Muumimuki menetelmällä mentäisiin.

Ftm_princess

Hei olen 19 vuotias nuori opiskeluni kohta päättävä nainen. Muutama päivä sitten kävin lääkärillä ja selvisi että mahdollisuuteni saada lapsian enään yli 25 ovat melkein nollassa. Olen aina halunnut perheen ja olisin valmis äidiksi. En vaatisi luovuttajalta elareita enkä mitään muutakaan. Tietenkin jos haluaisi lapsen tavata tai pysyä jollain tasolla elämässä mukana, se olisi okei!
Jos täältä sopiva luovuttaja löytyisi, voisimme keskustella paremmin !
Uudenmaan alueelta !
Vastausta odotellen!

6

356

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiinnostunutluovuttamaan

Mihin voisi laittaa viestiä? :)

• apumies_

Voitko ajaa seinäjoelle aina ovulaation aikaan, niin tehdään se ihan luonnonmukaisin menetelmin.
      Avasin omankin ketjun tuossa alempana, jossa enemmän tietoa minusta.

• ihansairasta

paskay muumimukista oot ihan sekasin koko nainen synnyitkö itse muumimukilla? et varmasti vaan seksillä yhdynnällä seksillä se lapsi pitää pitää tehdä eikä millään vitun muumimukilla per kyllä on nykyajan naiset menneet ihan sekaisin aina vaan jokainen muumimukilla ja paskat kautta historian eivät naiset ole pyytäneet mitään muumimukia

• Samaa mieltä. En usko, et kukaan ihminen haluaa saada alkunsa posliinikupista.
        Olis hirveä järkytys, jos kuulisi sellaista myöhemmin elämässä.
        Seksisuhde/vakipano on vallan hyvä tapa laittaa lapsi alulle, jos ei kunnollinen parisuhde ole mahdollista. Ei sentään tarvitse valehdella lapselle myöhemmin, vaan voi kertoa "totuuden", että lapsi sai alkunsa suhteesta mieheen, joka sitten pakeni vastuutaan kun sai tietää raskaudesta, pelurisika kun oli. Hieman muunneltua totuutta, mutta kumminkin parempi tieto lapselle kuin muumimuki.

• koiranitekee

joo mennää vaa muumilla mulla olis saksanpaimen koira uros ja on kuule hyvä nykyttämmää voin antaa sen siitettäväks sinun ei tarttee muuta kun olla nelin kontin ja homma toimii koira tulee selkään ja tekee sen miestä ei tarvita et sillee vaa ihan rennosti

• työnnäsereikääsi

kuuleppas voit työntää sen muumimukisi perseeseesi näin se mentäisiin

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. KP-Sesongilla ongelmia?

Tarvitsen luotettavaa katonpuhdistajaa ja kuulin, että KP-Sesonki Oy tekee hommat edullisesti ja asiakkaan tarpeet huomi
      Ylöjärvi
      24
      1496
    2. Oot upea nainen, älä vähättele ittees

Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀
      Ikävä
      68
      1357
    3. Mikä kaivatussasi ärsyttää

Juuri nyt, tällä hetkellä?
      Ikävä
      96
      1161
    4. Jämsän Paras Ravintola

Särkijärven kioskiin on avattu uusi upea Maucas ravintola joka on jämsän paras. Loistava palvelu ja herkullinen ruoka. R
      Jämsä
      73
      1082
    5. Salaisuudet paljastuu

Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku
      Ikävä
      84
      779
    6. Poliisi pamputti Variskankaalla

Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella
      Kajaani
      29
      738
    7. Ihmettelet nainen, miten vielä sinua rakastan

No jos en enää sinua ajattelisi, niin ei se mitään rakkautta olisi alunperinkään. En tarvi sinusta nähdä merkkiäkään, ni
      Ikävä
      48
      727
    8. Kiellettyjä ajatuksia

Istutaan sylikkäin, katson sun silmiin, vastaat kstseeseen ja kiedon kädet sun ympärille. Huulet koskettaa sun huulia,
      Ikävä
      43
      646
    9. vapaa

sana :) 🚮
      Ikävä
      63
      646
    10. Onko ihan pakko

olla niin hiton pitkävihainen? Sinulle nainen...
      Ikävä
      38
      629
    Aihe