Minut raiskattiin 4 kk sitten

Ahdistaasietämättömästi

En ole uskaltanut kertoa kellekään, olin tuolloin vielä 14 mutta 15 täyttänyt jo. Mietin rikosilmoituksen tekemistö jos se auttaisi asiassa. Tekijä siis lähemmäs 50 vuotias mies. Juotti minut känniin ja sitten, no vähän muisti kuvia siitä illasta ja aamulla sattu kun olin menettäny neitsyyden tällä nöyryyttävällä tavalla. En siis enää jaksa pitää tätä sisälläni ja miten vanhemmat suhtautuvat jos kerron ja kiinnostaako poliiseja enää noin vanha juttu?

9

226

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jöörnis

Ketään ei kiinnosta. Uudelleen lähdet vaan tuntemattomien mukaan. Varmasti saat mynää mekkoon jokaisella kerralla. Oletpa pian paikkakunnan kuuluisuus, herkkupeppu.

• 122112

kiinnostaa VAIKKA VUOSIEN PÄÄSTÄ !!!!!!!!!!!!!!

• egwgdcs

Kyllä tämä internet on ihmeellinen paikka, täällä nimimerkki Jöörniksenkin kaltaiset ihmiset saavat sano mitä tyhmimpiä ja vastenmielisempiä asioita. kun ei tarvitse pelätä että naama muuttuu erinäköiseksi jos liikaa tyhmyyksiä päästelee suustaan. Antaa jokseenkin masentavan kuvan ihmisistä.

• varmastioli

Jöörnis oli joskus tekijä

• kikkelipois

tekiälle tatuointi otsaan - varokaa

• eiolemyöhässä

heti rikosilmoitus HETI !

• voimiasinulle

Rakas tyttö menisit poliisiasemalle, jos se HIRVIÖ raiskaa mun sukulaisen tytön

• 112211

KRIISIPÄIVYSTYS - 0800 97899

ma-to 9 -15.
      la-su 15 -21 myös pyhinä

juttu ei ole vanha, vaikka 5 - 10 vuotta
      se on rikos.

• Hetiluurikäteen

Soita ensin juuri esimerkiksi kriisipäivystykseen. Saat apua ja tukea asian eteenpäin saattamiseen. Kyseessä ei ole rikosoikeudellisestikaan mikään pikkujuttu. Puhumattakaan, että olet joutunut törkeän rikoksen uhriksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      114
      1066
    2. 65
      993
    3. Carunan hinnat

Yks proffa vauuttaa, ettei Caruna voi noin vain nostaa hintoja koska suomen laki kieltää, toinen proffa sanoo että Carun
      Maailman menoa
      92
      763
    4. Koetko vielä et

Olen elämäsi rakkaus?
      Ikävä
      77
      743
    5. Joko uskallat.

Huomenna nähdään.
      Ikävä
      41
      665
    6. Kunnan päätie ja sen lähialueet

Arvon hyrynsalmelaiset. Tätä palstaa on näin Ukkohallan mökkiläisena ihan viihteellistä lukea. Milloin teitä ahdistaa la
      Hyrynsalmi
      35
      641
    7. Oletko tullut siihen

Tulokseen ettet saa minua
      Ikävä
      67
      604
    8. Mikä sun kaivatussa on se miksi ihastuit

ja ikävöit? Eli se jokin asia, mikä aiheutti tunteen, että tuossa on sitä jotain? Meinasitko tehdä asialle jotain vai ka
      Ikävä
      22
      572
    9. Toimittajat ulkomailta saapuivat eilen vaskiviikoille

Toimittajat lähtivät tutustumaan Lieksan yöelämään ja kultturitarjontaan. Kaikki yllättyivät kuinka aktiivista ja innoka
      Lieksa
      27
      559
    10. Mitä luulet

Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?
      Ikävä
      37
      498
    Aihe