Ryttylä ryhmä on saanut hämäriä piirteitä ja voitaneenkin verrata jo eräänlaiseen lynkkäys porukkaan. Kohteeksi on joutunut nuorisoryhmä, joka varmasti ottaa tehokkaasti oppia aikuisten primitiivikäytöksestä.
Muistakaa kuitenkin, että jos joku kirjoittaa alaikäisten henkilötietoja Someen, on itse rikollinen. Samoin myöskin tähän tekoon toisia yllyttäneet.
Soldiers of Ryttylä
14
3081
Vastaukset
- Järkyttynyt
Olen itse huomannut saman enkä lastani enään Ryttylään päästäkkään.Mielestäni sielä ei ole enää turvallista nuorten kulkea koska aikuiset ovat ottaneet oikeudet omiin käsiinsä!Järkyttävää touhua,toivottavasti joku viranomainen tohon älyää puuttua!
- xcvbnhgfdgh
Jos pullamossö mukulat hajoittaa paikkoja niin pitäähän jonkun niitä ojentaa,kun
omat vanhemmat on nössöjä.- Jorma35
Höpö höpö ! Joku saisi laittaa nämä kullannuput aisoihin,ennenkuin ajavat mopoillaan jonkun päälle ,tai sytyttävät tulipalon.Eipä kiinnostaisi maksaa näiden sankareiden tuhotyön jälkiä.
- joskusollutnuori
Jorma35 kirjoitti:
Höpö höpö ! Joku saisi laittaa nämä kullannuput aisoihin,ennenkuin ajavat mopoillaan jonkun päälle ,tai sytyttävät tulipalon.Eipä kiinnostaisi maksaa näiden sankareiden tuhotyön jälkiä.
Muistappas Jormaseni, että tällaiset asiat kuuluvat viranomaiselle. Jos joku, siis tässä tapauksessa nuoriso, syyllistyy johonkin lainvastaiseen toimintaan, ei muuta kun ilmoitus poliisille ja asia on lainmukaisella toimijalla.
Siellä Ryttylässä näyttää asiat olevan kuin entisellä sialla, jos ei oo maa jäässä on kärsä kipeä. Eli aina joku asia on pielessä. - Sfgjk
Tällaiset asiat kuuluu viranomaisille? Entäs vanhempien vastuu? Omat lapsethan ei tee ikinä mitään! Kannatais kuitenkin vähän miettiä mitä omat muksut siellä kylillä tekee.
- varoitus
Varokaapa ihmiset Ryttylässä ,joku hullu ajelee vihreällä,crossipyörällä alikulkutunnelissa.
- dfghjhgffg
Eiköhän nyt muutama mukula saada kuriin ilman poliisejakin.
- Tiedetään
Ketään syyllisiähän ei ryttylässä rangaista,kun ovat sukulaisten tai ystävien lapsia,vaan ollaan ihan hiljaa hys hys.
- nm7
Ok.
- nm7
Ok.
- Yxryttyläläinen
Suomi on perinteisesti hys hys porukkaa .Nyt hieman uhkaillaan siitä kauhee poru. No kylätalon rikkoja porukka on ilmeisesti tiedossa ja joutuivat maksumiehiksi
- keijokeijompi
Voihan keijo mitä skeidaa,oon joskus ollu nuari mut ei pistetty paikkoja paskaks,
ku tiärettiin et uusia ei tuu.Haloo anarkomarkot ei tänne. - OikeestiHei
Koska tulee soldiers of oitti?
- Anonyymi
Umbrella vagina
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.865257- 1643612
- 533189
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2032096- 351921
- 311840
- 461813
- 571714
- 191653
- 191627