En ole uskaltanut kertoa kellekään, olin tuolloin vielä 14 mutta 15 täyttänyt jo. Mietin rikosilmoituksen tekemistö jos se auttaisi asiassa. Tekijä siis lähemmäs 50 vuotias mies. Juotti minut känniin ja sitten, no vähän muisti kuvia siitä illasta ja aamulla sattu kun olin menettäny neitsyyden tällä nöyryyttävällä tavalla. En siis enää jaksa pitää tätä sisälläni ja miten vanhemmat suhtautuvat jos kerron ja kiinnostaako poliiseja enää noin vanha juttu?
Minut raiskattiin 4 kk sitten
9
146
Vastaukset
- Jöörnis
Ketään ei kiinnosta. Uudelleen lähdet vaan tuntemattomien mukaan. Varmasti saat mynää mekkoon jokaisella kerralla. Oletpa pian paikkakunnan kuuluisuus, herkkupeppu.
- 122112
kiinnostaa VAIKKA VUOSIEN PÄÄSTÄ !!!!!!!!!!!!!!
- egwgdcs
Kyllä tämä internet on ihmeellinen paikka, täällä nimimerkki Jöörniksenkin kaltaiset ihmiset saavat sano mitä tyhmimpiä ja vastenmielisempiä asioita. kun ei tarvitse pelätä että naama muuttuu erinäköiseksi jos liikaa tyhmyyksiä päästelee suustaan. Antaa jokseenkin masentavan kuvan ihmisistä.
- varmastioli
Jöörnis oli joskus tekijä
- kikkelipois
tekiälle tatuointi otsaan - varokaa
- eiolemyöhässä
heti rikosilmoitus HETI !
- voimiasinulle
Rakas tyttö menisit poliisiasemalle, jos se HIRVIÖ raiskaa mun sukulaisen tytön
- 112211
KRIISIPÄIVYSTYS - 0800 97899
ma-to 9 -15.
la-su 15 -21 myös pyhinä
juttu ei ole vanha, vaikka 5 - 10 vuotta
se on rikos. - Hetiluurikäteen
Soita ensin juuri esimerkiksi kriisipäivystykseen. Saat apua ja tukea asian eteenpäin saattamiseen. Kyseessä ei ole rikosoikeudellisestikaan mikään pikkujuttu. Puhumattakaan, että olet joutunut törkeän rikoksen uhriksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2936567Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652039- 1801780
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151257- 1191251
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181681163Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71136RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j521025Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411021Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288962