Pääseekö vaihtariksi jos....

TarvitsenApuanne

...on kerran elämässään jäänyt luokalle. Jäin vuosi sitten seiskalla luokalle, mutta tahtoisin vaihto-opiskelijaksi. Olisko se mahdollista?

11

197

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wauuuuu

      Miten joku jää seiskalla luokalle : - D
      Ja nyt kun jäit luokalle niin koetko järkeväksi viivyttää opintojasi vielä toisella vuodella?

      • Hohhoijaaaaaa

        Kyllä koen. Oon ihan varma että kasvaisin henkisesti vaihtarina ollessani jne


      • nohuhsentää
        Hohhoijaaaaaa kirjoitti:

        Kyllä koen. Oon ihan varma että kasvaisin henkisesti vaihtarina ollessani jne

        Tuota, tuota... Kun vaihtariksi lähtiessä se henkinen kasvu pitäisi jo olla aika pitkällä. Toki vaihto on kasvattava kokemus ja kasvamista ihmisellä riittää koko elämän ajaksi.

        Jos vuosi sitten jäit seiskalle, olet ilmeisesti tänä syksynä menossa kasille. Mielestäni sinulla ei vielä ole vaihdon aika. Kasva ja kehity ihan kotimaisemissa vielä ainakin pari vuotta kaikessa rauhassa. Parasta oikeastaan vaihto-opiskelu on vasta korkeakoulun opiskelijana.


    • Ljhhftyyghj

      Voi jäädä luokalle, lähteä vaihtariksi tai ei lähteä. Elämä on valintoja täynnä. Voi myös ajautua johonkin :) pääasia, että uskaltaa elää.

    • Hoitakaahommat

      Ota yhteyttä niihin järjestöihin jotka ovat saaneet vähiten valituksia ja kysy mitkä niiden vaatimukset ovat. Pahamaineisten yritysten matkaan pääsee todennäköisesti kun vain rahat tilille pistää. Silmänlumeeksi niilläkin on kuiten haastattelut jne ja ne läytyy läpäistä.

      • Hahhahhaaha

        Nauran ääneen tuota kommenttiasi pahamaineisten vaihtarijärjestöjen haastatteluista... "Ne täytyy läpäistä"!!! :D :D Kuolen nauruun!! Kuka oletkin, niin kiitos yhdestä viihdyttävimmistä kommenteista tällä palstalla.


      • Hihhhih

        Joo, aikas harvoin tämän aihealueen kirjoitukset saa hyvälle tuulelle saati nauramaan! Okei, myönnän kyllä nauraneeni eräiden maajohtajien selityksille.... Olkoon nyt nimet mainitsematta, muuten sensuuri iskee ;)
        Tää oli aivan huippujuttu, että pahamaineisten vaihtarijärjestöjen haastattelut täytyy läpäistä!


      • RahaKelpaa

        Onko joku, joka ei olisi läpäissyt näiden pahamaineisten vaihtariyritysten haastattelua?? STS, Explorius, EF, ASSE...???
        Eli löytyykö joku, jonka rahat eivät olisi kelvanneet näille haaskoille?


    • AmericangirlxD

      Mun mielestä siinä hakupaketissa kysytään, jos on jäänyt joskus luokalle tai jotain. Kannattaa tosiaan varmistaa asia järjestön kautta. Olin itse vaihtarina pari vuotta sitten jenkeissä ja vuosi oli mukava, mutta tosiaan ei mitään lomailua. Eli jos sinulla on suomalaisessakin koulussa vaikeuksia, voi opiskelu olla vaihdossa oikeasti aika rankkaa.... Mutta onneksi olet vielä sen verran nuori, että vaihtoon on vielä aikaa joten selvittele asioita sitten kun se on ajankohtaista :)

    • Itsekokenut

      Voi olla melkein lomailua tai jopa tylsää ja turhauttavaa varsinkin jos kielen osaa melko hyvin ja joutuu kouluun tai ryhmään jonka taso on huono. Koulua ja tasoa ei voi itse valita.

      • Perhecraigslistiltä

        Kuten ei mitään muutakaan voi itse valita.
        Osta vaan sika säkissä valheilla höystettynä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      4
      1589
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      21
      1238
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      1059
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      5
      1041
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      19
      1038
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      1
      938
    7. 4
      932
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      4
      926
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      6
      914
    10. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      1
      912
    Aihe