Soldiers of Ryttylä

Aikuiskasvatus

Ryttylä ryhmä on saanut hämäriä piirteitä ja voitaneenkin verrata jo eräänlaiseen lynkkäys porukkaan. Kohteeksi on joutunut nuorisoryhmä, joka varmasti ottaa tehokkaasti oppia aikuisten primitiivikäytöksestä.
Muistakaa kuitenkin, että jos joku kirjoittaa alaikäisten henkilötietoja Someen, on itse rikollinen. Samoin myöskin tähän tekoon toisia yllyttäneet.

14

3349

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Järkyttynyt

Olen itse huomannut saman enkä lastani enään Ryttylään päästäkkään.Mielestäni sielä ei ole enää turvallista nuorten kulkea koska aikuiset ovat ottaneet oikeudet omiin käsiinsä!Järkyttävää touhua,toivottavasti joku viranomainen tohon älyää puuttua!

• xcvbnhgfdgh

Jos pullamossö mukulat hajoittaa paikkoja niin pitäähän jonkun niitä ojentaa,kun
      omat vanhemmat on nössöjä.

• Jorma35

Höpö höpö ! Joku saisi laittaa nämä kullannuput aisoihin,ennenkuin ajavat mopoillaan jonkun päälle ,tai sytyttävät tulipalon.Eipä kiinnostaisi maksaa näiden sankareiden tuhotyön jälkiä.

• joskusollutnuori
        Jorma35 kirjoitti:

Höpö höpö ! Joku saisi laittaa nämä kullannuput aisoihin,ennenkuin ajavat mopoillaan jonkun päälle ,tai sytyttävät tulipalon.Eipä kiinnostaisi maksaa näiden sankareiden tuhotyön jälkiä.

Muistappas Jormaseni, että tällaiset asiat kuuluvat viranomaiselle. Jos joku, siis tässä tapauksessa nuoriso, syyllistyy johonkin lainvastaiseen toimintaan, ei muuta kun ilmoitus poliisille ja asia on lainmukaisella toimijalla.
        Siellä Ryttylässä näyttää asiat olevan kuin entisellä sialla, jos ei oo maa jäässä on kärsä kipeä. Eli aina joku asia on pielessä.

• Sfgjk

Tällaiset asiat kuuluu viranomaisille? Entäs vanhempien vastuu? Omat lapsethan ei tee ikinä mitään! Kannatais kuitenkin vähän miettiä mitä omat muksut siellä kylillä tekee.

• varoitus

Varokaapa ihmiset Ryttylässä ,joku hullu ajelee vihreällä,crossipyörällä alikulkutunnelissa.

• dfghjhgffg

Eiköhän nyt muutama mukula saada kuriin ilman poliisejakin.

• Tiedetään

Ketään syyllisiähän ei ryttylässä rangaista,kun ovat sukulaisten tai ystävien lapsia,vaan ollaan ihan hiljaa hys hys.

• nm7

Ok.

• nm7

Ok.

• Yxryttyläläinen

Suomi on perinteisesti hys hys porukkaa .Nyt hieman uhkaillaan siitä kauhee poru. No kylätalon rikkoja porukka on ilmeisesti tiedossa ja joutuivat maksumiehiksi

• keijokeijompi

Voihan keijo mitä skeidaa,oon joskus ollu nuari mut ei pistetty paikkoja paskaks,
      ku tiärettiin et uusia ei tuu.Haloo anarkomarkot ei tänne.

• OikeestiHei

Koska tulee soldiers of oitti?

• Anonyymi

Umbrella vagina

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      37
      5086
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      82
      3616
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2993
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      61
      2985
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      9
      2896
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      56
      2343
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      41
      1838
    8. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      1770
    9. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1721
    10. Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?

Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai
      Sinkut
      135
      1639
    Aihe