on se kun ihmistä pilkataan hänen ikänsä takia. Vain todella ala-arvoiset ihmiset voivat tehdä niin.
Vaikka ette sitä ehkä ymmärräkään, niin jokainen teistä vanhenee, halusitte sitä tai ette. Jokaisesta teistä tulee ennemmin tai myöhemmin tutisevia vanhuksia ja odotatte, että nuoremmat kunnioittavat teitä.
Olen itse aina kunnioittanut vanhempia ihmisiä ja ollut heille kohtelias toisin kuin nämä ala-arvoiset nuoret. Saman olen opettanut myös omille lapsilleni ja heille on oppi myös mennyt hyvin perille siinä asiassa.
En ole missään muualla saanut tämän tapaista kohtelua, kuin täällä enkä varmasti saakaan. Nämä kasvottomat räkänokat jotka eivät ole koskaan kuulleetkaan sellaista sanaa, kuin kohteliaisuus voivat olla sellaisia kuin te täällä olette. Ilmeisesti teillä ei ole vanhempia jotka olisivat opettaneet teille tapoja.
Tiedän jo millainen naurettava vittuilu tästä kirjoituksesta alkaa, mutta siinä näytätte vain oman tyhmyytenne.
Raukkamaisinta mitä tiedän
91
740
Vastaukset
- KaikkiAjallaanX
Ahaa. Vanhemmiten sitten kai voi tuon mukaan ruveta vaatimaan.
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000000667817.html- VaatimaanMitä
voitko selventää, että mitä on vaadittu?
- KasVaaKun
VaatimaanMitä kirjoitti:
voitko selventää, että mitä on vaadittu?
Olisikin ollut liikaa vaadittu, että olisit tajunnut itse!
- KarroSinäJosOsaat
KasVaaKun kirjoitti:
Olisikin ollut liikaa vaadittu, että olisit tajunnut itse!
kertoa, että mitä on vaadittu. Taitaa käydä liikaa älyn päälleasian kertominen koska sitä et osaa tehdä.
- Kalhelmi
KarroSinäJosOsaat kirjoitti:
kertoa, että mitä on vaadittu. Taitaa käydä liikaa älyn päälleasian kertominen koska sitä et osaa tehdä.
Tulit sen taas todistaneeksi. Kun et tajua, niin et tajua.
- klklk
Vanha suomalainen sanalasku pitää paikkansa: Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Olet "anasainnut" valtaosan sinuun kohdistuneista törkyteksteistä omilla vastaavilla kommenteilla. Tuo kohteliaisuus toimii myös toisinpäin. Nuoriakin on kunnioitettava, ei voi vaatia että vain vanhuksia kunnioitetaan.
Vaikka olen samaa ikäluokkaa kanssasi, en ole saanut tuollaisia törkeyksiä silmilleni, mutta se johtunee siitä että kirjoitan asiallisesti. On ymmärrettävää että jotkut nuoret kokevat että hoitojonot on liian pitkiä vanhempien transsukupuolisten vuoksi. Mutta minkä sille mahtaa ettei meidän nuoruudessamme saanut transhoitoja. - AhdinÄijä
Ensin Repa vittuilee kaikille muille, haukkuu heitä idiooteiksi yms. Kun hän saa takaisin samalla mitalla, hän loukkaantuu ja alkaa syyttämään kiistakumppaneita raukkamaisiksi.
Kannattaisi kyllä hetken katsella peiliin ja miettiä pitääkö vaan kestää kun vastapelurit pelaavat samanlaista törkypeliä kun sinäkin?
Sinulle on täällä auottu päätä monestakin asiasta, se on totta. Mutta iästäsi et ole saanut montaakaan kommenttia. Peruukista, naamastasi ja typeristä mielipiteistä kyllä sitäkin enemmän sekä viimeaikoina on paljonkin huomauteltu mm pihasi siisteydestä.
Näistä ainakin viimeisin on sellainen asia jolle sinä itse voisit tehdä paljonkin, mutta toisaalta jos naapurisi sen hyväksyvät, eikä asia sinua haittaa, niin anna olla vaan.
Naamallesi et mitään voi, mutta koska olet täällä kovasti arvostellut naapurisi "Loikkelin ämmän" ulkonäköä, niin velvollisuutesi on silloin kestää vastaavat arvostelut itsekin. Vai onko jossain sanottu, että sinulla yksin on oikeus kritisoida ihmisten ulkonäköä?
Jos oma naama on kun petolinnun perse, kannattaa harkita miksi toista kutsuu.
Asiallista keskustelua olet täällä peräänkuuluttanut monesti, mutta käsityksesi asiallisuudesta on kovin erikoinen ja yksipuoleinen. Mieti voisiko joskus edes käydä niin, että joku muukin kun sinä itse voisi olla oikeassa.- TuleekoMieleenettä
loikkerin ämmä on aloittanut tuon ulkonäkö arvostelun. Kuten sanottua, niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.
Olen monta kertaa yrittänyt täällä saada aikaan asiallista keskustelua minua kohtaan tapahtuneesta törkeästä rikoksesta. Tähän asti sitä keskustelua ole saanut aikaan. Vittuilua asiasta sitäkin enemmän. - AhdinÄijä
TuleekoMieleenettä kirjoitti:
loikkerin ämmä on aloittanut tuon ulkonäkö arvostelun. Kuten sanottua, niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.
Olen monta kertaa yrittänyt täällä saada aikaan asiallista keskustelua minua kohtaan tapahtuneesta törkeästä rikoksesta. Tähän asti sitä keskustelua ole saanut aikaan. Vittuilua asiasta sitäkin enemmän.Taas jonkun toisen vika, kas kun ei tuo kommenttisi yllättänyt minua mitenkään?
Aloita se keskustelu 'rikoksesta' sitten kun sinulla joskus on esittää siitä selainen dokumentti joka todella on kiistaton. Eli siis oikeusen antama lainvoiman saanut päätös.
Siihen asti mielipiteesi ovat vain sinun omia mielipiteitä joiden painoarvo on täysi nolla täällä. Sinä et suostu myöntämään, että jokainen on syytön kunnes oikeus hänet syylliseksi toteaa ja sen asian sivuuttaminen ei ole asiallista keskustelua. - LoikkerinÄmmälle
AhdinÄijä kirjoitti:
Taas jonkun toisen vika, kas kun ei tuo kommenttisi yllättänyt minua mitenkään?
Aloita se keskustelu 'rikoksesta' sitten kun sinulla joskus on esittää siitä selainen dokumentti joka todella on kiistaton. Eli siis oikeusen antama lainvoiman saanut päätös.
Siihen asti mielipiteesi ovat vain sinun omia mielipiteitä joiden painoarvo on täysi nolla täällä. Sinä et suostu myöntämään, että jokainen on syytön kunnes oikeus hänet syylliseksi toteaa ja sen asian sivuuttaminen ei ole asiallista keskustelua.olen monesti sanonut, että tervetuloa tutustumaan virallisiin papereihin, mutta sehän ei kelpaa. Paperit lukemalla saa helposti käsityksen siitä mitä on tapahtunut.
Sehän ei tietysti kelpaa, sillä silloinhan loppuisi suunsoiton aihe. Ihminen jota vastaan on kiistattomat todisteet on rikollinen.
Menee sinä ravunsyötti niiden piskiesi kanssa lenkille ja jätä viisaammat ihmiset rauhaan. - AhdinÄijä
LoikkerinÄmmälle kirjoitti:
olen monesti sanonut, että tervetuloa tutustumaan virallisiin papereihin, mutta sehän ei kelpaa. Paperit lukemalla saa helposti käsityksen siitä mitä on tapahtunut.
Sehän ei tietysti kelpaa, sillä silloinhan loppuisi suunsoiton aihe. Ihminen jota vastaan on kiistattomat todisteet on rikollinen.
Menee sinä ravunsyötti niiden piskiesi kanssa lenkille ja jätä viisaammat ihmiset rauhaan."Menee sinä ravunsyötti niiden piskiesi kanssa lenkille ja jätä viisaammat ihmiset rauhaan."
Tässä siis näemme esimerkin Repan peräänkuuluttamasta asiallisesta keskustelusta!
Repa haluaa unohtaa senkin, että vasta sitten kun oikeus on käsitellyt hänen "todisteet" saadaan ainoa oikea tieto siitä kuinka todistusvoimaisia ne todellanovat.
Ja koska nyt taas keskustellaan ihmisten ulkonäöstä, niin...
En ole tietääkseni koskaan nähnyt tätä Repan suuresti ihailemaa rouva "Loikkeria", mutta olen silti varma ettei hän voi olla Repaa rumempi. - KatsoPeiliin
AhdinÄijä kirjoitti:
"Menee sinä ravunsyötti niiden piskiesi kanssa lenkille ja jätä viisaammat ihmiset rauhaan."
Tässä siis näemme esimerkin Repan peräänkuuluttamasta asiallisesta keskustelusta!
Repa haluaa unohtaa senkin, että vasta sitten kun oikeus on käsitellyt hänen "todisteet" saadaan ainoa oikea tieto siitä kuinka todistusvoimaisia ne todellanovat.
Ja koska nyt taas keskustellaan ihmisten ulkonäöstä, niin...
En ole tietääkseni koskaan nähnyt tätä Repan suuresti ihailemaa rouva "Loikkeria", mutta olen silti varma ettei hän voi olla Repaa rumempi.niin näet loikkerin ämmän.
- TodisteitaKaivataan
TuleekoMieleenettä kirjoitti:
Olen monta kertaa yrittänyt täällä saada aikaan asiallista keskustelua minua kohtaan tapahtuneesta törkeästä rikoksesta. Tähän asti sitä keskustelua ole saanut aikaan. Vittuilua asiasta sitäkin enemmän.Laita sitten näkyviin se linkki jossa "loikkeri" aloittaa arvostelun ulkonäöstäsi!
- TurhaPyyntö
TodisteitaKaivataan kirjoitti:
Laita sitten näkyviin se linkki jossa "loikkeri" aloittaa arvostelun ulkonäöstäsi!
Repa ei osaa etsiä täältä vanhoja viwstejä, eikä tehdä linkityksiä.
- Säälittävääääää
Säälipisteiden kerjäämistä.
- AhdinÄijä
Kun ei kaverilla henkiset kyvyt riitä kun itkemiseen, niin tekee sitten sitä.
- Joka_lähtöön
Kunnioitus pitää ansaita, se ei tule automaattisesti esim iän mukana. Ei ole olemassa mitään ikärajaa jonka jälkeen olisi "ansainnut" kunnioitusta nuoremmilta.
Mitä sinä olet tehnyt ansaitaksesi täällä minkäänlaista kunnioitusta? Kuka kunnioittaa päätään aukovaa transua, joka järjestelmällisesti vittuilee jokaiselle joka on hänen kanssaan eri mieltä?
Käytöstavat ovat asia erikseen, mutta minulle ei tulisi mielleni olla millään lailla kohtelias sellaiselle henkilölle joka käyttäytyy niin huonosti kuin sinä.
Meilläpäin eli parikymmentävuotta takaperin n30v mies joka oli jonkun onnettomuuden seurauksena joutunut pyörätuoliin. Kaveri jatkoi silti ryyppäämistä ja katkeroituneena terrorisoi ihmisiä pyörätuolillaan vaatien heitä "kunnioittamaan ja auttamaan vammaista". Jos joku ei huomannut väistää, hän ajoi tuolilla päin vaikka takaapäin ja kaupoissa kiilasi jonon eteen. Ravintolassa hän rullasi tuolillaan tanssilavan halki kesken kappaleen vaikka kiertäminenkin olisi onnistunut vaivatta.
Kaikkea muutakin vastaavaa tapahtui.
Tilanne ajautui lopuksi siihen, ettei kukaan enää avannut hänelle ovea tai auttanut mitenkään muutenkaan. Lähikapakan asiakkaat tekivät ravintoloitsijalle selväksi, etteivät he käy paikassa jonne päästetään tuollaisia asiakkaita ja kapakoitsija tajusi tärkeämmäksi pitää asiakaskunta mahdollisimman laajana. Hän sai osakseen melko törkeääkin suunsoittoa, mutta ilmeisesti hän tiesi senkin olevan seurausta omasta toiminnastaan.
Kaveri katosi sen kaupunginosan katukuvasta melko pian.
Sinä olet käyttäytynyt aivan vastaavasti ja sinua kohdellaan samalla periaatteella.- KunAlkujaanKerroin
että olin saanut Töölön lääkäreiltä törkeää rikollista kohtelua, niin heti alkoi vittuilu. Yritin useita kertoja asiallisesti, mutta sitten aloin antamaan samalla mitalla takaisin.
- VedäJotainPäähäsi
KunAlkujaanKerroin kirjoitti:
että olin saanut Töölön lääkäreiltä törkeää rikollista kohtelua, niin heti alkoi vittuilu. Yritin useita kertoja asiallisesti, mutta sitten aloin antamaan samalla mitalla takaisin.
Kun lukee niitä sinun ensimmäisiä kirjoituksia tapauksesta, niin sinä aloitit vittuilun heti kun joku esitti vähänkään lääkäreitä puolustavan mielipiteen. Eli älä yritä täällä esittää uhria, juttusi löytyvät täältä edelleen kaikki ja kuka tahansa voi käydä katsomassa mikä on totuus.
- LääkäreitäPuolustavaa
VedäJotainPäähäsi kirjoitti:
Kun lukee niitä sinun ensimmäisiä kirjoituksia tapauksesta, niin sinä aloitit vittuilun heti kun joku esitti vähänkään lääkäreitä puolustavan mielipiteen. Eli älä yritä täällä esittää uhria, juttusi löytyvät täältä edelleen kaikki ja kuka tahansa voi käydä katsomassa mikä on totuus.
Miksi joku tosiasioista mitään tietämätön pulostaa lääkäreitä. Se puolustaminen oli sitä, että jatkuvasti haettiin syytä minusta ja ajateltiin, että eivät lääkärit voi tehdä väärin.
Koko ajan samaa minuun kohdistuvaa syyttämistä ja asioiden tahallista vääristelyä Kukaan ei edes halunnut tietää mitä "todella" oli tapahtunut. - AhdinÄijä
LääkäreitäPuolustavaa kirjoitti:
Miksi joku tosiasioista mitään tietämätön pulostaa lääkäreitä. Se puolustaminen oli sitä, että jatkuvasti haettiin syytä minusta ja ajateltiin, että eivät lääkärit voi tehdä väärin.
Koko ajan samaa minuun kohdistuvaa syyttämistä ja asioiden tahallista vääristelyä Kukaan ei edes halunnut tietää mitä "todella" oli tapahtunut.Hyvin kirjoitettu, varsinkin se kun panin sanan todella lainausmerkkeihin. Se osoittaa juuri sen, että se on totuus vain sinun omasta mielestäsi.
Ei tämä ole oikeuslaitos jossa punnitaan todisteita ja ratkotaan syyllisyyskysymyksiä. Tämä on nettipalsta jolla jokainen voi esittää omia mielipiteitään ja tuoda esiin eri näkökohtia. Mutta se kuka on syyllistynyt mihinkin, ratkaistaan vain ja ainoastaan oikeussalissa.
Odota nyt vaan kärsivällisesti josko asiasi joskua pääsee oikeuteen ja aikanaan siitä lainvoimainen päätös saadaan. Sitten vasta voidaan puhua kenenkään syyllistymisestä johonkin tekoon. - LoikkerinÄmmä
AhdinÄijä kirjoitti:
Hyvin kirjoitettu, varsinkin se kun panin sanan todella lainausmerkkeihin. Se osoittaa juuri sen, että se on totuus vain sinun omasta mielestäsi.
Ei tämä ole oikeuslaitos jossa punnitaan todisteita ja ratkotaan syyllisyyskysymyksiä. Tämä on nettipalsta jolla jokainen voi esittää omia mielipiteitään ja tuoda esiin eri näkökohtia. Mutta se kuka on syyllistynyt mihinkin, ratkaistaan vain ja ainoastaan oikeussalissa.
Odota nyt vaan kärsivällisesti josko asiasi joskua pääsee oikeuteen ja aikanaan siitä lainvoimainen päätös saadaan. Sitten vasta voidaan puhua kenenkään syyllistymisestä johonkin tekoon.jatkaa jankutustaan. Tuo sitten esiin jotain näkökohtia jos siihen pystyt. Oikeus tulee perustamaan päätöksensä virallisissa asiakirjoissa siis "virallisissa asiakirjoissa" oleviin tosiasioihin. Ai, sinäkö laitoit sanan todella lainausmerkkeihin
Jos tässä maassa ei voi luottaa virallisiin asiakirjoihin, niin mihin sitten? Virallisten asiakirjojen mukaan tässä maassa on ennenkin päätöksiä tehty. - AhdinÄijä
LoikkerinÄmmä kirjoitti:
jatkaa jankutustaan. Tuo sitten esiin jotain näkökohtia jos siihen pystyt. Oikeus tulee perustamaan päätöksensä virallisissa asiakirjoissa siis "virallisissa asiakirjoissa" oleviin tosiasioihin. Ai, sinäkö laitoit sanan todella lainausmerkkeihin
Jos tässä maassa ei voi luottaa virallisiin asiakirjoihin, niin mihin sitten? Virallisten asiakirjojen mukaan tässä maassa on ennenkin päätöksiä tehty.Olisikin ollut liikaa että olisit ymmärtänyt minun näkökantani näihin sinun kirjoituksiisi "Tapaus Ahdista".
Joten sanon sen uudelleen josko nyt menisi perille.
Se oli: "odota kärsivällisesti että asia on käsitelty oikeudessa loppuun asti!".
Joko nyt ymmärsit, vai lisäänkö vielä tavuviivat ja kirjoitan pelkillä isoilla kirjaimilla? - LoikkerinRavunsyötti
AhdinÄijä kirjoitti:
Olisikin ollut liikaa että olisit ymmärtänyt minun näkökantani näihin sinun kirjoituksiisi "Tapaus Ahdista".
Joten sanon sen uudelleen josko nyt menisi perille.
Se oli: "odota kärsivällisesti että asia on käsitelty oikeudessa loppuun asti!".
Joko nyt ymmärsit, vai lisäänkö vielä tavuviivat ja kirjoitan pelkillä isoilla kirjaimilla?Ei ole ihme, että et luota papereihin koska niissä itse niin sujuvasti valehtelet.
Ihmettelen jos sinä et luota virallisiin papereihin. Niissä on kuitenkin todella suuri todistusvoima. Esim. petoskin todistetaan yleensä papereista. - AhdinÄijä
LoikkerinRavunsyötti kirjoitti:
Ei ole ihme, että et luota papereihin koska niissä itse niin sujuvasti valehtelet.
Ihmettelen jos sinä et luota virallisiin papereihin. Niissä on kuitenkin todella suuri todistusvoima. Esim. petoskin todistetaan yleensä papereista.Erittäin osuvan nimimerkin osasitkin valita.
Se jos mikä kuvaa sinua täydellisesti - MikäNytTuli
AhdinÄijä kirjoitti:
Erittäin osuvan nimimerkin osasitkin valita.
Se jos mikä kuvaa sinua täydellisestietkö helvetin surkimus muuta osaa sanoa. Ämmä joka osaa vain valehdella.
- MiesParka
MikäNytTuli kirjoitti:
etkö helvetin surkimus muuta osaa sanoa. Ämmä joka osaa vain valehdella.
Joku potkaisi taas Repaa munille! Kovasti häntä taas vituttaa, vaikka moista elintä ei edes omista.
- HenkilöltäJollaTyhmyys
AhdinÄijä kirjoitti:
Erittäin osuvan nimimerkin osasitkin valita.
Se jos mikä kuvaa sinua täydellisestitulee vastaan voi odottaa tuollaista vastausta.
- Jfjfjjdjdkd
HenkilöltäJollaTyhmyys kirjoitti:
tulee vastaan voi odottaa tuollaista vastausta.
Sinulle on annettu pari hyvinkin älykästä kommenttia kirjoituksistasi. Tajuat sen itsekin ja sksi yrität taas solvata muita. Se on vaan osoitus omasta tyhmyydestäsi ja oppimattomuudestasi.
- AhdinÄijä
MikäNytTuli kirjoitti:
etkö helvetin surkimus muuta osaa sanoa. Ämmä joka osaa vain valehdella.
Aina kun kutsut minua "Loikkeriksi" paljastat oman tyhmyytesi luulemalla minua häneksi. Mutta jatka vaan samaa linjaa, kerta kerran perään vahvistat uskoani siihen, ettei sinulla todellakaan ole päässäsi muuta kun se koinsyömä peruukisi.
Ja "tietosi" asioista muutenkin on samaa tasoa, perustuu arvaukseen joka useimmiten menee vikaan. - LoikkeriaVoiKutsua
AhdinÄijä kirjoitti:
Aina kun kutsut minua "Loikkeriksi" paljastat oman tyhmyytesi luulemalla minua häneksi. Mutta jatka vaan samaa linjaa, kerta kerran perään vahvistat uskoani siihen, ettei sinulla todellakaan ole päässäsi muuta kun se koinsyömä peruukisi.
Ja "tietosi" asioista muutenkin on samaa tasoa, perustuu arvaukseen joka useimmiten menee vikaan.Loikkeriksi koska se osuu oikeaan. Vakuuta kuinka paljon tahansa, niin sinä olet loikkerin ämmä.
Todista se, että et ole loikkeri. Jään nyt odottamaan sitä todistamista. - AhdinÄijä
LoikkeriaVoiKutsua kirjoitti:
Loikkeriksi koska se osuu oikeaan. Vakuuta kuinka paljon tahansa, niin sinä olet loikkerin ämmä.
Todista se, että et ole loikkeri. Jään nyt odottamaan sitä todistamista.Kuten tiedät todistusvastuu on väitteen esittäjällä, sinun velvollisuus on siis osoittaa minun olevan suuresti ihailemasi "Loikkeri".
Sen jälkeen sinun pitääkin vielä tietää olenko herra vai rouva, se meneekin jo vaikeaksi koska et tiedä itsestäsikään oletko mies vai nainen. - LinnaanLinnaan
Ei ole ihme, että et luota papereihin koska niissä itse niin sujuvasti valehtelet.
Ihmettelen jos sinä et luota virallisiin papereihin. Niissä on kuitenkin todella suuri todistusvoima. Esim. petoskin todistetaan yleensä papereista.Kerran täällä joku idiootti kertoi joutuneensa ihmisoikeusrikoksen kohteeksi ja sanoi hallussaan olevat kiistattomat kirjalliset todisteet joiden avulla siihen syyllistyneet henkilöt saadaan vankilaan.
Lisäksi hän sanoi vievänsä asian eduskunnan oikeusasiamiehen käsiteltäväksi, jonka jälkeen eoam käynnistää syyteprosessin eikä tämän ihmisoikeusrikoksen uhrin tarvitse tehdä yhtään mitään, muuta kun vierestä seurata prosessin etenemistä ja naureskella kun syytetyt joutuvat vankilaan.
Onko kukaan tietoinen miten tämä asia on edennyt ja joko ne syylliset on tuomittu? Montako vuotta saivat? - OnkoLoikkerilta
mennyt yöunet, kun jo kuudelta piti alkaa kirjoittamaan? Sitä se teettää, kun koppavana valehtelee ja sitten siitä jää kiinni. Eikö se ylimielinen paska joka on miehesi antanut tarpeeksi tukea
Ja sitten piti vielä tulla toisella nimimerkillä soittamaan suutaan. Kun on tarpeeksi hullu, niin sitten on hullu. - AhdinÄijä
OnkoLoikkerilta kirjoitti:
mennyt yöunet, kun jo kuudelta piti alkaa kirjoittamaan? Sitä se teettää, kun koppavana valehtelee ja sitten siitä jää kiinni. Eikö se ylimielinen paska joka on miehesi antanut tarpeeksi tukea
Ja sitten piti vielä tulla toisella nimimerkillä soittamaan suutaan. Kun on tarpeeksi hullu, niin sitten on hullu.Sinä et koskaan usko mitään mitä et halua ja siksi et usko nytkään mitään muuta kun oman "totuutesi".
Kuten sanoin en ole tämä suuresti ihailemasi ja kadehtima "loikkeri", en "ämmä" enkä "äijä". Mutta jos varmasti tiedät kuka olen, niin saat kertoa oikean nimeni, osoitteen ja puhelinnumeron, sekä linkittää tänne jokaisen kuvani jonka netistä löydät.
Jos jostain syystä kuitenkin laitat tänne "loikkerin" tiedot, ilnoitan siitä heille ja saat kärsiä seuraukset, sikäli kun he sinua vastaan nostavat syytteen yksityisyydes rikkomisesta, kunnianloukauksesta tms minkä nyt asialliseksi katsovatkaan. Mutta vastuu netissä julkaisemistasi tiedoista on vain ja ainoastaan sinulla, mutta mikäli minä sattuisin olemaan salaisten ihailujesi kohde, eli "loikkeri", lupaan että minä en mitään syytteitä sinua kohtaan tule esittämään mistään mitä minusta netissä kerrot.
Uskallatko ottaa haasteen vastaan?
Minä olen varma, ettet uskalla tänne mitään tietoja laittaa ja saamme kuulla vain selityksiä siitä miksi et niitä tietoja voi julkistaa. Totuus on ettet itsekään tiedä kuka olen ja siksi keksit ihmeellisiä selityksiä välttääksesi seuraukset. - RepaUhoaaTyhjää
Ei tullut Loikkerin tietoja näkyviin, taisi mennä Reiskalla pupu peruukiin.
Mutta on tuo nähgy monesti ennenkin, kova itsevarma uho päällä, mutta kun pitäisi ryhtyä tekoihin alkaa selittely. - MksiMinäTänne
niitä tietoja laittaisin esiin. En ole samanlainen kuin loikkerin surkea pariskunta joka laittoi tietoja minusta tänne ja jopa liitetiedostoina hävyttömyyksiä.
Asiasta on tehty rikosilmoitus ja nyt odotellaan mitä tapahtuu. Eikä minun täällä tarvitse mitään selitellä asiasta jonka tiedän varmasti. Vain loikkerit voivat noin thmiä eikä yhtään tarvitse ihmetellä, että niiden poika on se mikä on. Yhtä tyhmä ja kiusanhenkinen. - TuttuaRepaa
MksiMinäTänne kirjoitti:
niitä tietoja laittaisin esiin. En ole samanlainen kuin loikkerin surkea pariskunta joka laittoi tietoja minusta tänne ja jopa liitetiedostoina hävyttömyyksiä.
Asiasta on tehty rikosilmoitus ja nyt odotellaan mitä tapahtuu. Eikä minun täällä tarvitse mitään selitellä asiasta jonka tiedän varmasti. Vain loikkerit voivat noin thmiä eikä yhtään tarvitse ihmetellä, että niiden poika on se mikä on. Yhtä tyhmä ja kiusanhenkinen.Niin se vaan taas selitellään...
- AhdinÄijä
MksiMinäTänne kirjoitti:
Asiasta on tehty rikosilmoitus ja nyt odotellaan mitä tapahtuu. Eikä minun täällä tarvitse mitään selitellä asiasta jonka tiedän varmasti. Vain loikkerit voivat noin thmiä eikä yhtään tarvitse ihmetellä, että niiden poika on se mikä on. Yhtä tyhmä ja kiusanhenkinen.Millainen isä, sellainen poika. Sinun poikasi puolesta toivon, ettei se teidän perheessä pidä paikkaansa!
- Jjdjdjjdjjd
MksiMinäTänne kirjoitti:
Asiasta on tehty rikosilmoitus ja nyt odotellaan mitä tapahtuu. Eikä minun täällä tarvitse mitään selitellä asiasta jonka tiedän varmasti. Vain loikkerit voivat noin thmiä eikä yhtään tarvitse ihmetellä, että niiden poika on se mikä on. Yhtä tyhmä ja kiusanhenkinen.Sinähän olet vuosia julistanut töölän sairaalan lääkäreiden syyllisyyttä, vaikka poliisi ja eoam eivät ole löytäneet heidän toiminnastaan mitään rikollista.
Sinä olet pahempi kun "Loikkerit", mutta sehän ei sinun lahoon päähäsi mene. - OletLoikkeriSiisSitä
AhdinÄijä kirjoitti:
Millainen isä, sellainen poika. Sinun poikasi puolesta toivon, ettei se teidän perheessä pidä paikkaansa!
mieltä, että kun isä loikkeri on täysi mulkku, niin siitä pojankin pitää olla, samanlainen. Millainen isä sellainen poika. Onneksi meidän perheessä ymmärretään erilaisuutta toisin kuin loikkereilla.
Toiselle kirjoittajalle: Valitettavasti rikollisille poliiseille ja rikolliselle Oikeusasiamiehelle on vaikeaa tehdä mitään. Nyt asialla on asianajaja joka tietää mitä tekee. - AhdinÄijä
Älä sinä peruukipää arvaile mitä minä olen mieltä. Jos haluat sen tietää niin kysy!!
Myönnät siis, että poikasi on viisas, koska ei halua muutua naiseksi kuten isänsä?
Olisi se toisaalta sääli jos poikasi olisi yhtä tyhmä kuin isänsä. - SelvitäEnsinHelvetin
AhdinÄijä kirjoitti:
Älä sinä peruukipää arvaile mitä minä olen mieltä. Jos haluat sen tietää niin kysy!!
Myönnät siis, että poikasi on viisas, koska ei halua muutua naiseksi kuten isänsä?
Olisi se toisaalta sääli jos poikasi olisi yhtä tyhmä kuin isänsä.idiootti, että mitä transsukupuolisuus tarkoitta. Pojastani en sanonut yhtään mitään. Olisin myös hyvin hiljaa sillä sinun poikasi on samanlainen mulkku kuin isänsäkin. Siinä on kaksi yhtä tyhmää.Olet varmasti ylpeä heistä molemmista.
- AhdinÄijä
SelvitäEnsinHelvetin kirjoitti:
idiootti, että mitä transsukupuolisuus tarkoitta. Pojastani en sanonut yhtään mitään. Olisin myös hyvin hiljaa sillä sinun poikasi on samanlainen mulkku kuin isänsäkin. Siinä on kaksi yhtä tyhmää.Olet varmasti ylpeä heistä molemmista.
Kyllä minä tiedä mitä trans-sukupuolisuus on. Mielenterveysongelma josta siihen sairastuneille valehdellaan että se on aivan normaalia ja yleensä nämä siihen vielä haluavat uskoa.
Minulla todellakin on poika, mutta vain yksi. Ja minun suureksi ilokseni hän on jopa fiksumpi kun isänsä. Siitä mikä hän on, ei sinulla ole mitään käsitystä, mutta sinä voit harhaisessa mielessäsi luulla ihan mitä haluat.
Sinunkin poikasi taitaa olla fiksumpi kun isänsä, mutta koska kuka tahansa peruskoulusta päästötodistuksen saanut on sinua fiksumpi, se ei välttämättä ole vielä kovin paljoa. Mutta vilpittömästi toivon poikasi puolesta ettei hän kärsi samoista ongelmista kun sinä. - Djjjjdjjdjdd
MksiMinäTänne kirjoitti:
Asiasta on tehty rikosilmoitus ja nyt odotellaan mitä tapahtuu. Eikä minun täällä tarvitse mitään selitellä asiasta jonka tiedän varmasti. Vain loikkerit voivat noin thmiä eikä yhtään tarvitse ihmetellä, että niiden poika on se mikä on. Yhtä tyhmä ja kiusanhenkinen.Minkä sille voi. Kun tajusit olevasi taas tapasi mukaan väärässä, et uskaltanut laittaa tänne sen henkilön tietoja joita luulet Sloikkereiksi.
Se osouttaa sinulla olevan vain luuloa oikean tiedon sijaan. - IsäPoikaJaPyhäHenki
OletLoikkeriSiisSitä kirjoitti:
mieltä, että kun isä loikkeri on täysi mulkku, niin siitä pojankin pitää olla, samanlainen. Millainen isä sellainen poika. Onneksi meidän perheessä ymmärretään erilaisuutta toisin kuin loikkereilla.
Toiselle kirjoittajalle: Valitettavasti rikollisille poliiseille ja rikolliselle Oikeusasiamiehelle on vaikeaa tehdä mitään. Nyt asialla on asianajaja joka tietää mitä tekee.Hyvä että transu-isä ymmärtää, että poikansa voi olla normaali, olematta Isänsä kaltainen.
- OnSinullaOmituiset
AhdinÄijä kirjoitti:
Kyllä minä tiedä mitä trans-sukupuolisuus on. Mielenterveysongelma josta siihen sairastuneille valehdellaan että se on aivan normaalia ja yleensä nämä siihen vielä haluavat uskoa.
Minulla todellakin on poika, mutta vain yksi. Ja minun suureksi ilokseni hän on jopa fiksumpi kun isänsä. Siitä mikä hän on, ei sinulla ole mitään käsitystä, mutta sinä voit harhaisessa mielessäsi luulla ihan mitä haluat.
Sinunkin poikasi taitaa olla fiksumpi kun isänsä, mutta koska kuka tahansa peruskoulusta päästötodistuksen saanut on sinua fiksumpi, se ei välttämättä ole vielä kovin paljoa. Mutta vilpittömästi toivon poikasi puolesta ettei hän kärsi samoista ongelmista kun sinä.käsitykset transsukupuolisuudesta. Jos se on mielenterveysongelma, niin miten selität sen, että potilaat tutkitaan ja todetaan psyykkisesti terveeksi. Ilman tutkimuksia ei saa transdiagnoosia.
Mielnkiintoista, että sinun mielestäsi lääkärien etiikka sallii sen, että potilaille valehdellaan. Osaat varmasti antaa hyvän selityksen siihen, että miksi lääkärit valehtelevat potilaille.
Siinä ei paljon tarvita, että poikasi on fiksumpi kuin isänsä. Jos se on fiksuutta, että hullu poikasi on todella ilkeä, niin tarkista käsityksesi fiksuudesta.
Poikani lukee itsensä insinööriksi ja mikä pojassani on parasta on se, että hän ymmärtää ihmisten erilaisuuttaa. Toisin, kuin sinun poikasi joka on saanut ahdasmielisen kasvatuksen. Kun äiti on täysi mulkku, niin ei pojastakaan kovin kummoista voi tulla. - EiköOmatKyvytRiittäneet
OnSinullaOmituiset kirjoitti:
käsitykset transsukupuolisuudesta. Jos se on mielenterveysongelma, niin miten selität sen, että potilaat tutkitaan ja todetaan psyykkisesti terveeksi. Ilman tutkimuksia ei saa transdiagnoosia.
Mielnkiintoista, että sinun mielestäsi lääkärien etiikka sallii sen, että potilaille valehdellaan. Osaat varmasti antaa hyvän selityksen siihen, että miksi lääkärit valehtelevat potilaille.
Siinä ei paljon tarvita, että poikasi on fiksumpi kuin isänsä. Jos se on fiksuutta, että hullu poikasi on todella ilkeä, niin tarkista käsityksesi fiksuudesta.
Poikani lukee itsensä insinööriksi ja mikä pojassani on parasta on se, että hän ymmärtää ihmisten erilaisuuttaa. Toisin, kuin sinun poikasi joka on saanut ahdasmielisen kasvatuksen. Kun äiti on täysi mulkku, niin ei pojastakaan kovin kummoista voi tulla.Se on hyvä että pojastasi on tulossa insinööri, voit olla ylpeä edes hänestä kun ei omat kykysi niiden papereiden hankkimiseen riittäneet.
Minun ei onneksi tarvitse ylpeillä toisten saavutuksilla, omissa on riittävästi. Ainakin sinuun verrattuna. - VirallinenVessaPaperi
Ihmettelen jos sinä et luota virallisiin papereihin. Niissä on kuitenkin todella suuri todistusvoima. Esim. petoskin todistetaan yleensä papereista.Niihin sinun mainostamiin virallisiin papereihin eoam ratkaisunsa perusti. Se on melkoinen osoitus niiden vessapapereiden todistusarvosta.
- LoikkerinÄmmäLuovutti
käsitykset transsukupuolisuudesta. Jos se on mielenterveysongelma, niin miten selität sen, että potilaat tutkitaan ja todetaan psyykkisesti terveeksi. Ilman tutkimuksia ei saa transdiagnoosia.
Poikani lukee itsensä insinööriksi ja mikä pojassani on parasta on se, että hän ymmärtää ihmisten erilaisuuttaa. Toisin, kuin sinun poikasi joka on saanut ahdasmielisen kasvatuksen. Kun äiti on täysi mulkku, niin ei pojastakaan kovin kummoista voi tulla.Joko siinäkin tyhmässä päässä joku ajatus välähti?
- EiToivoaKaarinassa
LoikkerinÄmmäLuovutti kirjoitti:
Joko siinäkin tyhmässä päässä joku ajatus välähti?
Ei ole Repalla päässään yhtään mitään. Paitsi peruukki.
- Vapaa-valinta
Poikani lukee itsensä insinööriksi ja mikä pojassani on parasta on se, että hän ymmärtää ihmisten erilaisuuttaa. Toisin, kuin sinun poikasi joka on saanut ahdasmielisen kasvatuksen. Kun äiti on täysi mulkku, niin ei pojastakaan kovin kummoista voi tulla.Ei taida olla ollut pojallasi mahdollisuutta vapaasti päättää kantaansa transuihin...
- yritäJosEdesYhdenKerran
EiToivoaKaarinassa kirjoitti:
Ei ole Repalla päässään yhtään mitään. Paitsi peruukki.
elämässäsi osaisit sanoa jotain älykästä. Jos ainoa mitä osaat sanoa on Repan peruukki, niin se ei osoita suurtakaan älyä.
- MitäLöytyy
yritäJosEdesYhdenKerran kirjoitti:
elämässäsi osaisit sanoa jotain älykästä. Jos ainoa mitä osaat sanoa on Repan peruukki, niin se ei osoita suurtakaan älyä.
Mitä sinulla siellä sitten on?
Paljasta päänahkaa nyt ainakin. - KenelleLuulitVastaavasi
MitäLöytyy kirjoitti:
Mitä sinulla siellä sitten on?
Paljasta päänahkaa nyt ainakin.Ei tuo vielä osoittanut suurtakaan älyä
- MiksiAlkaisin
pelleilemään tässä asiassa. Sinähän voit kirjoittaa mitä tahansa, mutta ei se tosiasiaa miksikkään muuta. Loikkeri mikä loikkeri.
- AhdinÄijä
Sinähän olet pelleillyt täällä ikuisuuden. Ensin liimet itseäsi naiseksi, sitten toteat olevasi sittenkin mies ja nyt sitten oletkin taas päätymässä naiseksi.
Kovin vaikea on sinua vakavasti ottaa, pelle mikä pelle. - KunMuistuttaaKävelevää
AhdinÄijä kirjoitti:
Sinähän olet pelleillyt täällä ikuisuuden. Ensin liimet itseäsi naiseksi, sitten toteat olevasi sittenkin mies ja nyt sitten oletkin taas päätymässä naiseksi.
Kovin vaikea on sinua vakavasti ottaa, pelle mikä pelle.ravunsyöttiä, niin kannattaisi olla aivan hiljaa.
- JuuriNiinKutenSanoit
KunMuistuttaaKävelevää kirjoitti:
ravunsyöttiä, niin kannattaisi olla aivan hiljaa.
Siksi sinun itsesi olisikin syytä pitää suusi kiinni! Kannattiko aukoa päätään Suomiselle?
- AhdinÄijä
Repa se taas horisee vastoin tietoa. Mutta se ei ole ennekään häntä estänyt.
Joko muuten olet keksinyt selityksen siihen miksi naapuriesi pihat eivät ole heille kuiluvaa aluetta. Kysyitkö Lahden Raijalta apua? - KukaOnAukonut
JuuriNiinKutenSanoit kirjoitti:
Siksi sinun itsesi olisikin syytä pitää suusi kiinni! Kannattiko aukoa päätään Suomiselle?
päätään Suomiselle?
- TavallinenReiska
KukaOnAukonut kirjoitti:
päätään Suomiselle?
Se olikin hyvä kysymys! Sinulla ei varmaan ole siitä asiasta edes mitään arvausta?
- IlmanenNeuvo
Sinun naamallasi ei ole varaa huomautella kenenkään ulkonäöstä. Annan ilmaisen vinkin, laita peruukkisi väärinpäin, takaosa edessä näytät paljon paremmalta.
- MitenVoiArvataSellaisen
TavallinenReiska kirjoitti:
Se olikin hyvä kysymys! Sinulla ei varmaan ole siitä asiasta edes mitään arvausta?
tapahtuman jota ei ole koskaan tapahtunut.
- KysyJoltain
MitenVoiArvataSellaisen kirjoitti:
tapahtuman jota ei ole koskaan tapahtunut.
Kyy josko kaverisi Raija Lahti muistaisi paremmin.
- AhdinÄijä
KukaOnAukonut kirjoitti:
päätään Suomiselle?
Kuinka sinä osaat aina yrittää esiintyä "jaa mää vai" tyylillä?
Menet sen lehdessä tunnustamaan ja nyt sitten onkin kiire vetää takaisin. - NiinKukaOnAukonut
AhdinÄijä kirjoitti:
Kuinka sinä osaat aina yrittää esiintyä "jaa mää vai" tyylillä?
Menet sen lehdessä tunnustamaan ja nyt sitten onkin kiire vetää takaisin.päätään Suomiselle? Oletko itse ollut asian kuulemassa?
- ViralinenPaperi
NiinKukaOnAukonut kirjoitti:
päätään Suomiselle? Oletko itse ollut asian kuulemassa?
Luotan siihen mitä rehellinen suomalainen mies on lehdessä kertonut. Sehän on virallinen paperi jonka perusteella asiat oikeudessakin ratkaistaan.
- vaatteet-on-mun-aatteet
Rauhoitu sinäkin aloittaja ja mene sinne peilin ääreen tälläämään naisten hepeneillä, kyllä se siitä suttaantuu.
- RepaTaasVauhdiss
Siinäkö se kirjoittelee se sama sekopää joka esiintyi täällä nimimerkillä: "Loikkerin ravunsyötti"?
Sinusta voisi saada muuten loistavan syötin siihen hommaan, paitsi että naamasi joko pelästyttäisi ravut pakoon, tai sitten ne maistettuaan sinua sairastuisivat. - itsekolmekymp
Muistan, kun rouva peruukkipää kirjoitteli provosoivia aloituksia nuorista jo viime vuosikymmenellä ja sitten itse ruokki niitä keskusteluja. Mikään ei muutu tällä palstalla, eläkeläinen vaan on vuosi vuodelta vanhempi. 67 tulee mittariin tänä vuonna.
- AhdinÄijä
Kun miehen ainoa sosiaalinen elämä on netissä vittuilu, niin sitä se on sitten tehtävä ettei hirtä itseään.
- OleSinäLoikkerin
AhdinÄijä kirjoitti:
Kun miehen ainoa sosiaalinen elämä on netissä vittuilu, niin sitä se on sitten tehtävä ettei hirtä itseään.
Ämmä hiljaa.
- AhdinÄijä
OleSinäLoikkerin kirjoitti:
Ämmä hiljaa.
Anna tulla vaan lisää noita kaikki älyn rajat ylittäviä kommentteja ja paljasta tyhmyytesi koko maailmalle.
Sano taas jotIn älykästä naapuriesi pihoista ja kenen aluetta ne ovat. - OttaakoSeNoinLujille
AhdinÄijä kirjoitti:
Anna tulla vaan lisää noita kaikki älyn rajat ylittäviä kommentteja ja paljasta tyhmyytesi koko maailmalle.
Sano taas jotIn älykästä naapuriesi pihoista ja kenen aluetta ne ovat.että sinut oli helppo tunnistaa loikkerin ämmäksi. Ylittääkö se älyn, kun sinua sanoo leikkerin ämmäksi?
- AhdinÄijä
OttaakoSeNoinLujille kirjoitti:
että sinut oli helppo tunnistaa loikkerin ämmäksi. Ylittääkö se älyn, kun sinua sanoo leikkerin ämmäksi?
Minua ei mitenkään haitta se, että kutsut minua nyt vaihteeksi "leikkeriksi" tai kuten aiemmin "Loikkeriksi".
Paljastat vaan oman tyhmyytesi ja vahvistat mielikuvan sinusta vanhana, itsepäisenä, kaljuna transuna joka järjestelmällisesti ajautuu kahnauksiin koska sinulla ei ole järkeä jota käyttää. - SinäPaljastitOman
AhdinÄijä kirjoitti:
Minua ei mitenkään haitta se, että kutsut minua nyt vaihteeksi "leikkeriksi" tai kuten aiemmin "Loikkeriksi".
Paljastat vaan oman tyhmyytesi ja vahvistat mielikuvan sinusta vanhana, itsepäisenä, kaljuna transuna joka järjestelmällisesti ajautuu kahnauksiin koska sinulla ei ole järkeä jota käyttää.tyhmyytesi siinä kun kerroit mielipiteesi transsukupuolisuudesta. Asiasta et mitään tiedä ja silti soitat suutasi transsivuilla.
Olet samanlainen typerys kuin mitä moni muukin täällä on. Suunsoitto on pääasia. - AhdinÄijä
SinäPaljastitOman kirjoitti:
tyhmyytesi siinä kun kerroit mielipiteesi transsukupuolisuudesta. Asiasta et mitään tiedä ja silti soitat suutasi transsivuilla.
Olet samanlainen typerys kuin mitä moni muukin täällä on. Suunsoitto on pääasia."Olet samanlainen typerys kuin mitä moni muukin täällä on. Suunsoitto on pääasia."
Voisitko itseäsi enää yhtään tarkemmin täällä kuvailla? - VoiReppanaaKun
AhdinÄijä kirjoitti:
"Olet samanlainen typerys kuin mitä moni muukin täällä on. Suunsoitto on pääasia."
Voisitko itseäsi enää yhtään tarkemmin täällä kuvailla?et osaa muuta tehdä, kun toistaa toisen sanomisia. Yritä edes näyttää, että osaat sanoa jotain omaperäistä.
Vain vajaaälyiset jotka eivät sanoa mitään omaperäistä hokevat toisten sanomisia kuin papukaijat. Jotain sellaista jossa on älyä mukana. - Varma-asiasta
tyhmyytesi siinä kun kerroit mielipiteesi transsukupuolisuudesta. Asiasta et mitään tiedä ja silti soitat suutasi transsivuilla.
Olet samanlainen typerys kuin mitä moni muukin täällä on. Suunsoitto on pääasia.Repa on aivan yhtä varma että Ahdin Äijä on Sloikkeri, kun että Töölön lääkärit syyllistyivät ihmisoikeusrikokseen.
- ex-cs
Varma-asiasta kirjoitti:
Repa on aivan yhtä varma että Ahdin Äijä on Sloikkeri, kun että Töölön lääkärit syyllistyivät ihmisoikeusrikokseen.
Voisitko eläkeläinen hei edes yrittää? Kaikki näkee, että keskustelet itsesi kanssa. Jotenkin surullista.
- AhdinÄijä
Olet samanlainen typerys kuin mitä moni muukin täällä on. Suunsoitto on pääasia.Sinä olet täällä monasti paljastanut salaisesti ihailevasi ja kadehtivasi Rouwa Sloikkeria.
Mutta ymmärtäähän sen, hänellä on aidot tissit, oma tukka ja naisen sukuelin. Mitä sinulla on oikeasta naisesta?
Peruukkia hekin joskus käyttävät, mutta on niitä lisäksesi muillakin miehillä. - PeräänkuulutinÄlykästä
AhdinÄijä kirjoitti:
Sinä olet täällä monasti paljastanut salaisesti ihailevasi ja kadehtivasi Rouwa Sloikkeria.
Mutta ymmärtäähän sen, hänellä on aidot tissit, oma tukka ja naisen sukuelin. Mitä sinulla on oikeasta naisesta?
Peruukkia hekin joskus käyttävät, mutta on niitä lisäksesi muillakin miehillä.vastausta, mutta kuten arvata saattoi, niin sitä ei tullut. Yritä uudelleen, jos tällä kertaa sellaisen saisit aikaan.
Vaikka kuinka katsoisin, niin tissejä loikkerin ämmältä ei erotu. Jos katsoisi suurennuslasilla, jota sitäkin epäilen niin siltä voisi jotkut pienet nysät löytyä. Siis peruukkeja on muillakin miehillä kuten esim loikkerilla. - AhdinÄijä
PeräänkuulutinÄlykästä kirjoitti:
vastausta, mutta kuten arvata saattoi, niin sitä ei tullut. Yritä uudelleen, jos tällä kertaa sellaisen saisit aikaan.
Vaikka kuinka katsoisin, niin tissejä loikkerin ämmältä ei erotu. Jos katsoisi suurennuslasilla, jota sitäkin epäilen niin siltä voisi jotkut pienet nysät löytyä. Siis peruukkeja on muillakin miehillä kuten esim loikkerilla.Jos kaipasit vastausta, olisit esittänyt kysymyksen.
Ymmärrään hyvin että ihailet Rouwa Loikkerin tissejä, vaikka ne ehkä pienet ovatkin. Mutta ne ovat silti oikean naisen tissit ja herättää ymmärrettävää katautta transuissa.
Onhan sinulla itselläsi enintään vain hormooneilla isonnetut miestissit. - OsuiJaUpposi
AhdinÄijä kirjoitti:
Jos kaipasit vastausta, olisit esittänyt kysymyksen.
Ymmärrään hyvin että ihailet Rouwa Loikkerin tissejä, vaikka ne ehkä pienet ovatkin. Mutta ne ovat silti oikean naisen tissit ja herättää ymmärrettävää katautta transuissa.
Onhan sinulla itselläsi enintään vain hormooneilla isonnetut miestissit.Hyvä kommentti! Tuli Kaarinan maailmn lahjalle kiire avata uusi keskustelu
- MikäNytOsuiJaUpposi
OsuiJaUpposi kirjoitti:
Hyvä kommentti! Tuli Kaarinan maailmn lahjalle kiire avata uusi keskustelu
uusi keskustelu avatttiin todella mielenkiintoisesta aiheesta. Nimittäin Sloikkerin ämmän teoriasta valehtelevista lääkäreistä.
- KadeMikäKade
MikäNytOsuiJaUpposi kirjoitti:
uusi keskustelu avatttiin todella mielenkiintoisesta aiheesta. Nimittäin Sloikkerin ämmän teoriasta valehtelevista lääkäreistä.
Olet siis vaan kateellinen Sloikkerille
- AhdinÄijä
MikäNytOsuiJaUpposi kirjoitti:
Sinähän kerroit tulleesi transuksi kun Mattila sinut virheellisesti naiseksi diagnosoi.
- TurhaToivo
Sinun tavoin käyttäytyvälle ei kenenkään tarvitse olla kohtelias.
Et myöskään ole tehnyt mitään mainittavaa ansaitaksesi kunnioitusta.
Paranna tapasi ja tee jotain mainittavaa, silloin voin arvioida tilannetta uudelleen. - Anonyymi
Todella raukkamaista mitä minulle tehty.Levitetty kuvia netissä ja kirjoitettu kaikenlaista.Nyt sain itse kiinne sen tyypin asuu samassa talossa.Eilenä käveli sairaalan housut jalassa.Se taitaa olla ihan oikeasti HULLU.Sama tyyppi nosti koiran hihasta ylös.Tämä tyyppi hakee vain kaljaa kaupasta.Voitteko kuvitella mitä sen päässä oikein liikkuu.Tässä hyvä edokas vastaamon hakkeriksi toivottavasti poliisit saa selvitettyä onko tämä se mitä ne etsii.
- Anonyymi
Siis kirjoittiko eläkeläinen tämän? Joutuiko hän muuttamaan kerrostaloon? Onko hulluuden merkki nykyisin se, että menee jonnekin housut jalassa?
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003264801- 162266
- 1942109
- 1071486
- 811407
- 741002
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu57987IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka2939Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.119844Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59776