Soldiers of Ryttylä

Aikuiskasvatus

Ryttylä ryhmä on saanut hämäriä piirteitä ja voitaneenkin verrata jo eräänlaiseen lynkkäys porukkaan. Kohteeksi on joutunut nuorisoryhmä, joka varmasti ottaa tehokkaasti oppia aikuisten primitiivikäytöksestä.
Muistakaa kuitenkin, että jos joku kirjoittaa alaikäisten henkilötietoja Someen, on itse rikollinen. Samoin myöskin tähän tekoon toisia yllyttäneet.

14

3118

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Järkyttynyt

Olen itse huomannut saman enkä lastani enään Ryttylään päästäkkään.Mielestäni sielä ei ole enää turvallista nuorten kulkea koska aikuiset ovat ottaneet oikeudet omiin käsiinsä!Järkyttävää touhua,toivottavasti joku viranomainen tohon älyää puuttua!

• xcvbnhgfdgh

Jos pullamossö mukulat hajoittaa paikkoja niin pitäähän jonkun niitä ojentaa,kun
      omat vanhemmat on nössöjä.

• Jorma35

Höpö höpö ! Joku saisi laittaa nämä kullannuput aisoihin,ennenkuin ajavat mopoillaan jonkun päälle ,tai sytyttävät tulipalon.Eipä kiinnostaisi maksaa näiden sankareiden tuhotyön jälkiä.

• joskusollutnuori
        Jorma35 kirjoitti:

Höpö höpö ! Joku saisi laittaa nämä kullannuput aisoihin,ennenkuin ajavat mopoillaan jonkun päälle ,tai sytyttävät tulipalon.Eipä kiinnostaisi maksaa näiden sankareiden tuhotyön jälkiä.

Muistappas Jormaseni, että tällaiset asiat kuuluvat viranomaiselle. Jos joku, siis tässä tapauksessa nuoriso, syyllistyy johonkin lainvastaiseen toimintaan, ei muuta kun ilmoitus poliisille ja asia on lainmukaisella toimijalla.
        Siellä Ryttylässä näyttää asiat olevan kuin entisellä sialla, jos ei oo maa jäässä on kärsä kipeä. Eli aina joku asia on pielessä.

• Sfgjk

Tällaiset asiat kuuluu viranomaisille? Entäs vanhempien vastuu? Omat lapsethan ei tee ikinä mitään! Kannatais kuitenkin vähän miettiä mitä omat muksut siellä kylillä tekee.

• varoitus

Varokaapa ihmiset Ryttylässä ,joku hullu ajelee vihreällä,crossipyörällä alikulkutunnelissa.

• dfghjhgffg

Eiköhän nyt muutama mukula saada kuriin ilman poliisejakin.

• Tiedetään

Ketään syyllisiähän ei ryttylässä rangaista,kun ovat sukulaisten tai ystävien lapsia,vaan ollaan ihan hiljaa hys hys.

• nm7

Ok.

• nm7

Ok.

• Yxryttyläläinen

Suomi on perinteisesti hys hys porukkaa .Nyt hieman uhkaillaan siitä kauhee poru. No kylätalon rikkoja porukka on ilmeisesti tiedossa ja joutuivat maksumiehiksi

• keijokeijompi

Voihan keijo mitä skeidaa,oon joskus ollu nuari mut ei pistetty paikkoja paskaks,
      ku tiärettiin et uusia ei tuu.Haloo anarkomarkot ei tänne.

• OikeestiHei

Koska tulee soldiers of oitti?

• Anonyymi

Umbrella vagina

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin sinussa haluan koskea

Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä
      Ikävä
      32
      1627
    2. Kerro nyt jotain

Itsestäsi minkä haluaisit kaivattusi tietävän?
      Ikävä
      87
      1315
    3. Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä

IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi
      Maailman menoa
      147
      1300
    4. Toisen ihmisen sydämellä

leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo
      Ikävä
      142
      1159
    5. On tämä meidän ikäero jo turhan suuri

Kannattaisi tutustua samanikäisiin.
      Ikävä
      115
      1018
    6. PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan

kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki
      Ammattiliitot
      131
      1015
    7. Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."

Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://
      Suomalaiset julkkikset
      15
      945
    8. Millaisena luonteena

Pidät kaivattuasi??
      Ikävä
      74
      910
    9. Mukavaa keskipäivää

Hyvää huomentakin 😊💛❤🔆2️⃣0️⃣2️⃣5️⃣
      Ikävä
      250