Moniko teistä on lukenut Hannes Markkulan kirjan, Bodomin murhat?
Ainakin minulle siitä selviää mahdollinen murhaaja varsin selvästi.
Bodomin murhat.
13
484
Vastaukset
- kirjattakin
Taitaa hyllyssä olla mutta en ole lukenut, Nissehän se on syyllinen selvästikin.
- suoraltakädeltämediasta
No, lue nyt ensin se kirja,,heh
- paljonluettu
suoraltakädeltämediasta kirjoitti:
No, lue nyt ensin se kirja,,heh
Eiköhän tuosta tapauksesta ole tullut luettua jokseenkin kaikki tieto mitä on julkisuudessa. Onkin näköjään Palon kirja Gustafsson ja Bodomin varjo, kirpparilta uutena ostettu. Taisi Palo olla aika seniili tuota sepittäessään, mutta ostin huvin vuoksi jos joskus viitsisi lukea.
- Der_Waissmann
Intohimon siivittämä henkirikos, jonka toteutti ulkopuolinen tekijä. 2 tuntemattomaksi jäänyttä onkijanuorukaista joista toinen lähti leiriin kun siellä hiljeni, aamuvarhaisella. Toinen toteutti surmatyön ja pakenivat Nilsin ja Sepon kengillä koska tulivat niemeen paljainjaloin välttääkseen kengänjäljet. Karjakko näki siis tämän niemeen jääneen kiiruhtavan metsikön läpi, kun sai käsimerkit surmatyön tekijältä, että mennään.
Surmapaikalla tekijä luuli kaikkien olevan teltassa, mutta hävittäessään surma-aseen kiireessään moottoripyörän tankkin ja palatessaan, huomasi hän Nilsin tulleen teltan viereen. Alkoi tappelu minkä loppui siihen että Nilssiä hakattiin ilmeisesti kivellä muutamia kertoja, tai muulla astalolla(puukkoahan ei enää ollut)- Baritoni-Marjatta
Jäppinenhän se oli ja mä avustin, perrrrkele!
- hutkittujuttu
Olisivatpa silloin jo tutkineet kunnolla Nissen vaatteet ja sukat jos oli jalassa, olisi ollut samanlaiset verijäljet kuin kengissäkin, mutta taisi hävittää sukat ja kävi rannassa pesemässä jaloista ja käsistä enimmät veret pois.
- Der_Waissmann
Höpö höpö. Ei se Nisse vaan nyt ole syyllinen, koita nyt ymmärtää. V.2004 tutkimuksissa tuli esille ihan jotain uutta.
- kamalaaa
Der_Waissmann kirjoitti:
Höpö höpö. Ei se Nisse vaan nyt ole syyllinen, koita nyt ymmärtää. V.2004 tutkimuksissa tuli esille ihan jotain uutta.
Joko se liitävä huppis murhaili silloin, varmaan murhasi Olof Palmenkin.
- idioootit
Vittu kun olette typerää porukkaa, varsinaisia Serlok Holmeseja.
- Järkeä-objektiivisuutta
Aivan aatteles kun vastaavilla ominaisuuksilla ne asioita tutkivatkin tekee päätelmiään ja joku onneton sitten linnaan.
- 3-3
Miksi tutkijoille ei anneta kristallipalloa, mistä he näkisivät heti oikean syyllisen ?
Toisaalta, sekä Anneli Auer, että O.J. Simpson ovat molemmat kertoneet tietävänsä murhaajan, mutta eivät suostu sitä kertomaan poliisille. Itse taas luulen, että ainakin Auer on tukkaansa kammatessaan huomannut sen peilistä. - kuvastinkertoo
3-3 kirjoitti:
Miksi tutkijoille ei anneta kristallipalloa, mistä he näkisivät heti oikean syyllisen ?
Toisaalta, sekä Anneli Auer, että O.J. Simpson ovat molemmat kertoneet tietävänsä murhaajan, mutta eivät suostu sitä kertomaan poliisille. Itse taas luulen, että ainakin Auer on tukkaansa kammatessaan huomannut sen peilistä.On sillä ihme tukka kun lähtee tukkoina harjatessa eikä silti kaljuunnu, kestää jopa valkaisun.
- se.olit.sinä
Ne yhdet Bodomilta kateissa olleet kengät
löydettiin kesällä 1977.
Siitä niemen kärjestä, jossa aikaisemmin oli uimapaikka, laituri ja pukukoppi, siitä lähti polku kohti Högnäsiä ja Paciuksentietä.
Polku lähti uimarannalta aika rannan suuntaisesti. Kun sitä käveli Högnäsiin päin, oli oikealla aika pian isompi kivi.
1977 meni nuori tyttö sinne vessa-asioille ja tuli sieltä ruskeat kengät kädessään.
" Kato mitä mä löysin!"
Ne oli olleet siellä jo vuosia aikaisemmin, kun minäkin olin kyykkinyt saman kiven takana.
Kuluneet, ruskeat kengät.Aika kuluneet pohjastakin. Ei liene ollut kevyt askellus niiden omistajalla.
Päällä valkoisia läikkiä, joita ensin luulimme maaliksi, mutta kun niitä raaputti, näkyi alla jotain tumman punaista. Verta.
Ne kengät heitettiin roskiin ja Bodomin murhaaja on aikoja poliisin toimesta todettu.
Kenenkään ulkopuolisen verta ei löytynyt, joten tekijä on ainoastaan ja vain yksi ainut siittä telttaporukasta hengissä selvinnyt.
Ja ne kengät oli lyhyen matkan päässä siitä
niemestä ja uimapaikasta.
Kuka helevetti kehtaa tämmösestä kirjoittaa jonkun "rakkauselokuvan?" Olisko sukua sille ainoolle eloonjääneelle ja kait sillekkin jotain neuvonantaja ja ideanisä palkkiota maksetaan, sille kenkiensä piilottelijalle.
Jos se vielä haikailee niiden kenkiensä perään, niin me voidaan tulla näyttämään, missä ne ei enää ole. Kun se ei kerran muista mitään koko tapahtumasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 48864
- 70860
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667