pitää kohta taas lähtä niiden jkurittomien kakaroiden sekaan opettamaan ja rääkymään. Joskus ajattelen että lapsille olisi kesälomaksi hyvä laittaa vinovpino läksyjä joita sitten tekisivät koko loman, niin olisivat viisaampia sitten sykyllä ei tarvisi heti alkaa opettaa itsestään selviä asioista.
Nyt alkaa kolmas luokka mulla ja se on sitten aina rankka vuosi kun tulee uusia oppiaineita, ja tenavat on ihan pihalla kaikesta. Kesäkoulu heikoille olisi hyvä, johon opettaja voisi määrätä heikommat oppilaat. Opettaja voisi päättöä ketkä menee kesäkouluun, priimusoppilaat saisivat lomailla.
Pitääkin opettajankokouksessa ottaa asia esille että alle 8 keskiarvolla kaikki joutuu tai oikeesti pääsevät kesäkoluun, jos sellainen järkätään. Vanhemmat maksaa sitten kesäkoulukyydin ja eväät toki mukaan.
Kurjaa kun loma se lyhenee vaan
5
128
Vastaukset
- tresjun
Alku oli lupaava... kunnes möläytit tämäm: "Pitääkin opettajankokouksessa ottaa asia esille että alle 8 keskiarvolla kaikki joutuu tai oikeesti pääsevät kesäkoluun,"
Pilasit hyvän alun. Miksi? - jottanäin
Juurikin tämä valtava vino pino kaatuu omaan mahdottomuuteensa.esimerkki.kevätlukukaudella oppilaille annettiin aivan valtavat määrät läksyjä koska luokka oli muka jäljessä,no hyödyttikö se oppilasta et tunnilla harpataan historiaa kolme lukua, kotona luet läksyksi kolme uutta lukua ja het perään koe ja kaikkia lukuja ei ehditty käydä.Samoin uskonto ja biologia,harpaten ja lapset oppii jepjep.Kyllä mun maalaisjärkeni sanoo että opetetaan kunnolla ja hitaammin sekä tukien kuin tasapäistäen kaikki ja äkkiä,ei tuu tulosta eikä onnistumisen iloa.Lapset on lahjakkaita muullakin kuin alle kasin keskiarvolla.Loma se on lapsillekkin aina yhtä toivottu niinkuin meille aikuisille,emme mekään työasioita lomalla murehdi.
- gdyhryeuer
"Lapset on lahjakkaita muullakin kuin alle kasin keskiarvolla."
MILLÄ? HAHAHAHAHAHA
- parasopeikinä
Kuka haluaa alle 8 keskiarvosia kakaroita luokalleen? Kyllä kaikilla pitää olla hyvät taidot ja tiedot kun mun luokalle tulee. Mä en ala moneen kertaan opettamaan samoja asioita kerrasta on opittava. Olen valmis jättämään luokalle huonot ja laiskat kakarat pääsee niistäkin eroon.
Olen opettajan vaativa ja monet entiset oppilaat ovat erittäin hyvissä ammateissa, on tutkijaa, on opettajaa, on tiedemiestä, on johtajaaj apomoja, sijoittajia on kansanedustajaa ja vaikka mitä, yksi ainot rääpäle on vaan työtön... ollut aina heikko. - yrtuyturt
Ap, ehkä paskin trolli ikinä. Sun korpimökistäs vois poistaa nettiyhteyden niin voit dokata lisää ja kirjoittaa paskaa ihan itelles
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Finlayson Tom of Finland tuotteineen ajautumassa konkurssiin
Takavuosina kotimainen lakana- ja pyyhevalmistaja Finlayson teki jättimäisiä voittoja, myymällä alastomien gay-miesten k1392875Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi262417- 1352008
Suhde varattuun, kuinka saa tunteet katoamaan
Kuinka unohtaa ihminen johon olet tulen palavasti ihastunut/rakastunut, varsinkin jos olet varattu tai kohteesi on vara1341583Mies millä tasolla sun kiinnostus oli?
Mitä musta halusit/hait? Nyt kun kaikki on ohi, ei ole mitään menetettävää enää...831377- 331213
- 1001161
Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!
Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle21049Nainen, jos kiinnostaa niin miksi ihmeessä
et kirjoita tänne jotain tunnistettavaa? On niin paljon eri mahdollisuuksia ottaa esille yksityiskohtia menneestä ajasta601032Minua särkee puolestasi
Kirjoitan kahdelle naiselle tämän, koska molemmat jouduitte saman kokemaan. Minun itsehillintäni petti ja sinä jouduit50990