Kiihkeätä kopiointihuoneessa

Nea

Huokaisin. Viimeinen koulutunti, sen jälkeen pääsisin vihdoinkin kotiin.
Astelin käytävällä luokkaan 220, jossa pitäisin lukion toiselle asteelle äidinkielen tunnin.
Sipaisin lyhyitä, blondeja hiuksiani korvan taa ja suoristin kireää mutta asiallista mustaa hamettani.
Pidän usein töissäkin lyhyitä hameita, kireitä, avonaisia paitoja ja korkeita saappaita. Alussa työnantajani yritti huomauttaa siitä minulle, mutta ohitin hänen huomautuksen ja hän jättikin asian siihen. Sellaiset vaatteet olivat mieleeni, ja sitä paitsi nuorten miesopettajien katseet takamuksellani tai suurilla rinnoillani tuntuivat imartelevilta.

Avasin vauhdikkaasti luokan oven, ja meluisa luokka hiljeni.
Toivotin hyvää huomenta ja katselin luokkaa.
Maiskuttelin kielelläni. Luokka oli täynnä hyvännäköisiä nuoria miehiä.
-Lopeta, komensin itseäni mielessäni. -Olet opettaja.
Joskus unohdin olevani opettaja, enkä oppilas, joten minulla ei ollut lupaa katsella poikia sillä silmällä. Mutta koska lukioajastani oli vain muutama lyhyt vuosi aikaa, katseeni harhaili kerta toisensa jälkeen poikiin.

Tunti sujui hyvin, ja sain pidettyä katseeni opetusmateriaalilla, taululla ja viittavissa käsissä.
Autossa ekaksi pari rundia kiihotuksen laskemiseksi, ajattelin virnistäen itsekseni.
Kello soi lopultakin, ja aloin pakkaamaan tavaroitani.
Tehdessäni lähtöä, luokka oli kahta miespuolista oppilastani lukuunottamatta tyhjä.
"Niin? Onko teillä jotain kysyttävää?" kysyin ystävällisesti.
Panin merkille, että pojat olivat niitä komeimpia koko luokasta.
"Joo. Kuule, Nea, voisitko kopioida parit monisteet, oon hukannut ne johonkin", pyysi toinen heistä, Eetu.
"Tota, Eetu, mä meen jo. Tavataan sit parin tunnin kuluttua", ilmoitti Kalle, Eetun kaveri ja toinen pojista.
"Joo", Eetu vastasi ja heilautti kättään. Kalle lähti.
"Totta kai. Voit tulla mukaan kopiohuoneeseen", vastasin.
Otin laukkuni ja johdatin Eetun ulos luokasta. Lukitsin oven ja lähtin korkeat, korkopohjaiset saappaani käytävillä kopisten kohti toista kerrosta kopioimaan monisteet. Eetu käveli perässäni, ja olin tuntevinani tuijotuksen takamuksellani, joka heilui seksikkäästi kävellessäni. Hymyilin itsekseni.
Kopiokonehuoneessa kopioin Eetun monisteet, joka kiitti ja oli lähtevinään ovesta, mutta pysähtyikin. Katsahdin hämmästyneenä ylös ja kysyin, oliko häneltä unohtunut jotakin.
Eetu virnisti pilke silmäkulmassaan ja vastasi:"On tainnut.."
Eetu laski reppunsa maahan ja hyökkäsi minua päin. Tunsin Eetun pehmeät huulet omillani. Vastasin kiihkeään suudelmaan.
Eetu repi päältäni kaikki muut vaatteeni, paitsi ohuet sukkahousut, joita käytin ilman alushousuja.
Hän suuteli parhaillaan reisiäni, kun huomasin lukita huoneen oven. Muistin, että huoneen perällä oli vielä toinen ovi opettajanhuoneeseen, mutta arvelin, että suurin osa opettajista olivat jo lähteneet.

Keskityin Eetuun, ja pian hän suuteli märkää alapäätäni sukkahousujen läpi. Hengästyneenä Eetu repi nopeasti omat vaatteensa, boksereita lukuunottamatta, pois.
Hän kuori hitaasti sukkahousuni pois ja heitti ne huoneen perälle. Mehevä, ajeltu pilluni paistoi vapaana, ja Eetu ahmi sitä silmillään.
Hän hieroi rintojani ja kävi samalla kielellään käsiksi pimppiini.
"Voi Nea.. ah.." Eetu voihki, nuoli ja imaisi klittaani suuhunsa, pyöritti kieltänsä ja tunki sen niin syvälle kuin pääsi. Voihkin kiihkeästi.
Työnsin Eetun selälleen maakuulle ja hieroin pilluani tämän huulia vasten. Olin juuri pääsemässä kohokohtaan, kun Eetu heilautti minut pois.
Eetu riisui bokserinsa ja mahtava kalu ponnahti esille, kuin se olisi jo koko elämänsä ajan odottanut pääsevänsä ulos.
Hamuilin sitä suuhuni.
_______________________________________


Tämä on eka seksinovellini, ja olisi mukava kuulla kommenttia, kannattaako jatkaa, ennen kuin (mahdollisesti) teen jatkoa.

4

9108

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jee

      todella hyvä

    • Arvostelija

      Käy ensin peruskoulu loppuun ja kirjoittele sitten sinne omaan pöytälaatikkoon!

    • -Phantom-

      Viimeisellä oppitunnilla toivoit hyvää huomenta.. ;) Ihan kohtuu kelpo tarina muuten..

    • kiimanenmisu

      mä pyydän jatka pian JATKA!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikko Leppilampea epäillään seksuaalisesta ahdistelusta

      Tämä on ilon päivä 😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      115
      2396
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2237
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2001
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1707
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1638
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1442
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      13
      1378
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1373
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1357
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1282
    Aihe