Haluan vain Venäjälle.

turhautunutputinintyttö

Hei te kaikki! Minulla olisi eräs hyvin tärkeä kysymys johon en löytänyt vastausta internetin syövereistä, joten tietäisiköhän joku teistä vastausta tähän. Olen 15-vuotias ja haluan matkustaa Venäjälle. Joko Pietariin tai johonkin rajan likellä sijaitsevaan kaupunkiin. Mutta äitini ei haluisi päästää minua. Onko siis mahdollista päästä itärajan tuolle puolen ilman vanhemman lupalappua? Viisumin tietenkin hommaisin ja bussilla menisin. Viipyisin siellä noin 3-5päivää. Voi kunpa joku teistä tietäisi vastauksen...

8

293

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HuanoProvo

      Vastaus löytyy internetin syövereistä. Ekkö ossoo hakea;-)))

    • onko.tää.hjumoria

      Kysy Venäjän matkoja järjestävästä matkatoimistosta.

    • Yksynnäkaks

      Alaikäiset ei pääse Venäjälle ilman vanhempia...pysy vaan kiltisti kotona provoilija.

    • Koitas nyt hommata se viisumi.
      Me ollaan käyty Venäjällä lukemattomia kertoja kummitytön kanssa,
      hän on noin kymmenvuotias.
      Vain Suomen rajavartijat on kyselleet joskus, on lupa vanhemmilta.
      Venäläisiä ei kiinnosta pätkääkään.
      Meillä kaikilla on eri sukunimet.

    • Dominsjaatja

      Tarvitset viisumin. Alaikäisille haetaan viisumi yhdessä vanhemman viisumin kanssa. Yksin alaikäinen voi saada urheilu- tai kulttuuriviisumin, mutta ei ilman vanhempien lupaa. Se siitä.

      Yleensä vanhemmat taipuvat kaupankäynnissä. Sovi esimerkiksi, että suoritat viisi-venäjän-kurssia talven aikana, jos pääset ensi kesänä jatkamaan opintoja kielikurssille Pietariin.

      • fghjujs

        Venäjän kielen opiskelu totisesti kannattaa, jos siihen maahan aikoo lähteä. Itse olen opiskellut yksikseni/kaverin avulla silloin tällöin kun olen ehtinyt, n. vuoden, eikä vieläkään ole asiat hallussa.


    • henkikultasonkallis

      Kuules sinä "turhautunutputinintyttö"... kuulostat niin seinään maalatulta tekstiltä, että jos tuo vielä toistuu, niin vien sinut venäjälle vuodeksi. Ellei ole ennen venäjällä käynyt, niin suosittelen, että aloitat yhdestä päivästä, ja illalla takaisin. Ellet osaa venäjää, saati osaa kyrillisiä, niin kannattaisi opetella ne. Ellet tunne venäjää, tutustu siihen hankkimalla tietoa netistä, kirjastoista, mistä vain löydät, enkä tarkoita pelkkiä matkailukirjoja. Sitten voit miettiä mitä ajattelit tehdä siellä.
      Ensikertalaisen ei pidä lähteä yksin päiviksi venäjälle. Itse en lähtisi sellaiseen maahan, josta en tiedä juuri mitään. Nyt tiedän jotain venäjästä, periaatteessa vähän liikaakin. Ja olen pahoillani jos olen aiheuttanut päänvaivaa siellä eräille tahoille, mutta alkaa olla tämä suomikin jo nähty.
      Äläkä enää koskaan sano itseäsi "putinin tytöksi", kun et kerta ole, ellei Putin ole toista mieltä. Se on nimittäin paskahalvauksen paikka, kun hän kävelee eteen.

    • hetkenmietin

      "Putinin tyttö" saanut siis työpaikan venäjältä Putinin alaisuudesta? Ja 15 vuotias?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 193
      2569
    2. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      203
      2318
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      63
      2262
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      176
      1762
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1354
    6. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      12
      1288
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1287
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      20
      1233
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1215
    10. Venäjän sissit lakkojohtajat

      Odottavat 'lisätä lakkoja' Toverit käskyttää. Eikä ensimmäinen kerta.
      Suomen Keskusta
      3
      1118
    Aihe