...on kerran elämässään jäänyt luokalle. Jäin vuosi sitten seiskalla luokalle, mutta tahtoisin vaihto-opiskelijaksi. Olisko se mahdollista?
Pääseekö vaihtariksi jos....
11
261
Vastaukset
- wauuuuu
Miten joku jää seiskalla luokalle : - D
Ja nyt kun jäit luokalle niin koetko järkeväksi viivyttää opintojasi vielä toisella vuodella?- Hohhoijaaaaaa
Kyllä koen. Oon ihan varma että kasvaisin henkisesti vaihtarina ollessani jne
- nohuhsentää
Hohhoijaaaaaa kirjoitti:
Kyllä koen. Oon ihan varma että kasvaisin henkisesti vaihtarina ollessani jne
Tuota, tuota... Kun vaihtariksi lähtiessä se henkinen kasvu pitäisi jo olla aika pitkällä. Toki vaihto on kasvattava kokemus ja kasvamista ihmisellä riittää koko elämän ajaksi.
Jos vuosi sitten jäit seiskalle, olet ilmeisesti tänä syksynä menossa kasille. Mielestäni sinulla ei vielä ole vaihdon aika. Kasva ja kehity ihan kotimaisemissa vielä ainakin pari vuotta kaikessa rauhassa. Parasta oikeastaan vaihto-opiskelu on vasta korkeakoulun opiskelijana.
- Ljhhftyyghj
Voi jäädä luokalle, lähteä vaihtariksi tai ei lähteä. Elämä on valintoja täynnä. Voi myös ajautua johonkin :) pääasia, että uskaltaa elää.
- Hoitakaahommat
Ota yhteyttä niihin järjestöihin jotka ovat saaneet vähiten valituksia ja kysy mitkä niiden vaatimukset ovat. Pahamaineisten yritysten matkaan pääsee todennäköisesti kun vain rahat tilille pistää. Silmänlumeeksi niilläkin on kuiten haastattelut jne ja ne läytyy läpäistä.
- Hahhahhaaha
Nauran ääneen tuota kommenttiasi pahamaineisten vaihtarijärjestöjen haastatteluista... "Ne täytyy läpäistä"!!! :D :D Kuolen nauruun!! Kuka oletkin, niin kiitos yhdestä viihdyttävimmistä kommenteista tällä palstalla.
- Hihhhih
Joo, aikas harvoin tämän aihealueen kirjoitukset saa hyvälle tuulelle saati nauramaan! Okei, myönnän kyllä nauraneeni eräiden maajohtajien selityksille.... Olkoon nyt nimet mainitsematta, muuten sensuuri iskee ;)
Tää oli aivan huippujuttu, että pahamaineisten vaihtarijärjestöjen haastattelut täytyy läpäistä! - RahaKelpaa
Onko joku, joka ei olisi läpäissyt näiden pahamaineisten vaihtariyritysten haastattelua?? STS, Explorius, EF, ASSE...???
Eli löytyykö joku, jonka rahat eivät olisi kelvanneet näille haaskoille?
- AmericangirlxD
Mun mielestä siinä hakupaketissa kysytään, jos on jäänyt joskus luokalle tai jotain. Kannattaa tosiaan varmistaa asia järjestön kautta. Olin itse vaihtarina pari vuotta sitten jenkeissä ja vuosi oli mukava, mutta tosiaan ei mitään lomailua. Eli jos sinulla on suomalaisessakin koulussa vaikeuksia, voi opiskelu olla vaihdossa oikeasti aika rankkaa.... Mutta onneksi olet vielä sen verran nuori, että vaihtoon on vielä aikaa joten selvittele asioita sitten kun se on ajankohtaista :)
- Itsekokenut
Voi olla melkein lomailua tai jopa tylsää ja turhauttavaa varsinkin jos kielen osaa melko hyvin ja joutuu kouluun tai ryhmään jonka taso on huono. Koulua ja tasoa ei voi itse valita.
- Perhecraigslistiltä
Kuten ei mitään muutakaan voi itse valita.
Osta vaan sika säkissä valheilla höystettynä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3197544Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1771843
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161382- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91251Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701221RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j551171Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019