Vuokra Mustang / Camaro tehot ?

Mucaro

Onko tietoa kuinka tehokkailla moottoreilla autovuokraamoiden Mustangit ja Camarot on varustettu ? Entä mahtuuko kaksi aikuista matkatavaroineen helposti autoon ?
Mukana on siis kaksi matkalaukkua ja kaksi perässä vedettävää käsipakaasia.
Mieli tekisi floridassa käydessä ajella Mustangilla tai Camarolla.
Aiemmilta jenkkien reissuilta olen pistänyt merkille että ne ovat aika yleisiä autoja siellä.

5

261

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • camaromies

Pari vuotta sitten oli Camaro vuokralla. Perus 3.6L V6 oli koneena. Autossa oli kova katto eli takakontti avomalliin suurempi ja sinnen mahtui yksi suuri matkalaukku ja käsipakaasi hyvin. 2 suurta matkalaukkua ei taida sopia, riippuu kyllä laukkujen muodosta ja materiaalista.

• JukaS

Itselläni oli vuonna 2007 Mustang 4 litran V6:lla. Vaimon kanssa olin liikkeellä ja kaksi matkalaukkua ja käsipakaasit mahtuivat peräkonttiin. Autossa oli rättikatto, joka rullautui takakontin etupuolella olevaan koteloon, ei siis vienyt tilaa matkatavaroilta.

• linkkiäpukkaa
    • HelenO

Kutoskoneilla on perusvuokraamoissa tarjolla olevat. Mutta ei niillä jalkoihin jää. Mustangissa tilavampi takaboksi kun tosiaan katto ei alaslaskettuna vie tilaa. Ollaan parhaimmillaan (tai pahimmillaan) oltu liikkeellä 2aikuista, 2lasta laukkuineen. Kotimatkaa varten kentälle lähtiessä vuokrattiin toinen auto alle 50$. Kuulostaa hankalalta, muttei sitä ollut.
      Jos haluat tarkempaa tietoa miten onnistui, laita meiliä [email protected].
      -Helén

• CamaroSS

Hertz vuokraa myös tehokkaampia Camaro SS ja Mustang Shelby autoja. Itse oon molempia autoja vuosien varrella vuokrannut ja ajanut. Avo Shelbylla ajelin Salt Lake Cityssa ja Camaro SS Miamissa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4692
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      184
      2013
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      132
      1722
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      151
      1295
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1211
    6. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1076
    7. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      973
    8. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      52
      936
    9. Hyvää huomenta!

Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as
      Ikävä
      78
      902
    10. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      272
      876
    Aihe