Muumimuki menetelmällä mentäisiin.

Ftm_princess

Hei olen 19 vuotias nuori opiskeluni kohta päättävä nainen. Muutama päivä sitten kävin lääkärillä ja selvisi että mahdollisuuteni saada lapsian enään yli 25 ovat melkein nollassa. Olen aina halunnut perheen ja olisin valmis äidiksi. En vaatisi luovuttajalta elareita enkä mitään muutakaan. Tietenkin jos haluaisi lapsen tavata tai pysyä jollain tasolla elämässä mukana, se olisi okei!
Jos täältä sopiva luovuttaja löytyisi, voisimme keskustella paremmin !
Uudenmaan alueelta !
Vastausta odotellen!

6

200

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiinnostunutluovuttamaan

      Mihin voisi laittaa viestiä? :)

    • apumies_

      Voitko ajaa seinäjoelle aina ovulaation aikaan, niin tehdään se ihan luonnonmukaisin menetelmin.
      Avasin omankin ketjun tuossa alempana, jossa enemmän tietoa minusta.

    • ihansairasta

      paskay muumimukista oot ihan sekasin koko nainen synnyitkö itse muumimukilla? et varmasti vaan seksillä yhdynnällä seksillä se lapsi pitää pitää tehdä eikä millään vitun muumimukilla per kyllä on nykyajan naiset menneet ihan sekaisin aina vaan jokainen muumimukilla ja paskat kautta historian eivät naiset ole pyytäneet mitään muumimukia

      • Samaa mieltä. En usko, et kukaan ihminen haluaa saada alkunsa posliinikupista.
        Olis hirveä järkytys, jos kuulisi sellaista myöhemmin elämässä.
        Seksisuhde/vakipano on vallan hyvä tapa laittaa lapsi alulle, jos ei kunnollinen parisuhde ole mahdollista. Ei sentään tarvitse valehdella lapselle myöhemmin, vaan voi kertoa "totuuden", että lapsi sai alkunsa suhteesta mieheen, joka sitten pakeni vastuutaan kun sai tietää raskaudesta, pelurisika kun oli. Hieman muunneltua totuutta, mutta kumminkin parempi tieto lapselle kuin muumimuki.


    • koiranitekee

      joo mennää vaa muumilla mulla olis saksanpaimen koira uros ja on kuule hyvä nykyttämmää voin antaa sen siitettäväks sinun ei tarttee muuta kun olla nelin kontin ja homma toimii koira tulee selkään ja tekee sen miestä ei tarvita et sillee vaa ihan rennosti

    • työnnäsereikääsi

      kuuleppas voit työntää sen muumimukisi perseeseesi näin se mentäisiin

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      68
      1723
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      163
      1421
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1232
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1204
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1106
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      70
      869
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      835
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      197
      790
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      97
      759
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      654
    Aihe