Kokemuksia luovuttajan löytämisessä ja miten

Muski

Olen täällä aiemminkin kirjoitellut, kun mietin menisinkö klinikan hoitojen kautta vai tanskalaisen spermapankin. Hoidoissa miinuksena on se, että käyttäisivät hormooneja sun muita. Mieluiten koklaisin ilman, kun yhden lapsen olen kuitenkin tavallisilla menetelmillä saanut. Spermapankissa vaikeutena ajoitus, koska kiertoni on tosi epäsäännöllinen.
Elikkäs kiinnostaisi kuulla ihan kaikenlaisia tarinoita joissa joku on etsinyt ja löytänyt luovuttajan. Mistä löysitte, miten? Kuinka inseminaatio suoritetaan kotikonstein? (Yhdyntä ei ole minulle mahdollinen, koska sain lapseni isältä herpeksen enkä halua kellekään tartuttaa.)
En voi ainakaan nyt kuvitella, että tätä kautta todella lähtisin asiaa hoitamaan, vaikka vielä muutama vuosi sitten olin ihan varma, että juu juu... Nyt näen riskit niin painavina esim. taudit. Mielessä on käynyt jos jollain ystävälläni olisi joku tutun tuttu joka on rehdiksi tunnettu. Mutta onhan sekin riskaabeelia ja lisäksi en edes keksi kun yhden (ehkä kaks) kaverin jolle edes kehtaisin kertoa tästä.
Ja miten tosiaan käytännössä inseminaatio? Mistä saa ne vehkeet mitä spermapankki lähettäis (se truutti nyt lähinnä)? Ja onko tyyliin purkki vaihtaa omistajaa puistonpenkillä vai luovuttaja nauttii kupposen teetä kotonasi ja miestenlehtiä/leffoja? Miten?

2

129

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • apumies_

Rispektiä kun kerroit taudistasi.
      Itse olen kokematon, joten kauttani homma olisi toki turvallinen, mutta itse en niinkään innostu tuosta muumimuki hommasta ja edellytän myös naiselta terveyttä.
      Mutta oletkos ajatellut, että tuo sinun herpes saattaa tarttua myöskin lapseesi? Ei mikään kiva synymäpäivälahja kumminkaan.

• Muski

Tietääkseni äidillä oireileva sukupuoli herpes voi alatiesynnytyksen kautta tarttua lapseen huuliherpeksenä. (Kuten minulle ollessani vauva.) Korjatkaa viisaammat! Joka tapauksessa sain lapseni isältä herpeksen jo paljon ennen kun tulin raskaaksi. Vieläpä siinä vaiheessa seurustelua, kun käytettiin kumia! Alkujärkytyksen jälkeen en ole antanut sen häiritä - on kuitenkin täysin oireeton eikä varsinaisesti mikään iso juttu. Mutta siltikin uskon, että exäni jää viimeiseksi mieheksi jonka kanssa suojatonta harrastan, koska en halua tartuttaa. p.s. lapsellani ei ole huuliherpestä, ei syntynyt alateitse

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      21
      5067
    2. Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r
      Oulainen
      2
      3222
    3. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      136
      1300
    4. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      100
      1278
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1210
    6. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1084
    7. Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon

Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike
      Hyrynsalmi
      17
      893
    8. viekää miehet naiset kunnon treffeille

Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.
      Ikävä
      168
      845
    9. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      61
      763
    10. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      35
      742
    Aihe