Missä vika kun ongelma on tämä:
Avaan nettisivun, josta linkki uudelle sivulle. Uusi sivu aukeaa entisen päälle, mutta ei näy kokonaan. Alareunan alle jää vielä jotain, mutta en saa niitä esiin. Reunassa ei näy vierityspalkkia, enkä saa normaalisti hiirellä vetämälläkään pienennettyä sivua. Kaksipäinen nuoli kyllä ilmestyy näytölle, kun yritän pienentää sivua alakulmasta, mutta se ei toimi hiirellä vetämällä.
Ärsyttää, kun esim. täytän jonkin lomakkeen ja yritän lähettää sitä, mutta lähetysnappula on jossain piilossa sen alalaidan alla.
Selaimeni on IE 6.0
Onko vika selaimessa vai näytön asetuksissa, vai missä?
Nettisivu ei näy kokonaan
4
2832
Vastaukset
- VesaP
Oletko kokeillut muuttaa ikkunan kokoa, niin että selain joutuu piirtämään sivun uudelleen?
---
Firefox tutuksi: http://firefox.maayas.net- minni
Kun en saa sitä kokoa muutettua. Siinähän se ongelma just onkin. Onko siihen olemassa jokin muu keino kuin hiirellä pienemmäksi/suuremmaksi vetäminen? Tekstin fonttikoon muuttaminen ei vaikuta mitään. On ihan kuin sivu olisi lukittu johonkin tiettyy kokoon, eikä sitä saisi siitä pienennettyä...
- ac.dc
minni kirjoitti:
Kun en saa sitä kokoa muutettua. Siinähän se ongelma just onkin. Onko siihen olemassa jokin muu keino kuin hiirellä pienemmäksi/suuremmaksi vetäminen? Tekstin fonttikoon muuttaminen ei vaikuta mitään. On ihan kuin sivu olisi lukittu johonkin tiettyy kokoon, eikä sitä saisi siitä pienennettyä...
Jääkö sivusta sitten oikea reuna näkymättömiin? Entä yläpalkki? Yksi niksi on kaksoinapauttaa yläpalkkia, silloin ainakin pitäisi vierityspalkki tulla näkyviin (toimii samoin jos klikkaat näytön alareunassa olevaa selaimen kuvaketta hiiren oikealla napilla ja valitset "suurenna").
Ilmeisesti kyseinen sivu kuitenkin on tehty suuremmalla resoluutiolla katseltavaksi eli kurkkaapa näytön asetuksia (klikkaa työpöydän tyhjää kohtaa hiiren oikealla napilla, valitse "ominaisuudet". Avautuvasta ikkunasta valitset "asetukset" ja siirrät "näytön tarkkuus"-säädintä suurempaan. - ehkä..
ac.dc kirjoitti:
Jääkö sivusta sitten oikea reuna näkymättömiin? Entä yläpalkki? Yksi niksi on kaksoinapauttaa yläpalkkia, silloin ainakin pitäisi vierityspalkki tulla näkyviin (toimii samoin jos klikkaat näytön alareunassa olevaa selaimen kuvaketta hiiren oikealla napilla ja valitset "suurenna").
Ilmeisesti kyseinen sivu kuitenkin on tehty suuremmalla resoluutiolla katseltavaksi eli kurkkaapa näytön asetuksia (klikkaa työpöydän tyhjää kohtaa hiiren oikealla napilla, valitse "ominaisuudet". Avautuvasta ikkunasta valitset "asetukset" ja siirrät "näytön tarkkuus"-säädintä suurempaan.jos olet yhtä uusavuton kun minä, mulla oli sama ongelma...mutta mulla oli ihan tän näytön omia nappuloita ruuvattu vähän oman maun mukaan pieleen...noloa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2613175Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.741234- 661163
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180968Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:47866- 60819
- 47799
- 40711
- 45692
- 39678