Allerin lehtitilaus

201757788

Haluan tuoda tänne julki Allerin toiminnan lehtitilauksessani. Tilasin oma aika lehden vuodeksi alkaen 20.6.2016. Lehti ei tullut, lasku tuli ja eräpäivä oli 7 heinäkuuta

Otin Alleriin yhteyttä, ensin soitin, jonotin 58 min pääsemättä sinne. Seuraavaksi laitoin sähköpostin, siihen vastaus viipyi liki kaksi viikkoa. Nainen nimeltään Oona pahoitteli tapahtumatta, että minun asunnonosoiteen talonnumero ei ollut tilauksessa. Laskussa se kyllä oli. Hän lupasi lähettää lehden minulle ja lähettikin. Kappas vaan sieltä tuli Koti ja Keittiö lehti kirjekuoressa vaikka piti tulla Oma Aika lehti.

Olen laittanut reilu viikko sitten uuden postin, enkä ole saanut vastausta. Laskun poistin, koska jos ei ole lehteä,, niin en maksa. Kävin ns. Omilla sivuillani itse perumassa koko tilauksen, joka on nyt toista viikkoa odottanut käsittelyä siellä, tarkistin juuri sen asian.

Kyllä Allerilla on huon palvelu täytyy todeta.

Arvatkaa suosittelenko ko Alleria ???

asiakasnumero 201757788

0

156

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka oli töllöntyön tekijä?

Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt
        Pieksämäki
        33
        3194
      2. Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja

Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.
        Pieksämäki
        44
        1599
      3. Kun kohtaat jotain ainutlaatuista

ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö
        Ikävä
        19
        991
      4. Mua ahdistaa

Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi
        Ikävä
        32
        979
      5. Minkälaisessa asunnossa

haluaisit kaivattusi kanssa asua?
        Ikävä
        59
        943
      6. Ei tämä enää tervettä oo

Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.
        Ikävä
        22
        938
      7. Tuli vain mieleen

että etkös sä yritäkin muiden miehiä? Se sun tuttava kertoi. En arvosta tuollaista naista, ihmekös kun oot sinkku. m -
        Ikävä
        37
        850
      8. Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista

Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä
        Savonlinna
        36
        813
      9. Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!

Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os
        Maailman menoa
        173
        803
      10. Mikä siinä on että sinkku yrittää varattua?

Siis ihan aina yrittävät muiden puolisoita.
        Sinkut
        48
        719
      Aihe