Olen täällä aiemminkin kirjoitellut, kun mietin menisinkö klinikan hoitojen kautta vai tanskalaisen spermapankin. Hoidoissa miinuksena on se, että käyttäisivät hormooneja sun muita. Mieluiten koklaisin ilman, kun yhden lapsen olen kuitenkin tavallisilla menetelmillä saanut. Spermapankissa vaikeutena ajoitus, koska kiertoni on tosi epäsäännöllinen.
Elikkäs kiinnostaisi kuulla ihan kaikenlaisia tarinoita joissa joku on etsinyt ja löytänyt luovuttajan. Mistä löysitte, miten? Kuinka inseminaatio suoritetaan kotikonstein? (Yhdyntä ei ole minulle mahdollinen, koska sain lapseni isältä herpeksen enkä halua kellekään tartuttaa.)
En voi ainakaan nyt kuvitella, että tätä kautta todella lähtisin asiaa hoitamaan, vaikka vielä muutama vuosi sitten olin ihan varma, että juu juu... Nyt näen riskit niin painavina esim. taudit. Mielessä on käynyt jos jollain ystävälläni olisi joku tutun tuttu joka on rehdiksi tunnettu. Mutta onhan sekin riskaabeelia ja lisäksi en edes keksi kun yhden (ehkä kaks) kaverin jolle edes kehtaisin kertoa tästä.
Ja miten tosiaan käytännössä inseminaatio? Mistä saa ne vehkeet mitä spermapankki lähettäis (se truutti nyt lähinnä)? Ja onko tyyliin purkki vaihtaa omistajaa puistonpenkillä vai luovuttaja nauttii kupposen teetä kotonasi ja miestenlehtiä/leffoja? Miten?
Kokemuksia luovuttajan löytämisessä ja miten
2
129
Vastaukset
- apumies_
Rispektiä kun kerroit taudistasi.
Itse olen kokematon, joten kauttani homma olisi toki turvallinen, mutta itse en niinkään innostu tuosta muumimuki hommasta ja edellytän myös naiselta terveyttä.
Mutta oletkos ajatellut, että tuo sinun herpes saattaa tarttua myöskin lapseesi? Ei mikään kiva synymäpäivälahja kumminkaan. - Muski
Tietääkseni äidillä oireileva sukupuoli herpes voi alatiesynnytyksen kautta tarttua lapseen huuliherpeksenä. (Kuten minulle ollessani vauva.) Korjatkaa viisaammat! Joka tapauksessa sain lapseni isältä herpeksen jo paljon ennen kun tulin raskaaksi. Vieläpä siinä vaiheessa seurustelua, kun käytettiin kumia! Alkujärkytyksen jälkeen en ole antanut sen häiritä - on kuitenkin täysin oireeton eikä varsinaisesti mikään iso juttu. Mutta siltikin uskon, että exäni jää viimeiseksi mieheksi jonka kanssa suojatonta harrastan, koska en halua tartuttaa. p.s. lapsellani ei ole huuliherpestä, ei syntynyt alateitse
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 215067
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r23222Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361300- 1001278
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121210- 931084
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17893viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168845En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61763- 35742