rinnat 12vuotiaalla

alottaja

Minkä kokoiset rinnat teillä on? Itse olen 12 vuotias ja noin puolivuotta sitten molemmissa rinnoissa oli kova möykky ne oli aika kipeät ja sitten ne meni kevään aikana pois rintani ovat nyt ihan tosi vähän kasvaneet ei sitä oikein edes huomaa. Kuinka nopeasti rinnat kasvaa tässä aika alku vaiheessa?

17

1074

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ettäjoomukavaa

Oon ite 13 eli meen nyt kasille. Itellä tuli noi "möykyt" varmaa 11v. ja nyt rinnat on semmoset pienet et ei ees varmaa mee aa kuppi XD(käytän sellasii "harjottelu" liivei) Eli itel tooooosi kasvaa toooosi hitaasti. Tai siltä se ainaki tuntuu:((

• Ettäjoomukavaa

Siis tottakai toi on kans yksillöllistä et en sit tiiä

• 13v

Ite oon 13v. Ja meen seiskalle ja mulla on kuppi a. Ja noi "möykyt" tais tulla pari kolme vuotta sitte

• transboee

ite oon 13 eli meen kasille ja mul on c kupin rinnat : DDD vittu mitä paskaa, en haluis tissei ollenkaa

• 12v

Oon 12v ja mulla itteläni on tossa a ja b kupin välis jos ymmärät

• niimpäoikeesti

oo ilone mut alko kasvaa jo 9-10vuotiaana ja ny oon menos 8 ja Dkupin rinnat.. voisin elää iha ilman näitä :)))))

• 12vuotiass

Mul on jo lähtenyt ne "möykyt" ja nyt kuppikoko on jotain aa-a

• 12v

Oon 12v ja mulla ei oo ikinä ollu mitää möykkyi mun rinnois. Meen seiskalle ja kuppikoko C75 eikä mul oo mitään valitettavaa😊

• Joooojäh

Huora

• juurinäinon

oon 13.v ja mentii ostaa rintsikat eestistä ja ne oli B kupit ja pushupit koskaa mamma sano ettärintoja kannattaa korosta ni semmoset on

• Itse olen 11 vuotias ja kuppikoko menee A65-B65.

• Mitä nuorenpana kasvaa rinnat sitä vähemmän haukutaan pyykkilaudaks

• LAUTAMAHA

Oon kohta 12 ja mitää rintoja ole vaikka haluaisin :/

• Tasainenkomahakin

Ei ole rintoja

• kyrvänsyyle

Oon 12 ja iha lauta joskus 4luokal tuli möykyt eikä oo hävinny mihkää ja vittu kaverit kokoaja haukkuu laudaks kosk oon ainoo jollei oo rintoi, arvaa vituttaako;)

• Anonyymi

oon 12v 6lk ja mul on ollu ne möykyt joskus 1-2v sitten ja mulla ei oo kasvanu yhtään rinnat, toki ne nyt on tosi vähän ja tällee mut millon ne viimeistään alka akasvaa?

• Anonyymi

Mul on joku 65a/ 65aa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille

Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest
      Maailman menoa
      125
      7307
    2. Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä

Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden
      Maailman menoa
      513
      5470
    3. Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona

Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks
      Sinkut
      151
      3375
    4. Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?

Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed
      Maailman menoa
      216
      2671
    5. Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa

On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t
      Maailman menoa
      51
      2372
    6. Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta

Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä
      Pyhäjärvi
      68
      1308
    7. Pituuden mittaaminen

Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m
      Sinkut
      43
      1292
    8. En tiedä enää

Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su
      Ikävä
      77
      1272
    9. Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä

Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu
      Maailman menoa
      11
      1179
    10. Mitäköhän vuosi

2026 tuo tullessaan?
      Ikävä
      111
      1153
    Aihe