryijy kaipaa kuivausta vaikkapa.. ;-)
butch-cassidy kirjoitti:
Varaa toiseen käteen hiustenkuivain Lanaseni jos sen naapurin äijän vettynyt ryijy kaipaa kuivausta vaikkapa.. ;-)
Hyvä huomio Butsi...mut tarvinkohan mä harjanki? Vai meniskö tuo, ku kädellä vaa pörröttelen kuivaks siinä samalla..;))
artagnan kirjoitti:
Ens kuus sit korjaat viime kesäisen erhees nii ollaanki sillai sujut... ;)
Öh nyt en kyllä tiedä mitä sä tarkoitat;)
tinttu-liina kirjoitti:
Tuol menol kyl pukkaa hengenpelastusmitalii ja syvähaastattelu Kepariin... ;)
toljanter kirjoitti:
No sitä mä vain et joudutaan mm. pesemään kelteisillään residenssin kaikki ikkunat ellet sä tuu täs ny yhtään vastaan... Se lista on kyl muutoinki pitkä ku nälkävuos et koitas ny osoittaa ees jonkinlaista myötätuntoo ;)
artagnan kirjoitti:
Tuol menol kyl pukkaa hengenpelastusmitalii ja syvähaastattelu Kepariin... ;)
Ooh..tuo kuulosti jo hyvältä. ;)) Tiiä vaikka vielä laajentais muihinki juttuihi tuota, ku tulis ilmi tää mun "hoito". ;))))))
artagnan kirjoitti:
No sitä mä vain et joudutaan mm. pesemään kelteisillään residenssin kaikki ikkunat ellet sä tuu täs ny yhtään vastaan... Se lista on kyl muutoinki pitkä ku nälkävuos et koitas ny osoittaa ees jonkinlaista myötätuntoo ;)
jäbänki täytyy kyllä kompata et nyt olis semmonen enempi ku hyvä tilaisuus neuvotella tää asia valmiiksi. jospa me pyhästi luvattais et ei kahtella ku typykkä riisuu bikinien yläosan et meki sitte jotensaki säästyttäis julkiselta nöyryytykseltä.. mitenkä olis toljanter?
toljanter kirjoitti:
Älä petä Arielin luottamusta kun noi häiskät olivat ite vaatimalla vaatineet sopimusta ja allekirjoituksia ja sen sellaista elikkä tässä on tytsin viattomuus pelissä nyt että saavat meitsin puolesta nauttia oikein kybällä sitä mitä tilasivatki..
butch-cassidy kirjoitti:
Älä petä Arielin luottamusta kun noi häiskät olivat ite vaatimalla vaatineet sopimusta ja allekirjoituksia ja sen sellaista elikkä tässä on tytsin viattomuus pelissä nyt että saavat meitsin puolesta nauttia oikein kybällä sitä mitä tilasivatki..
Äläs sä Butch sekaannu ku sopimukses lukee selvin sanoin et taivutella saa kaikin keinoin maailman tappiin saakka ;)
Unohtakaa jo tuo veto..tulee mieleen juttu et toiseen suuntaan kumartaa ja toiseen pyllistää..
- Sivusta_seurannut
Hyvä lopettaa kakaroiden lapsellisuudet.
Sattuisko teikän mökillä olemaan mitään tytsille sopivaa puuhastelua kun sitä yritettiin porukalla ylipuhua Speedon porukoitten mökille mutta siellä ei kuulemma oo mitään tekemistä? Elikkä voisit laittaa sen vaikka rapaamaan vanhat maalit seinistä pois ja putsaamaan katon sammaleesta kun se tykkää korkeista paikoista joissa muita huimaa. Nurinaa ja hapanta ilmettä vastaan meitsi suosittelee suojautumaan korvatulpilla ja pihalle pystytettävällä sermillä.. ;-)
Onhan täällä monenmoista hommaa. Mökkipuutarhani kitkentää (siellä on muuten kamalasti itikoita), mun kiikarin putsaamista kun ne linssit tahtoo mennä huuruun vähä väliä ja sitte tietenki mun valtavien kalansaaliiden perkaus ja valmistus maittavaksi ruuaksi:)
Lomailu on saletisti rankkaa mutta rankempaa on kaivata naista jota rakastaa.. :-(
https://www.youtube.com/watch?v=aQgxbNWLoGERyhdistäydy Butsi! Ei se pieni ero nyt maailmanloppu ole. Ajattele että vois olla huonomminki. Takas se sieltä tulee. Kyllä sitä iso mies ny pienen eron kestää..eiks nii?
tinttu-liina kirjoitti:
Ryhdistäydy Butsi! Ei se pieni ero nyt maailmanloppu ole. Ajattele että vois olla huonomminki. Takas se sieltä tulee. Kyllä sitä iso mies ny pienen eron kestää..eiks nii?
Se piti vielä sanoa, että huomenna sulla on jo varmaan parempi fiilis ja päivät kuluu kummiski nopeasti. :)
tinttu-liina kirjoitti:
Se piti vielä sanoa, että huomenna sulla on jo varmaan parempi fiilis ja päivät kuluu kummiski nopeasti. :)
No me luetaan ny vaan sikäläisii säätiedotuksii ja katellaan et millasii ilmoi on toisel puolel maapalloo... ;) Oli kyl sit tosissaan nappiajoitus heidän lomal ku tääl on kelit tällaiset :)
tinttu-liina kirjoitti:
Ryhdistäydy Butsi! Ei se pieni ero nyt maailmanloppu ole. Ajattele että vois olla huonomminki. Takas se sieltä tulee. Kyllä sitä iso mies ny pienen eron kestää..eiks nii?
Kait se noinki on mutta minkä meikä itelleen voi.. Eilen iltapäivään asti menetteli vielä jotenkuten mutta sitten iski ikävä kuin hyökyaalto että on jotenki aivan sairas olo koko ajan kun kaipaa toista niin..
butch-cassidy kirjoitti:
Kait se noinki on mutta minkä meikä itelleen voi.. Eilen iltapäivään asti menetteli vielä jotenkuten mutta sitten iski ikävä kuin hyökyaalto että on jotenki aivan sairas olo koko ajan kun kaipaa toista niin..
En mä väheksy sun ikävää...Iltaisin yleensäkin kaikki asiat näyttäytyy kurjempana ku muulloin. Kyllä sä Butsi kestät. Keksit itelles touhaamista ja kirjoittelet vaikka tänne. Et huomaakkaan, ku neitonen on jo takas kotimaan kamaralla. :)
Sähän voit yllättää Arielin ite tekemälläs kakulla. ;))tinttu-liina kirjoitti:
En mä väheksy sun ikävää...Iltaisin yleensäkin kaikki asiat näyttäytyy kurjempana ku muulloin. Kyllä sä Butsi kestät. Keksit itelles touhaamista ja kirjoittelet vaikka tänne. Et huomaakkaan, ku neitonen on jo takas kotimaan kamaralla. :)
Sähän voit yllättää Arielin ite tekemälläs kakulla. ;))No töissä pärjää helpommin kun on ihmisiä ympärillä niin ei kehtaa olla tippa linssissä koko ajan. Sitten kun meitsi käväisi sen prinsessakammarissa jonka se on itelleen sisustanut kastelemassa kukkia ja näki ikkunan laudalle nätisti asetellut my little ponyt tuli sellainen fiilis taas että lähden vaikka uimalla sen perään.. :-)
butch-cassidy kirjoitti:
No töissä pärjää helpommin kun on ihmisiä ympärillä niin ei kehtaa olla tippa linssissä koko ajan. Sitten kun meitsi käväisi sen prinsessakammarissa jonka se on itelleen sisustanut kastelemassa kukkia ja näki ikkunan laudalle nätisti asetellut my little ponyt tuli sellainen fiilis taas että lähden vaikka uimalla sen perään.. :-)
Oot sä kyllä nii hellunen...Unohda kummiski perässä uimiset, ku hän varmaanki haluaa ku tulee, nii nähä sut hengissä ja terveenä. ;) Paljon vaa muitten ihmisten seurassa, nii tulee muuta ajateltavaa. :)
tinttu-liina kirjoitti:
Oot sä kyllä nii hellunen...Unohda kummiski perässä uimiset, ku hän varmaanki haluaa ku tulee, nii nähä sut hengissä ja terveenä. ;) Paljon vaa muitten ihmisten seurassa, nii tulee muuta ajateltavaa. :)
typykkä on tainnu totuttaa ton butsin vähä liianki hyvälle. jäbä ku semmosta ihtekseen ounailee et taitaapi pakastimen kansi käydä enempi ku tiuhaan ku sieltä syödään valmiiksi kokattuja aterioita.. ;)
temmirauta kirjoitti:
typykkä on tainnu totuttaa ton butsin vähä liianki hyvälle. jäbä ku semmosta ihtekseen ounailee et taitaapi pakastimen kansi käydä enempi ku tiuhaan ku sieltä syödään valmiiksi kokattuja aterioita.. ;)
:)) Meinaat että Butsi on kohta pilalle hemmoteltu..:)) No suotakoon Butsille toi jos se vähä ikävää lievittäis..:))
tinttu-liina kirjoitti:
:)) Meinaat että Butsi on kohta pilalle hemmoteltu..:)) No suotakoon Butsille toi jos se vähä ikävää lievittäis..:))
Maajussi on meitsille lohipasteijoista hiukkasen katkerana vaan.. ;-D
butch-cassidy kirjoitti:
Maajussi on meitsille lohipasteijoista hiukkasen katkerana vaan.. ;-D
:)) Nii..ehkä noi poitsut olis mielellään sun pöksyissäs ny.. ;)))
tinttu-liina kirjoitti:
:)) Nii..ehkä noi poitsut olis mielellään sun pöksyissäs ny.. ;)))
Siel se saunoo ja makaa poreammees... Nii ja sit marisee tääl kurjuuttaan ;)
artagnan kirjoitti:
Voi Artsi, ku mä oikee tillahdin nauruun ku tuota aattelin..:))))))
butch-cassidy kirjoitti:
No töissä pärjää helpommin kun on ihmisiä ympärillä niin ei kehtaa olla tippa linssissä koko ajan. Sitten kun meitsi käväisi sen prinsessakammarissa jonka se on itelleen sisustanut kastelemassa kukkia ja näki ikkunan laudalle nätisti asetellut my little ponyt tuli sellainen fiilis taas että lähden vaikka uimalla sen perään.. :-)
Kuka laittaa tilaukseen? Tätähän hänellä ei kaiketi vielä ole. ;)
http://www.huuto.net/kohteet/my-little-pony-haarekvisiitalla/412157671
Oletteko te palstan muut naiset olleet koskaan 'hurahtaneita' poneihin? ;)spee_do kirjoitti:
Oletteko te palstan muut naiset olleet koskaan 'hurahtaneita' poneihin? ;)No eipä ole tullut koskaan hurahdusta poneihin. :)
tinttu-liina kirjoitti:
No eipä ole tullut koskaan hurahdusta poneihin. :)
Eikö muumimukeihinkaan? ;)
spee_do kirjoitti:
Eikö muumimukeihinkaan? ;)
Ei mua oli noi mukitkaa inspiroinu mitenkää. Menee maku ku kaikki hurahtaa johonki samaan. Toisaalta noi mukit on ihan hyötykäyttötavaraa eikä loju pölyyntymässä.:)
- Ex-uintikaveri
spee_do kirjoitti:
Oletteko te palstan muut naiset olleet koskaan 'hurahtaneita' poneihin? ;)Hänellä on ainoastaan muutamia 'satin n lace my little pony' -keräilyharvinaisuuksia, ei hän linkistä löytyvällä tusinatavaralla mitään tee.
artagnan kirjoitti:
niinku tissiltä vierotettu vasikka.. ;)
artagnan kirjoitti:
Turpa kiinni Artsi tai meikä pieksee sut.. ;-D
tinttu-liina kirjoitti:
Voi Artsi, ku mä oikee tillahdin nauruun ku tuota aattelin..:))))))
No hoitaa meitsi Toltsuaki etten aivan mätisäkkinä siellä makaa.. On ollu sitte silläki hiukkasen hyvin ansaittua vapaata ruseteista sun muista härpäkkeistä.. ;-D
Ex-uintikaveri kirjoitti:
Hänellä on ainoastaan muutamia 'satin n lace my little pony' -keräilyharvinaisuuksia, ei hän linkistä löytyvällä tusinatavaralla mitään tee.
Tunge Tabermanni ponis tiedäkkö mihin..
temmirauta kirjoitti:
niinku tissiltä vierotettu vasikka.. ;)
Meitsi on tytsin ykkösmies.. ;-P
butch-cassidy kirjoitti:
Meitsi on tytsin ykkösmies.. ;-P
Tääl pitäis kyl pystyy paukuttaa miinuspeukkuu...
butch-cassidy kirjoitti:
No hoitaa meitsi Toltsuaki etten aivan mätisäkkinä siellä makaa.. On ollu sitte silläki hiukkasen hyvin ansaittua vapaata ruseteista sun muista härpäkkeistä.. ;-D
Mä vähä arvelinki että hoitelet karvatassua.
tinttu-liina kirjoitti:
Mä vähä arvelinki että hoitelet karvatassua.
Jepulis vaan :-) Kaksistaan täällä vaan talon vahtina ollaan Toltsun kanssa. Mitään ei oo Arielista koko aikana sitten kuulunut mutta meitsi googlasi sellaista tietoa netistä että sielläpäin noi yhteydet on hiukkasen sitä sun tätä elikkä kait siellä nautitaan tropiikin lämpimistä vesistä hymyssä suin. Ikäväki helpotti jonkin verran kun sen päiväkirjoja oon lueskellu.. ;-D
butch-cassidy kirjoitti:
Jepulis vaan :-) Kaksistaan täällä vaan talon vahtina ollaan Toltsun kanssa. Mitään ei oo Arielista koko aikana sitten kuulunut mutta meitsi googlasi sellaista tietoa netistä että sielläpäin noi yhteydet on hiukkasen sitä sun tätä elikkä kait siellä nautitaan tropiikin lämpimistä vesistä hymyssä suin. Ikäväki helpotti jonkin verran kun sen päiväkirjoja oon lueskellu.. ;-D
:))) Oliko ihan lukittu päiväkirja..;)) Oivoi..kateeks käy sitä neitosta, ku saa nauttia tollasesta ihanuudesta...
tinttu-liina kirjoitti:
:))) Oliko ihan lukittu päiväkirja..;)) Oivoi..kateeks käy sitä neitosta, ku saa nauttia tollasesta ihanuudesta...
Meitsi lukee niitä ihan luvan kanssa kun monesti ollaan huvikseen vertailtuki että miten eri lailla ollaan jostaki tapahtumasta kirjoitettu. Arieli on reissannu kyllä ahkeraan ukkonsa kanssa kun se tahtoo tarjota sille kaikkea sitä mistä tytsi on jäänyt elämässään paitsi. Meikä ei oo käynny ees Ruotsissa mutta älä kerro kellekkään Lumikolaseni.. ;-D
butch-cassidy kirjoitti:
Meitsi lukee niitä ihan luvan kanssa kun monesti ollaan huvikseen vertailtuki että miten eri lailla ollaan jostaki tapahtumasta kirjoitettu. Arieli on reissannu kyllä ahkeraan ukkonsa kanssa kun se tahtoo tarjota sille kaikkea sitä mistä tytsi on jäänyt elämässään paitsi. Meikä ei oo käynny ees Ruotsissa mutta älä kerro kellekkään Lumikolaseni.. ;-D
Juu en kerro..;) Jääköön se salaisuudeksi. ;))
temmirauta kirjoitti:
jäbäki reissaa vaan tuvan ja navetan väliä.. tais mennä sitte sata rikki ;)
tulipa tässä puuron keiton lomassa sitte kahteltua et semmoset mukavat kelit siellä suunnalla maailmaa ku 28 asteen iltalämpötila.. :)
butch-cassidy kirjoitti:
Muutes..en minäkää ole sen puoleen käyny ku Norjassa asti. Se onkin kyllä todella upea maa maisemien takia. Mikä olisikaan ihanampaa ku mennä sinne tekemään sellanen patikkareissu. :) (Tää on kyllä vähän toista ku hiekkarannat. :D )
temmirauta kirjoitti:
jäbäki reissaa vaan tuvan ja navetan väliä.. tais mennä sitte sata rikki ;)
Siinä mahtaa mennä jo aikamoinen polku.. ;))
tinttu-liina kirjoitti:
Mä kyl aivan ymmärrän et jos on kovin vaativa ja vastuullinen työ et sit haluu olla hetken aikaa yhteyksien ulottumattomis... Toi meidän kaunokainen on kyl oivaa matkaseuraa et kyl mäki mieluusti olisin hänen kanssaan siel palmusaarel niinku sillai kaksistaan ;)
Mä kiertelin parin kamun kaa Välimeren turistirysii ja sit Espanjas ennenku he vakiintu ja mä aloin tapaileen yhtä mimmii. Tuol Espanjas mut tuumattiin ryöstää mut mä vedin köniin sitä häiskää et paukku vaan. Se oli sellainen spontaani reaktio... Mites Kittie? Ootko sä paljoo matkustellu?
artagnan kirjoitti:
Mä kiertelin parin kamun kaa Välimeren turistirysii ja sit Espanjas ennenku he vakiintu ja mä aloin tapaileen yhtä mimmii. Tuol Espanjas mut tuumattiin ryöstää mut mä vedin köniin sitä häiskää et paukku vaan. Se oli sellainen spontaani reaktio... Mites Kittie? Ootko sä paljoo matkustellu?
Nii et Ruotsi ja Norja on multaki sit näkemättä... :D
artagnan kirjoitti:
Mä kyl aivan ymmärrän et jos on kovin vaativa ja vastuullinen työ et sit haluu olla hetken aikaa yhteyksien ulottumattomis... Toi meidän kaunokainen on kyl oivaa matkaseuraa et kyl mäki mieluusti olisin hänen kanssaan siel palmusaarel niinku sillai kaksistaan ;)
No juu..kyllä se irtiotto arkeen on välillä paikallaan.:)
tinttu-liina kirjoitti:
No juu..kyllä se irtiotto arkeen on välillä paikallaan.:)
Kun se vaan tois Arielin ehjänä takaisin..
butch-cassidy kirjoitti:
Kun se vaan tois Arielin ehjänä takaisin..
No varmasti tuo. Älä suotta Butsi murehdi. :)
Hitto ku nää sateet vetää veteläks... Ei viitti ees punttei nostaa. Meidän kaunokainen dumppaa mut ku palaa ja näkee et on alkanu sikspäkki veltostuu ;)
Juu..kyllä sä ny varmaan meet vaihtoon ku on papu vähentyny..;)) Ny kuule vaa ittees otat niskasta kii ja puntit käpäliin. Ei toi teidän kimulinne mitää lössöä ala kattelemaan.;))
tinttu-liina kirjoitti:
Juu..kyllä sä ny varmaan meet vaihtoon ku on papu vähentyny..;)) Ny kuule vaa ittees otat niskasta kii ja puntit käpäliin. Ei toi teidän kimulinne mitää lössöä ala kattelemaan.;))
Käytkö sä muutes oikeen salilla vai ootko laittanu oman jutun?
tinttu-liina kirjoitti:
Käytkö sä muutes oikeen salilla vai ootko laittanu oman jutun?
Salil mä käyn ja sit kämpil nostelen punttei... Pitää sit tosissaan olla timmis kunnos ku ei meidän murun kaltainen tyttö kyl velttoo sohvaperunaa ala katteleen ;)
artagnan kirjoitti:
Salil mä käyn ja sit kämpil nostelen punttei... Pitää sit tosissaan olla timmis kunnos ku ei meidän murun kaltainen tyttö kyl velttoo sohvaperunaa ala katteleen ;)
Noo..veltto sohvamakarooni ei häävi ole kenenkää mielestä, mut kaippa sitä jokainen kelpaa ilman hirveitä muskeleitaki.
tinttu-liina kirjoitti:
Noo..veltto sohvamakarooni ei häävi ole kenenkää mielestä, mut kaippa sitä jokainen kelpaa ilman hirveitä muskeleitaki.
Sellainen kultainen keskitie asias ku asias... :)
tinttu-liina kirjoitti:
Oho, Tintulle sitte näköjään kelpaa lähes jokainen mies:)
toljanter kirjoitti:
Oho, Tintulle sitte näköjään kelpaa lähes jokainen mies:)
No ei kelpaa kaikki..on mullaki vaatimuksia.;)
se olis sitte jäbälläki muutaman päivän vapaa semmosissa telttailun ja rantsulla olon merkeissä.. :)
https://www.youtube.com/watch?v=2bHTnEsMbUkVoi Temmi...mä oon kyllä niin iloinen, että sinäkin saat tuon kaiken ahertamisen jälkeen edes vähän pitää lomaa. Ota ny kaikki irti..noi ilmat on kyllä nyt suotuisat sulle. :)
Pääsisipä joku rantsulle minunkin kanssa..
Noi kaks oli kyl eilen helppo löytää kenen vaan ku kauhee kiljunta kuului satoin metrein päähän... :D
tinttu-liina kirjoitti:
Voi Temmi...mä oon kyllä niin iloinen, että sinäkin saat tuon kaiken ahertamisen jälkeen edes vähän pitää lomaa. Ota ny kaikki irti..noi ilmat on kyllä nyt suotuisat sulle. :)
Temmii ei saa tollai yllyttää ku hän aiko muutoinki repäistä ja 'nukkuu' kuuteen asti aamul... ;)
artagnan kirjoitti:
Temmii ei saa tollai yllyttää ku hän aiko muutoinki repäistä ja 'nukkuu' kuuteen asti aamul... ;)
Noin myöhään??? Temmi kyllä nyt on kyllä riehaantunu liikaa. ;) Koitas poika rauhottua..;))
artagnan kirjoitti:
Noi kaks oli kyl eilen helppo löytää kenen vaan ku kauhee kiljunta kuului satoin metrein päähän... :D
Mutta kun jäbän kakkiainen kiusi mua koko ajan...
Pääsisipä joku rantsulle minunkin kanssa..
oliskohan täältä vähä turhan pitkä matka jäbän lähtiä.. ;) onkos siellä minkälaiset rannat niinku ton uinnin kannalta?
tinttu-liina kirjoitti:
Voi Temmi...mä oon kyllä niin iloinen, että sinäkin saat tuon kaiken ahertamisen jälkeen edes vähän pitää lomaa. Ota ny kaikki irti..noi ilmat on kyllä nyt suotuisat sulle. :)
no oli kyllä semmoset mukavan sorttiset ilmat ja sitte ku jäbä sai vielä suostuteltua ton typykänki lähtehen mukaan. tulihan sinne sitte artsi ja butsiki vaikka niitten osalta olis ollu kyllä parempi ku olisivat vaan pysytelleet kotosalla.. ;)
a--r--i--e--l kirjoitti:
Mutta kun jäbän kakkiainen kiusi mua koko ajan...
jäbä ei vaan sitte malttanu olla semmonen kiltti poika.. ;)
temmirauta kirjoitti:
oliskohan täältä vähä turhan pitkä matka jäbän lähtiä.. ;) onkos siellä minkälaiset rannat niinku ton uinnin kannalta?
Temmi jo keräilee räsymattoi kainaloon et kandee varoo Kittie.... ;)
temmirauta kirjoitti:
Lampi ja Ranta on nätti, ja sitä kiertää sellainen 2 km lenkkipolku. :) Meiltä on lyhyt kävelymatka lammelle ja mattorannalle. :)
artagnan kirjoitti:
Temmi jo keräilee räsymattoi kainaloon et kandee varoo Kittie.... ;)
Apuva! Kuinka monta mattoa hänellä on..? Minä olen pessyt jo 8 mattoa..
kehtaaki sitte härnätä ku jäbältä löytyy painepesuri noita hommia varten eikä kittietä muutenkaan hennois tommosiin puuhiin laittaa.. :)
No mä vain leikilläin veistelin... Sori ;) Melkoisen määrän sä oot muutes pessy mattoi :)
temmirauta kirjoitti:
kehtaaki sitte härnätä ku jäbältä löytyy painepesuri noita hommia varten eikä kittietä muutenkaan hennois tommosiin puuhiin laittaa.. :)
Ai sellainen painepesuri on varmaan kätevä? Minä pesin matot ihan käsin..
artagnan kirjoitti:
No mä vain leikilläin veistelin... Sori ;) Melkoisen määrän sä oot muutes pessy mattoi :)
Kyllä minä tajusin.. :) Joo, taitaa mattojen pesu tältä kesältä riittää..
Ai sellainen painepesuri on varmaan kätevä? Minä pesin matot ihan käsin..
jep. sillä on tullu pestyä liki koko suvun matot. harmi vaan et se ei tohon liivipyykkiin sovellu..
temmirauta kirjoitti:
jep. sillä on tullu pestyä liki koko suvun matot. harmi vaan et se ei tohon liivipyykkiin sovellu..
Käsin pesemällä, väsyy käsivarret.. Tuo painepesuri on varmaan kätevä.
- KokkolanTOSIrealisti
...perse...
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367669Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381915Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251880- 911623
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791545Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104978- 49910
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4819Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28810- 33783