Ostin lipun pakallisesta ratikasta ja yritin työntää leimauslaitteesen, mutta lippu oli sinne aivan liian leveä. Mikähän idea tuon leimaamisessa on??
Bremenin ratikkaliput
4
248
Vastaukset
- ratikallamatkaan
Onko Bremenissä mahdollista ostaa esim. vuorokausi lippua, joka käy rajattomasti ratikoihin sekä linja-autoihin? Hinta yhdelle hengelle tai jos ryhmälippu mahdollisuus, niin sen hinta?
Kiitos jo etukäteen asiallisista vastauksista. - teoergi
Melko sekava tuo lipputarjonta.. Mutta 1 hengen päivälippu (Tagesticket 1 Person) maksaa 7,80€. Siitä ylemmäs on lippuja 2,3,4 ja 5 hengelle. Viiden hengen päivälippu esim. 17,80€. Päiväliput voimassa ostohetkestä yöhön klo 3.
Varsinainen ryhmälippu on väh. 10 hengelle ja riippuu matkasta. On siis 1 matkan lippu tälle ryhmälle. - ratikallamatkaan
Useat hotellit Bremenissä myyvät ratikka/linja-autolippuja. Onko hotellista mahdollista ostaa myös tuollainen päivälippu 2, 3 tai 4 hengelle vai myyvätkö vain kertalippuja? Leimataanko tuollainen 2, 3 tai 4 hengen päivälippu ratikassa vai pitääkö olla vain mukana ja näyttää, jos tulee lipputarkastus?
- teoergi2016
Lippu leimataan ensimmäisellä käyttökerralla ratikassa ja sitä pidetään mukana matkustettaessa. Kysypä hotellistasi myyvätkö "Tageskarte für fünf Personen".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1324634
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k233172Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132604- 462191
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2591733Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt471669- 321567
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201486- 281480
- 951211