Hei olen 19 vuotias nuori opiskeluni kohta päättävä nainen. Muutama päivä sitten kävin lääkärillä ja selvisi että mahdollisuuteni saada lapsian enään yli 25 ovat melkein nollassa. Olen aina halunnut perheen ja olisin valmis äidiksi. En vaatisi luovuttajalta elareita enkä mitään muutakaan. Tietenkin jos haluaisi lapsen tavata tai pysyä jollain tasolla elämässä mukana, se olisi okei!
Jos täältä sopiva luovuttaja löytyisi, voisimme keskustella paremmin !
Uudenmaan alueelta !
Vastausta odotellen!
Muumimuki menetelmällä mentäisiin.
6
227
Vastaukset
- kiinnostunutluovuttamaan
Mihin voisi laittaa viestiä? :)
- apumies_
Voitko ajaa seinäjoelle aina ovulaation aikaan, niin tehdään se ihan luonnonmukaisin menetelmin.
Avasin omankin ketjun tuossa alempana, jossa enemmän tietoa minusta. - ihansairasta
paskay muumimukista oot ihan sekasin koko nainen synnyitkö itse muumimukilla? et varmasti vaan seksillä yhdynnällä seksillä se lapsi pitää pitää tehdä eikä millään vitun muumimukilla per kyllä on nykyajan naiset menneet ihan sekaisin aina vaan jokainen muumimukilla ja paskat kautta historian eivät naiset ole pyytäneet mitään muumimukia
Samaa mieltä. En usko, et kukaan ihminen haluaa saada alkunsa posliinikupista.
Olis hirveä järkytys, jos kuulisi sellaista myöhemmin elämässä.
Seksisuhde/vakipano on vallan hyvä tapa laittaa lapsi alulle, jos ei kunnollinen parisuhde ole mahdollista. Ei sentään tarvitse valehdella lapselle myöhemmin, vaan voi kertoa "totuuden", että lapsi sai alkunsa suhteesta mieheen, joka sitten pakeni vastuutaan kun sai tietää raskaudesta, pelurisika kun oli. Hieman muunneltua totuutta, mutta kumminkin parempi tieto lapselle kuin muumimuki.
- koiranitekee
joo mennää vaa muumilla mulla olis saksanpaimen koira uros ja on kuule hyvä nykyttämmää voin antaa sen siitettäväks sinun ei tarttee muuta kun olla nelin kontin ja homma toimii koira tulee selkään ja tekee sen miestä ei tarvita et sillee vaa ihan rennosti
- työnnäsereikääsi
kuuleppas voit työntää sen muumimukisi perseeseesi näin se mentäisiin
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984