https://www.mustasaari.fi/ajankohtaista/tarjouspyynto-vaihtolava-auto/
Suomeksi ei voi laittaa kun halutaan ruotsinkielisille bisnestä.
Kaksikielinen Mustasaari
10
295
Vastaukset 10
- Kaksikielilisät---
Kaksikielilisät kumminkin kelpaa valtiolta aivan sutjakasti
- 666665544
hurrit osaa kyllä suomea muttei puhu suomalaisilta vaatii täyden ruotsin osaamisen
- Fatikooli
Yksikielisyys on rikkaus..?
- Lautasellinen
Niin on, mutta vain ruotsinkielisille.
- Oolannissa---
Yllättäen Ahvenanmaalla kaksikielisyys ei olekaan rikkaus
Onko meitä huijattu kaikki nämä vuodet
- 00728
onneks ne ei oo kaikki sellasia...mut oon kyllä huomannu että vaikka hurri puhuis sulle suomea ans olla kun tulee heimoveli paikalle ei sua enää edes huomata vaan väännetään sitä silliruottia mitä ei takuulla oikee svenski ymmärrä
- jannu67
Mikään ei yllätä täällä mini-ruotsissa..asunut mustasaaressa vuodesta 1973= liiankauan.Juttuja kyllä riittää siitä,miten nämä swenskatalandet hoitaa homman kotiin/omaksi eduksi tai sukulaistensa. Suomen kieliset olleet aina 2 luokkaa.
- miten.mahdollista
33 vuotta olet katsellut kähmintää. Ansaitsisit taiteilijaeläkkeen tms. tuollaisesta rupeamasta. Vaan tokkopa saat, joudut vain makselemaan entisten hallitsijoiden elämisestä. Missä muussa asiassa häviäjä korjaa potin?!?!??!?!
- jooseppi-
Meitin muija on aina ollut kakskielinen ja olen tarkastanut sen, kun meidät vihittiin.
Se alapään kieli on mun mielestä parempi vaikka ite se pitää yläpään kieltä määräävänä.- ihmeköstuo
Sellaisia ne siivoojat ovat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1181498
- 50960
Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r146774Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50746- 70676
- 67626
- 53617
- 59596
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.123563Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e119535Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?20510- 5488
Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32488- 34487
- 55478
Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?118466- 49457
Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142453- 4429
Totta on asia. Jeffrey Cohen on jättänyt Sofian.
Vaimon viesti on paljastanut totuuden.134420