Kesävierasblogi

Minulla on tuntuma kun luin uusia aloituksia, että plus 60-vuotiaitten keskustelupalstalle on pesiytynyt kesätöitä saamattomien koulu- ja pitkäaikaistyöttömien, sekä peräkamaripoikain tumputusporukka.

Mikäli oikein muistan, ilmiö toistuu joka kesä ja hiipuu syksyyn.

Aloituksia syntyy kuin sieniä näin sateisena kesänä ja niissä korostuu seksuaalivähemmistöjen halveksunta, liukuvoiteet, rumaa huorittelua, seisooko, mikä koko paras S,M,L,XL,XXL (Tyyne miettii) sekä pimpin lirkuttelun kaipuut.

Tekstit ovat yhtä halveksuttavia kuin Isiksen kaappaamien naisten kohtelu.

Täällä yritetään olla niin miestä niin miestä ja seksiasiantuntijaa, että.

Ja paskat, tumputtavia tuulipierupoikia porukkaa joukossa jokunen Tyyne.

112

1317

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "korpikirjailija"

      Minä olen seurannut noiden aloitusten kirjoitus-tyylejä.
      Vertaillutkin niitä mielessäni.
      Tämä aloituksesi sai minut jotenkin vakuuttumaan jostain.
      Mikähän sai sinut erityisesti mainitsemaan asiasta? :)
      -
      Etkös sinäkin käytä monia, eri-laisia nimmareita?
      Toisin kuin minä.

      H.

      • Odotellaas Ruotsalaisia versioita.

        H.


      • Se koira älähtää johon kalikka kolahtaa ja nyt taisi osua ja upota kerralla oikiaan osoitteeseen.


      • Psykoterapeutitar

        Onhan se liikuttavaa, että kuviteltua halua on, mutta ei enää mahdollisuuksia, kuten ehkä joskus ennen nuorempana.
        Näin muutamia entisiä duunikavereita menneiltä vuosikymmeniltä ja edelleen heitä kiinnosti minun olemattomat miessuhteeni. Yhä edelleen kiinnosti jo ikuisuus sitten eroon päättynyt avioliittoni ja syyt siihen. Vaikea on vaan hyväksyä se, ettei vaan kertakaikkia vanhat papparaiset kiinnosta. Täysi työ oman vanhenemisen kanssa.
        Kaikilla muilla on pitkät parisuhteet ja oli huvittavaa huomata heidän hiukan säälivä suhtautuminen minuun ja oletettavaan sukupuolielämän puuttumiseen. Tuntuu edelleenkin olevan kiinnostava aihe vuosikymmenien tuttavuuden jälkeenkin!


    • Haluaisin venytellä tätä aloitusta enemmän, kuin hetero-koirien
      venyttelyä.

      H.

    • Tämä aloitus on hauska. koska tässä aloittaja kirjoittaa yhdellä
      nimmarilla.

      H.

    • Tämä aloitus on siinäkin mielessä mukava, että aloittaja ei venytä, eikä
      höpöttele turhuuksia.

      H.

    • Tämä aloitus on hyvä, koska aloitusta ei ole tehty yöllä.
      Aivon pimeinpinä hetkinä.

      H.

    • turhaan

      Kuka täällä viruttaa

    • Tämä aloitus on tosi-hieno.
      Sininen nimmarikin.

      H.

      • mummut.oottaa

        Mee musalöpinöihis höliseen.


    • Näkyy täällä makaavan joku sininenkin helga puolialastomana kylvyssä :D.

      • Vissiin tumputuksia provosoiden.


      • siilimuori4 kirjoitti:

        Vissiin tumputuksia provosoiden.

        Tyyne sinisellä ; DD


      • korpikirjailija kirjoitti:

        Tyyne sinisellä ; DD

        Ai kuka? Mikä Tyyne?


    • Tästä aloituksesta saa kuitenkin inhoja mietteitä.
      Kuinka raskasta on aloittajan elämä?


      H.

    • Tämän aloituksen pitäisi sopia kullan-muruille.
      torville kanttarellisille sienille.

      H.

    • enmilläänkeksi

      Hyi! Ruma kuva! Ei tuollaista profiiliin ole lupa laittaa!
      ASIATONTA SISÄLTÖÄ" "Asiaton profiili"
      Luulotautinen aloitus!

      • Aloittaja tykännee koska kuva on samaa sarjaa kuin moittimansa aloitukset :).


      • siilimuori4 kirjoitti:

        Aloittaja tykännee koska kuva on samaa sarjaa kuin moittimansa aloitukset :).

        Siis jos minä olisin kirjoittanut tuon aloituksen, en roikottelis itse palstalla puolialasti aammessa. :D



      • jepuli.s
        korpikirjailija kirjoitti:

        Tyynelle ; )

        https://www.youtube.com/watch?v=l-fjVXeVx4s

        Ei kuvassa ole mitään paheksuttavaa. Ulkona uimarannallakin näkyy enemmän. Harmittaa kun annoin ammeen pois, siitä olisi ollut iloa mökillä.



      • jepuli.s kirjoitti:

        Ei kuvassa ole mitään paheksuttavaa. Ulkona uimarannallakin näkyy enemmän. Harmittaa kun annoin ammeen pois, siitä olisi ollut iloa mökillä.

        Ei kuvassa sinällään mut kuvan ja aloituksensa yhdistelmällä. Itse roikottelee ja vihjailee Hehga neitiin kylvyssä ja sitten paheksuu muiden kirjoituksia :D.
        Minusta samassa sarjassa painii.


    • hytinäx1

      Hah, hyvä provo, yksi kirjoittaja sai ainakin sätkyn, jollei tekstistäsi niin kuvastasi.
      Aamun parhaat naurut, kiitos Korppis.

      • Olen huvittunut ja toisaalta yllättynyt aloitukseni saamasta kahden palstalaisen kiihkomielisesta hyökkäyksestä. Peräkamaripoika ja Tyyne taisin värkätä aloitukseen liian osuvat kuvaukset ja osui ja upposi ; DDD .


      • korpikirjailija kirjoitti:

        Olen huvittunut ja toisaalta yllättynyt aloitukseni saamasta kahden palstalaisen kiihkomielisesta hyökkäyksestä. Peräkamaripoika ja Tyyne taisin värkätä aloitukseen liian osuvat kuvaukset ja osui ja upposi ; DDD .

        "korpikirjailija"

        Kyllä se nyt minun kohdallani meni niin, että oli jo kulkkuani myöten kylpiintynyt noihin kakaroitten pilhukulhi-leikkeihin.
        Aloituksesi oli niin täydellisen "kommentoin itselleni"-tyylinen että otin sen uhrikseni, Nylkyttääkseni tyhjää minäkin.
        Sinun ei olisi pitänyt paljastaa itseäsi :)

        H.


      • eppu2
        hunksz kirjoitti:

        "korpikirjailija"

        Kyllä se nyt minun kohdallani meni niin, että oli jo kulkkuani myöten kylpiintynyt noihin kakaroitten pilhukulhi-leikkeihin.
        Aloituksesi oli niin täydellisen "kommentoin itselleni"-tyylinen että otin sen uhrikseni, Nylkyttääkseni tyhjää minäkin.
        Sinun ei olisi pitänyt paljastaa itseäsi :)

        H.

        Tuota noin, minäkin kylpiinnyin, en edes avaa niitä. Otsikko riittää, vaan avasitkos Sinä?
        Kun joka aloitukseen kylvetään rivologiaa, niin kulkku alkaa olla täynnä.
        Seksi on kaunis yksityisasia ainakin minulle ja piste.


      • eppu2 kirjoitti:

        Tuota noin, minäkin kylpiinnyin, en edes avaa niitä. Otsikko riittää, vaan avasitkos Sinä?
        Kun joka aloitukseen kylvetään rivologiaa, niin kulkku alkaa olla täynnä.
        Seksi on kaunis yksityisasia ainakin minulle ja piste.

        "eppu2"

        Minä kyllä luen kaiken.
        Muuten minusta tuntuu että en kehtaa kommentoida mitään.
        Ihan kuin olisin joku sivusta-heittelijä.
        Lienee jotain vikaa luonteessani.
        Heterojen välinen seksi on aina kaunista.

        H.


      • ent.siivoojaparka
        eppu2 kirjoitti:

        Tuota noin, minäkin kylpiinnyin, en edes avaa niitä. Otsikko riittää, vaan avasitkos Sinä?
        Kun joka aloitukseen kylvetään rivologiaa, niin kulkku alkaa olla täynnä.
        Seksi on kaunis yksityisasia ainakin minulle ja piste.

        """Seksi on kaunis yksityisasia ainakin minulle ja piste.""""
        Ei kai se aina ole ollut niin sinullekaan? Eikös sinulla ole lapsikin?


      • eppu2
        ent.siivoojaparka kirjoitti:

        """Seksi on kaunis yksityisasia ainakin minulle ja piste.""""
        Ei kai se aina ole ollut niin sinullekaan? Eikös sinulla ole lapsikin?

        Mitä saivartelet. Böö


    • 1eero

      Niiihh pulla.. eikö kul..no.. kullanmuruset kesävieraat aloitukseen korpin gloki, värilliet värittömät jonninjoutavat, terve terveppä tervetuloa.

    • Tätä parenpi aloitus ei voi olla
      voi juttua heittää myös täysi nolla.

      H.

    • Tämä aloitus täytyy olla nuoren aikuisen aloitus.
      Eihän seesteinen 60 kykene näin huonoon huumoriinkaan.
      Jos ei sitten jotenkin seksuaali-vammainen ole.

      H.

      • expimot

        On tämä hunksz vaan nokkela.

        Tässähän meinaa ihan tikahtua nauruun...


    • Miksei Hunksz seuraa korppiksen mallia ja laita itsestään kuvaa uikkareissa vrt takatukka ;)

    • henrjii

      Hyvä tuputuksen, estäjän, poistajan, vähentäjä porfiili.
      Vasta itseä voi pitää miehenä, jos on päässyt helkan reppuselkään nousemaan

      • henrjii



    • blogidogi

      Taidat vaan olla miestenvihaaja femakko. ;))))

    • No joo, minä ala-ikäinen joka vierailen melkein päivittäin 60-vuotiaitten sivuilla, on varmaan korteeni kekoon kantanut noiden tuhmien aloitusten suhteen. Yhtäkään aloitusta asiasta en ole tehnyt, mutta taisin jossain hämmästellä että oli syntynyt suht asiallinen keskustelu aiheesta. Oisko silläkin ollut vaikutuksena. Pahoittelut jos näin on. Tai ehkä luulen itsestäni liikoja ;)

      Tuo profiilikuva on minusta hauska, ja täällä keskustelussa niin pieni että ei kai se ketään voi häiritä? Ellei vartavasten käy ihastelemassa.

      • Iltaa Korvesta ; )

        Minulla on ollut samanlaisia kuvia jo viime kesänä profiilissani. Kukaan ei noteerannut, mutta nyt Tyyne hermostui ; )

        Saattaa olla, että Tyyne itse siveänä kylpee täyspukeutuneena, sen käsityksen sain hänen närkastymisestään, vaan saahan sitä puhua lotostaa ja asetella profiiliin kukkasten kuvia.

        Sinä et ole ala-ikäinen, olet yli viiskymppinen keski-ikäinen nainen.


      • enmilläänkeksi
        korppis kirjoitti:

        Iltaa Korvesta ; )

        Minulla on ollut samanlaisia kuvia jo viime kesänä profiilissani. Kukaan ei noteerannut, mutta nyt Tyyne hermostui ; )

        Saattaa olla, että Tyyne itse siveänä kylpee täyspukeutuneena, sen käsityksen sain hänen närkastymisestään, vaan saahan sitä puhua lotostaa ja asetella profiiliin kukkasten kuvia.

        Sinä et ole ala-ikäinen, olet yli viiskymppinen keski-ikäinen nainen.

        Sinähän luet minua kuin avointa kirjaa Hihihihi jatka samaan malliin heheheheheh Kiitosta vaan hyvät naurut sain tästä ketjusta. En saanut sätkyä enkä tuohtunut.
        En ollut lukenut tuollaisia aloituksia, joita ja joiden kirjoittajia retuutat aloituksessasi. Ehkä yhtä avannut ja jättänyt alkuunsa. En muutenkaan lue kaikkea täällä. Nyt kommentoin tätä hetken mielijohteesta samalla tyylillä kuin aloitus oli kirjoitettu. Että katsotaanpa, miten rouva reagoi. Heikko on huumorintajusi, kun sinua arvostelee, vaikka itse annat täydeltä laidalta.


      • korppis1
        enmilläänkeksi kirjoitti:

        Sinähän luet minua kuin avointa kirjaa Hihihihi jatka samaan malliin heheheheheh Kiitosta vaan hyvät naurut sain tästä ketjusta. En saanut sätkyä enkä tuohtunut.
        En ollut lukenut tuollaisia aloituksia, joita ja joiden kirjoittajia retuutat aloituksessasi. Ehkä yhtä avannut ja jättänyt alkuunsa. En muutenkaan lue kaikkea täällä. Nyt kommentoin tätä hetken mielijohteesta samalla tyylillä kuin aloitus oli kirjoitettu. Että katsotaanpa, miten rouva reagoi. Heikko on huumorintajusi, kun sinua arvostelee, vaikka itse annat täydeltä laidalta.

        Terveiset saunasta. Istun nyt saunapuhtaana parvekkeellani. Saunapuhdas olen yleensä muutoinkin. Kuten ammekuvastani näet olen vakava ja huumorin tajuton. Oletkohan nyt varastanut Tyynen roolin siilimuorilta? En millään keksi kuka olet.


      • enmilläänkeksi
        korppis1 kirjoitti:

        Terveiset saunasta. Istun nyt saunapuhtaana parvekkeellani. Saunapuhdas olen yleensä muutoinkin. Kuten ammekuvastani näet olen vakava ja huumorin tajuton. Oletkohan nyt varastanut Tyynen roolin siilimuorilta? En millään keksi kuka olet.

        Eikö sinulla on tuntumaa, kuka minä olen? Jo on aikoihin eletty!


      • korppis1

        Vitsi kun en millään keksi. Ikä alkaa tekemään tepposia. Olisiko lievää dementiaa.


      • eppu2
        enmilläänkeksi kirjoitti:

        Sinähän luet minua kuin avointa kirjaa Hihihihi jatka samaan malliin heheheheheh Kiitosta vaan hyvät naurut sain tästä ketjusta. En saanut sätkyä enkä tuohtunut.
        En ollut lukenut tuollaisia aloituksia, joita ja joiden kirjoittajia retuutat aloituksessasi. Ehkä yhtä avannut ja jättänyt alkuunsa. En muutenkaan lue kaikkea täällä. Nyt kommentoin tätä hetken mielijohteesta samalla tyylillä kuin aloitus oli kirjoitettu. Että katsotaanpa, miten rouva reagoi. Heikko on huumorintajusi, kun sinua arvostelee, vaikka itse annat täydeltä laidalta.

        En saanut sätkyä minäkään, enkä, tuohtunut.
        Varsinkin tuo aloittajan A:lla alkama kappale oli täyttä totuutta.
        ( Empä noita aloituksia avaa, etten kai ole ihan ekspertti sanomaan, en tiedä.)


      • korppis kirjoitti:

        Iltaa Korvesta ; )

        Minulla on ollut samanlaisia kuvia jo viime kesänä profiilissani. Kukaan ei noteerannut, mutta nyt Tyyne hermostui ; )

        Saattaa olla, että Tyyne itse siveänä kylpee täyspukeutuneena, sen käsityksen sain hänen närkastymisestään, vaan saahan sitä puhua lotostaa ja asetella profiiliin kukkasten kuvia.

        Sinä et ole ala-ikäinen, olet yli viiskymppinen keski-ikäinen nainen.

        Jos tarkoitat Tyynellä minua, en närkästynyt vaan toitan vielä kerran: Paheksut muissa sitä mitä itsekin teet. Minua sinänsä ei kuvasui häiritse, lähinnä huittaa :D.
        Helga neiti kylvyssä......................
        Miksi "hermostuisin jos sinä halua t kekkuloida täällä puolialasti?


      • korppis kirjoitti:

        Iltaa Korvesta ; )

        Minulla on ollut samanlaisia kuvia jo viime kesänä profiilissani. Kukaan ei noteerannut, mutta nyt Tyyne hermostui ; )

        Saattaa olla, että Tyyne itse siveänä kylpee täyspukeutuneena, sen käsityksen sain hänen närkastymisestään, vaan saahan sitä puhua lotostaa ja asetella profiiliin kukkasten kuvia.

        Sinä et ole ala-ikäinen, olet yli viiskymppinen keski-ikäinen nainen.

        No ehkä toisten ei tarvitse tulla "kylpemään" 60 -palstalle vihjaillen Helge-neitiin kylvyssä ;D. Minusta mautonta mutta porskuttele sinä vaan.


      • Korppis1
        siilimuori4 kirjoitti:

        No ehkä toisten ei tarvitse tulla "kylpemään" 60 -palstalle vihjaillen Helge-neitiin kylvyssä ;D. Minusta mautonta mutta porskuttele sinä vaan.

        Profiilissa lainasit Dalai Lamaa

        Ihminen uhraa terveytensä
        jotta saisi rahaa.
        Sitten hän uhraa rahaa jotta saisi
        terveytensä takaisin.
        Sitten hän on niin huolissaan tulevaisuudesta,
        ettei nauti tästä hetkestä
        minkä seurauksena hän ei elä tässä hetkessä
        eikä tulevaisuudessa:
        hän elää ikään kuin hän ei koskaan kuolisi.
        Sitten hän kuolee eikä oikestaan koskaan edes elänyt.

        Helga neiti kylvyssä elää ja rakastaa elämää juuri nyt ja tässä hetkessä. Helga neiti sai kuulla tänä iltana, että keväällä 2017 hänen rakkaansa vie hänet Etelä Amerikkaan.

        Voi vitsi revippäs siitä ; )


      • Korppis1 kirjoitti:

        Profiilissa lainasit Dalai Lamaa

        Ihminen uhraa terveytensä
        jotta saisi rahaa.
        Sitten hän uhraa rahaa jotta saisi
        terveytensä takaisin.
        Sitten hän on niin huolissaan tulevaisuudesta,
        ettei nauti tästä hetkestä
        minkä seurauksena hän ei elä tässä hetkessä
        eikä tulevaisuudessa:
        hän elää ikään kuin hän ei koskaan kuolisi.
        Sitten hän kuolee eikä oikestaan koskaan edes elänyt.

        Helga neiti kylvyssä elää ja rakastaa elämää juuri nyt ja tässä hetkessä. Helga neiti sai kuulla tänä iltana, että keväällä 2017 hänen rakkaansa vie hänet Etelä Amerikkaan.

        Voi vitsi revippäs siitä ; )

        No sitähän mä sanoin, porskuttele menemään ;).


      • ent.siivoojaparka
        Korppis1 kirjoitti:

        Profiilissa lainasit Dalai Lamaa

        Ihminen uhraa terveytensä
        jotta saisi rahaa.
        Sitten hän uhraa rahaa jotta saisi
        terveytensä takaisin.
        Sitten hän on niin huolissaan tulevaisuudesta,
        ettei nauti tästä hetkestä
        minkä seurauksena hän ei elä tässä hetkessä
        eikä tulevaisuudessa:
        hän elää ikään kuin hän ei koskaan kuolisi.
        Sitten hän kuolee eikä oikestaan koskaan edes elänyt.

        Helga neiti kylvyssä elää ja rakastaa elämää juuri nyt ja tässä hetkessä. Helga neiti sai kuulla tänä iltana, että keväällä 2017 hänen rakkaansa vie hänet Etelä Amerikkaan.

        Voi vitsi revippäs siitä ; )

        Joko rakkaasi on niin kyllästynyt sinuun, että vie sinut maapallon toiselle puolelle?


      • paljastahiukan
        Korppis1 kirjoitti:

        Profiilissa lainasit Dalai Lamaa

        Ihminen uhraa terveytensä
        jotta saisi rahaa.
        Sitten hän uhraa rahaa jotta saisi
        terveytensä takaisin.
        Sitten hän on niin huolissaan tulevaisuudesta,
        ettei nauti tästä hetkestä
        minkä seurauksena hän ei elä tässä hetkessä
        eikä tulevaisuudessa:
        hän elää ikään kuin hän ei koskaan kuolisi.
        Sitten hän kuolee eikä oikestaan koskaan edes elänyt.

        Helga neiti kylvyssä elää ja rakastaa elämää juuri nyt ja tässä hetkessä. Helga neiti sai kuulla tänä iltana, että keväällä 2017 hänen rakkaansa vie hänet Etelä Amerikkaan.

        Voi vitsi revippäs siitä ; )

        Niinkö joku on ajatellut tehdä. Saako udella mihin päin.


      • korppis1
        ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Joko rakkaasi on niin kyllästynyt sinuun, että vie sinut maapallon toiselle puolelle?

        Huomenta @ Ei mennyt niin hyvin kuin yleensä tämä sinun huomautus. Se on surkea ottaen huomioon taitosi antaa sapekasta palautetta. Miksi hän kanssani kauas matkustaisi jos on saanut minusta tarpeekseen ;);)


      • onko.usseempiki.rekattu
        korppis1 kirjoitti:

        Huomenta @ Ei mennyt niin hyvin kuin yleensä tämä sinun huomautus. Se on surkea ottaen huomioon taitosi antaa sapekasta palautetta. Miksi hän kanssani kauas matkustaisi jos on saanut minusta tarpeekseen ;);)

        Ootko huomannu kuinka siilimuori on alkanu saamaan peukkuja heti kun rekkautu ;)))))


      • ystävällisestikorppis
        siilimuori4 kirjoitti:

        No ehkä toisten ei tarvitse tulla "kylpemään" 60 -palstalle vihjaillen Helge-neitiin kylvyssä ;D. Minusta mautonta mutta porskuttele sinä vaan.

        Toiset tulevat plus 60-palstalle kirjoittelemaan mauttomia. Toiset eivät sovi leveyssuunnassa ammeeseen ja toiset kylpevät toppahousuissa ja -takissa sekä kukkaruukku päässä


      • ystävällisestikorppis kirjoitti:

        Toiset tulevat plus 60-palstalle kirjoittelemaan mauttomia. Toiset eivät sovi leveyssuunnassa ammeeseen ja toiset kylpevät toppahousuissa ja -takissa sekä kukkaruukku päässä

        Niin ja toiset eivät saa nautintoa ja elä täysipainoisesti lataamalla itsestää puolialastomia kuvia palstalle. Mut kukin maunsa mukkaan. Mukavaa päivää!


      • onko.usseempiki.rekattu kirjoitti:

        Ootko huomannu kuinka siilimuori on alkanu saamaan peukkuja heti kun rekkautu ;)))))

        Joo olen huomannut. Hän lie seksuaalisesti häveliäs eikä mene saunaan ilman alushosuja. Ammeessa ollaan alasti tosin minulla on sievä uimapuku päälläni ja kesällä yleensä ollaan rannoilla ja järvessä pääsääntöisesti uimapuvussa.

        Olen tosin huomannut kuinka nuoret kauniit kävelevät kaduilla vaaleanpunaisissa pitsipyllynvakofarkuissa ja topeissa. Mahtaa Siilillä olla vaikeeta ohittaa näitä puolialastomia ; )

        Eipä tulisi mieleenikään pönkittää ajatuksiani omilla peukaloinnillani, no tää voi laukaista hänen seksuaalisesti häveliään sormensa.


      • Siilimuori3
        korppis kirjoitti:

        Joo olen huomannut. Hän lie seksuaalisesti häveliäs eikä mene saunaan ilman alushosuja. Ammeessa ollaan alasti tosin minulla on sievä uimapuku päälläni ja kesällä yleensä ollaan rannoilla ja järvessä pääsääntöisesti uimapuvussa.

        Olen tosin huomannut kuinka nuoret kauniit kävelevät kaduilla vaaleanpunaisissa pitsipyllynvakofarkuissa ja topeissa. Mahtaa Siilillä olla vaikeeta ohittaa näitä puolialastomia ; )

        Eipä tulisi mieleenikään pönkittää ajatuksiani omilla peukaloinnillani, no tää voi laukaista hänen seksuaalisesti häveliään sormensa.

        Kirjoitat asian vierestä. Minä huudan seksuaalisuuteen muualla kuin palstalla. En koe tarpeelliseksi jakaa tai tyrkyttää sitä netissä. Edes anonyymist. Niin epätoivoinen en ole


      • Siilimuori3
        Siilimuori3 kirjoitti:

        Kirjoitat asian vierestä. Minä huudan seksuaalisuuteen muualla kuin palstalla. En koe tarpeelliseksi jakaa tai tyrkyttää sitä netissä. Edes anonyymist. Niin epätoivoinen en ole

        Höh, siis hoidan seksuaalisuuteni


      • Korppis1
        Siilimuori3 kirjoitti:

        Höh, siis hoidan seksuaalisuuteni

        Huudat kirjoitit ; ))) Piätkö kovaakin mökää? siis äänekästä ölinää, josta minua syytit.

        Olen lukemalla oppinut tuntemaan sinua. Et pysty olemaan itsellesi rehellinen, et avautumaan et ole lapsillesikaan avoin, esität heille äitiä ja äidit ovat seksuaalittomia.

        Seksuaalisuus on sinulle kieltäytymistä.

        Ammeessa istuva korppis on sinusta rietas.

        Teet aloituksia puskasta, et sinä ketään hämää, saat usein hymyn huulilleni.

        Koska sinä takerruit valokuvaani veit aloituksen ikään kuin itsellesi, pyrkien julkituomaan siveellisyytesi ja minun riettautetni.

        Kivaahan tämä on ollut, lähdemme kohta mieheni kanssa hakemaan syntymäpäivälahjaa jonka hän on luvannut minulle ostaa. Sitten piipahdamme Kävelykadulla, oletko sinä jo kynyt siellä?


      • Siilimuori3
        Korppis1 kirjoitti:

        Huudat kirjoitit ; ))) Piätkö kovaakin mökää? siis äänekästä ölinää, josta minua syytit.

        Olen lukemalla oppinut tuntemaan sinua. Et pysty olemaan itsellesi rehellinen, et avautumaan et ole lapsillesikaan avoin, esität heille äitiä ja äidit ovat seksuaalittomia.

        Seksuaalisuus on sinulle kieltäytymistä.

        Ammeessa istuva korppis on sinusta rietas.

        Teet aloituksia puskasta, et sinä ketään hämää, saat usein hymyn huulilleni.

        Koska sinä takerruit valokuvaani veit aloituksen ikään kuin itsellesi, pyrkien julkituomaan siveellisyytesi ja minun riettautetni.

        Kivaahan tämä on ollut, lähdemme kohta mieheni kanssa hakemaan syntymäpäivälahjaa jonka hän on luvannut minulle ostaa. Sitten piipahdamme Kävelykadulla, oletko sinä jo kynyt siellä?

        On se hyvä kun sinä tunnet minut paremmin kuin minä itse :). Aloituksia en tee kuitenkaan puskasta, mitä iloa siitä olisi?

        Et vieläkään älyä, em takertunut kuvaadi vaan kuvan ja aloituksen yhdistelmään. Ymmärrän, että mielelläni palstalla kerrot itsestäsi ja laitat kuvia itsestäsi edestä ja takaa, se on sinun asiasi mutta kyllä mielipiteet pitää silloin kestää luulla. Huvittava ketju ei siinä mitään :D.

        Mikä kävelykatu?


      • ent.siivoojaparka
        korppis1 kirjoitti:

        Huomenta @ Ei mennyt niin hyvin kuin yleensä tämä sinun huomautus. Se on surkea ottaen huomioon taitosi antaa sapekasta palautetta. Miksi hän kanssani kauas matkustaisi jos on saanut minusta tarpeekseen ;);)

        """"...keväällä 2017 hänen rakkaansa vie hänet Etelä Amerikkaan."""

        Sitä vaan, kun takaisin tuomisesta (Etelä Amerikassa käymisestä) ei ollut mitään. Jos minä vien roskapussin ulos roskakaukaloon, niin se tarkoittaa sitä, että vien sen sinne ja myös jätän sinne, kun itse tulen takaisin.


      • ent.siivoojaparka kirjoitti:

        """"...keväällä 2017 hänen rakkaansa vie hänet Etelä Amerikkaan."""

        Sitä vaan, kun takaisin tuomisesta (Etelä Amerikassa käymisestä) ei ollut mitään. Jos minä vien roskapussin ulos roskakaukaloon, niin se tarkoittaa sitä, että vien sen sinne ja myös jätän sinne, kun itse tulen takaisin.

        Jos se kuuluu LAT-suhteen kuvioihin et maksetaan eukolta vain menomatka :D.


    • Heikunkeikku

      Huomenta täältäkin päin, sateisesta lännestä.
      Erikoisia vastauksia tässä ketjussa. Suorastaan oon hämmästynyt, että joku viitsii väsätä monen monituisia lapsellisia kommentteja. Nimimerkki joka moniin ketjuihin tulee arvostelut ja vähättelyt laittamaan, niin sellainen ei ole arvostellut niitä kaikkein typerimpiä parin-kolmen sanan aloituksia. Hän ilmeisesti sitten tykkää semmosista:)
      En availe kaikkia aloituksia, jo otsikosta näkee, että no joo toi on tommonen taas. (Joitakin availin ihan tämän aloituksen siivittämänä, että tiedän missä mennään).
      .
      Aloittajan kylpyammekuva on mahtava. En keksi muuta selitystä negatiivisiin kommentteihin, kuin syvä kateus. Mikä onkaan ihanampaa, kuin ammeeseen pulahtaa kesän keskelle. Kyllähän minä sen tiedän. Kuvassa näkyy olevan uimapuku päällä. Uimarannoilla näkee jos joitakin uimapuvullisia ja pikinipulikoijia tepsuttelemassa rannan hiekalla. Voi HIRRRRVEÄÄÄ miten ne kehtaakin puolialastomina siellä kirmailla :)
      Jos olisin rekisteröitynyt ja kuvan laittaisin, niin saattais hyvinkin olla, että omasta kylpyammeestani kuvan tälläisin. Niinku niinku kilpailumielessä nääs:) Kun MUN ammeeni on ison kivenposkessa kiinni, niin hieeaanossa paikassa että jotta. Ammeen vieressä vesipata muurattuna tulipesän viereen ja siitä on helppo lisätä lisää kuumaa vettä. Jos semmosen kuvan pistäisin, niin mimmosiahan kommentteja saisin. :)

      • Siilimuori3

        Kyse ei ole kuvasta vaan siitä et joku joka itse helgailee pulkassa arvostelee toisten samansävyisiä aloituksia. Minusta painivat samassa sarjassa. Jokainen voi valita mitä lukee. Itse en pidä pilhukulhijutista mutta en laittaisi itsestän punkksluvaakaan nettiin. Mie olen niin vanhoillinen, meitä on niin moneksi .


      • "Heikunkeikku"

        Pitänee taas kerran yhtyä sinuun.
        Ihan on kiva idea tuo amme.
        Minäkin olen laittanut lihasta kuvia profiiliini.
        Ammetta minulla ei ole.
        -
        Sanonpa varmuuden vuoksi sinullekin, ettet minua ala arvostelemaan, että minä nautin noista lyhyistä kommenteistani.
        Tarkoituksella pykäsin aina uuden, että sain pidettyä korppiksen palstan ykkösenä :)
        Minua kun tuolla tekniikalla niin usein sorretaan.
        Kyllä korppis tuon jekkuni kestää.
        -
        Mutta onkohan sinulla, tai korppiksella suihkua?

        puss

        H.


      • Niinpä heikku, huumorintaju ja jumalainen luonnon helmassa keikailu on nautinto. Uskallus olla oma itsensä naisena, pistää jalka seksikkäästi ylös ne sirot jalat joissa ei ole suonikohjuja. Ja vaikka olisikin ne on iän tuomia kosmeettisia ongelmia joista voi halutessaan päästä eroon. Tällä ikää sitä huvittuu kommenteista, joissa ihminen ei hyväksy naiseutta, toiselle naiselle, eikä hyväksy omaa vartaloansa sellaisena kuin se on. En ole käyttänyt sanaa kateus, mutta sitähän kuvani mollaaminen on eikä sillä ole mitään tekemistä aloituksen aiheen kanssa.

        Täytän ensi vuonna 70-vuotta. Olen ylpeä siitä, että omaan vielä kehon ketteryyttä ja syntistä huumorintajua.

        Sinä olet ainut joka tietää miltä tuntuu ja miten ihanasti lämpimän veden hyväily vartalolle leviää. Nyt vielä on valoisaa, mutta elokuussa tunnelma tiivistyy vielä nautinnollisemmaksi kun voi istua ammeessa kynttilän valossa, viinilasi kädessä, auringon laskiessa läntiseen meren/järven horisonttiin.


      • Siilimuori3 kirjoitti:

        Kyse ei ole kuvasta vaan siitä et joku joka itse helgailee pulkassa arvostelee toisten samansävyisiä aloituksia. Minusta painivat samassa sarjassa. Jokainen voi valita mitä lukee. Itse en pidä pilhukulhijutista mutta en laittaisi itsestän punkksluvaakaan nettiin. Mie olen niin vanhoillinen, meitä on niin moneksi .

        Eihän sinulla ole omia kuvia koskaan ollut, joten suotta sinä itseäsi kehut, että et laittaisi punkkakuvia profiiliin. Ei sinulla ole kanttia omaa kuvaasi näyttää... voisit saada ristiriitaisia kommentteja..

        Tuossa korppis kuvassa istun tiluksillani pukeutuneena syntymäpäiväjuhla-asuun. Olkapäät lähes paljaana ja mustat legginsit lyhyen kukkatunikan alla.

        Hyi tuhmia kuvia ; DDD


      • korppis kirjoitti:

        Niinpä heikku, huumorintaju ja jumalainen luonnon helmassa keikailu on nautinto. Uskallus olla oma itsensä naisena, pistää jalka seksikkäästi ylös ne sirot jalat joissa ei ole suonikohjuja. Ja vaikka olisikin ne on iän tuomia kosmeettisia ongelmia joista voi halutessaan päästä eroon. Tällä ikää sitä huvittuu kommenteista, joissa ihminen ei hyväksy naiseutta, toiselle naiselle, eikä hyväksy omaa vartaloansa sellaisena kuin se on. En ole käyttänyt sanaa kateus, mutta sitähän kuvani mollaaminen on eikä sillä ole mitään tekemistä aloituksen aiheen kanssa.

        Täytän ensi vuonna 70-vuotta. Olen ylpeä siitä, että omaan vielä kehon ketteryyttä ja syntistä huumorintajua.

        Sinä olet ainut joka tietää miltä tuntuu ja miten ihanasti lämpimän veden hyväily vartalolle leviää. Nyt vielä on valoisaa, mutta elokuussa tunnelma tiivistyy vielä nautinnollisemmaksi kun voi istua ammeessa kynttilän valossa, viinilasi kädessä, auringon laskiessa läntiseen meren/järven horisonttiin.

        Ette ole ainoita, jotka ulkona ammeessa nautiskelevat.
        Meillä on kylpyamme puutarhassa, omenapuun alla ja mikäs siinä on polskiessa.
        Laittaisinkohan kuvan ;)


      • Korppis1
        Ancelina kirjoitti:

        Ette ole ainoita, jotka ulkona ammeessa nautiskelevat.
        Meillä on kylpyamme puutarhassa, omenapuun alla ja mikäs siinä on polskiessa.
        Laittaisinkohan kuvan ;)

        Jep, Anceli lataa kuva..ihanaa amme omenapuun alla ; ))
        Olisi kiva katsella kuvaa toisesta palstan riettaasta seksuaalihurjastelijasta ;DDDD

        heikulla ei ole profiilia, mutta pystyn mielikuvituksessa asettumaan hänen asemaansa.

        Onneksi meitä on jo kolme.

        Ehkäpä ideamme poikii ja loppukesällä altaita alkaa ilmestymään profiilikuviin. Voi, että ihanan syntistä ; )


      • Korppis1 kirjoitti:

        Jep, Anceli lataa kuva..ihanaa amme omenapuun alla ; ))
        Olisi kiva katsella kuvaa toisesta palstan riettaasta seksuaalihurjastelijasta ;DDDD

        heikulla ei ole profiilia, mutta pystyn mielikuvituksessa asettumaan hänen asemaansa.

        Onneksi meitä on jo kolme.

        Ehkäpä ideamme poikii ja loppukesällä altaita alkaa ilmestymään profiilikuviin. Voi, että ihanan syntistä ; )

        Odottelen aurinkoista ilmaa, sitten uimapuku ylle ja sukellus ammeeseen.
        Omenapuun alla on hyvä paikka, tosin loppukesästä joutuu laittamaan kypärän päähänsä.

        Onneksi meitä on monta ja onneksi meillä on mielikuvitusta ;)


      • eppu2
        Korppis1 kirjoitti:

        Jep, Anceli lataa kuva..ihanaa amme omenapuun alla ; ))
        Olisi kiva katsella kuvaa toisesta palstan riettaasta seksuaalihurjastelijasta ;DDDD

        heikulla ei ole profiilia, mutta pystyn mielikuvituksessa asettumaan hänen asemaansa.

        Onneksi meitä on jo kolme.

        Ehkäpä ideamme poikii ja loppukesällä altaita alkaa ilmestymään profiilikuviin. Voi, että ihanan syntistä ; )

        Minä olen tumpelo tämän tietotekniikan kanssa, joten en ole opetellut kuvien laittamista, mutta kertoa voin.
        Kaksi vanhaa ammetta rötkötti ladossa. Kevyempi raijattiin tänne mökille, tuossa se on kaikkien kävijöiden vapaasti käytettävissä.
        Sitä jaksaa yksinkin siirtää mieleiseen paikkaan.
        Tampereen huushollilla, kun talvisin joskus oleskelen, ammeessa makailu kuuluu ilman muuta kuviooni.


      • Korppis1
        eppu2 kirjoitti:

        Minä olen tumpelo tämän tietotekniikan kanssa, joten en ole opetellut kuvien laittamista, mutta kertoa voin.
        Kaksi vanhaa ammetta rötkötti ladossa. Kevyempi raijattiin tänne mökille, tuossa se on kaikkien kävijöiden vapaasti käytettävissä.
        Sitä jaksaa yksinkin siirtää mieleiseen paikkaan.
        Tampereen huushollilla, kun talvisin joskus oleskelen, ammeessa makailu kuuluu ilman muuta kuviooni.

        Ei kuvien lataus ole vaikeaa. Rekisteröi nimimerkki ja lataa kuva. Jos tietokoneessasi on kuvakansioita valitset kuvan ja painat lataa, yksinkertaista.

        Ihanaa olisi saada lisää ammeporukkaa voi meitä riettaita ; )

        Hunkkikin on ladannut kuvan kauluspaita päällä ja kaljalasi kädessä. Rietasta niin rietasta ; ))

        Pitäisköhän lyödä löylyä pesään ja ladata Korppikseen uikkarikuva ; ) Miksipäs ei, nyt keikailemaan koko jengi, kyllä kuvaporno plus 60-palstalla saa siveät peukuttajat vaito-naisiksi.

        Mutta ensin lahjaostoksille, Mieheni on ollut aamupäivän kiireinen matkavarauksemme kanssa. Ensi keväänä suuntaamme Miamiin ja sieltä Karibian risteilylle


      • Korppis1
        Ancelina kirjoitti:

        Odottelen aurinkoista ilmaa, sitten uimapuku ylle ja sukellus ammeeseen.
        Omenapuun alla on hyvä paikka, tosin loppukesästä joutuu laittamaan kypärän päähänsä.

        Onneksi meitä on monta ja onneksi meillä on mielikuvitusta ;)

        Kypärä päähän ; )) jess..rietasta niin rietasta.


      • eppu2
        Korppis1 kirjoitti:

        Ei kuvien lataus ole vaikeaa. Rekisteröi nimimerkki ja lataa kuva. Jos tietokoneessasi on kuvakansioita valitset kuvan ja painat lataa, yksinkertaista.

        Ihanaa olisi saada lisää ammeporukkaa voi meitä riettaita ; )

        Hunkkikin on ladannut kuvan kauluspaita päällä ja kaljalasi kädessä. Rietasta niin rietasta ; ))

        Pitäisköhän lyödä löylyä pesään ja ladata Korppikseen uikkarikuva ; ) Miksipäs ei, nyt keikailemaan koko jengi, kyllä kuvaporno plus 60-palstalla saa siveät peukuttajat vaito-naisiksi.

        Mutta ensin lahjaostoksille, Mieheni on ollut aamupäivän kiireinen matkavarauksemme kanssa. Ensi keväänä suuntaamme Miamiin ja sieltä Karibian risteilylle

        Katsoin tarkemmin tuota ammekuvaasi, en minä siinä mitään ihmeellistä riettautta havainnut.
        Tuossahan nuo teeveessäkin naiset juoksentelevat parast´aikaa bikinintapaiset urheiluasut päällä.
        Katsoin myös tuota Hunkin kuvaa. Mistäpä sen oikeasti tietää mitä siinä lasissa on ja mitäpä siitä sitten.


      • luxusreissu
        Korppis1 kirjoitti:

        Ei kuvien lataus ole vaikeaa. Rekisteröi nimimerkki ja lataa kuva. Jos tietokoneessasi on kuvakansioita valitset kuvan ja painat lataa, yksinkertaista.

        Ihanaa olisi saada lisää ammeporukkaa voi meitä riettaita ; )

        Hunkkikin on ladannut kuvan kauluspaita päällä ja kaljalasi kädessä. Rietasta niin rietasta ; ))

        Pitäisköhän lyödä löylyä pesään ja ladata Korppikseen uikkarikuva ; ) Miksipäs ei, nyt keikailemaan koko jengi, kyllä kuvaporno plus 60-palstalla saa siveät peukuttajat vaito-naisiksi.

        Mutta ensin lahjaostoksille, Mieheni on ollut aamupäivän kiireinen matkavarauksemme kanssa. Ensi keväänä suuntaamme Miamiin ja sieltä Karibian risteilylle

        Karibian risteily oli minulle mieluinen, tosin me emme käydeet Etelä-Amerikassa saakka, eli sulla varmaan vielä parempi.


      • Heikunkeikku
        Korppis1 kirjoitti:

        Ei kuvien lataus ole vaikeaa. Rekisteröi nimimerkki ja lataa kuva. Jos tietokoneessasi on kuvakansioita valitset kuvan ja painat lataa, yksinkertaista.

        Ihanaa olisi saada lisää ammeporukkaa voi meitä riettaita ; )

        Hunkkikin on ladannut kuvan kauluspaita päällä ja kaljalasi kädessä. Rietasta niin rietasta ; ))

        Pitäisköhän lyödä löylyä pesään ja ladata Korppikseen uikkarikuva ; ) Miksipäs ei, nyt keikailemaan koko jengi, kyllä kuvaporno plus 60-palstalla saa siveät peukuttajat vaito-naisiksi.

        Mutta ensin lahjaostoksille, Mieheni on ollut aamupäivän kiireinen matkavarauksemme kanssa. Ensi keväänä suuntaamme Miamiin ja sieltä Karibian risteilylle

        Jaa-a vai Karibian risteilylle. Älä sitte VAAAaaan pistä sieltä ihanaisia kuvia palstalle. Meinaan, että turkoosin sininen meri ja muut makeat puitteet saavat minut kyllä vihreäksi. Ei sitä tiedä, jos kuinkakin alkaisin sinua häiriköimään :)
        Pysy vaan ammeessasi :)


      • eppu2
        Heikunkeikku kirjoitti:

        Jaa-a vai Karibian risteilylle. Älä sitte VAAAaaan pistä sieltä ihanaisia kuvia palstalle. Meinaan, että turkoosin sininen meri ja muut makeat puitteet saavat minut kyllä vihreäksi. Ei sitä tiedä, jos kuinkakin alkaisin sinua häiriköimään :)
        Pysy vaan ammeessasi :)

        Tämä kommenttisi sai minut hymyilemään, olet niin hienosti tiivistänyt tähän palstalla esiintyviä erinäisiä ilmiöitä.


      • Korppis1 kirjoitti:

        Kypärä päähän ; )) jess..rietasta niin rietasta.

        Älä yllytä tai nostan ainakin toisen jalan ammeen reunalle ;)


      • korppis kirjoitti:

        Eihän sinulla ole omia kuvia koskaan ollut, joten suotta sinä itseäsi kehut, että et laittaisi punkkakuvia profiiliin. Ei sinulla ole kanttia omaa kuvaasi näyttää... voisit saada ristiriitaisia kommentteja..

        Tuossa korppis kuvassa istun tiluksillani pukeutuneena syntymäpäiväjuhla-asuun. Olkapäät lähes paljaana ja mustat legginsit lyhyen kukkatunikan alla.

        Hyi tuhmia kuvia ; DDD

        Kukin tyylillään ja makunsa mukaisesti. Minä en kuvia tänne itsestäni laita. En alastomana enkä ilman. Sitä paitsi kun laitoin koiran kuvan, sekin haukuttiin rumaksi. Joten eiköhän näin ollen ihan tasoissa ollaan.


      • Ancelina kirjoitti:

        Älä yllytä tai nostan ainakin toisen jalan ammeen reunalle ;)

        Sittenhän kaikki oisitte pilhujen ja kulhien kanssa samalla palstalla. :D


      • siilimuori4 kirjoitti:

        Kukin tyylillään ja makunsa mukaisesti. Minä en kuvia tänne itsestäni laita. En alastomana enkä ilman. Sitä paitsi kun laitoin koiran kuvan, sekin haukuttiin rumaksi. Joten eiköhän näin ollen ihan tasoissa ollaan.

        "siilimuori4"

        Lapsellinen typerys.
        Olet.

        H.


      • expimot
        hunksz kirjoitti:

        "siilimuori4"

        Lapsellinen typerys.
        Olet.

        H.

        Kun loppuu asia, alkaa nimittely.

        Olet vastenmielinen.


      • expimot kirjoitti:

        Kun loppuu asia, alkaa nimittely.

        Olet vastenmielinen.

        "expimot"

        Niin se useimmiten menee.
        Pitäisi olla rehellinen, eikä antaa aihetta.

        H.


      • korppis kirjoitti:

        Eihän sinulla ole omia kuvia koskaan ollut, joten suotta sinä itseäsi kehut, että et laittaisi punkkakuvia profiiliin. Ei sinulla ole kanttia omaa kuvaasi näyttää... voisit saada ristiriitaisia kommentteja..

        Tuossa korppis kuvassa istun tiluksillani pukeutuneena syntymäpäiväjuhla-asuun. Olkapäät lähes paljaana ja mustat legginsit lyhyen kukkatunikan alla.

        Hyi tuhmia kuvia ; DDD

        Et älyä. Antaa olla. Jos olet jo Aikuinen nainen helgakylbyssä, luulisi ilman jankutusta kantavan kantansa komeesyi ja ennen kaikkea sen jos joku on yoisa mieltä.


      • hunksz kirjoitti:

        "siilimuori4"

        Lapsellinen typerys.
        Olet.

        H.

        Minullakin on sinusta käsityksni mut annanpa sen nyt olla.


      • patakattilaasoimaa
        hunksz kirjoitti:

        "siilimuori4"

        Lapsellinen typerys.
        Olet.

        H.

        Vilkaisehan välillä peiliin, junttiuuno.
        Tunnut itse olevan lapsellisempi typerys.


      • kiinostaakokettään
        siilimuori4 kirjoitti:

        Sittenhän kaikki oisitte pilhujen ja kulhien kanssa samalla palstalla. :D

        Kumpikohan se siilillä on housussaan????


      • Siilimuori3
        kiinostaakokettään kirjoitti:

        Kumpikohan se siilillä on housussaan????

        Osuit asian ytimeen, se on henkilökohtainen privsattiasia joka tietävät vain vipit :D


      • patakattilaasoimaa kirjoitti:

        Vilkaisehan välillä peiliin, junttiuuno.
        Tunnut itse olevan lapsellisempi typerys.

        Odota vaan. Ensin on kuvassa takatukka, sitten kasvot ja kohta ammeessa kelluu boratit:D.


      • ent.siivoojaparka
        korppis kirjoitti:

        Niinpä heikku, huumorintaju ja jumalainen luonnon helmassa keikailu on nautinto. Uskallus olla oma itsensä naisena, pistää jalka seksikkäästi ylös ne sirot jalat joissa ei ole suonikohjuja. Ja vaikka olisikin ne on iän tuomia kosmeettisia ongelmia joista voi halutessaan päästä eroon. Tällä ikää sitä huvittuu kommenteista, joissa ihminen ei hyväksy naiseutta, toiselle naiselle, eikä hyväksy omaa vartaloansa sellaisena kuin se on. En ole käyttänyt sanaa kateus, mutta sitähän kuvani mollaaminen on eikä sillä ole mitään tekemistä aloituksen aiheen kanssa.

        Täytän ensi vuonna 70-vuotta. Olen ylpeä siitä, että omaan vielä kehon ketteryyttä ja syntistä huumorintajua.

        Sinä olet ainut joka tietää miltä tuntuu ja miten ihanasti lämpimän veden hyväily vartalolle leviää. Nyt vielä on valoisaa, mutta elokuussa tunnelma tiivistyy vielä nautinnollisemmaksi kun voi istua ammeessa kynttilän valossa, viinilasi kädessä, auringon laskiessa läntiseen meren/järven horisonttiin.

        Eihän tuossa kuvassasi mitään kylpyammetta näy.
        Sinähän istut siinä jonkunlaisessa lasten kylpypaljussa, missä nippa nappa mahdut pyrstöäsi liottamaan. Pesuvati ajaisi saman asian.

        """... miltä tuntuu ja miten ihanasti lämpimän veden hyväily vartalolle leviää."""
        Hyttysethän sinut hyväilevät kesäiltana punaisille pilkuille tuollaisessa paljussa, missä vyötäröstä ylöspäin on paljasta ihoa.


      • Ancelina kirjoitti:

        Älä yllytä tai nostan ainakin toisen jalan ammeen reunalle ;)

        Ai, että ammekuvia, mul ei ole ammetta mutta naapuriin voisin mennä tynnyriin, ja siitä kuvan napata, mut ei siellä mitään uimapukuja käytetä, ilkosillaan siellä pyöritään. Jalan nosto reunalle olisi kyllä ylivoimaista. pitääkin vihjaista... tarttisin syksyksi tynnyrikuvan, millos pata porisee...


      • ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Eihän tuossa kuvassasi mitään kylpyammetta näy.
        Sinähän istut siinä jonkunlaisessa lasten kylpypaljussa, missä nippa nappa mahdut pyrstöäsi liottamaan. Pesuvati ajaisi saman asian.

        """... miltä tuntuu ja miten ihanasti lämpimän veden hyväily vartalolle leviää."""
        Hyttysethän sinut hyväilevät kesäiltana punaisille pilkuille tuollaisessa paljussa, missä vyötäröstä ylöspäin on paljasta ihoa.

        Minkälainen läski olet jos et mahdu normaaliin kylpyammeeseen?


      • siilimuori4 kirjoitti:

        Et älyä. Antaa olla. Jos olet jo Aikuinen nainen helgakylbyssä, luulisi ilman jankutusta kantavan kantansa komeesyi ja ennen kaikkea sen jos joku on yoisa mieltä.

        Kuules nyt siili riepu. Tässä ketjussa on yksi jankuttaja ja se olet sinä.


      • Turhaan yrität jankuttamalla jatkaa ketjuasi.


      • ent.siivoojaparka
        korppis kirjoitti:

        Minkälainen läski olet jos et mahdu normaaliin kylpyammeeseen?

        Ei tuollainen olekaan normaali kylpyamme, missä mahtuu vain istumaan polvet koukussa niinkuin sinä tuossa kuvassa.
        Hankkisit aikuisten ammeen, mihin sinulla mahtuisi muutakin kuin perse ja jalkaterät, jos haluat sen lämpimän veden hyväilevän ihoasi.


      • Oou
        ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Ei tuollainen olekaan normaali kylpyamme, missä mahtuu vain istumaan polvet koukussa niinkuin sinä tuossa kuvassa.
        Hankkisit aikuisten ammeen, mihin sinulla mahtuisi muutakin kuin perse ja jalkaterät, jos haluat sen lämpimän veden hyväilevän ihoasi.

        Eikös tuossa uusimmassa kuvassaan olekin tonkka ja hinkit.


      • pöhhöhhöö

        Ai-jai-jai-sentään. Vai on Keikulla itselämmitettävä pata=amme. Siinä padassako sinua keitetään ja sitten vällyissä grillataan?


    • Heikunkeikku

      Pölläytän tekstirypäskän tänne muiden kommenttien jatkoksi.
      Usein on niin, että hyvin alkanut ketju alkaa lässähtelemään loppua kohti. Monissa ketjuissa lopussa jo tapellaan niin pirhanan viete. Enemmän ku yhen kerran oon käteni pistänyt kyynärpäitä myöten ristiin, kiitollisena ittelleni kun en riitaketjuun oo osallistunut.
      Tämä ketju teki toisinpäin. Ensteks ku aloin lukemaan, niin johan silmäni talterikin kokoiseksi levisi. Nyt kun palstalle tulin takaisin, niin tää ketju on jo mukavan pirteän humoristinen. Melkein nakrattaa :)
      Ancelinan kypäräjuttu oli hyvä. Pakkohan se on jotenkin pää suojata, jos amme on omppupuun alla. Klops-klops-klops putoavat omenat Ancelinan päähän. Muttei hätää laisinkaan, onhan kypärä:)
      Joku toinenkin on näemmä vaihtanut kuvaa. Kuinkahan se rohkeni.

    • Klitoriator67

      Luin että olet kyrpäkirjailija, Hahaa!! :D

    • kylmätotuus

      Luettuani koko ketjun, en jaksa uskoa, että tällä aloituksella palstan antia parannettaisiin.

      Seksiaiheita syntyy ja kuolee.
      Aloituksia tekevät naiset ja miehet, eikä useinkaan tiedä, kumpiko sukupuoli on aloituksen takana.

      Tavallinen 60 tallaaja jättää nämä aloitukset yleensä kommentoimatta.
      Nehän kuuluisivatkin 16 palstalle.

      En olisi lotkauttanut korvaani koko aloitukseen, ellei siinä olisi sorruttu jälleen kerran henkilökohtaisuuksiin.
      Vanhat kaunat nousivat taas keskiöön.

      Eläkää jokainen tavallanne. Kai jokainen täysipäinen kuusikymppinen tietää edes jotain seksuaalisuudesta, joten siitä on aivan turha melua nostaa.

      Ketä tallainenkin blogi palvelee?
      Mielestäni ei ketään.

      • Tämä blogi osoittautui tuiki tarpeelliseksi. Tämä blogi toi kuten jo kirjoitit vanhat kaunat keskiöön, mutta samalla osoitti sen tosi asian, että tunnistettavissa oleva aloittaja/henkilö voi ärsyttää niinkin paljon,että itse aloituksen aihe sumenee ja lopuksi siitä ei keskustella lainkaan.

        On sanomattakin selvää, että seksihörhöaloitukset ovat "kesävieraiden" aikaan saannoksia. Siitä ei kukaan maininnut vai mainitsiko?

        Tässä blogissa aloituksen aiheella ja sitä seuranneilla alkumetrien kommenteilla ei ollut mitään tekemistä aloituksen aiheen kanssa.

        Juttu kietoutui profiilikuvani ympärille.

        Onneksi palstalla kukkii myös hulvaton huumori ja parhaat palat saivat aikaan naurun pyrskähdyksiä. Voisiko luokitella, että asia-aloitus muuttuikin huumorialoitukseksi

        Sopimattomaksi ja rumaksi haukuttu hauska kuvani, kertoo luovuudestani ja huumorintajustani sen ymmärsivät tietty samanhenkiset palstakirjoittajat.

        Provoksikin aloitusta joku arveli. Ei tullut mieleenikään kun aloitin, että provoaisin. Mietin jopa, että kukaan ei ehkä reakoi lainkaan. Hunksi nyt tulee vaikka ei pyydetä joka aloitukseen tuomaan itseään tykö. Tässä nyt pääsi käymään niin, että profiilikuvani provosi tahtomattani.

        Kyllähän minä ymmärrän mikä paheksuvien kommenttien takana on, mutta jääköön sanomatta koska se provoaisi taas lisää ; )


      • korpikirjailija kirjoitti:

        Tämä blogi osoittautui tuiki tarpeelliseksi. Tämä blogi toi kuten jo kirjoitit vanhat kaunat keskiöön, mutta samalla osoitti sen tosi asian, että tunnistettavissa oleva aloittaja/henkilö voi ärsyttää niinkin paljon,että itse aloituksen aihe sumenee ja lopuksi siitä ei keskustella lainkaan.

        On sanomattakin selvää, että seksihörhöaloitukset ovat "kesävieraiden" aikaan saannoksia. Siitä ei kukaan maininnut vai mainitsiko?

        Tässä blogissa aloituksen aiheella ja sitä seuranneilla alkumetrien kommenteilla ei ollut mitään tekemistä aloituksen aiheen kanssa.

        Juttu kietoutui profiilikuvani ympärille.

        Onneksi palstalla kukkii myös hulvaton huumori ja parhaat palat saivat aikaan naurun pyrskähdyksiä. Voisiko luokitella, että asia-aloitus muuttuikin huumorialoitukseksi

        Sopimattomaksi ja rumaksi haukuttu hauska kuvani, kertoo luovuudestani ja huumorintajustani sen ymmärsivät tietty samanhenkiset palstakirjoittajat.

        Provoksikin aloitusta joku arveli. Ei tullut mieleenikään kun aloitin, että provoaisin. Mietin jopa, että kukaan ei ehkä reakoi lainkaan. Hunksi nyt tulee vaikka ei pyydetä joka aloitukseen tuomaan itseään tykö. Tässä nyt pääsi käymään niin, että profiilikuvani provosi tahtomattani.

        Kyllähän minä ymmärrän mikä paheksuvien kommenttien takana on, mutta jääköön sanomatta koska se provoaisi taas lisää ; )

        "korpikirjailija"

        Niin.
        Meillehän tuppaa käymään niin, että vaihtelemme keskenämme profiili-kuvia.
        -
        En katso aloituksesi liippaavan viisautta läheltäkään.
        Kyllä se on ihan selvä provo.
        Kuihtuneen blogin blogaajan kaipuu saada paljon vasteita höpöönsä.
        -
        Kiitti kiitoksista huumoriini.
        Muitahan hauskoja ei ollutkaan.

        Hali

        H.


      • hunksz kirjoitti:

        "korpikirjailija"

        Niin.
        Meillehän tuppaa käymään niin, että vaihtelemme keskenämme profiili-kuvia.
        -
        En katso aloituksesi liippaavan viisautta läheltäkään.
        Kyllä se on ihan selvä provo.
        Kuihtuneen blogin blogaajan kaipuu saada paljon vasteita höpöönsä.
        -
        Kiitti kiitoksista huumoriini.
        Muitahan hauskoja ei ollutkaan.

        Hali

        H.

        Oletko ikinä mennyt itseesi ja miettinyt kuinka polarisoit omia ajatuksiasi muihin.

        En ole vielä tähän päivään löytänyt naurun pyrsekeen pisaroita ruudultani lukiessani kommenttejasi.

        Sinulla on kumma tapa luulla, että sinua ymmärrettäisiin. Siitä huolimatta kirjoitat muiden kopsaavan juttujasi, kuinka niin voisi käydä kun ei niistä sinun jutuistasi ota selvää Heikkikään.

        Kyllä ne ilonpillerit tässä ketjussa ovat olleet Anceli ja Heikku.


      • korpikirjailija kirjoitti:

        Oletko ikinä mennyt itseesi ja miettinyt kuinka polarisoit omia ajatuksiasi muihin.

        En ole vielä tähän päivään löytänyt naurun pyrsekeen pisaroita ruudultani lukiessani kommenttejasi.

        Sinulla on kumma tapa luulla, että sinua ymmärrettäisiin. Siitä huolimatta kirjoitat muiden kopsaavan juttujasi, kuinka niin voisi käydä kun ei niistä sinun jutuistasi ota selvää Heikkikään.

        Kyllä ne ilonpillerit tässä ketjussa ovat olleet Anceli ja Heikku.

        "korpikirjailija"

        Jankuti.
        Venytin.
        -
        Mahdotonta vastata.
        Aloitin palsta-höpöstelyn jo ennen kuin täytin 60V.
        Vieläkin polarisointi toimii kuin seonneessa ukkos-pilvessä.
        -
        Minua ymmärretään palstalla ihan hyvin.
        Etenkin silloin kun tunnetaan tarvetta molliin ja ivaan.
        Asia-kommenttini sitten eivät kiehdo.
        Lieneekö silloin kyseessä ymmärryksen-puute.
        -
        Mainitsemasi nimmarit ovat minun oppilaitani.

        H.


      • hunksz kirjoitti:

        "korpikirjailija"

        Jankuti.
        Venytin.
        -
        Mahdotonta vastata.
        Aloitin palsta-höpöstelyn jo ennen kuin täytin 60V.
        Vieläkin polarisointi toimii kuin seonneessa ukkos-pilvessä.
        -
        Minua ymmärretään palstalla ihan hyvin.
        Etenkin silloin kun tunnetaan tarvetta molliin ja ivaan.
        Asia-kommenttini sitten eivät kiehdo.
        Lieneekö silloin kyseessä ymmärryksen-puute.
        -
        Mainitsemasi nimmarit ovat minun oppilaitani.

        H.

        hunksz

        Pyrsk!

        Kiva huomata, onhan sinulla huumorintajua;

        "Mainitsemasi nimmarit ovat minun oppilaitani"

        YP.


    • henrjii

      Hernekeitolla tuosta ammeesta saisi hyvän poreammeen

      • Katso tarkemmin kuvaa, oikean olkapääni takana on poreita aikaansaava joutsen suihkulähde ;


      • Luin jotain - vastaan aloitukseen...........
        Se että- anonyymisti- voi kirjoittaa mistä vain, on meillä perustuslaillinen oikeus.
        On totta sekin etteivät aiheet aina kohoa fyysisesti ottaen napaa ylemmäs, mutta meidän täytyy huomioida kirjoittajan ehkä kipeäkin tilanne ja inhimillinen haave, toive, unelma ja kaikki se tuska mikä latautuu tekstin syövereihin.
        Olen vakuuttunut että joukossa, niiden floppareiden lisäksi, on ns. ihmisen ikävä toisen luo saada kokea hyväksyvää läheisyyttä jota rakkaudeksi kutsutaan-
        Aloittaja elää upeaa elämää ja kuitenkin kritisoi melko voimakkain termein, eikö oma tilanne mielumminkin voisi olla sallivampi-
        (karkeuksia en salli minäkään)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvaile kaivattuasi kolmella

      Emojilla. Oma vastaus 💨🚮💣
      Ikävä
      174
      1578
    2. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      126
      1501
    3. Mitä sä kuvittelit

      Kun annoit mulle huomiosi, tottakai minä menin ihastumaan suhun. En ole koskaan ollut se henkilö keneen kukaan kiinnittä
      Ikävä
      119
      1442
    4. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      8
      1147
    5. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      74
      983
    6. Sähköauto ei saastuta

      Koska sähköautossa ei ole saastutusputkea kuten polttomoottoriautossa. Saastuttajille tulee mätkäistä kunnon saastutusv
      Maailman menoa
      276
      950
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      223
      932
    8. Olisitko oikeasti

      valmis kohtaamaan kaivattusi?
      Ikävä
      86
      873
    9. Älä nainen leikistä suutu!

      Ja kyllä täytyy kritiikkiäkin kestää, mm. ylipaino, se että oot köyhä jne jne Melko tutulta mieheltä
      Ikävä
      77
      823
    10. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      147
      814
    Aihe