Kysymys rippileiristä+ pikku tarina

Eli mä oon mennissa rippileirille kolmen viikon päästä mutta rupesin miettimään voiko sen jättää välistä ja päästä silti ripiltä? mitään sinänsä pätevää syytä minulla ei ole mutta samalle rippileirille kanssani tulee 5tyttö jotka ovat kiusanneet minua kohta kuusi vuotta, en pelkää sitä että he siellä kiusaisivat pelkään sitä mitä itse teen jos kiusaavat, kun olen aika äkkipikainen ja vähän agressiivinenkin luonteeltani kun en halua että keneenkään sattuu mutta en myöskään voi taata etten tekisi mitään jos minulle tehdään. Kaverini ehdotti että voisin kertoa kiusaamisesta ohjaajallemme mutta en voi koska sitten ainakin kävisi huonosti. Joten tietääkö joku voiko sen leirin jättää välistä, kiitos vastauksista jo etukäteen

28

350

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Terv.Mirka

      Ei missään nimessä kannata mennä kumpaakaan. Ei ripariin, eikä ripille.
      Ripari on todellinen lasten aivopesuleiri ja ripillä taas tunnustetaan julkisestu jumalausko.

      Pitää muistaa ettei kirkko huvikseen lapsia leiritä. Kirkon tavoitteena on saada mahdollisimman moni uskoon, jotka taas elättävät kirkon. Kyse on isoista rahoista.
      Miettikää nyt ihan oikeasti, miksi ihmeessä menette ripariin? Sinne ei ole kenenkään pakko mennä. Siirtäkää riparia parilla vuodella myöhemmäksi ja miettikää vasta sitten, että onko teillä tarvetta ripariin.

      • Ateisto01

        Itte oon täysverinen ateisti, kävin riparin ja nyt oon tulossa isoseks. En usko jumalaan, jeesukseen enkä pyhään henkeen.
        Riparilla ei aivo pestä ja meijän seurakunnassa riparit maksaa vaan pari satasta vaikka ei kuuluis kirkkoon.
        Ne ''isot'' rahat mistä sä puhut niin taitaa olla kirkollis veroja.
        Ja luterilaisuus muuten katsoo enemmän järkeä kuin raamattua.
        Tällänen yleispätevä ohje vielä, kunnioita toisen mielipiteitä ja uskoa.


      • jnhjnhbgvvf
        Ateisto01 kirjoitti:

        Itte oon täysverinen ateisti, kävin riparin ja nyt oon tulossa isoseks. En usko jumalaan, jeesukseen enkä pyhään henkeen.
        Riparilla ei aivo pestä ja meijän seurakunnassa riparit maksaa vaan pari satasta vaikka ei kuuluis kirkkoon.
        Ne ''isot'' rahat mistä sä puhut niin taitaa olla kirkollis veroja.
        Ja luterilaisuus muuten katsoo enemmän järkeä kuin raamattua.
        Tällänen yleispätevä ohje vielä, kunnioita toisen mielipiteitä ja uskoa.

        NO SIINÄ USKONTUNNUSTUKSEN KALTAISEN JÄRJEN KATSOMISESSA EI KYLLÄ PALJON NÄKÖ RASITU!


    • Jappervokk

      Kysy ohjaajalta/papilta, voitko vain tenttiä oppisisällön leiriä käymättä. Pääsisit ripille, mutta sinun ei tarvitsisi sietää kiusaajiasi. Tai sitten mennä jollekin toiselle leirille.

      • eioopakkoaa

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Konfirmaatio

        Iltarippikoulu
        Huom! Iltarippikoulu on ilmainen.

        Paikka: Mikonkatu 8

        Alkaa 2.11. Kokoontumiset maanantaisin klo 16:00-17:30.

        Huom! 11.1. alkaen kokoontumiset maanantaisin klo 15:30-17:00.

        Konfirmaatio Ruosniemen kirkossa 15.5.2016 klo 12

        Rippikoulusta vastaavat Ilona Koivisto (0447 309 623) ja Lea Rantamaa
        ______
        Kysy omasta seurakunnasta iltarippikoulua, se on yleensä kyhyt etkä mee kiusattavaksi, kyllä mua ainakin etoisi pelkkä ajatus menosta kiusaajien luo,
        kyllä ne teinit jotain ilkeää keksii, voi tietenkin olla että ne on olleet ihastuneita sinuun ja se on ilmennyt kiusaamisena, mutta kurjaa se on.

        Ilmoita nyt heti seurakuntaan ettet mee leirille ja sehän on maksullinen kai useammassa paikassa, vanhempasi lie sen maksaneet,
        vai hekö sinua rippikouluun patistavat.

        Leirillä olisi varmaan ihan mukavaa toisten nuorten seurassa, voithan siirtää sitä
        eri ryhmään, kysy seurakunnasta.


      • ijujvrcfreder

        Miksi annat väärää todistusta?
        Oletko pahastikkin aivopesty?

        Uskontunnustuksen kaltaisuudessa IHMINEN MENETTÄÄ KORVAAMATTOMAN PALJON, sinä et järjettömänä sitäkään ymmärrä!

        LUE MIETI MITÄ OLET MENETYKSILLÄSI MAKSANUT RIKOLLISUUDEN saatanaa PAVELEVIEN AIVOPESUSTASI:

        uskontunnustuksesta ja sen kaltaisuudesta...
        koskien myös pappislupauksen antaneita pappejakin Jumala ja Jeesus ei ole papiston virkoja jakanut..

        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Meillä ei ole järkeä'

        Ymmärtämättömyydenne:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Meillä ei ole ymmärrystä'

        Ihmisyydestänne luopuminen:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Me emme kykene täyttämään käskyihin sisältyvää uskon ja ehdottoman rakkauden vaatimusta.'
        'Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia.'
        'Olemme syntisiä'

        Jumalasta ja Jumalan Valtakunnan kaltaisuudesta luopumisenne:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Järkemme ei voi käsittää Jumalaa'

        =================
        Jeesuksen evankeliumia Johanneksen mukaan:
        10:30 "Minä ja Isä olemme yhtä."
        Ilman Pyhää Isää ja ilman Pyhää Poikaa ei ole Pyhää Henkeä!

        Luopumalla Heistä "YHDESTÄ" loupuu "HEISTÄ"
        Pilkkaamalla Heistä YHTÄ, pilkaa HEITÄ.

        Jeesuksen evankeliumia Markuksen mukaan:
        3:28 Totisesti minä sanon teille: kaikki synnit annetaan ihmisten lapsille anteeksi, pilkkaamisetkin, kuinka paljon pilkannevatkin;
        3:29 mutta joka pilkkaa Pyhää Henkeä, se ei saa ikinä anteeksi, vaan on vikapää iankaikkiseen syntiin."
        =================

        ero JUMALASTA; herra saatanasta uusi jumala:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/15.html
        'Synti erottaa meidät elämän lähteestä, Jumalasta.'

        Kristitty ei ole Jumalaa ja Jeesusta palveleva kristillinen.
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/22.html
        'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'

        Se, että kristitty on elämänsä loppuun asti syntinen kristittyjen perisyntiin kastettu JA HENGELLISESTI TAPETTUNA kantaa kuolleen merkkiä ostassaan loppu iän, puolustus kyvyttömänä lapsenakin.
        HUOM!
        JEESUS SIUNASI LAPSIA JA TOISIN LAPSIA KOHTELEVILLE, LAPSIA KASTAVILLE PAPEILLEKKIN ANTOI MYLLYNKIVIEN KÄYTTÖOHJEET.

        IHMISYYDESTÄÄN LUOPUMATON ON IHMINEN
        MUTTA
        ELUKOIKSI VAI MILLÄ NIMELLÄ IHMISYYDESTÄ LUOPUNEITA RIKOLLISIA PITÄS KUTSUA, ETTEI LOUKKAISIA ELÄIMIÄ?

        Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan;
        24:23 Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
        24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
        24:25 Katso, minä olen sen teille edeltä sanonut.
        24:26 Sentähden, jos teille sanotaan: 'Katso, hän on erämaassa', niin älkää menkö sinne, tahi: 'Katso, hän on kammiossa', niin älkää uskoko.

        USKOTTE KUN saatanaa palvelevat miekka sivityksen ääliöt käskee MUTTA JEESUKSEN OPPEJA ETTE OTA OPIKSENNE!


      • Toni.B
        eioopakkoaa kirjoitti:

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Konfirmaatio

        Iltarippikoulu
        Huom! Iltarippikoulu on ilmainen.

        Paikka: Mikonkatu 8

        Alkaa 2.11. Kokoontumiset maanantaisin klo 16:00-17:30.

        Huom! 11.1. alkaen kokoontumiset maanantaisin klo 15:30-17:00.

        Konfirmaatio Ruosniemen kirkossa 15.5.2016 klo 12

        Rippikoulusta vastaavat Ilona Koivisto (0447 309 623) ja Lea Rantamaa
        ______
        Kysy omasta seurakunnasta iltarippikoulua, se on yleensä kyhyt etkä mee kiusattavaksi, kyllä mua ainakin etoisi pelkkä ajatus menosta kiusaajien luo,
        kyllä ne teinit jotain ilkeää keksii, voi tietenkin olla että ne on olleet ihastuneita sinuun ja se on ilmennyt kiusaamisena, mutta kurjaa se on.

        Ilmoita nyt heti seurakuntaan ettet mee leirille ja sehän on maksullinen kai useammassa paikassa, vanhempasi lie sen maksaneet,
        vai hekö sinua rippikouluun patistavat.

        Leirillä olisi varmaan ihan mukavaa toisten nuorten seurassa, voithan siirtää sitä
        eri ryhmään, kysy seurakunnasta.

        ""Huom! Iltarippikoulu on ilmainen.""
        -Riparilla uskistuneelle ripari tulee todella kalliiksi.


      • kyskä

        Mitä järkeä siinä olisi?


      • jujuuybybyby
        eioopakkoaa kirjoitti:

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Konfirmaatio

        Iltarippikoulu
        Huom! Iltarippikoulu on ilmainen.

        Paikka: Mikonkatu 8

        Alkaa 2.11. Kokoontumiset maanantaisin klo 16:00-17:30.

        Huom! 11.1. alkaen kokoontumiset maanantaisin klo 15:30-17:00.

        Konfirmaatio Ruosniemen kirkossa 15.5.2016 klo 12

        Rippikoulusta vastaavat Ilona Koivisto (0447 309 623) ja Lea Rantamaa
        ______
        Kysy omasta seurakunnasta iltarippikoulua, se on yleensä kyhyt etkä mee kiusattavaksi, kyllä mua ainakin etoisi pelkkä ajatus menosta kiusaajien luo,
        kyllä ne teinit jotain ilkeää keksii, voi tietenkin olla että ne on olleet ihastuneita sinuun ja se on ilmennyt kiusaamisena, mutta kurjaa se on.

        Ilmoita nyt heti seurakuntaan ettet mee leirille ja sehän on maksullinen kai useammassa paikassa, vanhempasi lie sen maksaneet,
        vai hekö sinua rippikouluun patistavat.

        Leirillä olisi varmaan ihan mukavaa toisten nuorten seurassa, voithan siirtää sitä
        eri ryhmään, kysy seurakunnasta.

        Ihmetyttää uskovaisten moraalittomuus!

        #Huom! Iltarippikoulu on ilmainen.#

        Tulojen mukaan verottavat koko elämäsi. Siis maksat siitä osamaksulla tosi paljon.
        Keskusteleppas vanhempiesi kanssa kuinka paljon he ovat kirkollisvero mkasaneet TÄHÄN MENNESSÄ!!!


    • Hei nimimrkki, kuun.valoa2

      Ikävää, että rippikoulusi alkua varjostaa tuollainen ikävä jännite. Yritä ihmeessä tehdä asialle jotain. Joko voit yrittää vaihtaa toiseen rippileiriin, jossa ei tarvitse jännittää kiusaajia tai sitten kannattaa ehdottomasti sanoa ohjaajille. Jos kerrot asian, ei siitä mitään ihmeellistä seuraa, en ihan ymmärrä mitä pelkäät siitä seuraavan. On tavallista, että joskus ryhmässä on juuri kertomasi tilanne, ja kiusattu kertoo siitä etukäteen. Se tarkoittaa sitä, että ohjaajat tietävät asian ja voivat seurata hiljakseen ja valppaana sivusta tilannetta ja tarttua siihen heti, jos jotain ilmenee. Jokatapauksessa leirin alkuvaiheessa kiusaamisesta puhutaan ääneen, sanotaan ettei sitä saa eikä pidä hyväksyä missään koskaan ja se on ehdottoman kiellettyä rippileirilläkin. Jos haluaa ripille päästä, on rippikoulu jollain tavalla suoritettava, mutta on muitakin vaihtoehtoja kuin se leiri; iltarippikouluja, päivärippikouluja, riippuen seurakunnasta. Ota selvää, vielä ei ole myöhäistä vaihtaa.

      Rohkeutta sinulle,
      Pirkko-pappi

      • jos kertoisin ohjaajille pelkään että kävisi samallailla kun ala-koulussa kun kerroin opettajalle kiusaamisesta hän puhuin kaikille miten pahaa kiusaaminen on, päivän lopussa kun olin menossa kotiin tuivat nämä samat viisi tyttöä ja heidä 3 poikakaveriaan ja no olin aika pieni eenkä voinut laittaa vastaan no minut sitten hakattiin kiitokseksi että olin kertonut opettajalle. joten en mielelläni kokisi samaa uudelleen...


      • jnhbnhgbgtv
        kuun.valoa2 kirjoitti:

        jos kertoisin ohjaajille pelkään että kävisi samallailla kun ala-koulussa kun kerroin opettajalle kiusaamisesta hän puhuin kaikille miten pahaa kiusaaminen on, päivän lopussa kun olin menossa kotiin tuivat nämä samat viisi tyttöä ja heidä 3 poikakaveriaan ja no olin aika pieni eenkä voinut laittaa vastaan no minut sitten hakattiin kiitokseksi että olin kertonut opettajalle. joten en mielelläni kokisi samaa uudelleen...

        Niinpä!
        Ja riparilla vielä aivopesevät sinut hengellisesti sairaaksi rikolliseksi.
        Lue, ylempää millaisia siellä koulutetaan....
        ja
        puolusta ihmisyytäsi jättämällä koko rikollisuus!


    • Mulla alkaa leiri maanantaina ja mä meen sinne ihan ilomielin vaik siel on ihmisiä, joista ite en tykkää tippaakaan mut älä jätä riparille menoa kiusaajies takia se ei kannata en usko että ne tekee sielä sulle mitään ja onhan sulla sielä kavereita jotka voi tehdä asian eteen jotain ettei niin kävis ja ne ohjaajat, mut toki on oma valinta meetkö vai et mut et sä kyllä sitte konfirmaatioituneeksi pääse jos et leirille mene... ellei leirin ohjaajat keksi jotain korvausta siitä mutta en usko että pääset ellet mene leirille...

      • valitettavaa on että toivoin pääseväni kaveirini kanssa samaan ryhmään muttemme päässeet joten ei minulla siellä kavereita ole, ja suurin osa siellä oli joista ovat kiusaajieni kavereita niin en oikeen voi kehenkään tutustua


      • Hei
        Olen itse ollut monella riparilla vetäjänä, joissa on ollut samankaltainen lähtötilanne kuin sinulla. Toisaalta olisit voinut siis itse vaikuttaa asiaan jo talvella kun näit millainen ryhmä teitä on. Mutta ei hätää, kaikki voi mennnä ihan eri tavalla kuin pahimmat pelkosi ovat. Minusta ensinnäkin aina kannattaa jutella vetäjien kanssa, jo leirin alussa tai viimeistään jos tulee vaikeuksia. Toisekseen leirillä monien kouluroolit murtuvat ja ihmiset voivatkin olla ihan erilaisia. Kiusaajien kavereistakin voi tulla ystäviäsi.
        Jos suinkin voit, ole kaikille ystävällinen, lähde mukaan avoimin ja rohkein mielin. Älä kirjoita leirin käsikirjoitusta etukäteen, sillä tiedän kokemuksesta, että yllätyksiä voi tulla, positiivisia sellaisia. Muista että voit aina kääntyä ohjaajien puoleen.

        Ihanaa leiriä!
        Pappi Elisabet


      • mjnhnhnhnh
        kuunteleva_kirkko kirjoitti:

        Hei
        Olen itse ollut monella riparilla vetäjänä, joissa on ollut samankaltainen lähtötilanne kuin sinulla. Toisaalta olisit voinut siis itse vaikuttaa asiaan jo talvella kun näit millainen ryhmä teitä on. Mutta ei hätää, kaikki voi mennnä ihan eri tavalla kuin pahimmat pelkosi ovat. Minusta ensinnäkin aina kannattaa jutella vetäjien kanssa, jo leirin alussa tai viimeistään jos tulee vaikeuksia. Toisekseen leirillä monien kouluroolit murtuvat ja ihmiset voivatkin olla ihan erilaisia. Kiusaajien kavereistakin voi tulla ystäviäsi.
        Jos suinkin voit, ole kaikille ystävällinen, lähde mukaan avoimin ja rohkein mielin. Älä kirjoita leirin käsikirjoitusta etukäteen, sillä tiedän kokemuksesta, että yllätyksiä voi tulla, positiivisia sellaisia. Muista että voit aina kääntyä ohjaajien puoleen.

        Ihanaa leiriä!
        Pappi Elisabet

        "voi tulla ystäviä" kas kun ettö kirjoita että toisten kaltaisia ääliöitä siellä rikollisiksi koulutetaan.
        Uskontunnustuksen kaltaisia papitkin ovat... usein jopa pahempia, lasten raiskaajiakin...


    • Laiskat_papit

      En hyväksy Pirkon enkä Elisabetin kirjoitelmissa kuuluvaa teinin syyllistämistä. Teini on lapsi, keskeneräinen ihminen, hän voi olla vaikka kuinka ujo. Turha hänelle on aikuisen ja vielä seurakunnan työntekijän nokkailla, että teini olisi itse voinut tehdä jotain, puhua ohjaajille. Kun ei uskalla. Tuossa tulee taas esiin pappien laiskuus. Mikä estää tammikuusta alkaen pitämästä vanhempien vartit rippikoululaisten vanhemmille. Siinä tulisi monta asiaa tietoon, kuten kiusaaminen.

    • kiitos kaikille jotka vastasitte. no päätin mennä sinne leirille ja olihan se ihan kivaa muutamat minua siellä jatkuvasti haukkuvat mut sain myös kaksi uutta ihanaa kaveria, kannatti kyllä mennä. :)

      • mjnhhbgvgv

        Tuntui varamaan ihnalta tehdä Jeesuksen kusta paskaa!

        Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
        15:15 Niin Pietari vastasi ja sanoi hänelle: "Selitä meille tämä vertaus."
        Ja voitte olla varmoja, että Jeesuksen antama vastaus on edelleen sama:
        15:16 Mutta Jeesus sanoi: "Vieläkö tekin olette ymmärtämättömiä?
        15:17 Ettekö käsitä, että kaikki, mikä käy suusta sisään, menee vatsaan ja ulostuu?

        saatanaa palvellut lahkosi perustajakin tuomitsee uloste juttunne....
        1. Kor. 11:28–29
        "Jokaisen on tutkittava itseään, ennen kuin syö tätä leipää ja juo tästä maljasta. Se, joka syö ja juo ajattelematta, että kysymys on Kristuksen ruumiista, syö ja juo itselleen tuomion."
        Siis jos nautii ehtoollisen niin syö ja juo itselleen tuomion."

        Teillä, lahkolaisilla on perisyntinä kannibaliskisuus joten ei teiltä pedo-eläimellisyys lopu...:
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Kannibalismi
        "Historiallista kannibalismia
        Kannibalismia on tiedetty harjoitetun ensimmäisen ristiretken aikana. Joidenkin ristiretkeläisten tiedetään syöneen kuolleiden vihollistensa ruumiita Ma'aratin valloituksen jälkeen. Sitä harjoitettiin myös marssilla Jerusalemiin. Kyseessä oli luultavasti nälän ja kuumeisuuden yhdistelmä, mahdollisesti myös halu terrorisoida vihollista. Jotkut kieltäytyivät syömästä kristittyjen toveriensa lihaa, mutta söivät tapettujen muslimien ruumiita"

        Joten olet nyt uskontunnustuksen kaltainen ääliöiden joukossa joissa mm pappinnen valehtelee ja syyttävät rikollistensa rokoksista Jumalaa ja IHMISIÄ:

        http://keskustelu.suomi24.fi/t/14373787/pirkko-pappi----#comment-85573787
        #kuunteleva_kirkko
        20.7.2016 17:30
        Hei.
        Täällä on oikein 9 päivää sitten aloitettu ketju minulle. Ja ihmetelty miksi en tule vastaamaan asiallisiin kysymyksiin. Voi sentään, olen tehnyt muita asioita tässä välissä, onneksi nyt huomasin tämän suuren kunnian :) Asiallisia kysymyksiä en löytänyt kuin kaksi, mutta onneksi ne sentään löysin.

        Millainen on Jumala, Jeesus, joka ei suojele uskovaistenkaan lapsia erilaisilta kauheuksilta, kysyttiin. Esitän vastakysymyksen; ihminen on vastuussa omista teoistaan, ei Jumala ole ketjun aloittajan tai kenenkään muunkaan ratkaisuista tai tekemisistä vastuussa. Ihmetyttää kuinka Jumalaa syytetään ihmisten kauheuksista.
        Onko papit vapautettu kirkollisverosta, kysyttiin. Ei ole, tietenkään, miksi olisi. Me maksamme kirkollisveroa iloiten, ihan kuin muutkin seurakunnan jäsenet.
        Ystävällisesti,
        Pirkko-pappi#

        Siis herra jumalaa palvelevan papin mukaan "ihminen on vastuussa teoistaa" joten rikoksien syyt vieritetään VÄÄRÄÄ TODISTUSTA ANTAMALLA JUMALAA JA ihmisyydestään luopumattomien IHMISTEN syyksi (rikoksiksi)!

        Tavallaan tuo oppi on saatanaa jumalanaan palvelevan tunnustus...


      • Japp3rvokki

        Tekstisi on yhtä häröä kuin ennenkin, mutta nyt olet ottanut mukaan entistä karkeampia elementtejä. Onko tuo solvaaminen todella tarpeellista?


      • olfjdkoeemnjun

        Japp3rvokki:lle...
        Ymmärrän sen, että sinusta eivät esimerkiksi nämä, lahkonne rikollisuudet ole rikoksia vaan syntejänne!
        Mutta
        IHMISILLE TÄLLAISET TEOT OPPEINEEN, OVAT SITÄ LUOKKAA, ETTEI KENELLÄKÄÄN IHMISELLÄ OLET NIIN KARKEAA ELEMÄNTTIÄ ILMISU KYVYISSÄÄN, ETTÄ PYSTYISI KUVAAMAAN saatanallisen RIKOLLISUUDENNE ELEMENTTEJÄ.
        Noin 20:n lahkon voimalla, pidätte yllä tätä SELVÄÄ saatanallisuutta jonka orja olet uskontunnustuksen kaltaisena ääliönä...
        Lainattua tekstiä:
        "Lars Leevi Lestadio oli ruotsalaisen luterilaisen kirkon lähettämä saarnamies joka pakkokäänsi "pakanalliset suomalaiset sivistykseen ja kristinuskoon". Sen opin tulos ja summa näkyy tänään kun satoja, mahdollisesti tuhansia lapsia on raiskattu henkisesti ja/tai ruumiillisesti. Lasten raiskaaminen ruumiillisesti ja/tai henkisesti ei ole koskaan ollut eikä ole suomalaista kansanperinnettä. Moni on tehnyt ruumiillisen ja/tai psyykkisen väkivallaan jälkeen itsemurhan, eli, kyseessä ei ole itsemurha vaan psyykkisen trauman joka johti itsemurhaan on aiheuttanut uhrin pahoinpitelijä. Puhumme siis lapsi/ihmisvihasta ja joukomurhasta. " (IL)

        pappinne valehtelee ja kouluttaa kaltaisekseen JUMALAA JA IHMISIÄ VIHAAVANA yllä olevien tietojen antamana ääliönä... mjnhhbgvgv 1.11.2016 21:05

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9944923
        "teuta
        21.6.2011 18:31
        KIITOS VAAN TARJOUKSESTA , MUTTA SULTAHAN JO LOPPUI
        KOKONAAN TUO PAHNA TUSKA ., KUN TULI KESÄ JA KÄRPÄSET,
        AIVAN OIKEIN OLET KOPIONUT JP :N ASIAN .Mat. 5:43-48
        SE ON JOKAINEN PEFOFIILI SAA SYNTINSÄ ANTEEKSI , JOS
        HÄN KATUU TEKOAAN JA TAHTOO TEHDÄ PARANNUKSEN .
        JA ANOO ANTEEKSI /TEKEE RIPIN."

        LAHKOLAISENNE OVAT IHMISYYTTÄ OMAAVIEN VIHAAVIA RIKOLLISIA, JOTKA EIVÄT EDES MURHATTOJEN VAINIJIEN RUUMITA JÄTÄ RAISKAAMATTA:

        "teuta: Uskosa 11.4.2011 12:15
        TÄSSÄ KERROTTU SYNTIEN ANTEEKSI SAANTI :
        On jokin asteen ero , siitä mitä Jeesus on luvannut ja
        se oli Murhan synninkin anteeksi antamisessa . Varmsti
        voidaan määritellä , niin kuin joku jo sanoitikin , nämä
        raiskaukset oli heti murhan jälkeen , Kuinka nyt sanotaan
        kun murhan synnin saisi myös henkilökohtaisia syntejä
        saada anteeksi . Älkää kinatko epätietoisina asioista jota
        örvelö ja savon ukko ette tiedä ja nyt on tullut(ei tuomari )"

        - (vahvistus ylläolevaan... josta puuttui linkki; osoite:)

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10813480
        teuta.
        21.8.2012 14:29
        Satut tietämään että montakertaa olen ollut Ruumishuoneella törppö .
        olen sen kerran ilmoittanut enkä ollut yksin , näkemiin"

        EIKÖ JO ESILLE LAITTAMINI KERRO SINULLE MITÄÄN KALTAISTESI TODELLISESTI herrasta VAI OLETKO PIRKKO-PAPIN KANS SAMAAN MIELIPUOLTA, ETTÄ JUMALA JA IHMISET OVAT SYYLLISIÄ RIKOLLISUUDENNE RIKOKSIIN??

        "Tekstisi on yhtä häröä kuin ennenkin, mutta nyt olet ottanut mukaan entistä karkeampia elementtejä. Onko tuo solvaaminen todella tarpeellista? "
        TAVALLAAN TUO TEKSTISI OSOITTAA KUINKA SYVÄLTÄ helevetistä OLET REHELLISYYTTÄ KIRJOITTAVIEN SOLVAAJANA OSOITTANUT!
        ja
        MITÄ TULEE "TARPEELLISUUTEEN" MITÄ HELEVETTIÄ TIEDÄT SIITÄ ITSE NOITA RIKOKSIA AIKAAN SAANEIDEN RIKOLLISUUDEN TUKIJANA?

        OPETTELE SOLVAAMAAN ITSEE TOTUUDEN MUKAISESTI JA REHELLISESTI JOS SINUSTAKAAN USKONTUNNUSTUKSEN KALTAISESTA JÄRJETTÖMÄSTÄ ÄÄLIÖSTÄ ON EDES SIIHEN; JUMALASTA JA IHMYYDESTÄ LUOPUNEENA PEDOJEN TUKIJOIDEN JOUKKOON KUULUVANA TEKOPYHÄ PIRUNA!
        AINAKIN MINUN ON VAIKEA LÄYTÄÄ TARPEEKSI KARKEITA REHELLISYYDEN ELEMENTTEJÄ TÖRKEYTES TASON OIKEAAN ILMAISUUS.

        muista; että
        EI OLE OLEMASSA NIIN TYHMÄÄN JA JÄRJETÖNTÄ SIKAA JOKA VOITTAISI SINUT JA KALTAISESI JÄRJETTÖMYYSESSÄNNE!
        Tämä minun teksi melkein luokkaa sikoja kun he eivät saatanallisuuden herra jumalille uskontunnustuksia jakele puhumattakaan, että tekisivät kaltaistenne kaltaisia rikoksia ja kaiken huopuksi syyttäisivät JUMALAA JA IHMISIÄ omista saatanallisuuksista, helevetin tekopyhinä sontaluukkuina niinku sinäkin, saatanallisuuden tukijoukkona... ja ties missä muussakin....
        HÄPEÄ!


      • Japp3rvokki

        "Japp3rvokki:lle...
        Ymmärrän sen, että sinusta eivät esimerkiksi nämä, lahkonne rikollisuudet ole rikoksia vaan syntejänne!"

        Ei minulla ole syntejä. Synti on rikkomus jumalan tahtoa vastaan ja minulla ei ole jumalaa, jonka tahtoa vastaan rikkoa.

        Synnittömän elämän voi aloittaa tästä osoitteesta: http://vapaa-ajattelijat.fi/liity-jaseneksi/


      • Hei nimimerkki, kuun.valoa2
        Mukavaa kuulla, että kannatti mennä leirille ja se oli kuitenkin positiivinen kokemus ja erityisesti se ilahduttaa että sait sieltä ystäviä.
        Hyvää syksyn jatkoa,
        Pirkko-pappi


      • jnhbnhbhb
        kuunteleva_kirkko kirjoitti:

        Hei nimimerkki, kuun.valoa2
        Mukavaa kuulla, että kannatti mennä leirille ja se oli kuitenkin positiivinen kokemus ja erityisesti se ilahduttaa että sait sieltä ystäviä.
        Hyvää syksyn jatkoa,
        Pirkko-pappi

        Niin, saitte yhden järkettömän lisää laumaanne aivopesu valheiden tuella!


      • jnhbnhbhb kirjoitti:

        Niin, saitte yhden järkettömän lisää laumaanne aivopesu valheiden tuella!

        ei minua kyllä mihinkään aivopestä... vanhempani ovat uskossa ja näin minunkin pitää, vaikka minä uskon vain alkuräjähdykseen en siihen että jumala olisi luonut maan.


      • gvfvfcdxsxsx
        kuun.valoa2 kirjoitti:

        ei minua kyllä mihinkään aivopestä... vanhempani ovat uskossa ja näin minunkin pitää, vaikka minä uskon vain alkuräjähdykseen en siihen että jumala olisi luonut maan.

        Siis olet perisynti rikollisuuden orja!
        Saatanallisuudelle väärennetty raamattukaan ei tunne perisyntiä vaan se on rikollisen kristinuskon sopaskaa ja olet lapsena kastettu rikollisuuteen rikollisesti sillä ketään, lapsiakaan ei se väärennetty raamattukaan ole käskenyt kastaa lapsiakin tappaneen, tapattaneen, raiskanneen jne rikollisuuden uskovaisiksi tai järjettömiksi uhreiksi, jopa pappiston taholta....

        Paavalilais-luterilaisuuden perisynti rikollisuudesta....

        Miten perisynti syntyy selviää tästä papin tekstistä:
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/11977916
        "Hei Mirka,
        Kaste ilman kirkkoonliittämistä ei ole mahdollista.
        Kirkkojärjestyksen mukaan kirkkoonkuuluvien vanhempien on kastatettava lapsensa.
        Sallikaa lasten tulla Jeesuksen opetuslapsiksi ja Taivaan Isän lapsiksi kasteen kautta!
        t. Maarit-pappi"

        Tuossa, papin tekstissä on neljä törkeää valetta jopa "taivaan isän" nimeen!
        Tuon opin mukaan eksyttäjä tekee selväksi, että kastetun on kastettava jälkeläisensä samaan rikollisuuden saatanallisuuteen. Ja niin se lapselta rikollisesti riistetty oikeus Lailla suojattuun uskonvapauteen rikollisesti riistetään ja vanhemmat asetetaan rikolliseksi siitä ja noin syntyy yksi perisynnin muoto joita kristityillä on useampia:

        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/22.html
        'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'

        TUO ON SAATANALLISUUDEN TÖRKEÄÄ EKSYTYSTÄ JA RIKOLLISUUDEN VALETTA UHREINA LAPSET, NUORET JA PAKKO KOULUTETUT SAIRAIKSI MIELELTÄÄN AIVOPESTYT USKOVAISET!

        Jos, siis JOS Aatamilla ja Eevalla oli perisyntiä, niin se perisyntisyys loppu Nooan perheeseen kun Jumala antoi heille ARMON ja SIUNASI HEIDÄT.
        JUMALA EI SYNTIÄ SIUNAA!
        Se armo ei ole voimassa papistonkaan jakamana uskontunnustuksen herra jumalilleen antaneille!

        JUMALASTA JA IHMISYYDESTÄ LUOPUNEILLE JÄRJETTÖMILLÄ JA YMMÄRTÄMÄTTÖMIEN ARMON SAANTI ON JUMALAN VALTAKUNNAN OIKEUS JAKAA TAHDONSA MUKAAN.
        JOTEN
        Lapsella ei ole syntyissään perisyntiä
        vaan
        lapsi kastetaan ja liitetään rikollisen kristinuskon saatanallisuuden perisyntiin uskontunnustuksen kautta lopullisesti vahvistamalla ja aivopesu eksyttämällä:
        uskontunnustuksesta ja sen kaltaisuudesta...
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Meillä ei ole järkeä'

        Ymmärtämättömyydenne:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Meillä ei ole ymmärrystä'

        Ihmisyydestänne luopuminen:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Me emme kykene täyttämään käskyihin sisältyvää uskon ja ehdottoman rakkauden vaatimusta.'
        'Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia.'
        'Olemme syntisiä'

        Jumalasta ja Jumalan Valtakunnan kaltaisuudesta luopumisenne:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Järkemme ei voi käsittää Jumalaa'

        ero JUMALASTA; herra saatanasta uusi jumala:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/15.html
        'Synti erottaa meidät elämän lähteestä, Jumalasta.'

        Jeesuksen seuraajat ovatkin kristillisiä eikä rikollisia kristittyjä:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/22.html
        'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'

        Siis faktojen mukaan, perisyntisyyden ylläpitäminen on suomen valtion kirkko papistoineen rikollisten kouluttajana.

        Suomen perustuslaki antaa ihmisoikeudet ja uskovapauden kansalaisilleen ja heidän lapsilleen JA TOISELLA LAILLA RIISTÄÄ SEN SALLIMALLA RIKOLLISUUDEN TOIMIA SUOMEN PERUSTUSLAIN VASTAISESTI!

        Yksikään sylivauvanakaan kastettu, EI OLE SAANUT SITÄ SUOJAA, JONKA SUOMEN PERUSTUSLAKI KANSALAISILLEEN ON VELVOITETTU ANTAMAAN.

        MISTÄÄN, JEESUKSEN EVANKELIUMIEN KOHDISTA, ETTÄ (vielä) LÖYDÄ TUKEA, ETTÄ KETÄÄN, LAPSIAKAAN; PITÄÄ KASTAA LAPSIAKIN TAPPANEEN, TAPATTANEEN, RAISKANNEEN JNE RIKOLLISUUDEN JÄSENYYTEEN RIKOLLISUUDEN RAHOITTAJAKSI TAI AIVOPESTÄVÄKSI USKONTUNNUSTUKSEN KALTAISIKSI USKOVAISIKSI!


    • FineGentleman

      Eroo kirkost mäkää en oo koskaa kuulunu kirkkoo ja kaikki mahtavasti

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      5
      1679
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      28
      1568
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      1169
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1124
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1102
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      6
      1012
    7. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      974
    8. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      4
      971
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      965
    10. 6
      960
    Aihe