Tarkoitus, että oma poika jäisi kotiimme, kun muutamme ulkomaille ja hän pyytäisi sinne kaverinsa asumaan siksi aikaa. Mikä voisi olla sopiva vuokra ja mitä siihen voisi sisältyä? Itse ajattelin, että sähkö ja vesi puoliksi. Talo kokonaisalaltaan 277 m2 sisältää myös autotallin, jonka ajattelin vuokrata moottoripyörien säilytystilaksi. Talo on Espoossa.
Sopiva vuokra omakotitalosta
5
156
Vastaukset
- tee.palvelus
Anna sen poikasi hoitaa oma asumisensa ihan itse. Vuokraa talo ulkopuoliselle tai myy.
Muutetaan takas siihen n vuoden jälkeen ja skidi haluaisi siinä asua kunnes sitten muuttaa omilleen. En halua taloa kokonaan ulkopuolisille vuokrata varsinkin kun tullaan aika ajoin käymään Suomessa, joten myyntikään ei tule ajankohtaiseksi. Mutta saakohan täältä minkäänlaista "järkevää" vastausta eikä vaan ns "viisaita" neuvoja asiaan vihkiytymättömiltä...
- ehkänointaiei
Jos sähkölämmitys, kalliiksi tulee asuminen. Itse pyytäisin lasta maksamaan sähkön ja veden tai en sitäkään. Lapsen asumisesta ei mene veroa vanhemmilta, eikä lapselta. Autotallin vuokrasta menee pääomatulon vero. Ehkä se kaveri voisi maksaa jotain, ei ehkä puoltakaan. Ihan hyvä että joku pitää talosta huolta.
Annetuilla alkutiedoilla hankala antaa vastausta. Ehkäpä itse voisitte myös maksaa osan kuluista, varsinkin jos ne ovat kohtuuttomat nuorten tuloihin nähden.
Jos talo olisi tyhjä, siitä olisi kulua joka tapauksessa, kun ei sitä voi jättää kylmillee. - oho3
1800€/kk ylläpitokulut
- Juuniiseo
Ottakaa sen kaveri vuokralaiseksi ja valtio maksaa :))) poikanne asuu siivellä :) onnistuu..tyhmä suomen valtio
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821239Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021037Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä60974Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103923Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ138879Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais11848Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68826Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍119741- 77675
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121674