Epäreilu kohtelu

Deadp00l

Vituttaa kun en saa valvoo myöhään (eli about 1:00-2:00) ees lomalla!!! Mun äiti vetää hirveet raget et mun pitäs mennä nukkuu viimestään 23:00 jos saa nukkuu seuraavan aamuna rauhassa! Sit vaan tein niin et otin kännyn mukaan sänkyyn ja kävin ite nukkuu sillon kun halusin ja onnistuin tehä sitä noin 2kk kunnes jäin kiinni. Saan käyttää kännyy vaan 21:00 asti ja se on tosi tyhmää. Kertokaa jos teitä kohdellaan myös väärin

9

92

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vittuuuuuu

Mullekkin ne vittuilee mut en oo jääny koskaa onneks kii oon koneel tai kännykäl yleensä 4-7 mut ongelma mul on et parhaimpina päivinä saan nukuttua vaan jotai 2-3h ku mutsi herättää ja vittuilee et pitäs herätä ja et "Nukut liikaa ja se ei oo hyväks!" Vittu!

• Ymmärrän katkeruutesi, mutta sinun parastasi vanhempasi ajattelevat. En usko, että he nipottavat ollakseen ilkeitä. He välittävät sinusta.

Yövalvominen ei yleensä ole pitemmän päälle terveellistä, vaikka seuraavana päivänä saisikin nukkua pitkään. Lisäksi on viitteitä siitä, että se on yksi syy masennuksen voimakkaaseen lisääntymiseen.

En itsekään pitäisi jonnekin yhteen valvomista loma-aikoina sinun ikäisen kohdalla kovin pahana, jos se ei aiheuttaisi päiväelämääsi ongelmia.

En pysty antamaan muuta neuvoa, kuin että voisit koettaa asiallisesti keskustella asiasta vanhempiesi kanssa.

En kuitenkaan käyttäisi tilanteestasi termiä "väärin kohtelu". Sinua ei pahoinpidellä, vapauttasi ei oikeasti riistetä mielivaltaisesti ja vanhempiesi säännöt tähtäävät kuitenkin loppujen lopuksi sinun hyvinvointiisi.

Valvoa voi muuten myös ilman puhelinta ja nettiä. Lue vaikka kirja taskulampun valossa, niin kuin me dinosaurusikäpolvet jouduttiin ennen netin ja tietokonepuhelinten aikaa tekemään.:D

• Vai dinosaurusikäpolvet? Oletko sinä yli 60-vuotias? Siinä tapauksessa ymmärrän tuon vertauksen. XD

• wrestler02 kirjoitti:

Vai dinosaurusikäpolvet? Oletko sinä yli 60-vuotias? Siinä tapauksessa ymmärrän tuon vertauksen. XD

No itse asiassa kuuteenkymppiin on vielä reilut parikymmentä vuotta matkaa. :) Siitä huolimatta olo tuntuu joskus vanhalta, varsinkin nuorison parissa.

Sain ensimmäisen kännykkäni 20-vuotiaana. Netti tuli kotiin, kun olin 26. Nuoruuteni oli hieman erilainen. :)

• wrestler02

No, sen kyllä uskon. Itse sain ensimmäisen kännykkäni toisella luokalla, että voisin kertoa vanhemmilleni missä olen. (Tämä oli tärkeää, sillä koulumatkaini on 20km, ja kuljin sen yksin busilla.)
        Ja jos on alle 50-voutias, ei oikein voi sanoa itseään vahaksi.

• *vuotias

• wrestler02 kirjoitti:

No, sen kyllä uskon. Itse sain ensimmäisen kännykkäni toisella luokalla, että voisin kertoa vanhemmilleni missä olen. (Tämä oli tärkeää, sillä koulumatkaini on 20km, ja kuljin sen yksin busilla.)
        Ja jos on alle 50-voutias, ei oikein voi sanoa itseään vahaksi.

Mutta olonsa voi tuntea vanhaksi. :)

• Niin, no...onhan se totta.

• Ja minkähän ikäinen olet? Jos olet alle 15 vuotta, tuo on täysin ymmärrettävää. Kyllähän minunkin pitää mennä nukkumaan viimeistään puoli yhdeltä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      89
      4130
    2. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      35
      3211
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      103
      2323
    4. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      31
      2188
    5. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      90
      1983
    6. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      1857
    7. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      31
      1830
    8. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      27
      1577
    9. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1537
    10. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1511
    Aihe