Onko Puvuntakki/Bleiseri, farkut ja Oxford-tyyliset kengät liian "virallinen" arkikäytössä? Voisiko tällaista asukokonaisuutta käyttää mielestänne esim. lukiossa, jossa muilla on hupparit ja verkkarit?
En jaksa olla samanlainen kuin muut ja haluan näyttää vanhemmalta kuin oikeasti olen. (Vanha sielu?)
( http://www.skopeswholesale.com/uploads/images/xl/fm_2014_04_23_03_42_05_65029.jpg )
Liian virallista?
4
196
Vastaukset
- ETTÄ-NIIN
Ei minusta. Ja jos se tuntuu sinusta hyvältä, mitä helvetin väliä muulla on?
- Vidun_fäjön
Osta ptb:t tai lonkkarit, Älä oxfordeja.
Aa juu, vitun homo - uytfdsa
Ei todellakaan ole. Itse pukeudun hyvin samanlaisesti, eli juurikin Oxford kenkiin, bleiseriin ja kangashousuihin. On vain hyvä asia erottua joukosta, etenkin tuollaisessa asussa. Muutenkin, itse kun vaihdoin tyyliä, sain nähdä, että opettajat ja muut opiskelijat rupesivat kunnioittamaan minua, ja minun mielipidettäni enemmän. Minuun esimerkiksi luotetaan, jos halutaan tietää vastaus johonkin kysymykseen, mikä johtuu asuni antamasta kuvasta.
Olen itse 17-vuotias lukiolainen siirtymässä abi vuodelle.
PS. Farkkuen kanssa EI saa koskaan käyttää puvuntakkia. Puvuntakkia saa käyttää vain samasta kankaasta (väri ja kuvio) tehtyjen housujenkanssa. Bleiserin kanssakaan ei tulisi käyttää farkkuja. Sen sijaan kangashousut ja chinot käy hyvin. Pikkutakin kanssa saa käyttää farkkuja.
PPS. Jos mahdollista, kannattaa ostaa bleiseri, jossa on kaksi nappiriviä(double breasted), sillä se kantaa kyselyiden mukaan kaikista eniten statusta. Tämä johtuu siitä, että kaksiriviset bleiserit ja puvuntakit liitetään rikkaisiin uuden Eglannin yritysjohtajiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 664500
- 1053505
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373208Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262628- 472523
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52139- 222014
- 1971913
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3951552Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91418