Sieppaa kun nyksän ex pompottaa mun miestä....
Käyttää hyväksi kaikessa....lainailee tavaroita.
Pitänyt tavaroitaan meillä jo yli vuoden...rakentaa uutta taloa ja tavarat meillä.
MIKSI EI VUOKRANNUT KONTTIA TJTN?
Olisin jo ajat sitten siivonnut varastot jne...mutta eukon tavarat siellä...ei pääse siivoomaan. Törkeää hyväksikäyttöä.
Soittaa MUN MIESTÄ auttamaan kantamisessa jne....vaikka itsellä uusi mies...taitaa olla ihan kädetön.
Mitä jätti mun mieheni jos parempi kuin nykyinen....mun miestä EI MUN MIELESTÄ kuulu muiden naisten pompotella, hyväksikäyttää jne. Olis ottanut paremman miehen joka auttaa....Pian kyllä rakeen sille ÄMMÄLLE!
SE EI VIISSIIN VIELÄKÄÄN TAJUU ETTÄ NE ON ERONNEET JO PUOLTOISTA VUOTTA SITTEN!!!!!!!!!!
MITÄ MUUT MIELTÄ?????
Kuinka moni antaa exsän pompotella miestä
100
1727
Vastaukset
- mun_mies_tirsk
ei ole MINUN EXÄ, sinun nyxäsi, mutta silti ihmettelen parkuasi palstalla hahahahahahah
- urturtu
ap opettele kirjoittamaan
- ihanoikeinsulle
MIKSI RIKOIT TOISTEN PERHEEN! Siitä se lähtee ei jos rikot liiton niin siitä on aina seurauksia, miksi pitäisi se perheenrikkominen hyväksyä???????? Siitäs sait kun menet hajoittamaan onnellista perhettä.
MIEHEN KUULUU AUTTAA EX AIMOA JA LAPIA JOS SINÄ OLET TUHONNUT HEIDÄN YHTEISEN ELÄMÄN.
Mene töihin äläkä elele toisen siivellä, kaljaa kyllä kitaat aamusta iltaan mutta työt ei maistu!
Mieti seuraavaan kerran kun aiot rikoa jonkun perheen että siitä on seurauksia.- mietivähän
Onnellinen perhe ei rikkoudu kolmannen osapuolen vuoksi.
- isäkuuluulapsillejaexä
mietivähän kirjoitti:
Onnellinen perhe ei rikkoudu kolmannen osapuolen vuoksi.
Näin sanoo se joka rikkoo toisten perheet. Ei tietnkään sitä myönnä että hajoittaa perheitä. Onko nyt kivaa onko?
Sitten syytät miehen exää etä haluaa korjauttaa miehellä asioita joita mies haluaa mennäkin exän ja lasten luokse. Pitää sua laastarina, sinne se menee entisen viamon lukse. hhahahhahahahahaaaaa.. se on oikein mitäs rikoit-. - Aimonlapiat
Aloitit ja vastasit. Sillälailla. Exä ja nyksä.Aimo ja Lapia.Mee hyvä exänyksä aneleen se juoppo ukkosi luoksesi, ettei tarvii täällä rääkyä.
Saat ehjän perseen ja suvun. Lapiatkin ja Aimot tykkää. - alkup
Olivat erossa olleet jo puoli vuotta ennenkuin tiesimme edes toisistamme....
EI PERHEEN RIKKOJASTA KYSE SIIS!!! En koskaan hajoittaisi perhettä...hyi!
- Kärsijäosapuoliap
Olivat eronneet jo puoli vuotta ennen kuin edes tapasimme...siis en rikkount perhettä!
Kysyin kuinka moni antaa ex naisenpompottaa omaa miestään...miksei toisinkinpäin?
Et silleen...- mietimitäteit
olet pehreenrikkoja siksi katkerana puolstat itsesi .Syytät kaikesta exää joka on se oikea vaimo mihelle.
- Miem
No Lissu ainakin edellyttää et mies käy leikkaamassa nurmikon,vaihtaa renkaat ja korjaa autoa / taloa !!!
Multa loppui kaikki tekeminen apu ja yhteyden pitäminen kaikessa muussa kuin lasten hakenisen/palauttamisen suhteen- perhenrikkojiaonpaljon
Jos joku rikkoo toisten perheen niin tottakai miehen kuuluu silloin auttaa ex vaimoa ja ex laisaan, koska vika ei ollut ex perheen vaan uuden sutturan.
- äijäpani
perhenrikkojiaonpaljon kirjoitti:
Jos joku rikkoo toisten perheen niin tottakai miehen kuuluu silloin auttaa ex vaimoa ja ex laisaan, koska vika ei ollut ex perheen vaan uuden sutturan.
Minusta vika on myös miekkosen hänhän sen sutturan hyväksyi perheeseen, ja alko panna sutturaa.
- Miem
perhenrikkojiaonpaljon kirjoitti:
Ei kaikki apu ja velvollisuudet loppuu eroon !!!!! Ja esim. Meillä ei ole ketään perheen rikkojaa olin jo aikaa sitte eronnut edellisestä vaimosta ja erossa lopetin kaike aputyöt ja velvollisuudet
- kurjaasullevarmaan
Miem kirjoitti:
Ei kaikki apu ja velvollisuudet loppuu eroon !!!!! Ja esim. Meillä ei ole ketään perheen rikkojaa olin jo aikaa sitte eronnut edellisestä vaimosta ja erossa lopetin kaike aputyöt ja velvollisuudet
Miksi oot katkera? Joitko liikaa alkoholia vai miksi lensit pihalle? Sitä se tekee kun ei pidä huolta perheestä, onneksi läysit laastarin joka auttaa sua selviytymään ja ohjaa hoitoon varmaankin.
- Miem
kurjaasullevarmaan kirjoitti:
Miksi oot katkera? Joitko liikaa alkoholia vai miksi lensit pihalle? Sitä se tekee kun ei pidä huolta perheestä, onneksi läysit laastarin joka auttaa sua selviytymään ja ohjaa hoitoon varmaankin.
Katkera olet sinä
- mkhgfjhfj
Uudet naikoset pompottelee ja pakotta miesten jättämään lapset ja ex vaimo kokonaan ja koko suku. Miten muuten ne saisi asua miehen kotona ilmaseksi vailla työtäja kaljotella kaiken aikaa. Perhenrikkojat pilaa kaikki perheet ja miehet uskoo koska haluu elää vapaata lapsetonta elämää ja käyttää rahat itse kajljaan. Sutturat vetää oikeista naurista, vapaus on parasta, lapset ei.
- Miem
Oot katkera hullu sinä oyp et päästänyt lapsia isän luoksel sinä häirikkö olet ollut sinä kaiken maailman vaatimuksia olet keksinyt ! Kehtaatkin kuvitella että eron jälkeen pitäisi passata vielä ex vaimoa ja kaiken lisäksi ymmärrä että miehet eroaa VAIMOSTA EI LAPSISTA ISÄ ON ISÄ ERONKIN JÄLKEEN ... ...OOT KYLLÄ PSYYKKISESTI VAJAA
- djlaöjöaj
Miem kirjoitti:
Oot katkera hullu sinä oyp et päästänyt lapsia isän luoksel sinä häirikkö olet ollut sinä kaiken maailman vaatimuksia olet keksinyt ! Kehtaatkin kuvitella että eron jälkeen pitäisi passata vielä ex vaimoa ja kaiken lisäksi ymmärrä että miehet eroaa VAIMOSTA EI LAPSISTA ISÄ ON ISÄ ERONKIN JÄLKEEN ... ...OOT KYLLÄ PSYYKKISESTI VAJAA
Ja se oli erittäin hyvä päätös olla lasketmatta lapsia sinne missä sutturat riehuvat. Olisi ollut lapsia loukkaavaa ja erittäin julmaa toimia että lisi pakottanut lapset näkemään sutturoita jotka veivät heiltä isän ja estivt isää näkemästä omia lapsiaan.
Eihän mekään menty koskaan pakolla sutturan kotiin miksi heidän oitäisi pakolla tulla meille? Ehei, meille ei tulla.
Nyt lapset ovat aikuisa ja erittäin onnellisia kun en antanut sutturoiden enempää heitä kiusata. Kurjaa kun he yrittivät työntää omat suuret ongelmaet meidän niskaan, onneksi meis esti aikeet ja sanoi että hänen sutturat ovat huonoa seuraa meille joten hän pitää naikoset poiss meiltä niin pitikin.
Olet kateellinen ja katkera kun sulle ei äly välähtänyt että olisit pitänyt naikkosesi poissa lastesi elämästä, nyt kadut sitä paljon. Surullista.
Ihanaa että mulla on kaikki lapet, lastenlapset ja anoppi, appiukko j akoko miehen suku ja oma edelleen elämässä mukana. Yksi kun lähtee muut vaan nauraa että ei olisi kannattanut olla kopea. Siitä saa paljon pajhaa aikana. Mutta mies valitsi sutturat, ei omaa perhettä ja nyt katuu ja itkee,mutta meidän koko sukuun ei enää tulla. - Miem
djlaöjöaj kirjoitti:
Ja se oli erittäin hyvä päätös olla lasketmatta lapsia sinne missä sutturat riehuvat. Olisi ollut lapsia loukkaavaa ja erittäin julmaa toimia että lisi pakottanut lapset näkemään sutturoita jotka veivät heiltä isän ja estivt isää näkemästä omia lapsiaan.
Eihän mekään menty koskaan pakolla sutturan kotiin miksi heidän oitäisi pakolla tulla meille? Ehei, meille ei tulla.
Nyt lapset ovat aikuisa ja erittäin onnellisia kun en antanut sutturoiden enempää heitä kiusata. Kurjaa kun he yrittivät työntää omat suuret ongelmaet meidän niskaan, onneksi meis esti aikeet ja sanoi että hänen sutturat ovat huonoa seuraa meille joten hän pitää naikoset poiss meiltä niin pitikin.
Olet kateellinen ja katkera kun sulle ei äly välähtänyt että olisit pitänyt naikkosesi poissa lastesi elämästä, nyt kadut sitä paljon. Surullista.
Ihanaa että mulla on kaikki lapet, lastenlapset ja anoppi, appiukko j akoko miehen suku ja oma edelleen elämässä mukana. Yksi kun lähtee muut vaan nauraa että ei olisi kannattanut olla kopea. Siitä saa paljon pajhaa aikana. Mutta mies valitsi sutturat, ei omaa perhettä ja nyt katuu ja itkee,mutta meidän koko sukuun ei enää tulla.No onneksi sitä ei kysytä ketä lasten isän luona asuu ainakaan sinulta ja meillä lapset tulivat sopimuksen mukaan !!!
Ja mulla loppui velvollisuudet ex vamoani kohtaan eron yhteydessä - oyp
Miem kirjoitti:
No onneksi sitä ei kysytä ketä lasten isän luona asuu ainakaan sinulta ja meillä lapset tulivat sopimuksen mukaan !!!
Ja mulla loppui velvollisuudet ex vamoani kohtaan eron yhteydessäSe on teillä todella surullista että pakotat lapsesi näkemään naikkoset vaikkei ne halua.
Meillä lapset ovat niin rakkaita ettei kukaan vieras ulkopuolinen näätä päässyt koskaan niitä haukkumaan eikä siusamaan eikä tulemaanmeille. Onneksi pidimme puolemme emmekä äästäneet heitä meille eikä meidän lähelle.
Sinä voi vihata omia lapsia niinpaljon kun haluat, meillä taas lapsia on rakastettu ja puojeltu ulkopuolisilta hörhöiltä jotka rikkoivat perheemme ja vievät lapsiltani isän.
Olemme niin onnekkaita ja minä olen myös lapsenlapsistani, ja tottakai anoppi on edellen parhaita ystäviäni. Meillä on paras suku ja tutut. Jos yksi hulttio lähtee ei meitä se hetkauta mihinkään suuntaan. Huomot lähtee ja parhaat jää. Upeeta.
Oletkos koskaan kysynyt lapsilta mielipiteitä? Et varmaan vaan päättelet kaiken itse.
MInäpä olenkin, mun lpaset sanovatkin aina että olen maailman paras äiti, koskaan en hylännyt ja aina olen ollut tukena ja turvana. - Miem
oyp kirjoitti:
Se on teillä todella surullista että pakotat lapsesi näkemään naikkoset vaikkei ne halua.
Meillä lapset ovat niin rakkaita ettei kukaan vieras ulkopuolinen näätä päässyt koskaan niitä haukkumaan eikä siusamaan eikä tulemaanmeille. Onneksi pidimme puolemme emmekä äästäneet heitä meille eikä meidän lähelle.
Sinä voi vihata omia lapsia niinpaljon kun haluat, meillä taas lapsia on rakastettu ja puojeltu ulkopuolisilta hörhöiltä jotka rikkoivat perheemme ja vievät lapsiltani isän.
Olemme niin onnekkaita ja minä olen myös lapsenlapsistani, ja tottakai anoppi on edellen parhaita ystäviäni. Meillä on paras suku ja tutut. Jos yksi hulttio lähtee ei meitä se hetkauta mihinkään suuntaan. Huomot lähtee ja parhaat jää. Upeeta.
Oletkos koskaan kysynyt lapsilta mielipiteitä? Et varmaan vaan päättelet kaiken itse.
MInäpä olenkin, mun lpaset sanovatkin aina että olen maailman paras äiti, koskaan en hylännyt ja aina olen ollut tukena ja turvana.Ei ketään ole pakotettu tulivat mielellään luokseni ja jopa ennen kihloihin menoa menivät tyttöystäväni kotiin odottamaan minun pääsyä töistä... ...juurikin kirjoitukset kertovat SINUN PAKKOMIELTEESTÄ, PSYKOOSISTA JA NEUROOTISUUDESTA !!!!! Olet todellakin psyykkisesti sairas eikä omaa psykiatrin lausunta lukeneen kerro mitään muuta kuin olet sairas eikä tee psykologiaa lukeneeksi
- oyp
Miem kirjoitti:
Ei ketään ole pakotettu tulivat mielellään luokseni ja jopa ennen kihloihin menoa menivät tyttöystäväni kotiin odottamaan minun pääsyä töistä... ...juurikin kirjoitukset kertovat SINUN PAKKOMIELTEESTÄ, PSYKOOSISTA JA NEUROOTISUUDESTA !!!!! Olet todellakin psyykkisesti sairas eikä omaa psykiatrin lausunta lukeneen kerro mitään muuta kuin olet sairas eikä tee psykologiaa lukeneeksi
Psykologiaan lukeneena ymmärrän katkeruutesi ja uhmasi. Se on kovasti sulla päällä ja tottakai se on rankkaa kun ei ole käsitellyt ongelmiaan ja antaa toisten hoitaa omat ongelmat. Halin sua.. sekin auttaa. Yritä nyt kuitenkin päästä tuosta tuskasta yli. ja hae vaikka apua.minäkin kuuntelen täällä ja sekin auttaa.
Ymmärrän että on rankkaa tulla heitetyksi pois kotioonta kun ei voi korjata ongelmiaan, mutta yritä kuitenkin tulla toimeen itsesi kanssa. Halin sua...
Surullista kun sun piti lapsetkin hylätä jotta saat uuden alun, sellaista se on. - olethullurikkoja
Kalja ja kalja ei sul kans ole muuta mielessä, kun se kalja, ei kaikki "perheenrikkojat" juo kaljaa niin, kun sinä perheenrikkoja , et muuta tee kun juot kaljaa ja kirjoittelet nettiin paskoja provojasi ja rikot perheitä kaljan voimin.
- saatanamusut
djlaöjöaj kirjoitti:
Ihanaa että mulla on kaikki lapet, lastenlapset ja anoppi, appiukko j akoko miehen suku ja oma edelleen elämässä mukana. Yksi kun lähtee muut vaan nauraa että ei olisi kannattanut olla kopea. Siitä saa paljon pajhaa aikana. Mutta mies valitsi sutturat, ei omaa perhettä ja nyt katuu ja itkee,mutta meidän koko sukuun ei enää tulla.Ei kenenkään muun ex asu monen naisen kanssa, kyllä sun exäsi on poikkeus siinä, eikä kenenkään muiden exsien puoliso siis vain yksi puoliso, mene puolisonsa exän kotiin vain teillä ne monet "sutturat"on tulossa.
Eikä kenenkään lapset tule isälleen äitinsä kaa vaan ilman äitiä isäänsä katsomaan.
Teillä muslimikulttuurissa on kaikki toisin, ottasit nyt selvää miten meillä eletään länsimaissa, ennekö tuut tänne huuteleen musuämmä. - oletkolesta
djlaöjöaj kirjoitti:
Ihanaa että mulla on kaikki lapet, lastenlapset ja anoppi, appiukko j akoko miehen suku ja oma edelleen elämässä mukana. Yksi kun lähtee muut vaan nauraa että ei olisi kannattanut olla kopea. Siitä saa paljon pajhaa aikana. Mutta mies valitsi sutturat, ei omaa perhettä ja nyt katuu ja itkee,mutta meidän koko sukuun ei enää tulla.Mies sulta puuttuu ja lapsiltasi isä ja se on suuri puutos, mutta hullulle se on onni, kun ei lapsilla ole isää, oikea onnenpotkaus.
Tuolaista jälkeä sitä sitte syntyy, kun sukulaisiaan nai hulluja tulee joka ainoosta. Äijäsikin on vammainen, kun on ristiin naitu sukua.
Ex anoppisi on myös täyshullu, kun poikansa hylkäsi ,kun kerraki joku löysi puolison suvun ulkopuolelta. - nimimepätoivoinen
oyp kirjoitti:
Psykologiaan lukeneena ymmärrän katkeruutesi ja uhmasi. Se on kovasti sulla päällä ja tottakai se on rankkaa kun ei ole käsitellyt ongelmiaan ja antaa toisten hoitaa omat ongelmat. Halin sua.. sekin auttaa. Yritä nyt kuitenkin päästä tuosta tuskasta yli. ja hae vaikka apua.minäkin kuuntelen täällä ja sekin auttaa.
Ymmärrän että on rankkaa tulla heitetyksi pois kotioonta kun ei voi korjata ongelmiaan, mutta yritä kuitenkin tulla toimeen itsesi kanssa. Halin sua...
Surullista kun sun piti lapsetkin hylätä jotta saat uuden alun, sellaista se on.Kuules psykologi mitä teen , kun lapset haluu isälleen jokatoinen viikonloppu ja näin kesällä ne haluis olla isällä koko loman, mutta en päästä, kun siellä on isän vaimo, lapset haukkuu mua hulluksi kun en päästä heitä, mitä teen , laitanko lapset ketjulla kiinni seinään , sano sinä mitä teen.
- parassukunimun
oletkolesta kirjoitti:
Mies sulta puuttuu ja lapsiltasi isä ja se on suuri puutos, mutta hullulle se on onni, kun ei lapsilla ole isää, oikea onnenpotkaus.
Tuolaista jälkeä sitä sitte syntyy, kun sukulaisiaan nai hulluja tulee joka ainoosta. Äijäsikin on vammainen, kun on ristiin naitu sukua.
Ex anoppisi on myös täyshullu, kun poikansa hylkäsi ,kun kerraki joku löysi puolison suvun ulkopuolelta.Anoppini on onnekas kun minä olen hänen miniä, me ollaan parhaita kavaereita, ja on sanonutkin että millan ika hänellä on kun lapset hylkää kun joku suttura niin käskee??? On ollut surulinen mutta on onnekas kun minä kuitenkin jäin hänen elämään ja lapset.
Ei anoppi eik appikaan ole nähnyt uutta sutturaa eikä he haluukkaan häpeevät poikaansa. - tarkistataustakaikki
nimimepätoivoinen kirjoitti:
Kuules psykologi mitä teen , kun lapset haluu isälleen jokatoinen viikonloppu ja näin kesällä ne haluis olla isällä koko loman, mutta en päästä, kun siellä on isän vaimo, lapset haukkuu mua hulluksi kun en päästä heitä, mitä teen , laitanko lapset ketjulla kiinni seinään , sano sinä mitä teen.
No heipä hei avun tarvitsija. Sanoin että mene sinne mukaan lasten kanssa katsomaan millanen suttura rikkoi teidän perheen ja haukkuu sun lapisia ja veivät lapsiltasi isän. Mene puhuttelemaan ja ota selvää taustoista, onko tehnyt rikoksia, mitä on velkaa ja millanen palkka, ja luonne analyysi pitää tehdä. Älä luota ihmiseen jota et tunne, kysele tiukkoja kysymyksiä ja vaadi puhtautta ja hiljaa oloa. Toisaalta voisit sanoa että jos lapset tulevat isän kanssa hän voisi poistua vaikkahotelliin siksi aika.
Itse en uskaltanut viedä lapsia sutturoita katsomaan, sanoinkin etttä meille ei tulla emme mekään sitä katsomaan. Mutt tarkkana pitää olla. kysyä ja taustat pitää tarkistaa. Myös raha asiat miten on hoitanut, onko ulos ottoja tai muita sakkkoja. Myös naikosen suku pitää tutkia. - oletkolesta
parassukunimun kirjoitti:
Anoppini on onnekas kun minä olen hänen miniä, me ollaan parhaita kavaereita, ja on sanonutkin että millan ika hänellä on kun lapset hylkää kun joku suttura niin käskee??? On ollut surulinen mutta on onnekas kun minä kuitenkin jäin hänen elämään ja lapset.
Ei anoppi eik appikaan ole nähnyt uutta sutturaa eikä he haluukkaan häpeevät poikaansa.Mikä miniä sinä olet eronnut nainen, ja ex anoppisi täyshullu, kun poikaansa häpee , kun nai sukunsa ulkopuolelta , ei se ole häpee, vaan se kun sukkuus nai.
Ei se sukulaismiehesi lapsiaan ole jättänyt naisensa käskystä, vaan sinun käskystä sinä painostit sukulaisexääsi niin, että hänen vaimo ei saa olla siellä, kun sinä ja lapset tulette tapaamaan sitä sukulaisexääsi.
Mikä tapaamisvelvollisuus sulla on exääsi, ei pitäis olla mitään velvollisuutta, vaikka sukuu onkin.
Kuka se Milla on , onko exäsi uusi sen niminen?
Olet sanonut että, exappesi on pappi, ihme pappi, jos poikaansa häpee , eikä hyväksy poikaansa, papit saarnaa anteeksiantoa , mutta tää pappi vaan tuomitsee. - nimepätoivoinen
tarkistataustakaikki kirjoitti:
No heipä hei avun tarvitsija. Sanoin että mene sinne mukaan lasten kanssa katsomaan millanen suttura rikkoi teidän perheen ja haukkuu sun lapisia ja veivät lapsiltasi isän. Mene puhuttelemaan ja ota selvää taustoista, onko tehnyt rikoksia, mitä on velkaa ja millanen palkka, ja luonne analyysi pitää tehdä. Älä luota ihmiseen jota et tunne, kysele tiukkoja kysymyksiä ja vaadi puhtautta ja hiljaa oloa. Toisaalta voisit sanoa että jos lapset tulevat isän kanssa hän voisi poistua vaikkahotelliin siksi aika.
Itse en uskaltanut viedä lapsia sutturoita katsomaan, sanoinkin etttä meille ei tulla emme mekään sitä katsomaan. Mutt tarkkana pitää olla. kysyä ja taustat pitää tarkistaa. Myös raha asiat miten on hoitanut, onko ulos ottoja tai muita sakkkoja. Myös naikosen suku pitää tutkia.Kiitos neuvosta, mutta minä en sinne synninpesään mene , eikä myöskään lapset, opettaja se on ammatiltaan ja rahaa on, kun sen vanhemmilla on monta sataa hehtaaria peltoja ja metsää ja lortto ainoo lapsi.
- Miem
parassukunimun kirjoitti:
Anoppini on onnekas kun minä olen hänen miniä, me ollaan parhaita kavaereita, ja on sanonutkin että millan ika hänellä on kun lapset hylkää kun joku suttura niin käskee??? On ollut surulinen mutta on onnekas kun minä kuitenkin jäin hänen elämään ja lapset.
Ei anoppi eik appikaan ole nähnyt uutta sutturaa eikä he haluukkaan häpeevät poikaansa.Niin olit miniä kunnes erosit miehestäs !!!!!
- Miem
tarkistataustakaikki kirjoitti:
Itse en uskaltanut viedä lapsia sutturoita katsomaan, sanoinkin etttä meille ei tulla emme mekään sitä katsomaan. Mutt tarkkana pitää olla. kysyä ja taustat pitää tarkistaa. Myös raha asiat miten on hoitanut, onko ulos ottoja tai muita sakkkoja. Myös naikosen suku pitää tutkia.Yks ongelma siinä sutturan tarkastuksessa on VAIN YKSI ONGELMA JA SE ON ETTÄ EX VAIMO EI TULE MEIDÄN PIHAAN EI TALOON JOTEN EI PYSTY HAASTATTELEMAAN EIKÄ ME OLLA MISSÄÄN VELVOLLISUUDESSA KERTOA KODISTAMME/TALOUDESTAMME TAI IHMISISTÄ MITÄÄN KEITÄ MEILLÄ ON
- uusiotpompottaa
Kyllä se on asiantuntevasti sanottuna näin että kyllä se uudet tyttöystävät pompottelee sitämiestä ja sen jälkeen miehen ex perhettä ja sukua. Sitämies ei vaan huomaa kun muuten jäisi ilman laastaria ja siivoojaa jos sanoisi siitä. MIeshän ei osaa asua yksin vaan hankkii samantien uuden sisäkön itselleen, naisilta tämä ei onnistu noin nopeesti koska äidit pitävät ensisijaisesti huolta lapsistaan. Miehillä tämä vastuunkanto on poistunut kun he lähtevät lätkimään.
- outoatouhua
Monet aloittavat suhteen jo 15 vuotiaana samasta syystä: eivät kykene olemaan yksin. Sitten tulee kammottava kriisi, jos tulee ero. Heti haetaan uusi partneri tai sitten äiti samaan taloon asumaan, ettei vaan tarvitse itsenäistyä. Kuka nyt haluaa asua samassa talossa anoppinsa kanssa? Ihmettelen, jos sellainen löytyy.
- idioottikooot
Jos rikkoo toisten perheen pitää kestää sitten seuraukset. Jos exä alkaa noittimaan tai puhuttelemaan uutta sutturaa, pitää vaan kestää ja ottaa opiksi.
Kenenkän perhettä ei raa rikkoa. Jos rikkoo kestäm itä sulle sanotaan.
Lopeta rikominen pääset vähemmällä.
Pisteet exä 100 siulle pisteitä 0 - 1säpappa
Olen mies, eikä mua pompottele yksikään exä.
Mutta mitä aloitukseen tulee, niin riittää kun ilmoitatte milloin heitätte tavarat pihalle. Jollei ole määräpäivään mennessä hakenut niitä, niin voi voi.- pomppupete
Suuria puheita mutta siihen se jää. Pompompompo tettu sua on.
- onneayritykseentsemppiä
Juu, ei kuule kannata rikkoa kenenkään perheitä ja sitten piilotella asiaa, se tulee ilmi aina kuitenkin kuten nyt tuli. Ihmisillä on hyvä vainu kun on kyse avioliitoista, niitä ei saa ulkopuolinen rikkoa, hänestä tulee heti huono ihminen ja silmätikku kaikille, ja siitä juorutaan ja varoitellaan. Näin on sulle nyt käynyt, oelt hyljeksitty ja nyt syytät miestä hänen ex vaimoaan ja lapsiaan siitä että olet tehnyt väärin.
Olisiko aika vetäytyä ja mennämiettimään asioita ja hakemaan apuaä tuohon sairauteesi ennenkun rikot emepi.
Jokainen tauti ja sairaus tulee hoitaa se kipupiste, jotta se parantuisi, se kipupiste täytyy hoitaa kokonaisvaltaisesti.
Onhan se kiva kun pääsee kostamaan omat ongelmat vieraille ihmisille, mutta ei se kannata, huono maine seuraa sua nyt elämäsi loppuun asti, maineesta on vaikee päästä pois.
Yritä kuitenkin hakea apua ja muuttaa tapasi, vapaita miehiä läytyy näin kesäaikaan yllinkyllin puistojen luota, aina joku pelastettava, sieltä voisit läytää eämäsi onnen, kokeile.
Sinullekin tulisi hyvä mieli kun voit auttaa jotakin nousemaan ja yhdessä se onnistuu parhaiten,- kaksi vanhaa puuta onnen kerjääjää... seisoo erillään ja katsoo kevääseen...- käsitteletraumasi
Jotkut sijaisvanhemmat muuten kostavat sijoitetuille lapsille omat traumansa. eräästäkin sanottiin, että "sillä on ollut todella hankala elämä" ja se kyllä näkyi. Miksi tuollaiset henkilöt, jotka eivät ole KÄSITELLEET ongelmiaan, huolitaan ylipäätänsä sijaisvanhemmiksi. ovat sitten muka niin hiton hienoja tyyppejä ja kovia jätkiä. Lapsi parat, jotka tuollaisen koston uhreiksi joutuvat.
- järkikännyyn
Jos ihminen on aikuinen, se päättää itse, kenen kanssa haluaa elämänsä viettää. Oli sitten siviilivihkiminen tai papin vihkimä liitto, ymmärtää kait jokainen, ettei mikään velvoita viettämään kärsimyksessä koko elämää. Ihminen muuttuu ja tuskin ihmiselämää on tarkoitettukaan yhden ja saman kanssa vietettäväksi.
Jokaisella on oikeus ottaa uusi puoliso.
Lasten asioiden hoitaminen on eri asia. Viisaat vanhemmat hoitavat lasten asiat hyvin eron sattuessa. Ei ole lapsillekaan hyväksi nähdä, että elämää jatketaan yhdessä hampaat irvessä. Vai?- jfjdfjafjajfö
Kunahan vaan lapset ei koskaan tule näkemään isänsä sutturoita. Me ei voitas kuvitellakaan että ikinä annettais lasten nähdä isän sutturoita, jotenkin se olisi erittäin loukkaavaa lapsia kohtaan ja lapset menisvät täysin pilalle. Jos isä haluaa lapsiananähdä hän tekee sen lasten kotona eikä pakota lapsia ja exää näkemään sutturoitaan.
- koulutettujuristi
Sitähän ei mahtianoppi päätä! Isä voi viedä asian OIKEUSISTUIMEEN (lainoppineiden huomaan). Tehän ette rajaa täysvaltaisen aikuisen ja hänen lastensa elämää. Taitaa olla oikein MAHTIANOPPI taas kerran asialla. etkö ole muualta löytänyt riitelykumppania. Yhdessäkö tyttäresi kanssa käytte skapaa? Hah, haa.
Ei muuta, kun oikeuteen! - 1säpappa
jfjdfjafjajfö kirjoitti:
Kunahan vaan lapset ei koskaan tule näkemään isänsä sutturoita. Me ei voitas kuvitellakaan että ikinä annettais lasten nähdä isän sutturoita, jotenkin se olisi erittäin loukkaavaa lapsia kohtaan ja lapset menisvät täysin pilalle. Jos isä haluaa lapsiananähdä hän tekee sen lasten kotona eikä pakota lapsia ja exää näkemään sutturoitaan.
"Jos isä haluaa lapsiananähdä hän tekee sen lasten kotona..."
Ja kunnollisten erovanhempien lapsilla on tietenkin kaksi kotia, toinen äidin ja toinen isän luona. - Miem
jfjdfjafjajfö kirjoitti:
Kyllä lapset näkee isänsä vaimon kun tulevat heidän kotiin ... ...ja se näkeekö isän vaimon ei kuuulu ex puolisolle yhtään
- oyp
koulutettujuristi kirjoitti:
Sitähän ei mahtianoppi päätä! Isä voi viedä asian OIKEUSISTUIMEEN (lainoppineiden huomaan). Tehän ette rajaa täysvaltaisen aikuisen ja hänen lastensa elämää. Taitaa olla oikein MAHTIANOPPI taas kerran asialla. etkö ole muualta löytänyt riitelykumppania. Yhdessäkö tyttäresi kanssa käytte skapaa? Hah, haa.
Ei muuta, kun oikeuteen!Kyllä minä olen päättänyt. Päätin ettemme halua nähdä perheenrikkojia, emmekä koskaan oltu pakotettu niitä näkemään. Koskaan mies ei tuonut niitä meille emmekä me menneet niitä katsomaan.
Minä äitinä päätin kaikki lasten siat. Sehän sua korpeekin kun et ole itse voinut päättää omista asioista vaan sun suttura päättää mitä sä teet. Monet miehet ei pysty itse päättämään asioista vaan tarvii sen laastarin siihen heti.
Meillä ei ainkaan sutturat käyneet eivät edes tunekutuneet koskaan.
Mies sanoikin että hänen sutturat on erittäin huonoa seuraa meille eikä koskaanpakottanut meitä niitä näkemään, sehän olisi ollut lapsille järkyttävää ja traumaattista jos mies olisi sutturat tuonut väkisinmeille asumaan ja meitä haukkumaan. Miksi pitäisi tuoda? Jos mies hankkitui lapsistaan eroon ja vaihtoi heidät sutturoihin, niin miksi pitäisi ne tuoda meille? Emme ymmärrä.
Onneksi olemme etuoikeutettuja, eikä koskaan ole tarvinnut nähdä sutturoita, ja lapset ovat saaneet elää normaalin ja rauhallisen lapsuuden aikuisuuten. Sanovatkin että olen maailman paras äiti. Anoppikin tykkää että olemme heidän elämässän, ja miksei oltaisi, eihän muiden tarvi lähteä jos katkera mies lähtee ja vaihtaa lapset sutturoihin. Se on täysin hänen oma asia, ja nyt katuu ja itkee ja suree kun menetti kaiken. Lapset hylkäsi isän kun isä hylkäsi heidät aikanaan. - Miem
oyp kirjoitti:
Kyllä minä olen päättänyt. Päätin ettemme halua nähdä perheenrikkojia, emmekä koskaan oltu pakotettu niitä näkemään. Koskaan mies ei tuonut niitä meille emmekä me menneet niitä katsomaan.
Minä äitinä päätin kaikki lasten siat. Sehän sua korpeekin kun et ole itse voinut päättää omista asioista vaan sun suttura päättää mitä sä teet. Monet miehet ei pysty itse päättämään asioista vaan tarvii sen laastarin siihen heti.
Meillä ei ainkaan sutturat käyneet eivät edes tunekutuneet koskaan.
Mies sanoikin että hänen sutturat on erittäin huonoa seuraa meille eikä koskaanpakottanut meitä niitä näkemään, sehän olisi ollut lapsille järkyttävää ja traumaattista jos mies olisi sutturat tuonut väkisinmeille asumaan ja meitä haukkumaan. Miksi pitäisi tuoda? Jos mies hankkitui lapsistaan eroon ja vaihtoi heidät sutturoihin, niin miksi pitäisi ne tuoda meille? Emme ymmärrä.
Onneksi olemme etuoikeutettuja, eikä koskaan ole tarvinnut nähdä sutturoita, ja lapset ovat saaneet elää normaalin ja rauhallisen lapsuuden aikuisuuten. Sanovatkin että olen maailman paras äiti. Anoppikin tykkää että olemme heidän elämässän, ja miksei oltaisi, eihän muiden tarvi lähteä jos katkera mies lähtee ja vaihtaa lapset sutturoihin. Se on täysin hänen oma asia, ja nyt katuu ja itkee ja suree kun menetti kaiken. Lapset hylkäsi isän kun isä hylkäsi heidät aikanaan.Joo olet päättänyt lapatossu ex miehesi ansiosta mutta juridisesti sinulla sellaista oikeutta ei ole!
- Klllhgf
Mihin unohtui papin edessä luvattu kunnes kuolema teidät erottaa? Oman itsekkyyden takia ei haluta edes yrittää ratkaista ongelmia vaan pistetään pienet lapset kärsimään ja heittopussiksi isän ja äidin välille. Aivan törkeää tuo jokaisella oikeus ottaa uusi puoliso. Taitaa syyllisyys hylkäämisestä painaa sinua. Olet avionrikkoja ymmärtäisit edes hävetä.
- Lurppukikkelituleetakas
Sinähän se olet avionrikkoja. Otit ukostasi eroon ja käskit lähteä asunnosta pois.
Mitä sinä valitat ?
Olisit sitten jättänyt se ukkelin siihen torppaan.
Ihme valittaja ämmä.
Eiköhän tuo sinunkin ukko lie ollut mikälie juoppo, josta pitikin päästä eroon.
Hae se juopporenttu takaisin , niin pääset tuskistasi. Saat taas kaljaa ja lurppukikkeliä, sillä eihän se juoppo enää mihkään pysty.
Anoppikin pääsee hyysäämään poikaansa ja maksamaan teidän molempien kaljat. - mitä.häh
Mistä sinä tuon papin tuohon keksit? Omasta päästäsi tietenkin.
Aloittaja ei kertonut, että miehensä olisi ollut naimisissa, eikä ainakaan väittänyt miehen edellistä suhdetta kirkossa kuulutetuksi.
Aloittaja ei myöskään kertonut, miksi miehellään ja miehen exällä oli tullut ero ja miten kauan sitten. Ihan omasta päästänne taaskin keksitte tuon perheenrikkojajutun.
Mikä helvetin idea on kommentoida asiaa täysin keksittyjen asioiden pohjalta? - Kotikiusattu
Se uhnohtu siihen vaimon narsismiin ja siihen ettei aviomies kelvannut kuin talkkariksi eikä ollut muuta kuin vaimon suku,vaimon ystävät ! Isän puolen sukulaiset isovanhemmat eivät kelvanneet isä kaverit eivät kelvanneet.... ...vaimo vei lapset pois isän vanhemmat poikkesi kylään
- omaelämäyes
Kuulostaa tutulta, taidan tietää paikan. Juu, kyllä sinä talonmiheksi (äänettömäksi yhtiömieheksi) kelpaat, orjaksi ja palvelijaksi. Sinulla on kuule oikeus todelliseen elämään ja elämästä nauttimiseen. Siihen kuuluvat myös lapsesi. Sinun kanssasi hekin pääsevät hilaamaan tuosta umpioituneesta paikasta.
- mummotietääkaiken
Äidit päättää ketä omat lapset tapaa tai ei tapaa. Miehillä ei ole mitään snaomista jos ovat perheensä hylännyt. Mut sen sanon että miesten sutturoilla on erittäin huono vaikutus viattomiin lapsiin joten minun mielestä he pitää pitää kaukana lapsista jos haluaa lapsitaan täysjärkisiä.
- Miem
Joo äidit päättää OMASSA kodissaan mutta isä päättää omassa kodissa... ....ja se mitä isän kodissa on ei kuulu ex vaimolle ! Mantrallesi ei ole juridista perustetta/voimaa
- ghjhjjllöll
Miem kirjoitti:
Joo äidit päättää OMASSA kodissaan mutta isä päättää omassa kodissa... ....ja se mitä isän kodissa on ei kuulu ex vaimolle ! Mantrallesi ei ole juridista perustetta/voimaa
Ei, äidit päättää siitä miten toimitaa isän luona eikä sutturat ole silloin siellä kun ovat lapset. Se joille omat lapset ovat arvokkainta, eivät tuo suturoita enää heitä pilaamaan ja kiusaamaan.
- lapsetsuojaan
Just joo. Yhteys lastensuojeluun, niin siitä alkaa rullata.
- riitelevämummo
Tuollaiset tapaukset ovat varmasti lastensuojelun tiedossa. Puuttumiskynnys on herkkä. Mummo pois kuviosta! En voisi kuvitella asuvani tuollaisen mummon kanssa samassa talossa. Oikein kiinteä tytär - äiti - suhde. Kasva sinäkin tytär jo aikuiseksi. joskus sitä on irrottauduttava äidistä.
- näinseonnähtävä
riitelevämummo kirjoitti:
Tuollaiset tapaukset ovat varmasti lastensuojelun tiedossa. Puuttumiskynnys on herkkä. Mummo pois kuviosta! En voisi kuvitella asuvani tuollaisen mummon kanssa samassa talossa. Oikein kiinteä tytär - äiti - suhde. Kasva sinäkin tytär jo aikuiseksi. joskus sitä on irrottauduttava äidistä.
Kyllä jokainen mummo ja äiti tekee niinkuin itse haluaa keneltäkään kysymättä. Niinhän ne tekee miehetkin, pakottaa lapset näkemään perheenrikkojat.
- eipäolerullannut
lapsetsuojaan kirjoitti:
Just joo. Yhteys lastensuojeluun, niin siitä alkaa rullata.
Raision kaupungissa 10 vuoteen.. "yhteys lastensuojeluun", siis valehteluun, perättömäään lausumaan tuomioistuimessa lapsen olosuhteista, toiveista ja lausunnoista vastoin mitä oikeasti on tapahtunut ja lapset, "viranomaiset" selvitystyös-
sään itse oikeasti lausuneet.. - näinseonnähtävä
näinseonnähtävä kirjoitti:
Kyllä jokainen mummo ja äiti tekee niinkuin itse haluaa keneltäkään kysymättä. Niinhän ne tekee miehetkin, pakottaa lapset näkemään perheenrikkojat.
Kyllä jokainen vaari ja isä tekee niinkuin itse haluaa keneltäkään kysymättä. Niinhän ne tekee naisetkin,
ja mummot pakottaa lapset näkemään "munattomat" perheenrikkojat.. - 1säpappa
näinseonnähtävä kirjoitti:
"Niinhän ne tekee miehetkin, pakottaa lapset näkemään perheenrikkojat."
En minä ainakaan pakota lastani näkemään perheenrikkojaa, sillä lapseni joutuu asumaan perheenrikkojan luona kuten lapset yleensäkin asuvat äidillään. Tietenkin toivoisin, että lapsi asuisi mieluummin minun luonani, mutta eihän asiat Suomessa koskaan niin mene. - sairasmummo
Tämä tapaus ei olekaan Raisiosta. Kyllä tuo sairas paikka tunnetaan. paljon surua ja harmia on tuo sairas äiti-mummo - kopla saanut aikaan lapsille ja aikuisille ennekin.
Kostavat lapsille. Ja motto on: MINÄ TAHDON! Mummo on jäänyt jonnekin 2 vuotiaan tasolle. MINÄ; MINÄ; MINÄ; MINÄ! - minäprinsessa
Ja samanlainen tytär peesaa. Minä haluan palatsin itselleni. Ex -mieheni voi kantaa minulle rakennustarvikkeita, jos niin haluan. Jos nimittäin haluaa lapsiaan tavata. Minun, minun, minun hieno äiteeni on opettanut minulle, minulle, minulle, sen, miten ihmisiä kohdellaan. Minä rakennutan palatsin, ja ex-ukko rakentaa sen, onko selvä!
- ukkoleipoo
minäprinsessa kirjoitti:
Ja samanlainen tytär peesaa. Minä haluan palatsin itselleni. Ex -mieheni voi kantaa minulle rakennustarvikkeita, jos niin haluan. Jos nimittäin haluaa lapsiaan tavata. Minun, minun, minun hieno äiteeni on opettanut minulle, minulle, minulle, sen, miten ihmisiä kohdellaan. Minä rakennutan palatsin, ja ex-ukko rakentaa sen, onko selvä!
UKOISTA EI OLE MUUHUN, KUIN TALONMIHINÄ JA KAKKUJEN LEIPOJINA TOIMIMAAN. Me hienot äitee ja tytär (tyttäret) hoitelemme kaiken ja päätämme kaikesta.
- huputiti
ukkoleipoo kirjoitti:
UKOISTA EI OLE MUUHUN, KUIN TALONMIHINÄ JA KAKKUJEN LEIPOJINA TOIMIMAAN. Me hienot äitee ja tytär (tyttäret) hoitelemme kaiken ja päätämme kaikesta.
Juokse sinä kokki kun tuo taivas on niin .... ja rakenna ukko palatsi mulle. Oman firman pistän pystyyn palatsiini kyllä ja huiputan ihmisiä. Rahat pois, rahat pois, huputiti rahat pois.
- Miem
ghjhjjllöll kirjoitti:
Ei, äidit päättää siitä miten toimitaa isän luona eikä sutturat ole silloin siellä kun ovat lapset. Se joille omat lapset ovat arvokkainta, eivät tuo suturoita enää heitä pilaamaan ja kiusaamaan.
Ei ulkopuoliset EI päätä mitään ex miehen kotona! Kyllä isä vaimonsa kanssa yksin päättää kotinsa tapahtumista olipa lapset siellä tai ei !
- näinsevaan0N
Miem kirjoitti:
Ei ulkopuoliset EI päätä mitään ex miehen kotona! Kyllä isä vaimonsa kanssa yksin päättää kotinsa tapahtumista olipa lapset siellä tai ei !
Toi nyt on niin itsestäänselvä asia, että kummallista jos joku ei tuota ymmärrä sanomattakin.
- säälinlapsiasi
Miem kirjoitti:
Sie iis pakotat lapsesi näkemään sutturat jotka saa haukkua ja kiusata sun lapsia mielin määrin? Nin olethan sanonut että vihaat lapsiasi yli kaiken ja siksi jätit ne. mutta silti on kuheeta lukee miten kohtelet omia lapsia.
Ei kukaan järkevää vanhempi kiusaa omia lapsiia eikä anna ulkopuolisten perheenrikkojienkaan kiusata lapsia. - 1säpappa
säälinlapsiasi kirjoitti:
Sie iis pakotat lapsesi näkemään sutturat jotka saa haukkua ja kiusata sun lapsia mielin määrin? Nin olethan sanonut että vihaat lapsiasi yli kaiken ja siksi jätit ne. mutta silti on kuheeta lukee miten kohtelet omia lapsia.
Ei kukaan järkevää vanhempi kiusaa omia lapsiia eikä anna ulkopuolisten perheenrikkojienkaan kiusata lapsia.Miksi kuvittelet, että uusi puoliso haukkuu ja kiusaa lapsia? Eihän yksikään järkevä ihminen niin tee.
- minäminämin
Koska he ovat itse tehneet niin lukuisille lapsille. He kuvittelevat siksi, että muutkin toimivat samoin. Olkaa äiti-tytär - kopla huoletta, kukaan muu ei kiduta lapsia ja näiden läheisiä siten, miten te teitte. Te olette poikkeustapaus.
- Lissueitajuu
näinsevaan0N kirjoitti:
Toi nyt on niin itsestäänselvä asia, että kummallista jos joku ei tuota ymmärrä sanomattakin.
Tuo Yxsuttura änkyrä pölkkypää ei ymmärrä yhtään mitään, ei se osaa lukea eikä kirjoittaa ja tällä palstallakin ulkopuolinen, koska hänellä ei ole uutta perhettä ja lapsetkin jo perheellisiä, hän on katkera juoppo länkyttäjä.
- näinsevaan0N
Lissueitajuu kirjoitti:
Tuo Yxsuttura änkyrä pölkkypää ei ymmärrä yhtään mitään, ei se osaa lukea eikä kirjoittaa ja tällä palstallakin ulkopuolinen, koska hänellä ei ole uutta perhettä ja lapsetkin jo perheellisiä, hän on katkera juoppo länkyttäjä.
Sille on kyllä ihan turha edes vastailla.
Oikeastihan hänellä ei ole edes lapsia, sillä hän on äitinsä luona asuva peräkammarinpoika. Se on hänen ydinperheensä. - Miem
näinsevaan0N kirjoitti:
Lissu ei ymmärrä
- lissuonloistavatyyppinä
Miem kirjoitti:
Lissu ei ymmärrä
Lissu ymmärtää hän on psykologiaa lukenut ja monen lapsen äiti ja nyt on jo lastenlapsiakin. Viisas nainen, mutta täällä monet ei ymmärrä. Hän kertoo omista asioista ne on oikein hänen perheelleen, ei kenenkään tarvi suojella lapsia jos ei itse halua, joku haluaa.
Jos sutturat ei kuulu toisten perheeseen ja sukuun, sitten ne ei kuulu, se on ihan oikein heidän annaltaanm nut se joka haluaa että sutturat saa lapsia kiusata, haukkua ja pistää paikast sekaisin, niin sitten se on joidenkin mielestä niin.
Kenenkän ei tarvi täällä lukea yhtään mitään ellei halua eikä vastailla, mutta kaikilla on oikeus kirjoittaa mielipiteitään. - bua-ha-haa
lissuonloistavatyyppinä kirjoitti:
Lissu ymmärtää hän on psykologiaa lukenut ja monen lapsen äiti ja nyt on jo lastenlapsiakin. Viisas nainen, mutta täällä monet ei ymmärrä. Hän kertoo omista asioista ne on oikein hänen perheelleen, ei kenenkään tarvi suojella lapsia jos ei itse halua, joku haluaa.
Jos sutturat ei kuulu toisten perheeseen ja sukuun, sitten ne ei kuulu, se on ihan oikein heidän annaltaanm nut se joka haluaa että sutturat saa lapsia kiusata, haukkua ja pistää paikast sekaisin, niin sitten se on joidenkin mielestä niin.
Kenenkän ei tarvi täällä lukea yhtään mitään ellei halua eikä vastailla, mutta kaikilla on oikeus kirjoittaa mielipiteitään.Lissu osaa ainakin kehua itseään ja valehdella sujuvasti monella eri nikillä.
Ainoat psykologiset kirjoitukset joita hän on lukenut, ovat omat sairaskertomuksensa. - emäsuttura
Kenenkän ei tarvi täällä lukea yhtään mitään ellei halua eikä vastailla, mutta kaikilla on oikeus kirjoittaa mielipiteitään.Mikä tarve sinulla SUTTURA on tuota lauluasi täällä laulaa. Antakaa vaan isän nähdä lapsiaan, älkääkä kiristäkö palatsinrakentamisella. Tyttären suunnitelmana on varmaankin, että ex rakentaa hänelle palatsin, ja hän yrittää siinä samalla myös viekoitella tämän takaisin itselle.
Älä EX - mies mene halpaan. Tuo kopla ei osaa muuta kun juonitella ja kiusata, kiduttaa ja kiristää. Pysy mahdollisimman kaukana koplasta ja anna lastensuojelun hoitaa tapaamisasiasi. Siinäpä HIENO PRINSESSA, joka palatsia havittelee (jotta voi kyniä ihmisten rahat tyhjänpäiväisillä palveluillaan). Kenenkään ihmisen ei pitäisi ostaa noin kieron ihmisen palveluja. Toivottavasti ihmiset hoksaavat tilanteen nopeasti. - SUURMUORI
Kenenkän ei tarvi täällä lukea yhtään mitään ellei halua eikä vastailla, mutta kaikilla on oikeus kirjoittaa mielipiteitään.Ennenkin olette jääneet kiinni lasten kaltoin kohtelusta, joten on outoa, että emäsuttura saa edelleen asua pienten lasten kanssa. isä, tee ihmeessä lastensuojeluilmoitus. En antaisi väkivaltaisen muorin olla omien lasteni lähellä.
- mummoliinihuutaa
Samaa mieltä, hylätyt lapset ei kaipaa elämään perheenrikkojia.
Miksi omat vanhemmat kiusaavat lapsiaan sillä että pakottaa elämään sellaista elämää joka ei kuulu lapsen lapsuuteen. Lapset ei tavi viraita sutturoita elämäänsä, he tarvii isän ja äidin jos ei yhdessä niin erikseen, mutta siihen ei kuulu vieraas naikkoset. Lapsi ei sitä halua, mutta ei uskalla sanoa sitä äänees, ksoka menettä sitten vanhempansa. Laste ei kuunnella mitä hän haluaa hänelle vaan laitetaan pakolla hyväksymään asioita mitä ei halua. - hullumummu
mummoliinihuutaa kirjoitti:
Miksi omat vanhemmat kiusaavat lapsiaan sillä että pakottaa elämään sellaista elämää joka ei kuulu lapsen lapsuuteen. Lapset ei tavi viraita sutturoita elämäänsä, he tarvii isän ja äidin jos ei yhdessä niin erikseen, mutta siihen ei kuulu vieraas naikkoset. Lapsi ei sitä halua, mutta ei uskalla sanoa sitä äänees, ksoka menettä sitten vanhempansa. Laste ei kuunnella mitä hän haluaa hänelle vaan laitetaan pakolla hyväksymään asioita mitä ei halua.Mutta kun se olikin mummo, joka kaltoin kohteli lukuisia lapsia. Estää nyt isää näkemästä lapsiaan ja todennäköisesti paitsi eristää, myös käyttäytyy väkivaltaisesti lapsia kohtaan. Äiti ei ole ennekään välittänyt mummon väkivaltaisuudesta, vaan on osallistunut siihen itsekin. Lastensuojeluilmoitus, vai mitä?
- karmeemuori
hullumummu kirjoitti:
Mutta kun se olikin mummo, joka kaltoin kohteli lukuisia lapsia. Estää nyt isää näkemästä lapsiaan ja todennäköisesti paitsi eristää, myös käyttäytyy väkivaltaisesti lapsia kohtaan. Äiti ei ole ennekään välittänyt mummon väkivaltaisuudesta, vaan on osallistunut siihen itsekin. Lastensuojeluilmoitus, vai mitä?
Muori näköjään jatkaa samaa, minkä vuoksi on menettänyt lapsia: eristää ja harrastaa henkistä väkivaltaa ja todennäköisesti myös ruumiillista kuritusta. onneton äiti ei välitä mitään, vaan avustaa muoria kaltoin kohtelussa. tee isä ihmeessä lastensuojeluilmoitus, jos välität lapsistasi. minä en antaisi yhdenkään alaikäisen olla tuon MUORIN (kammottava) vaikutuspiirissä.
- eiauta
hullumummu kirjoitti:
Mutta kun se olikin mummo, joka kaltoin kohteli lukuisia lapsia. Estää nyt isää näkemästä lapsiaan ja todennäköisesti paitsi eristää, myös käyttäytyy väkivaltaisesti lapsia kohtaan. Äiti ei ole ennekään välittänyt mummon väkivaltaisuudesta, vaan on osallistunut siihen itsekin. Lastensuojeluilmoitus, vai mitä?
sossu yhtä hullu..
- sossukaveri
eiauta kirjoitti:
sossu yhtä hullu..
Tee kantelu oikeusasiamiehelle. Tuon muorin ei pitäisi asua lasten kanssa samassa talossa. Kumma, jos sossu ei välitä. Onko suhteita? Vai pelkäävätkö taas muoria? Tee kantelu oikeusasiamiehelle sekä muorista että sossusta!
- kanteluavaan
Muorin taktiikka on saada sinut isä näyttämään syylliseltä. Hän esittää, että hänessä ei ole mitään vikaa. Olen huolissani lapsistasi!
- ilmoitustavaan
Oletko tehnyt lastensuojeluilmoitusta? Se ei riitä, jos vaan kerrot sossulle. Vasta sellaisella dokumentilla, jossa ilmaistaan "lastensuojeluilmoitus" alkaa olla merkitystä. Ne pitää arkistoida, joten niitä ei voi heittää pois. Suosittelen tekemään lastensuojeluilmoituksen. samoin sinun puolen suku voi tehdä lastensuojeluilmoituksen, jos muori pyrkii eristämään lapsia ja on uhkaava. Jos teillä on huolta lapsista sen vuoksi, että muorilla kaltoin kohtelutaipumusta, tehkää ihmeessä ilmoitus. Minullakin on huoli.
- eiauta
sossukaveri kirjoitti:
Tee kantelu oikeusasiamiehelle. Tuon muorin ei pitäisi asua lasten kanssa samassa talossa. Kumma, jos sossu ei välitä. Onko suhteita? Vai pelkäävätkö taas muoria? Tee kantelu oikeusasiamiehelle sekä muorista että sossusta!
oikeusasiamies ja poliisi todennut ettei tutki sossun perätöntä lausumaa, valehtelua tuomioistuimessa lapsen olosuhteista, koska isä on kritisoinut eri "viranomaisia" erityisesti "sosiaaliviranomaisia" moninaisin eri tavoin..
- lastensuojeluilmoitusta
ilmoitustavaan kirjoitti:
Oletko tehnyt lastensuojeluilmoitusta? Se ei riitä, jos vaan kerrot sossulle. Vasta sellaisella dokumentilla, jossa ilmaistaan "lastensuojeluilmoitus" alkaa olla merkitystä. Ne pitää arkistoida, joten niitä ei voi heittää pois. Suosittelen tekemään lastensuojeluilmoituksen. samoin sinun puolen suku voi tehdä lastensuojeluilmoituksen, jos muori pyrkii eristämään lapsia ja on uhkaava. Jos teillä on huolta lapsista sen vuoksi, että muorilla kaltoin kohtelutaipumusta, tehkää ihmeessä ilmoitus. Minullakin on huoli.
sairaanhoitopiirin toimesta tehtyä lastensuojelu-ilmoitusta ei tutkita, koska isä on kritisoinut eri "viranomaisia" erityisesti "sosiaaliviranomaisia" moninaisin eri tavoin..
- Miem
mummoliinihuutaa kirjoitti:
Miksi omat vanhemmat kiusaavat lapsiaan sillä että pakottaa elämään sellaista elämää joka ei kuulu lapsen lapsuuteen. Lapset ei tavi viraita sutturoita elämäänsä, he tarvii isän ja äidin jos ei yhdessä niin erikseen, mutta siihen ei kuulu vieraas naikkoset. Lapsi ei sitä halua, mutta ei uskalla sanoa sitä äänees, ksoka menettä sitten vanhempansa. Laste ei kuunnella mitä hän haluaa hänelle vaan laitetaan pakolla hyväksymään asioita mitä ei halua.Sinä lissulässy olet ainoa että isällä ei olisi uutta vaimoa... ...mutta älä huoli isän seurustelu/parisuhde ei kuulu sinulle pätkääkään siis ei yhtään etkä määrää ex miehesi luona mitään et milloinkaan !
- HULLUMUORI
Tuollaisella kaltoin kohtelevalla muorilla pitäisi EHDOTTOMASTI olla valvotut tapaamiset. On itse vaatinut lukuisille ihmisille valvottuja tapaamisia, vaikkei ole ollut mistään mitään näyttöä. Hänen taipumuksestaan on paljon tietoa ja silti saa ASUA pienten lasten kanssa samassa. todella ristiriitaista. Hänen omien oppien mukaan hän itse saisi tavata noin 3 viranomaisen läsnä ollessa lapsia. TOIMI!
- toimilastesipuolesta
Muori kuvittelee olevansa muita parempi ihminen, mutta on todellisuudessa vaarallinen. Sinähän sen tiedät, vai mitä?
- vatsasekasinjo
Mistä tänne nyt joku muorikin on ilmestynyt?
Porukka taitaa olla iha sekasin tänää???????? voi hilkutti... hehhee.... - vuahahhaaa
Muori kun muori.
- pahamuori
vuahahhaaa kirjoitti:
Muori kun muori.
Joskus äiti ei kykene irrottautumaan omasta äidistään, joten on varmaan selvä, että tällinen muori rikkoo perheitä. Tai onko syyllinen sitten epäkypsä äiti.
Ajattele nyt, että määräilyyn ja kaltoin kohteluun "erikoistunut" muori asuisi sinun talossasi. Miltä tuntusi? - syyllinenon
pahamuori kirjoitti:
Joskus äiti ei kykene irrottautumaan omasta äidistään, joten on varmaan selvä, että tällinen muori rikkoo perheitä. Tai onko syyllinen sitten epäkypsä äiti.
Ajattele nyt, että määräilyyn ja kaltoin kohteluun "erikoistunut" muori asuisi sinun talossasi. Miltä tuntusi?epäkypsä "lastensuojeluviranomainen"..
- tuhomuori
Olen samaa mieltä, jos muori saa edelleen jatkaa touhujaan ja tuhota lasten elämän.
- tonttumuorinuori
Voi vitsinkikkulat sentään tätä ketjun menoa!!! Joku kirjottaa pompottelusta ja nyt on joku muori syyllinen... heheee... ihan tajuton ketju...
- lapsiraukat
Niitä on muoreja, jotka tuhoavat lukuisten lasten ja perheiden elämän. Todella törkeitä muoreja. Luulevat voivansa pompottaa ihmisiä ihan mielin määrin. Mutta kyllä heillekin raja tulee vastaan, VAIKKA KUVITTELEVAT OLEVANSA MUITA PAREMPIA IHMISIÄ.
Pienet nasaalikimittäjäpoikaset ym. käyvät sääliksi kovasti. Harmittavaa tämä sosiaalinen perimä, jolta viattomat eivät välty. - paksusormi
lapsiraukat kirjoitti:
Niitä on muoreja, jotka tuhoavat lukuisten lasten ja perheiden elämän. Todella törkeitä muoreja. Luulevat voivansa pompottaa ihmisiä ihan mielin määrin. Mutta kyllä heillekin raja tulee vastaan, VAIKKA KUVITTELEVAT OLEVANSA MUITA PAREMPIA IHMISIÄ.
Pienet nasaalikimittäjäpoikaset ym. käyvät sääliksi kovasti. Harmittavaa tämä sosiaalinen perimä, jolta viattomat eivät välty.Muori määrää paksulla sormellaan, missä kohtaa talossa kävellään. Jos muori on pahalla päällä (mitä hän on lähes aina), talossa on hiirenhiljaisuus, tuskin kukaan uskaltaa hengittää. Tosi kammottava muori. Tytär ilmeisesti tarvitsee ÄITEETÄÄN, kun pitää samassa taloudessa asua tuollaisen kanssa.
Miksi aikuinen nainen haluaa ASUA komentooran, vanhan muorin kanssa? Eikö hän ole vielä itsenäistynyt. Epäkypsältä kyllä vaikuttaa muutenkin. Tuskin pärjääkään itsenäisesti.
Jos olisi tyttären puoliso, en katselisi paksua sormea hetkeäkään. - tähtähttätätä
paksusormi kirjoitti:
Muori määrää paksulla sormellaan, missä kohtaa talossa kävellään. Jos muori on pahalla päällä (mitä hän on lähes aina), talossa on hiirenhiljaisuus, tuskin kukaan uskaltaa hengittää. Tosi kammottava muori. Tytär ilmeisesti tarvitsee ÄITEETÄÄN, kun pitää samassa taloudessa asua tuollaisen kanssa.
Miksi aikuinen nainen haluaa ASUA komentooran, vanhan muorin kanssa? Eikö hän ole vielä itsenäistynyt. Epäkypsältä kyllä vaikuttaa muutenkin. Tuskin pärjääkään itsenäisesti.
Jos olisi tyttären puoliso, en katselisi paksua sormea hetkeäkään.mikä tää muori nyt on??? eiks se ookkaaan enää lissu joka pyörittää yhteiskuntaa?
- muorimäärää
Ei se ole koskaan ollutkaan. Lissu ei yksin uskalla tehdä mitään. Kysyy aina muorilta, kenen kanssa seurustelee, tekeekö lapsia, erooko jne. Lissu on ns. Muorin taskussa.
- Vastaukseni_on
Ei ole tarvinnut antaa tai kieltää - mitäs mä nyt niin tyhmän miehen nurkkiin ottaisin ettei edes osaa itse omatoimisesti olla ja elää. Mun mielestä siinä on jo vikaa, kun mies ei itse pidä huolta siitä että hänen osaltaan rajoja ei ylitetä. Oli se sitten ex, nyx, lapset, omat vanhemmat, työkaverit tai kaverit.
Ihmetyttää suuresti, jos tuossa näkee ongelmaksi sen exän eikä sitä oman miehen käytöstä. Kaikenlaisia ihmisiä elämässä vastaan tulee, että olennaista on että on täyspäinen puoliso vierellä - tai jos ei täyspäistä niin sitten vaikka ilman.
PS. Eikä! Vuoskausien jälkeen täällä piipahdan ja edelleen jotkut puhuu Lissuista. :D Maailma ei todellakaan muutu, Eskosein.- 1säpappa
Näin tuo menee. Jos haluaa pompoteltavan tossukan niin sellaisen sitten saa, eikä auta valittaa että sitä pompottelee exätkin.
Mitä lissuun tulee, niin onhan tuo aika koominen trolli.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on536247- 575743
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1064880En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛163873Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist443773Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd
Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai1313472Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?53320Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa
Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl1682936- 252729
Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"
Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris512597