Minkä kokoiset rinnat teillä on? Itse olen 12 vuotias ja noin puolivuotta sitten molemmissa rinnoissa oli kova möykky ne oli aika kipeät ja sitten ne meni kevään aikana pois rintani ovat nyt ihan tosi vähän kasvaneet ei sitä oikein edes huomaa. Kuinka nopeasti rinnat kasvaa tässä aika alku vaiheessa?
rinnat 12vuotiaalla
17
1148
Vastaukset
- Ettäjoomukavaa
Oon ite 13 eli meen nyt kasille. Itellä tuli noi "möykyt" varmaa 11v. ja nyt rinnat on semmoset pienet et ei ees varmaa mee aa kuppi XD(käytän sellasii "harjottelu" liivei) Eli itel tooooosi kasvaa toooosi hitaasti. Tai siltä se ainaki tuntuu:((
- Ettäjoomukavaa
Siis tottakai toi on kans yksillöllistä et en sit tiiä
- 13v
Ite oon 13v. Ja meen seiskalle ja mulla on kuppi a. Ja noi "möykyt" tais tulla pari kolme vuotta sitte
- transboee
ite oon 13 eli meen kasille ja mul on c kupin rinnat : DDD vittu mitä paskaa, en haluis tissei ollenkaa
- 12v
Oon 12v ja mulla itteläni on tossa a ja b kupin välis jos ymmärät
- niimpäoikeesti
oo ilone mut alko kasvaa jo 9-10vuotiaana ja ny oon menos 8 ja Dkupin rinnat.. voisin elää iha ilman näitä :)))))
- 12vuotiass
Mul on jo lähtenyt ne "möykyt" ja nyt kuppikoko on jotain aa-a
- 12v
Oon 12v ja mulla ei oo ikinä ollu mitää möykkyi mun rinnois. Meen seiskalle ja kuppikoko C75 eikä mul oo mitään valitettavaa😊
- Joooojäh
Huora
- juurinäinon
oon 13.v ja mentii ostaa rintsikat eestistä ja ne oli B kupit ja pushupit koskaa mamma sano ettärintoja kannattaa korosta ni semmoset on
Itse olen 11 vuotias ja kuppikoko menee A65-B65.
Mitä nuorenpana kasvaa rinnat sitä vähemmän haukutaan pyykkilaudaks
- LAUTAMAHA
Oon kohta 12 ja mitää rintoja ole vaikka haluaisin :/
- Tasainenkomahakin
Ei ole rintoja
- kyrvänsyyle
Oon 12 ja iha lauta joskus 4luokal tuli möykyt eikä oo hävinny mihkää ja vittu kaverit kokoaja haukkuu laudaks kosk oon ainoo jollei oo rintoi, arvaa vituttaako;)
- Anonyymi
oon 12v 6lk ja mul on ollu ne möykyt joskus 1-2v sitten ja mulla ei oo kasvanu yhtään rinnat, toki ne nyt on tosi vähän ja tällee mut millon ne viimeistään alka akasvaa?
- Anonyymi
Mul on joku 65a/ 65aa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1922010
- 1291104
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21795- 58786
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä33700ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522