Vapaa kuvaus

Aloituksia

10

Kommenttia

17

  1. Tampereelle ostoksille

    Ollaan kaverin kanssa menossa huomenna Tampereelle ja alettiin miettii et löytyisköhän sieltä jotain semmost ns ”taikaus
    Vapaa-aika
    0
    155
  2. Mitä tehdä helsingissä?

    Moikka :) ollaan kaverin kaa menos nyt lähipäivinä helsinkiin Iha mielenkiinnosta. Tosin Ollaan käyty molemmat vain linn
    Helsinki
    3
    160
  3. ilta porukassa

    moi, olis perjantain tulos ilta pienes porukas, ja ei olla keksitty oikeen mitä tekemist. voisko joku kertoo mitä te tyk
    Vapaa-aika
    6
    85
  4. elokuvat nuorille

    ois tarkoitus viettää kaveri porukalla iltaa perjantaina, mietittiin et voitas kattoo joku leffa. Nii voisko joku suosit
    Elokuvat
    2
    45
  5. Kysymys rippileiristä+ pikku tarina

    Eli mä oon mennissa rippileirille kolmen viikon päästä mutta rupesin miettimään voiko sen jättää välistä ja päästä silti
    28
    350
  6. Lukisitteko?

    Olen lähes kolme vuotta Seurannut tätä palstaa ja kirjoitellutkin tarinoita omasta elämästäni... Kommentteja on tullut o
    Tunteet
    0
    69
  7. Onko hän vihaamisen arvoinen?

    Olen ollut hyvin vihainen edelliselle poikaystävälleni kun sain tietää että hän petti minua kun olimme yhdessä (yhdessä
    Viha
    2
    102
  8. emoksi / sceneksi pyrkivät

    ite oon 14-vuotias tyttö ja yritän muokata itsestäni emoa :) ois tosi kiva jutella joittenkin 13-16 vuotiaiden emojen/em
    Tyyli
    10
    172
  9. mitä vanhemmat meinaavat?

    miksi ikäisteni tuntuu olevan niin vaikea kertoa vanhemmille mitään? itselläni ainakin menee jatkuvasti sukset ristiin ä
    Suku on pahin
    6
    77
  10. koulkiusaaminen

    viiden vuoden kiusaamisen jälkeen rupesin kunnolla miettimään mitä kiusaajien päässä liikkuu. yleisintä on minulla on ol
    Kiusaaminen
    0
    58