Kerran ullakolla

misu

Tunsin oloni hieman epävarmaksi kävellessäni bussipysäkiltä kerrostalolle. Tarkistin osoitteen vielä kerran mukaani ottamasta lapusta. Tämä se nyt sitten oli. Oli pakko pysähtyä miettimään.

Olin bongannut miehen netistä, seikkailua oli kumpikin ollut vailla. Olimme vaihtaneet muutamia maileja - niin kiihottavia, että olimme pian jo sopineet livetapaamisesta. Tiesin kyllä kaikki riskit ja siksi minua ehkä vähän pelottikin - enhän tiennyt miehestä muuta kuin etunimen. Tomi.

Lopulta rohkaistuin, kävelin ovelle ja lunttasin ovikoodin paperista. Se toimi, ovi aukesi. Hyvä, ainakaan Tomi ei ollut kusettanut. Astuin sisään hämärään rappukäytävään ja meinasin kompastua korkoihini kun en nähnyt eteeni. Lopulta silmäni tottuivat hämärään ja löysin tieni hissille. Sitä odottaessani saatoin melkein kuulla sydämeni lyövän. Jalkovälini tuntui jo kostealta, jännitys tosiaan sai minut kiihtymään. Millaistakohan kyrpää saisin? Vai olisiko Tomi edes paikalla...?

Nousin hissillä ylimpään kerrokseen ja sieltä Tomin ohjeiden mukaan vielä portaat ullakon ovelle. Tasanteella oli pilkkopimeää ja oven löytäminen vei oman aikansa. Lopulta se kuitenkin löytyi. Tomi oli lupauksensa mukaan jättänyt oven väliin kalikan jotta pääsin sisään.

Astuin ullakolle. Sielläkin oli hämärää, mutta pienistä ikkunoista suodattui sentään hieman valoa sisälle. Totuttelin hetken ja kuiskasin sitten: "Tomi?" Vastaus kuului heti ja luokseni käveli pitkähkö mies. En hämärässä erottanut hänen kasvojaan kunnolla, mikä lisäsi jännitystä entisestään.

"Kiva että sä tulit", Tomi kuiskasi ja tarttui minua kädestä johdattaen meidät miltei ullakon perimmäiseen nurkkaan. Siellä hän painoi minut kevyesti seinää vasten ja liu'utti kätensä hameeni alle. Sopimuksemme mukaan minulla ei ollut alushousuja, ja hän ynähti tyytyväisesti tuntiessaan kostean pilluni. Painauduin hänen kättään vasten hänen sormeillessaan klitoristani ja hän naurahti kun haukoin henkeäni odotuksesta. Varoittamatta hän työnsi kaksi sormea sisääni ja vinkaisin nautinnosta.

"Sähän oletkin tiukka tyttö", Tomi kuiskasi ääni halusta väristen. Koetin kädelläni hänen housujensa etumusta ja kiitettävän kovalta tuntui. Ja... todella isolta. Kiirehdin malttamattomana avaamaan hänen farkkujaan samalla kun hänen sormensa liikkuivat sisälläni. Käteni tärisivät niin että hän joutui lopulta auttamaan.

Housujen alta paljastui muhkea, tiukassa tanassa seisova elin. En ollut varmaan ikinä saanut niin isoa ja hengähdin miltei kauhuissani - miten se ikinä mahtuisi sisääni???

Tomi ojensi minulle kortsupakkauksen ja avasin sen vapisevin käsin polvistuessani hänen eteensä. Asensin kumin kärjen paikalleen ja käsiä ja suuta käyttäen rullasin sen hänen ihanan kyrpänsä varteen. Tomi pyysi ääni käheänä minua imemään sitä ja tein kilttinä tyttönä työtä käskettyä. Kumi välissä tietysti häiritsi, mutta olimme päättäneet pelata varman päälle.

Imin ja nuolin Tomin vehjettä hänen ähkiessään nautinnosta. Lopulta hän veti minut seisomaan ja käänsi selkäni itseään päin. Otin seinästä tukea kun hän tarttui vyötärööni ja työntyi pilluuni rajulla työnnöllä. Huudahdin onnesta ja Tomi joutui hyssyttelemään minua. Emmehän halunneet jäädä kiinni.

Tomi nussi - parempaa sanaa sille ihanalle, rajulle seksille ei löydy - minua hurjasti ja nopein työnnöin. Purin omaa rannettani ollakseni huutamatta onnesta ja kivustakin tiukan pilluni antaessa periksi hänen kyrvälleen. Laukesin melkein heti, jolloin Tomi hidasti hetkeksi ja... ennen kuin ehdin sanoa mitään tunsin hänen sormensa pyllyssäni. Henkäisin yllätyksestä, jolloin hän rupesi taas nussimaan minua rajusti... Nyt molemmat reikäni olivat täynnä tavaraa eikä kestänyt kauaakaan ennen kuin sain toisen orgasmini, ja kolmannen... Eikö tuo ihana mies väsyisi koskaan? Lopulta nautinto kuintenkin vaati veronsa ja muutamalla entisiäkin voimakkaammalla työnnöllä Tomikin saavutti huipun onnesta puhkuen. Hän lepäsi hetken sisälläni ennen kuin vetäytyi. Ainoa kuuluva ääni oli raskas hengityksemme.

"Kiitos", Tomi sanoi sitten." Tuli tarpeeseen. Olet ihana."
"Kiitos samoin", vastasin, keräsin tavarani ja poistuin paikalta, edelleen pimeässä.

Vaihdoimme vielä yhdet sähköpostit, sisältäen vielä viimeisen kiitoksen. Sen jälkeen emme kuulleet toisistamme koskaan. Voi olla, että olemme nähneet toisemme kaupungilla useastikin jälkeenpäin, mutta on mahdoton sanoa sillä emme voineet nähdä toisiamme kovinkaan hyvin pimeässä. Tavallaan on kiihottavaakin ajatella, että hän voisi olla kuka tahansa. Ehkä juuri se mies, jonka kanssa vaihdoimme tänään katseita bussipysäkillä...

4

8739

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tyttönen

      Täähän on varsin mukava tarina... Ainakin idealtaan, melkein tekis mieli kokeilla jotain tollasta :D

      • mies

        Hyvin kiihottavaa, minunkin tekis mieli kokeilla, jos vain löytyisi yhtä ennakkoluulotonta kumppania tuohon puuhaan.


      • Tyttönen
        mies kirjoitti:

        Hyvin kiihottavaa, minunkin tekis mieli kokeilla, jos vain löytyisi yhtä ennakkoluulotonta kumppania tuohon puuhaan.

        ...minä voisin kokeilla? :)


      • Candy

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      13442
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      184
      1784
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1124
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1123
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      64
      1046
    6. Persut petti duunarit

      Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,
      Perussuomalaiset
      194
      956
    7. Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus

      https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet
      Maailman menoa
      182
      920
    8. Lindtman runnonut demarit huimaan nousukiitoon!

      Palkansaajat – siis Suomen käynnissä pitävä kansanosa – ei näemmä arvosta EK/SY-sätkyakka Purran saksipelleilyä. Niin
      Maailman menoa
      271
      886
    9. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      35
      833
    10. Itkisikö onnesta

      Jos panisin sua kunnolla?
      Ikävä
      86
      707
    Aihe