Löysin tällaisen ohjelman Polynomial Texture Mapping jolla sotkettuja kuvia voisi selventää eli ei blurrata ja tässä esimerkki jossa sitä on käytetty clementinen sotkettuun kuvaan valtavasta objektista kuussa;
http://i978.photobucket.com/albums/ae270/funkster4/ClementineStructurendeg1_zpsc62c75c8.jpg
Keskustelu aiheesta atm;ssä
http://www.abovetopsecret.com/forum/thread967252/pg1
En kuitenkaan saa ohjelmaa toimimaan windows 10;ssä joten voisiko joku kokeilla saada se toimimaan ja katsomaan mitä löytyy muista nasan väitetyistä blur kuvista, tässä linkki ohjelmaan
http://www.hpl.hp.com/research/ptm/downloads/download.html
PTM sotkettujen kuvien paljastamiseksi
24
507
Vastaukset
- nasablur
no sain sen ptm.viewerin toimimaan vetämällä esimerkki .ptm fileen pikakuvakkeen päälle mutta ptmfitter jolla ne kuvat ilmeisesti luodaan viewerillä katsottavaksi kaatuu aina kun yritän ladata tai luoda tiedoston.
- nasablur
haha, kävikin ilmi kun luin tuota thrediä että ei se tota ohjelmaa käyttänyt vaan käytti erilaisia suotimia tuohon kuvaan jollain kuvaeditorilla saaden sitten esiin tuon mikä näkyy.
Noh, sitä voi ajaa komentoriviltä tähän tapaan:
PTMfitter -i c:\input\sample01\sample01.lp -o test.ptm
Se esimerkki ptm olettaa löytävänsä c:\input\samplexx\ kansiosta xx-001.tga xx-002.tga jne... nimisiä tiedostoja. Joudut siis rakentamaan oman ptm tiedoston ja kaivamaan vähintään 6 tga tiedostoa.
En nyt ehdi ihmetellä tuota enempää kun on uusi uljas Icom IC-7300 täällä ihmeteltävänä. :) Voin tuohon perehtyä paremmalla ajalla jos tarvetta ilmenee.- nasablur
katselin tämän...
https://www.youtube.com/watch?v=UOKnRjAWjh4
The biggest secret of mankind - The Clementine conspiracy a.k.a. Project Golden Dragon
enkä tiedä tulinko hullua hurskaammaksi.
- bobo-boooring
Taitaa tämä ketju olla monologi, jonka ideana on mainostaa senor varaktoria ja härpäkkeitään.
- live-and-let-live
Antaa mainostaa, kullakin oma agendansa.
Eipä mennyt pitkään kun ensimmäinen sontakasa saapui oksentamaan. Juuri tuollaisten paskaläjien takia en viitsi täällä mihinkään isompaan keskusteluun alkaa koska kaikki ketjut täytetään tuolla sonnalla.
Jos nasablur kaipaat noiden kuukuvien analysointia, niin rekisteröidy behindthethrone.net sivustolle. Itse en kyllä jaksa uskoa, että niistä mitään löytyy mutta ei se estä asiaa tutkimasta. Tänne taitaa olla aivan turha asiasta kirjoitella sillä trollit sotkevat nopeasti keskusteluketjut lukukelvottomiksi.- nasablur
eiköhän tuo ole puitu loppuun joten odottelen disclosurea tai kuolemaa kumpi ennen tulee.
- aloittelevatutkija
VCO kirjoitti:
Eipä mennyt pitkään kun ensimmäinen sontakasa saapui oksentamaan. Juuri tuollaisten paskaläjien takia en viitsi täällä mihinkään isompaan keskusteluun alkaa koska kaikki ketjut täytetään tuolla sonnalla.
Jos nasablur kaipaat noiden kuukuvien analysointia, niin rekisteröidy behindthethrone.net sivustolle. Itse en kyllä jaksa uskoa, että niistä mitään löytyy mutta ei se estä asiaa tutkimasta. Tänne taitaa olla aivan turha asiasta kirjoitella sillä trollit sotkevat nopeasti keskusteluketjut lukukelvottomiksi.Taidatte olla ufotutkija kun puhutte sonnasta? Vihreä aate leviää ja ekologista kierrätystä harrastetaan ihan kompostointia myöten?
- rauhanturvaajam
VCO kirjoitti:
Jos nasablur kaipaat noiden kuukuvien analysointia, niin rekisteröidy behindthethrone.net sivustolle. Itse en kyllä jaksa uskoa, että niistä mitään löytyy mutta ei se estä asiaa tutkimasta. Tänne taitaa olla aivan turha asiasta kirjoitella sillä trollit sotkevat nopeasti keskusteluketjut lukukelvottomiksi.Älä hermostu liiterimies äläkä aina puhu siitä sonnasta! Kohta tulee se sun puolustajasi paikalle viitta hulmuten ja passittaa koko porukan Pennistoneineen päivineen nusuttamaan äitimuoria. Sitten on taas kaikki kuin ennen vanhaan ja voit estoitta kehua vehkeitäsi. Kun joku vielä keksis miten ne sun radiot liittyy ufoihin niin bueno.
rauhanturvaajam kirjoitti:
Älä hermostu liiterimies äläkä aina puhu siitä sonnasta! Kohta tulee se sun puolustajasi paikalle viitta hulmuten ja passittaa koko porukan Pennistoneineen päivineen nusuttamaan äitimuoria. Sitten on taas kaikki kuin ennen vanhaan ja voit estoitta kehua vehkeitäsi. Kun joku vielä keksis miten ne sun radiot liittyy ufoihin niin bueno.
Joo sen ymmärtäminen vaatisi vähintään alkeellista aivotoimintaa joten älä sinä vaivaa päätäsi sillä asialla.
- joopalataan
VCO kirjoitti:
Joo sen ymmärtäminen vaatisi vähintään alkeellista aivotoimintaa joten älä sinä vaivaa päätäsi sillä asialla.
Tiesitkö että mullakin on vähän kiireitä? Tuli jenkeistä just uus auto kontissa nääs. Tuhat heppaa vakiona. Nää ufojutut on mielenkiintoisia juttuja eiks ookki? Sori ku en ehdi ihmetellä sun radiota sen enempää mut kerron viel kuitenkin että mutsini punnertaa penkistä melkein 80 kiloa.
- EI-härpäkkeitä
VCO kirjoitti:
Jos nasablur kaipaat noiden kuukuvien analysointia, niin rekisteröidy behindthethrone.net sivustolle. Itse en kyllä jaksa uskoa, että niistä mitään löytyy mutta ei se estä asiaa tutkimasta. Tänne taitaa olla aivan turha asiasta kirjoitella sillä trollit sotkevat nopeasti keskusteluketjut lukukelvottomiksi."Tänne taitaa olla aivan turha asiasta kirjoitella sillä trollit sotkevat nopeasti keskusteluketjut lukukelvottomiksi. "
Tuo sopii sinun suuhusi oivasti mutta korjataan tuota sanomaasi siten että trollin kohdalle laitetaan sinun nimimerkkisi. Koska monet muutkin ovat huomanneet sen että olet itse aito trolli ja sinun tarkoitus on vain häiriköidä asiallisia kirjoituksia sekä nimitellä asiallisia kirjoittajia. Sekä mainostaa taas vaihteeksi tuota niiiin erinomaista sivustoa jossa ei ufohörhöjä näy eikä käy.
Pysyisit vaan siellä kiltisti etkä tulisi tänne aina kiukuttelemaan. - muutvikisee
EI-härpäkkeitä kirjoitti:
"Tänne taitaa olla aivan turha asiasta kirjoitella sillä trollit sotkevat nopeasti keskusteluketjut lukukelvottomiksi. "
Tuo sopii sinun suuhusi oivasti mutta korjataan tuota sanomaasi siten että trollin kohdalle laitetaan sinun nimimerkkisi. Koska monet muutkin ovat huomanneet sen että olet itse aito trolli ja sinun tarkoitus on vain häiriköidä asiallisia kirjoituksia sekä nimitellä asiallisia kirjoittajia. Sekä mainostaa taas vaihteeksi tuota niiiin erinomaista sivustoa jossa ei ufohörhöjä näy eikä käy.
Pysyisit vaan siellä kiltisti etkä tulisi tänne aina kiukuttelemaan.Haha... hullu olet. Eikö kaverit huomaa?
- varaktorinkujeet
Varaktori on palstan ainoa muuntautuva ammattitrolli, joka on riehunut palstalla jo kymmenisen vuotta. Tämä tiedetään jo muillakin palstoilla.
- soonvaanpelle
varaktorinkujeet kirjoitti:
Varaktori on palstan ainoa muuntautuva ammattitrolli, joka on riehunut palstalla jo kymmenisen vuotta. Tämä tiedetään jo muillakin palstoilla.
Ai tää vai? Must näyttää suht harmittomalta
http://www.lelut24.fi/images/Smurffit_Pehmo_Smurffi.jpg nasablur kirjoitti:
eiköhän tuo ole puitu loppuun joten odottelen disclosurea tai kuolemaa kumpi ennen tulee.
No juu antaa tämän sitten olla. Älä nyt kuitenkaan hengitystäsi pidätä sitä disclosurea odotellessa. ;)
- hoitoon
VCO kirjoitti:
No juu antaa tämän sitten olla. Älä nyt kuitenkaan hengitystäsi pidätä sitä disclosurea odotellessa. ;)
Jos kulmasi on kurtussa varaa aika psykiatriltasi pikemmin.
- nasablur
VCO kirjoitti:
disclosurehan tulee 2016, toiveikkaimpien youtube videoiden mukaan joten ei tässä ehkä kauaa pitäisi pidätellä, mutta varmuudeksi jätän väliin, kiitos vaan huolehdinnastasi.
- BrexitDisShit
menkää itte ottamaan kuviatonne, vai treillää oo muka ällypuhelinta... tai ana akku loppu, kun Se just oli Tossa... ja. Mustikat on siso nyt ja kanttarellejäkiin on paikoissa, joissa niitä oo ylleensä. Sä voit syää ne. Ufoa et, se jotain Biimaa sut ylös, jos huono säkä, Scotty?
- PekkaTreelta
Moi! Olen Pekka Tampereelta ja mullakin on radio niinkuin VCO:lla. Sieltä tulee poppia. Haistakaa siskon vittu kaikki impesillit ja muut haisevat ufoidiootit jotka häiritsette mun ja VCO:n neroutta näissä jutuissa.
- Näkijä-Kanvois
tää tyyppi koodaa: PTM. Aika Cool o.o Miträ vittua toit tarkottaa. Unoha, nörtti. Varmaan halluaisit olla jonkuun UFfoYhdistyksen PJ... oot jo? Eiiih. Ilmankos nää teijän kaikki hommat on niin sekasin.... hah aaaah ha.
- fotosoppimiäs
voisi... selvetännysitten vaikkanoita kuukuvia? Alien Base... ja muuta beeässää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2332162Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101808Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse601426Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801215Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171058- 601054
TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15990Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89984Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42834- 70832