rinnat 12vuotiaalla

alottaja

Minkä kokoiset rinnat teillä on? Itse olen 12 vuotias ja noin puolivuotta sitten molemmissa rinnoissa oli kova möykky ne oli aika kipeät ja sitten ne meni kevään aikana pois rintani ovat nyt ihan tosi vähän kasvaneet ei sitä oikein edes huomaa. Kuinka nopeasti rinnat kasvaa tässä aika alku vaiheessa?

17

949

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ettäjoomukavaa

Oon ite 13 eli meen nyt kasille. Itellä tuli noi "möykyt" varmaa 11v. ja nyt rinnat on semmoset pienet et ei ees varmaa mee aa kuppi XD(käytän sellasii "harjottelu" liivei) Eli itel tooooosi kasvaa toooosi hitaasti. Tai siltä se ainaki tuntuu:((

• Ettäjoomukavaa

Siis tottakai toi on kans yksillöllistä et en sit tiiä

• 13v

Ite oon 13v. Ja meen seiskalle ja mulla on kuppi a. Ja noi "möykyt" tais tulla pari kolme vuotta sitte

• transboee

ite oon 13 eli meen kasille ja mul on c kupin rinnat : DDD vittu mitä paskaa, en haluis tissei ollenkaa

• 12v

Oon 12v ja mulla itteläni on tossa a ja b kupin välis jos ymmärät

• niimpäoikeesti

oo ilone mut alko kasvaa jo 9-10vuotiaana ja ny oon menos 8 ja Dkupin rinnat.. voisin elää iha ilman näitä :)))))

• 12vuotiass

Mul on jo lähtenyt ne "möykyt" ja nyt kuppikoko on jotain aa-a

• 12v

Oon 12v ja mulla ei oo ikinä ollu mitää möykkyi mun rinnois. Meen seiskalle ja kuppikoko C75 eikä mul oo mitään valitettavaa😊

• Joooojäh

Huora

• juurinäinon

oon 13.v ja mentii ostaa rintsikat eestistä ja ne oli B kupit ja pushupit koskaa mamma sano ettärintoja kannattaa korosta ni semmoset on

• Itse olen 11 vuotias ja kuppikoko menee A65-B65.

• Mitä nuorenpana kasvaa rinnat sitä vähemmän haukutaan pyykkilaudaks

• LAUTAMAHA

Oon kohta 12 ja mitää rintoja ole vaikka haluaisin :/

• Tasainenkomahakin

Ei ole rintoja

• kyrvänsyyle

Oon 12 ja iha lauta joskus 4luokal tuli möykyt eikä oo hävinny mihkää ja vittu kaverit kokoaja haukkuu laudaks kosk oon ainoo jollei oo rintoi, arvaa vituttaako;)

• Anonyymi

oon 12v 6lk ja mul on ollu ne möykyt joskus 1-2v sitten ja mulla ei oo kasvanu yhtään rinnat, toki ne nyt on tosi vähän ja tällee mut millon ne viimeistään alka akasvaa?

• Anonyymi

Mul on joku 65a/ 65aa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      211
      9148
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      5818
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      58
      4803
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      98
      4759
    5. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      72
      3776
    6. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      74
      3443
    7. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3386
    8. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2906
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      50
      2792
    10. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2671
    Aihe