Minut raiskattiin 4 kk sitten

Ahdistaasietämättömästi

En ole uskaltanut kertoa kellekään, olin tuolloin vielä 14 mutta 15 täyttänyt jo. Mietin rikosilmoituksen tekemistö jos se auttaisi asiassa. Tekijä siis lähemmäs 50 vuotias mies. Juotti minut känniin ja sitten, no vähän muisti kuvia siitä illasta ja aamulla sattu kun olin menettäny neitsyyden tällä nöyryyttävällä tavalla. En siis enää jaksa pitää tätä sisälläni ja miten vanhemmat suhtautuvat jos kerron ja kiinnostaako poliiseja enää noin vanha juttu?

9

185

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jöörnis

Ketään ei kiinnosta. Uudelleen lähdet vaan tuntemattomien mukaan. Varmasti saat mynää mekkoon jokaisella kerralla. Oletpa pian paikkakunnan kuuluisuus, herkkupeppu.

• 122112

kiinnostaa VAIKKA VUOSIEN PÄÄSTÄ !!!!!!!!!!!!!!

• egwgdcs

Kyllä tämä internet on ihmeellinen paikka, täällä nimimerkki Jöörniksenkin kaltaiset ihmiset saavat sano mitä tyhmimpiä ja vastenmielisempiä asioita. kun ei tarvitse pelätä että naama muuttuu erinäköiseksi jos liikaa tyhmyyksiä päästelee suustaan. Antaa jokseenkin masentavan kuvan ihmisistä.

• varmastioli

Jöörnis oli joskus tekijä

• kikkelipois

tekiälle tatuointi otsaan - varokaa

• eiolemyöhässä

heti rikosilmoitus HETI !

• voimiasinulle

Rakas tyttö menisit poliisiasemalle, jos se HIRVIÖ raiskaa mun sukulaisen tytön

• 112211

KRIISIPÄIVYSTYS - 0800 97899

ma-to 9 -15.
      la-su 15 -21 myös pyhinä

juttu ei ole vanha, vaikka 5 - 10 vuotta
      se on rikos.

• Hetiluurikäteen

Soita ensin juuri esimerkiksi kriisipäivystykseen. Saat apua ja tukea asian eteenpäin saattamiseen. Kyseessä ei ole rikosoikeudellisestikaan mikään pikkujuttu. Puhumattakaan, että olet joutunut törkeän rikoksen uhriksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      79
      4444
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      50
      3762
    3. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      51
      2571
    4. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      344
      2051
    5. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      140
      1799
    6. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1725
    7. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      27
      1547
    8. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      13
      1511
    9. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      12
      1329
    10. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      46
      1273
    Aihe