Kollarit on rumat!

Nimetön9622

Mä en voi ymmärtää miks jotkut teinit käyttää kollareita. Jopa lukiolaiset käyttää niitä. Näyttää todella rumalta ja laiskalta. Selittäkää mikä niissä kollareissa on niin hyvää.

32

836

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • freeballerboy

      Ite en käytä mut monet käyttää koska onhan ne pehmeet eikä hierrä mistään. Varmaan enemmän mukavuus juttu. Ei ne hyvän näköset oo. Käyttäs mielummin sit Adidas verkkareita.

      Jos kyllästyn farkkuihin monen päivän jälkeen niin sit käytän chino housuja koska ne on asialliset mut samalla rennot. Verkkarit lähinnä vaan jos on jotain aktiivisempaa luvassa. Kollarit ei ikinä. Mut ehkä monet käyttää kollareita jos ei ne halu vaihtaa housuja lähtiessä kotoa = laiskuus??

    • eikollareita

      Aloittajan kanssa samaa mieltä, todella rumat ja lapselliset ja antaa vetelän kuvan käyttäjästä. Vaikka verkkareita mollataan yleisesti niin kyllä merkkiverkkarit huomattavasti hienommat ja vähintään yhtä mukavat on, ei toki mitkään juhlavaatteet nekään ole. Jotku halpisverkkarit on vähä mitä on.
      Kait se käyttö perustuu tuohon massamuotiin. Sitten kun taas jotku muut housut on muotia niin kollareita muistellaan kauhulla kuinka rumat ne oli. Samoin on käynyt esim. micmacin tuulihousuille vaikka ei ne edes mitenkään rumat ole.

      • Älä valita!! Kollarit on mukavia!


      • eikollareita

        Varmaan mukavia mutta RUMAT.


      • Entiedätota

        Mikä on kollari?


      • 4954
        Entiedätota kirjoitti:

        Mikä on kollari?

        sama kuin kolari, mutta siinä on yksi L-kirjain liikaa.


    • Kollaripoika

      Kollarit on just parhaat! Kollarit on mukavat jalassa ja näyttääkin hyvältä. Sellaiset kollarit jotka ovat leveälahkeiset ja isot on kyllä rumia mutta esim. nämä ovat hyvännäköiset: http://g02.a.alicdn.com/kf/HTB17H6HIVXXXXbpXpXXq6xXFXXXw/Sarouel-Baggy-Tapered-Bandana-Pants-Hip-Hop-Dance-Harem-Sweatpants-Drop-Crotch-Pants-Men-Parkour-Sport.jpg

      kuvassa olevat kollarit on jopa paremman näköiset kuin normaalit farkut.

      Ja jopa meidän lukiossa on joka toisella pojalla kollarit...

      • eikollareita

        Nuo vasta huippurumat on. Laittakaa nyt pliis lähes aikuiset ihmiset vähän aikuisemmat housut. Kollarit kuuluu korkeintaan ala-asteikäisille.


    • kollarit on mukavat päällä!

    • Pofu

      Syy on pitkälti mukavuus. Kollarit ovat myös jaloille farkkuja ystävällisemmät. Eivät purista tai hierrä ja talvella ovat lämpimämmät. Tiukkojen farkkujen kanssa ei voi edes istua oikein, vaan kollareidenpa kanssa voi.

      • eikollareita

        Mutta verkkarit on vähintään yhtä mukavat eikä näytä niin lapsellisilta. Talvella verkkarit on tosin aika kylmät.


    • t340j4tt43

      Farkut on huonoja. collegehousut ja shortsit on parhaita.
      Käytin farkkuja viimeksi 2-luokalla ne on niin sivistymätöntä muotia että ei mitään rajaa.

      • gjjkjjmgkj

        No eipä kollarit kovinkaan korkeasta sivistyksestä kerro...


    • jotainrajaaa

      Käyttäkää hyvät ihmiset jotain muita housuja kuin kollareita. Harmaat kollarit näyttää erityisen rumilta, ihan kuin olisi unohtunut kalsarit jalkaan kotoa lähtiessä!

    • hyiii

      Minä en ainakaan kehtaisi pitää collegehousuja edes kotioloissa.

    • Munmielipide

      Mielipitees tuo on, mutta ei muuta niitä henkilöitä, jotka käyttävät kollareita niinku miekin käytän. Käytän vain mukavuuden takia. Housujen pehmeys ja yks värisyys soveltuvat hyvin yhteen, niin en näe mitenkään housuja rumaksi taikka laiskojen käytettäväksi. Sama asia kuin joku käyttäs leveälahkeisia housuja, jotka sitten ovatkin mun mielestä hirveän rumat. Mut ei siitä sen enempää.

      JOKAISELLA OMAT MIELIPITEET, ja niistä mun mielestä on ihan turha kiistellä.

      • hyiii

        Väitän kuitenkin, että jos colleget ei olisi muotia niin juuri kukaan ei käyttäisi niitä.


      • Munmielipidekokemus
        hyiii kirjoitti:

        Väitän kuitenkin, että jos colleget ei olisi muotia niin juuri kukaan ei käyttäisi niitä.

        Muodista ei ole kyse ainakaan omien housu valintojen suhteen, sillä kengät ovat vähinnäinen juttu mitä suosin muodin mukana. No ihan miten vain "jokainen tallaa omalla tyylillä" kaduilla, töissä, koulus.

        Ja väitän myös tähän loppuun, että kaikki eivät muodin perässä juokse, sillä jos juoksis niin khyllä lukiossani näkisin päivittäin samaa vaatetusta, mutta enpä näe niin ihan kiva sillee. Mut kengät asia erikseen, sillä khyllä jokaiselta nykyään löytyy vähintään ne nike lenkkarit.


    • kelvottomathousut

      Colleget on jo uutena rumat, puhumattakaan sitten kun ne on täynnä nukkaa ja hirveät polvi- ja persepussit...

    • roskikseen

      Hemmetin ankean näköiset housut.

    • EtTiedäVittu

      Entä sitte? Juoksetko farkuissa? Farkut on epämukavia. Vaikka Gollage huosut olis kuinka rumat, käytän silti. Ei mua kiinosta mitä jokut hienosto ihmiset musta ajattelee. Teijän vaatteet ei ole yhtään sen hienompia kuin minun.

      • collegetnuotioon

        Jos collegen rumilukset ei olisi muotia niin tuskinpa käyttäisit.


      • jalaa1x

        Oli ne muotia tai ei, niin itse olen käyttänyt niitä kesäisin vuosikausia rullauistelulenkeillä. Tuohon hommaan kelpaa jotkut 15-20€ maksavat Tokmannilta saatavat housut, kun kuluvat kuitenkin todella paljon.


      • merkkiverkkareillamennää

        Osta jotku merkittömät halpisverkkarit. Ne tosin saattaa näyttää rehelliseltä muovilta, mutta kestää vaikka laskisit perseliukua alamäet.


      • jalaa1x
        merkkiverkkareillamennää kirjoitti:

        Osta jotku merkittömät halpisverkkarit. Ne tosin saattaa näyttää rehelliseltä muovilta, mutta kestää vaikka laskisit perseliukua alamäet.

        Jos mulle sanoit, niin on tullut koitettua monia halpisverkkareita. Enkä arvosta niitä järin paljon muutamista syistä. 1. Pienet taskut 2. Eivät hengitä kunnolla, hikoiluttavat aivan törkeästi liikkuessa 3. Mikäli taskuissa on vetoketjut, ne hajoavat helposti. Se noissa toisaalta on hyvä, että kestävät toistuvia pesuja. Itellä ei ole ensimmäisenä mielessä se, että miltä näytän, kun lähden tekemään pitkää lenkkiä. Pidän tärkeimpänä itse liikuntasuoritusta, kuin ulkonäköä. Pitkällä lenkillä tarkoitan sitä, että matkaa tulee taitettua 40-50 km.


      • merkkiverkkareillamennää
        jalaa1x kirjoitti:

        Jos mulle sanoit, niin on tullut koitettua monia halpisverkkareita. Enkä arvosta niitä järin paljon muutamista syistä. 1. Pienet taskut 2. Eivät hengitä kunnolla, hikoiluttavat aivan törkeästi liikkuessa 3. Mikäli taskuissa on vetoketjut, ne hajoavat helposti. Se noissa toisaalta on hyvä, että kestävät toistuvia pesuja. Itellä ei ole ensimmäisenä mielessä se, että miltä näytän, kun lähden tekemään pitkää lenkkiä. Pidän tärkeimpänä itse liikuntasuoritusta, kuin ulkonäköä. Pitkällä lenkillä tarkoitan sitä, että matkaa tulee taitettua 40-50 km.

        Sulle justiin... No adidaksen verkkarit on taas kaikin puolin muuten hyvät mutta ei niin kestävät oikein kovassa käyttössä, mutta: 1.näyttää hyvältä 2. tuntuu hyvältä 3. säilyttää värinsä ja muotonsa käytössä ja pesusta toiseen


      • jalaa1x
        merkkiverkkareillamennää kirjoitti:

        Sulle justiin... No adidaksen verkkarit on taas kaikin puolin muuten hyvät mutta ei niin kestävät oikein kovassa käyttössä, mutta: 1.näyttää hyvältä 2. tuntuu hyvältä 3. säilyttää värinsä ja muotonsa käytössä ja pesusta toiseen

        En viitsi turhaan maksaa logosta lisähintaa. Ihan hyvin on kestäneet myös Stadium Outletista ostetut Kappa ja Champion merkkiset housut. Kappat maksoi muistaakseni 15€ ja Championit 20€. Mulle vaatteiden merkki ei merkkaa yhtään mitään, kun pääasiassa käytän housuja liikkuessa, ja satunnaisesti kotona. Parhaiten viihdyn farkuissa tai sit Varustelekasta hankituissa reisitaskuhousuissa.


    • Vittujokanentavallaanok

      Mitä se sun persettä kutittaa miksi jotkut pitää niitä? Ootko ajatellut että ihmiset pitää eri asioita erinäköisinä. Esim mun urheilijoista koostuvassa frendi porukassa pidetään farkkuja rumina ja ajatellaan että vaan idiootit pitää niitä, mutta ei me siitä valiteta.

      • aaadiiidaaas

        Oikeat urheijan ja sporttisesti pukeutuvan housut on verkkarit jotka sopii urheiluunkin paljon paremmin kun jotkut colleget.


    • Demijumala

      Pojat voi esitellä stondistaan "vahingossa"

    • hkihigh

      Trikoot tuntuu ja näyttää parhaimmilta <3

    • alonegirll

      mielipide juttu

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1635
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      16
      1499
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      66
      1398
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      34
      1363
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      49
      1314
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1238
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1136
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1104
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1092
    Aihe