Mistä saisin kesätöitä tai jotain millä saada rahaa ku saan vaan sen 350€ kuukaudessa nii mistä saisin kesätöitä voisko joku auttaa!!!!!
13v tarttee rahaa
RipRahat
6
168
Vastaukset
- Trololo
Ensinnäkin kukaan ei haluu palkata sun ikästä toiseks liian myöhästä hakee töitä
- LOLIHENTAI--
ryhy yrittäjäks ite teen noin 4 keikkaa viikossa ja eilen löysin mm. kultakelloja ja hopealusikoita
- LOLIHENTAI--
LOLIHENTAI-- kirjoitti:
ryhy yrittäjäks ite teen noin 4 keikkaa viikossa ja eilen löysin mm. kultakelloja ja hopealusikoita
ja on muuten hieno trolli aloittaja
- Afaf
täältä saa viel!! http://aceofdeath.mondozoo.com
Mitä vittuu 350€ kuukaudessa?!? Ite saan 20-50€
- Hlojhh
Saat multa 50 jos tuut p****
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1366228
- 574396
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282888- 592871
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161885- 151544
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271456Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹371447- 311261
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431161