Tervehdys kaikille

theAncientKing

Kaikkihan tahtovat tulla onnellisiksi? Jep, tämä taitaa olla ihmisten yhteinen toivomus.

Kannattaa opiskella altruistista palvelemista ja universaalia rakkautta, niin toive toteutuu. Jos ei osaa vielä altruistista palvelua omasta mielestään, niin voi ajatella ja tuntea hyvää toisista ihmisistä, luonnosta, eläimistä, planeetasta, koko ihmiskunnastakin. Jotain hyvää, minkä tiedätte sydämessänne todella hyväksi ja oikeaksi.

Altruistisen filantroopin eli aidosti ihmisrakkaan ihmisen tietoisuus on automaattisesti devachanissa, jota sanotaan taivaaaksi.

https://en.wikipedia.org/wiki/Devachan

Muttä tämä on vasta lähtökohta. Devachan-taivas on sen takia loistava lähtökohta, koska etsijä voidaan nostaa sieltä korkeammille tasoille turvallisesti, aina mahaparanirvanaan saakka. Tilanteen mukaan tarkoituksenmukaisesti.

Nosto mahaparanirvanaan edellyttää kaikkia syleilevää universaalia rakkautta ja hyveellistä tahtomusta, mikä täyttää 100 prosenttisesti koko olemuksen. Vähempi ei riitä, koko olemuksen/tietoisuuden tulee olla aidosti mukana.

Kaikki todellakin on mahdollista, este että jokin olisi mahdotonta on vain mielen asettama este. Ihmisiltä edellytetään, että he ovat hyveellisiä koko olemuksellaan, ei muuta.

Hyveellinen ihminen tulee onnelliseksi ja nostetaan onneen. Hänen maljansa täytetään. Kun ajattelet koko maailman rauhaa, että maailmassa on rauha ja että koko universumissa on rauha mitä juuri sinä säteilet - niin silloin onni tulee sinun luoksesi. Toivomuksesi 10 000 kertaistetaan, hyveellisyyttä vahvistetaan. Sinun tulee unohtaa itsesi kokonaan onnellisuutta ajatellessasi. Tällöin taivas on sinun kun kadotat itsesi toisten tähden. Kokonaisuuden tähden, elämän tähden, ihmisten henkisen kehityksen tähden, jotta ihmiset olisivat onnellisia. Totuus on, että ihminen kolmella tasollaan: fyysinen, astraali ja mentaali ei ole mitään, se on täysin tyhjää korkeamman näkökulmasta. Sinut nostetaan mahaparanirvanaan, kun ihminen tajuaa totaalisen tyhjyytensä ja ilmentää rakkautta, hyvyyttä ja kaikkea suurta ihanteellisuutta koko ihmiskunnan hyväksi.

Olen tämän tien itse käynyt läpi loppuun saakka ja siksi kerron miten yksinkertaista onnellisuus on. Hyveellisyyden yksinkertainen ja vaivaton edellytys tulee vain ensin täyttää. Luottakaa, että taivas on hyveellisten puolella ja me seuraamme ihmisiä. Jokainen todellinen valopiste huomataan!

4

133

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aloittajana

      Muinainen kuningas oli myös palvelijana menneisyydessä, useampaankin otteeseen.

      Aloittajana laitan kuvani, missä on runsaasti osuvaa symboliikkaa. Symboliikasta ja väreistä voi päätellä tehtävän ja paljon muuta. Kuva niinkuin kehokin on aina vain symbolinen ilmaus todellisuudesta. Tietoisuus on se mikä ratkaisee, eikä sillä ole muodollista hahmoa, keho on muodollinen työkalu ja sen ulkonäköä voi muuntaa/vaihtaa.

      http://www.antinopolis.org/gallery/digital-antino/anti-phanes.jpg

      Antinous on Pallas Athenen pikkuveli henkisessä mielessä ja maha-chohan on isoveli.

    • älämenehalpaan

      Ilman Jumalan antamaa rauhaa ja Kristuksen armoa, ei onni ole kuin harhakuva ja viimeistään haihtuu silmäsi ummistuessa kuolon uneen.

      • halookrisselit

        Tiesitkö et toi jätkä on voittanut jo kuolemankin. Kuuvihitty, enää viimeinen vihkimys jäljellä, täysaurinkovihkimys.


      • AntinoosMerkurius
        halookrisselit kirjoitti:

        Tiesitkö et toi jätkä on voittanut jo kuolemankin. Kuuvihitty, enää viimeinen vihkimys jäljellä, täysaurinkovihkimys.

        Meidän kaikkien on voitettava kolme: tietämättömyys, itsekkyys ja kuolema. Tultava henkiseen tietoon, epäitsekkääksi ja viimeiseksi kukistui kuolema. Kuolemattomuus tarkoittaa sitä, että yhdistetään eetterikehon, kausaalikehon ja monadisen käyttövälineen energiat yhdeksi ja samaksi käyttövälineeksi. Ei ole enää kolme kehoa, vaan yksi. Kun monadi pukeutuu tuleen, se voi nousta korkeimmille tasoille.
        Kun kuolema on kukistettu, me emme koe tietoisuudessa muutosta kun fyysinen keho kuolee. Kaikki alkaa nöyryydestä ja päättyy nöyryyteen. Itse koin nöyryyden läksyn kaikkein haasteellisemmaksi. Kun opiskelemme nöyräksi, kaikki muukin siinä sivussa annetaan, voisi jopa sanoa. Niin tärkeä tuo läksyn oppiminen on.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2032
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      54
      1917
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1885
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1667
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1588
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1388
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1330
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1316
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1301
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe