Tarttee suht hyvän koneen, jos kiinnostaa niin kiroittelen ohjeet ;D
Ansaite rahaa pelikoneella (pc)
5
148
Vastaukset
- JooTURPAKII
Oletpas paska kirjoittamaan ymmärrettävästi
- Wonders
Ei riitä pelkkä pelikone, jos haluut tehdä yhtään pullojen keräilyä tuottavampaa hommaa. Sähkö muutenkin maksaa enemmän, kuin mitä tällä paskalla teet, mut se ei taida olla sulle merkitsevä asia, kun isin/äiskän lompakko hoitaa. (Oletan siis, että puhut bitcoin miningista, muussa tapauksessa oot langennut kusetukseen)
- Barry_2
No bitcoinit kyl kustantaa aika helpost sähkönki
- Wonders
Barry_2 kirjoitti:
No bitcoinit kyl kustantaa aika helpost sähkönki
Niin, jos tietokone on nimenomaan bitcoinien louhimiseen rakennettu ASIC-järjestelmä. Tavallinen pelikone ei missään olosuhteissa kykene suorittamaan tarpeeks monta hashia sekunnissa, jotta homma olis millään skaalalla tuottoisa. Edes useammalla kappaleella lippulaivaprossuja ET PÄÄSE LÄHELLEKÄÄN YHTÄ EUROA KUUKAUDESSA johtuen tavallisen tietokoneen prosessorin rakenteesta.
Perehdy ennen kuin pädet. - Wonders
Wonders kirjoitti:
Niin, jos tietokone on nimenomaan bitcoinien louhimiseen rakennettu ASIC-järjestelmä. Tavallinen pelikone ei missään olosuhteissa kykene suorittamaan tarpeeks monta hashia sekunnissa, jotta homma olis millään skaalalla tuottoisa. Edes useammalla kappaleella lippulaivaprossuja ET PÄÄSE LÄHELLEKÄÄN YHTÄ EUROA KUUKAUDESSA johtuen tavallisen tietokoneen prosessorin rakenteesta.
Perehdy ennen kuin pädet.Sama pätee myös grafiikkakortilla louhimiseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1366228
- 574396
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282888- 592871
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161885- 151544
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271456Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹371447- 311261
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431161