Onko Puvuntakki/Bleiseri, farkut ja Oxford-tyyliset kengät liian "virallinen" arkikäytössä? Voisiko tällaista asukokonaisuutta käyttää mielestänne esim. lukiossa, jossa muilla on hupparit ja verkkarit?
En jaksa olla samanlainen kuin muut ja haluan näyttää vanhemmalta kuin oikeasti olen. (Vanha sielu?)
( http://www.skopeswholesale.com/uploads/images/xl/fm_2014_04_23_03_42_05_65029.jpg )
Liian virallista?
4
184
Vastaukset
- ETTÄ-NIIN
Ei minusta. Ja jos se tuntuu sinusta hyvältä, mitä helvetin väliä muulla on?
- Vidun_fäjön
Osta ptb:t tai lonkkarit, Älä oxfordeja.
Aa juu, vitun homo - uytfdsa
Ei todellakaan ole. Itse pukeudun hyvin samanlaisesti, eli juurikin Oxford kenkiin, bleiseriin ja kangashousuihin. On vain hyvä asia erottua joukosta, etenkin tuollaisessa asussa. Muutenkin, itse kun vaihdoin tyyliä, sain nähdä, että opettajat ja muut opiskelijat rupesivat kunnioittamaan minua, ja minun mielipidettäni enemmän. Minuun esimerkiksi luotetaan, jos halutaan tietää vastaus johonkin kysymykseen, mikä johtuu asuni antamasta kuvasta.
Olen itse 17-vuotias lukiolainen siirtymässä abi vuodelle.
PS. Farkkuen kanssa EI saa koskaan käyttää puvuntakkia. Puvuntakkia saa käyttää vain samasta kankaasta (väri ja kuvio) tehtyjen housujenkanssa. Bleiserin kanssakaan ei tulisi käyttää farkkuja. Sen sijaan kangashousut ja chinot käy hyvin. Pikkutakin kanssa saa käyttää farkkuja.
PPS. Jos mahdollista, kannattaa ostaa bleiseri, jossa on kaksi nappiriviä(double breasted), sillä se kantaa kyselyiden mukaan kaikista eniten statusta. Tämä johtuu siitä, että kaksiriviset bleiserit ja puvuntakit liitetään rikkaisiin uuden Eglannin yritysjohtajiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk863567Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921919Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871743- 1441601
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651468- 1621453
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur961406Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671371Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001314- 861267