Hei! Voinko itse päivittää V525:n käyttöjärjestelmän englannista suomenkieliseksi?
Eli saako siihen esimerkiksi netistä joitain ladattavia kielipaketteja tai vastaavia, vai onko huolto keikka edessä?
Motorola V525 eng > fin
1
338
Vastaukset
- Rami
Hankitaan tarvittavat ohjelmistot netistä,hankitaan datakaapeli.Kytketään Motorola V525 kaapelilla tietokoneeseen,kännistetään puhelin flash tilaan painamalla yhtäaikaa * # ja virtapäälle painiketta.
Ohjelma tunnistaa puhelimen,ladataan yhdistelmä flash ja flex tiedostoja puhelimeen ja käynnistetään puhelin normaalisti. Kappas vaan Motorola V525 onkin muuttunut V600:si,puhelimen ohjelmiston toiminta on nopeaa ja järkevämpää,videot pyörivät terävällä ruudulla,Vodafonen logot ym ovat pois. Mutta suomenkieltä ei vielä löydy,no kieli pakki LP002D on hakusessa:) Hyvästi NOKIA i dont need you anymore :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 672801
- 462554
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4312217- 792128
- 951956
- 321692
- 121526
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171477Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?261283Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil181165