Gynekomastia-leikkauksesta kysymyksiä

Riippatissi

Minulle on vuosien varrella kehittynyt molempiin rintoihin gynekomastia. Pitkän jahkailun jälkeen olen ajatellut käydä leikkauttamassa nuo häiritsevät paakut vihdoinkin pois, minkä vuoksi kyselisin hieman kokemuksianne:

Missä teitte ja paljonko maksoi?

Leikattiinko nukutuksessa vai paikallispuudutuksessa?

Tarvitsitko sairaslomaa vai pääsitkö töihin heti seuraavana päivänä?

Kuinka kauan leikkauksen jälkien paraneminen kesti siihen kuntoon, että pystyit olemaan julkisesti ilman paitaa? Jäikö pysyviä arpia?

Vaikuttiko operaatio rintojen tuntoherkkyyteen tai seksielämään muuten?

Oletko tyytyväinen lopputulokseen?

3

487

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Arpia

Kannattaa kysyä kuvia lopputuloksesta. Lopputulos riippuu siitä, millä tavoin operaatio tehdaan. Kohta 2 vuotta kulunut , eika voi olla ilman paitaa arpien takia. Kannattaa valita niin , ettei näkyviin jää arpia.

• arpikudos

Missä teitte ja paljonko maksoi? dextra ex Nordtröm hinta n 5000

Leikattiinko nukutuksessa vai paikallispuudutuksessa?nukutus

Tarvitsitko sairaslomaa vai pääsitkö töihin heti seuraavana päivänä?sairaslomaa viikkoja. 6 viikkoa tukiliivi.Riippuu mitä tekee. Leikkauksesta toipuu heti seuraavana päivänä voi kävellä itse pois. Samana päivänä tarvitsee saattajan( nukutusmömmöt)

Kuinka kauan leikkauksen jälkien paraneminen kesti siihen kuntoon, että pystyit olemaan julkisesti ilman paitaa? Jäikö pysyviä arpia?
      en pysty vieläkään( 2 vuotta)täytyy korjata arvet sitten kun ovat parantuneet
      Vaikuttiko operaatio rintojen tuntoherkkyyteen tai seksielämään muuten?ei

Oletko tyytyväinen lopputulokseen?en. mutta parempaakin jälkeä saa, jos arvet siellä mistä ne ei näy. Kysy tarjouksia, hinnoissa isoja eroja. Eira 2000 ja jälki parempaa.

• Tukkipölli

Kävin keväällä Plastic surgery centerissä gynekomastia operaatiossa.Homma maksoi 2200e,tehtiin pelkkä wal rasvaimu,koska mitään kovaa rintarauhaskudosta ei vissiin ollut?Toisesta rinnasta imettiin mielestäni enemmän rasvaa pois kuin toisesta,eli ovat eri paria.Ja sen huomaa jo tiukka t-paita päälläkin.Saa nähdä tasaantuuko ajan myöten.Pienet punaiset pisteet näkyy vielä,mistä työnnettiin kanyyli sisään.Eipä ilman paitaa kehtaa olla,kuin kotona.Jälki tarkastus 2kk päästä,saavat jotain tehdä asian hyväksi.Rasvaa lähti sen verran,ettei tissit hytky kävellessä niin paljon kuin ennen.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      52
      1181
    2. Toivotko koskaan mies...

Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.
      Ikävä
      90
      1157
    3. Tämän päivän puukotusuutinen

Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.
      Seinäjoki
      17
      1030
    4. Svty paska työpaikka

Elekää kukaan hakeku sinne töihin.
      Suomussalmi
      17
      878
    5. Olisin valmis salaisiin tapaamisiin

Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet
      Intohimo
      45
      793
    6. Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta

Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne
      Ikävä
      112
      758
    7. Olisit voinut olla...

....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n
      Ikävä
      64
      722
    8. Onko viisikko aktivoitunut

Taas ruumis !! Viisikko ryskää kukaan ei pärjää
      Seinäjoki
      12
      697
    9. Olet ihana mies

Mun söpöliini 🙊😘
      Ikävä
      38
      609
    10. YT skoda Transtech

Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..
      Kajaani
      70
      591
    Aihe