Haluan tuoda tänne julki Allerin toiminnan lehtitilauksessani. Tilasin oma aika lehden vuodeksi alkaen 20.6.2016. Lehti ei tullut, lasku tuli ja eräpäivä oli 7 heinäkuuta
Otin Alleriin yhteyttä, ensin soitin, jonotin 58 min pääsemättä sinne. Seuraavaksi laitoin sähköpostin, siihen vastaus viipyi liki kaksi viikkoa. Nainen nimeltään Oona pahoitteli tapahtumatta, että minun asunnonosoiteen talonnumero ei ollut tilauksessa. Laskussa se kyllä oli. Hän lupasi lähettää lehden minulle ja lähettikin. Kappas vaan sieltä tuli Koti ja Keittiö lehti kirjekuoressa vaikka piti tulla Oma Aika lehti.
Olen laittanut reilu viikko sitten uuden postin, enkä ole saanut vastausta. Laskun poistin, koska jos ei ole lehteä,, niin en maksa. Kävin ns. Omilla sivuillani itse perumassa koko tilauksen, joka on nyt toista viikkoa odottanut käsittelyä siellä, tarkistin juuri sen asian.
Kyllä Allerilla on huon palvelu täytyy todeta.
Arvatkaa suosittelenko ko Alleria ???
asiakasnumero 201757788
Allerin lehtitilaus
201757788
0
152
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."542212Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1992041- 1161382
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96995
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78889Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki49872Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933845- 61746