En ole uskaltanut kertoa kellekään, olin tuolloin vielä 14 mutta 15 täyttänyt jo. Mietin rikosilmoituksen tekemistö jos se auttaisi asiassa. Tekijä siis lähemmäs 50 vuotias mies. Juotti minut känniin ja sitten, no vähän muisti kuvia siitä illasta ja aamulla sattu kun olin menettäny neitsyyden tällä nöyryyttävällä tavalla. En siis enää jaksa pitää tätä sisälläni ja miten vanhemmat suhtautuvat jos kerron ja kiinnostaako poliiseja enää noin vanha juttu?
Minut raiskattiin 4 kk sitten
9
160
Vastaukset
- Jöörnis
Ketään ei kiinnosta. Uudelleen lähdet vaan tuntemattomien mukaan. Varmasti saat mynää mekkoon jokaisella kerralla. Oletpa pian paikkakunnan kuuluisuus, herkkupeppu.
- 122112
kiinnostaa VAIKKA VUOSIEN PÄÄSTÄ !!!!!!!!!!!!!!
- egwgdcs
Kyllä tämä internet on ihmeellinen paikka, täällä nimimerkki Jöörniksenkin kaltaiset ihmiset saavat sano mitä tyhmimpiä ja vastenmielisempiä asioita. kun ei tarvitse pelätä että naama muuttuu erinäköiseksi jos liikaa tyhmyyksiä päästelee suustaan. Antaa jokseenkin masentavan kuvan ihmisistä.
- varmastioli
Jöörnis oli joskus tekijä
- kikkelipois
tekiälle tatuointi otsaan - varokaa
- eiolemyöhässä
heti rikosilmoitus HETI !
- voimiasinulle
Rakas tyttö menisit poliisiasemalle, jos se HIRVIÖ raiskaa mun sukulaisen tytön
- 112211
KRIISIPÄIVYSTYS - 0800 97899
ma-to 9 -15.
la-su 15 -21 myös pyhinä
juttu ei ole vanha, vaikka 5 - 10 vuotta
se on rikos. - Hetiluurikäteen
Soita ensin juuri esimerkiksi kriisipäivystykseen. Saat apua ja tukea asian eteenpäin saattamiseen. Kyseessä ei ole rikosoikeudellisestikaan mikään pikkujuttu. Puhumattakaan, että olet joutunut törkeän rikoksen uhriksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1522125
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3351333Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.941265- 1571168
- 68981
- 35948
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31899Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59858Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta26832Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?46799