Olen täällä aiemminkin kirjoitellut, kun mietin menisinkö klinikan hoitojen kautta vai tanskalaisen spermapankin. Hoidoissa miinuksena on se, että käyttäisivät hormooneja sun muita. Mieluiten koklaisin ilman, kun yhden lapsen olen kuitenkin tavallisilla menetelmillä saanut. Spermapankissa vaikeutena ajoitus, koska kiertoni on tosi epäsäännöllinen.
Elikkäs kiinnostaisi kuulla ihan kaikenlaisia tarinoita joissa joku on etsinyt ja löytänyt luovuttajan. Mistä löysitte, miten? Kuinka inseminaatio suoritetaan kotikonstein? (Yhdyntä ei ole minulle mahdollinen, koska sain lapseni isältä herpeksen enkä halua kellekään tartuttaa.)
En voi ainakaan nyt kuvitella, että tätä kautta todella lähtisin asiaa hoitamaan, vaikka vielä muutama vuosi sitten olin ihan varma, että juu juu... Nyt näen riskit niin painavina esim. taudit. Mielessä on käynyt jos jollain ystävälläni olisi joku tutun tuttu joka on rehdiksi tunnettu. Mutta onhan sekin riskaabeelia ja lisäksi en edes keksi kun yhden (ehkä kaks) kaverin jolle edes kehtaisin kertoa tästä.
Ja miten tosiaan käytännössä inseminaatio? Mistä saa ne vehkeet mitä spermapankki lähettäis (se truutti nyt lähinnä)? Ja onko tyyliin purkki vaihtaa omistajaa puistonpenkillä vai luovuttaja nauttii kupposen teetä kotonasi ja miestenlehtiä/leffoja? Miten?
Kokemuksia luovuttajan löytämisessä ja miten
2
210
Vastaukset 2
- apumies_
Rispektiä kun kerroit taudistasi.
Itse olen kokematon, joten kauttani homma olisi toki turvallinen, mutta itse en niinkään innostu tuosta muumimuki hommasta ja edellytän myös naiselta terveyttä.
Mutta oletkos ajatellut, että tuo sinun herpes saattaa tarttua myöskin lapseesi? Ei mikään kiva synymäpäivälahja kumminkaan. - Muski
Tietääkseni äidillä oireileva sukupuoli herpes voi alatiesynnytyksen kautta tarttua lapseen huuliherpeksenä. (Kuten minulle ollessani vauva.) Korjatkaa viisaammat! Joka tapauksessa sain lapseni isältä herpeksen jo paljon ennen kun tulin raskaaksi. Vieläpä siinä vaiheessa seurustelua, kun käytettiin kumia! Alkujärkytyksen jälkeen en ole antanut sen häiritä - on kuitenkin täysin oireeton eikä varsinaisesti mikään iso juttu. Mutta siltikin uskon, että exäni jää viimeiseksi mieheksi jonka kanssa suojatonta harrastan, koska en halua tartuttaa. p.s. lapsellani ei ole huuliherpestä, ei syntynyt alateitse
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 67758
- 113722
- 37696
- 129649
- 67589
En haluaisi sanoa tätä
Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari40589Vasemmiston aloite
Pyhäjärvellä, ihan hyvä aloite. Toteutus ja puhdistus pitäisi alkaa ihan omasta pesästä. Näkeehän tuon sokeakin mitä ja58483- 26465
Koska Sofia kertoo totuuden, että ovat eroneet miljonääri miehen kanssa?
Eikö olisi hänelle itselleen helpotus, kun voisi kertoa totuuden. Miksi salata asiaa ja pitkittää sitä harmaan tulevaisu142459Onko suhtautuminen kaivattusi
Fyysiseen vetovoimaan muuttunut? Jos, mihin suuntaan? Tunnetko enemmän vai vähemmän vetoa häneen fyysisesti kuin silloin35458- 41432
Näyttää siltä ettet edes sinä.
Kukaan ei uskalla kohdata aitoa ja syvää sielun rakkautta. Hyvin harvat vain. Ihmisten on turha tavoitella sitä oikeaa30398Maajussille morsian: Farmiviikon voittajat ja häviäjät - Itkua ja pettymystä ei salattu
Maajussille morsian -suosikkisarjassa farmiviikolla selviää, onko ilmassa "sitä jotakin". Rakkauden etsintä on täynnä i0395Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks58377- 29374
Hei, alettaisko oleen yhdessä?
Miltä tuntuisi jos joku ihminen josta tykkäät sanoisi haluavansa yhteen asumaan? Ajattelisitko menettäväsi vapauden, pys64374- 61374
- 32361
Jää tyhjää tila
Kun ärrä loppuu. Toivottavasti ei kyhätä siihenkin kirppari. Hävettää koko keskusta.24359- 23357