Hei olen 19 vuotias nuori opiskeluni kohta päättävä nainen. Muutama päivä sitten kävin lääkärillä ja selvisi että mahdollisuuteni saada lapsian enään yli 25 ovat melkein nollassa. Olen aina halunnut perheen ja olisin valmis äidiksi. En vaatisi luovuttajalta elareita enkä mitään muutakaan. Tietenkin jos haluaisi lapsen tavata tai pysyä jollain tasolla elämässä mukana, se olisi okei!
Jos täältä sopiva luovuttaja löytyisi, voisimme keskustella paremmin !
Uudenmaan alueelta !
Vastausta odotellen!
Muumimuki menetelmällä mentäisiin.
6
292
Vastaukset
- kiinnostunutluovuttamaan
Mihin voisi laittaa viestiä? :)
- apumies_
Voitko ajaa seinäjoelle aina ovulaation aikaan, niin tehdään se ihan luonnonmukaisin menetelmin.
Avasin omankin ketjun tuossa alempana, jossa enemmän tietoa minusta. - ihansairasta
paskay muumimukista oot ihan sekasin koko nainen synnyitkö itse muumimukilla? et varmasti vaan seksillä yhdynnällä seksillä se lapsi pitää pitää tehdä eikä millään vitun muumimukilla per kyllä on nykyajan naiset menneet ihan sekaisin aina vaan jokainen muumimukilla ja paskat kautta historian eivät naiset ole pyytäneet mitään muumimukia
Samaa mieltä. En usko, et kukaan ihminen haluaa saada alkunsa posliinikupista.
Olis hirveä järkytys, jos kuulisi sellaista myöhemmin elämässä.
Seksisuhde/vakipano on vallan hyvä tapa laittaa lapsi alulle, jos ei kunnollinen parisuhde ole mahdollista. Ei sentään tarvitse valehdella lapselle myöhemmin, vaan voi kertoa "totuuden", että lapsi sai alkunsa suhteesta mieheen, joka sitten pakeni vastuutaan kun sai tietää raskaudesta, pelurisika kun oli. Hieman muunneltua totuutta, mutta kumminkin parempi tieto lapselle kuin muumimuki.
- koiranitekee
joo mennää vaa muumilla mulla olis saksanpaimen koira uros ja on kuule hyvä nykyttämmää voin antaa sen siitettäväks sinun ei tarttee muuta kun olla nelin kontin ja homma toimii koira tulee selkään ja tekee sen miestä ei tarvita et sillee vaa ihan rennosti
- työnnäsereikääsi
kuuleppas voit työntää sen muumimukisi perseeseesi näin se mentäisiin
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!
Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja13714368Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa
Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va325981SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"
Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei1555561Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?
Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua3094389HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!
Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.424163"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste1083692Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"
Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant163642Vanhat miehet eivät muista
Niinistö muistaa vain Marinin hölmistyneen ilmeen, mutta ei miksi möllötti sen näköisenä. Vanhanen taas ei muuten vaan263584Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta
Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan642672Huomenta naiselle
Toivottavasti tiedät, etten ole koskaan tuntenut ketään kohtaan näin voimakkaasti. Olen tietenkin meistä epävarma silti.951482