Olen Tässä yrittänyt vuokrata asuntoa 15 min päässä keskustasta 15 eur per m2 hinnalla. Ei käy kaupaksi. Kyselyitä tulee, mutta kun pyydän kertomaan muutakin kuin nicknamen/ soittamaan, niin hiljaisuus laskeutuu. Hinta siis alle viidensatkun sis sähkön.
Missä pitäisi ilmoitella?
Pks:lla pulaa vuokralaisista
6
192
Vastaukset
- jjhkjhkjhkjh
Etuovi ja oikotie ja hyvät kuvat ja pohjapiirustus heti mukaan.
Tarkista kaikkien luottotiedot ja ulosottorekisteri.- Eionnaa
Kuvat ja pohjapiirros on. Yhteydenottoja tulee, mutta haluan keskustella vuokralaisen kanssa ennen näyttöä. Kun pyydän soittamaan niin sitten ei kuulu mitään. Välillä tuntuu, että onko toisessa päässä ihan täyspäisiä.
- jrtjrjrj
Eionnaa kirjoitti:
Kuvat ja pohjapiirros on. Yhteydenottoja tulee, mutta haluan keskustella vuokralaisen kanssa ennen näyttöä. Kun pyydän soittamaan niin sitten ei kuulu mitään. Välillä tuntuu, että onko toisessa päässä ihan täyspäisiä.
Pk-seutu on täynnä vuokra-asuntoja, joten luultavasti nuo vain siirtyvät kyselemään toista asuntoa. En tiedä, viitsisinkö itsekään (jos siis olisin vuokraamassa asuntoa) ruveta keskustelemaan asiasta tarkemmin ennen kuin olen varma asunnon vuokraamisesta. Monet järjestävät näytön ennen keskusteluja, joten on helppoa ottaa vain seuraava vuokranantaja listalta. Ja muutenkin, monet vuokrakämppää hakevat laittavat hakemuksia moneen paikkaan samaan aikaan. Ja he voivat ottaa yhteyttä jopa kymmeniin vuokranantajiin samoihin aikoihin. Joten helposti he ovat voineet saada toisesta paikasta vuokrakämpän.
- BobBuilder
Tilanne on nyt sellainen, ettei näytöille tule muita kuin afgaaneja, irakilaisia ja muutama KELAn piikkiin vuokraava suomalainen työtön.
Jos on kielitaitoa, niin sitten vaan haastattelet irakilaisia. Jos ei ole, niin järjestät näytön ja tulkin. KELA kyllä avustaa vuokraustapahtumassa.
Jos etsit työssä käyvää suomalaista vuokralaista, niin lycka till. Se on kadonnutta kansanperinnettä. - Haatajapena
Kyllä se totta on,työtätekevä ostaa oman kun pankista saa halpaa rahaa.
Vain Kelan rahoittamat asiakkaat vuokraavat kun saavat vuokran ilmaiseksi kelasta. - Haatajapena
Sieltä Välimeren yli niitä potentiaalisia vuokralaisia tulee...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606044- 1003131
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252406- 212078
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3451751Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791666- 271616
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691521Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231374