Moi, olen 12-vuotias poika Kouvolasta, ja etsisin airsoft- "ryhmää" johon pääsee alle 12-vuotias, eli siis sellaista porukkaa jossa kaikki on nuoria (ei siis pakko olla nuoria) ja myös sellaista, joka pelaa hyvällä alueella.
Siis ilmoittakaa, jos jostain saa paikkaa pelata.
Softaajia kouvolassa (?)
9
299
Vastaukset
- softaajaexpertti
Mis päi kouvolaa asut mä myllykoskel eli lähel inksaa ja mun ryhmää pääsee kyl siin on muutamii tyyppei ku alotin uuen ryhmän vast ja mitä aseit sul on
- sissassus
Tuolla lehtomäessä päin. Ja sellainen surkea haulikko jonka saa Tokmannilta. PS. kuinka monta pelaajaa?
- Softaaja02
Mäki oon mylsältä
- softaajaexpertti
Ja onks sul wa ois vaa helpompi jutella aiheesta
- sissassus
Wa?
- sissassus
Aa juu mutta miten kerromme numeron yksityisesti?
- softaajaexpertti
No siin on pulma no onks sul instagram siel sais laitettuu numeron yksityiseen
- sissassus
Oho! Ei mitään enää. Sain selville, että Kouvolan airsoft ry:n peleihin pääsee nuoremmatkin.
- sissassus
NVM! Tajusin, että KARYn peleihin pääsee pienetkin! Pahoittelut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh422422Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729423011994- 211798
- 241585
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘231434- 1001329
- 431318
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391265Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta371151- 361036