LUKEKAA TÄMÄ!!! HUIPPUA!!!! :DDD

Pondi

Nyt on tulossa tän vuoden ekalla neljänneksellä huippulaadukas N-Gage peli ja vielä 3d:nä. Splinter Cell 3: Chaos Teory. Peli näyttää uskomattoman hyvältä, kun ottaa huomioon, että on kyseessä N-Gage. Tässä linkki, jolta löytyy tällä hetkellä 11 kuvaa kyseisestä pelistä http://ngage.ign.com/articles/530/530109p1.html Kannattaa katsoa, ETTE kadu! Itse ostan tämän heti, kun se vain tulee kauppoihin, pakko ostos jokaiselle Gagen omistajalle. Pelivideon kannattaa käydä lataamassa www.gamespot.com sivulta N-Gage osiosta, ei pihveli että näyttää upealta, kaikki pyörii sulavasti. Gamespotin sivuille pitää sitte rekisteröityä, että voi lataa videoita, elikä kannattaa, sillä kun näkee sen videon, niin on todella vakuuttunut tästä pelistä. :) ja piratismia kannatteleville sanon, että jos hommaa uuden muistikortin tämän pelin ware-versiota varten, niin joutuu kuitenkin pulittamaan kortista pelin verran, joten suosittelen aidon ostamista.

9

905

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gage

olihan ne kuvat ihan hienoja ottaen huomioon, että on kyseessä n-gage!!! jos jollekki tulee keskisuomalainen, niin tänään oli lehessä juttu nokiasta ja kuvassa n-gage, ja sitä haukuttiin :D
      ihmeellistä.. et semmosta halkoo haukutaan :D mut onhan toi hyvin toiminu (mulla on semmone halko :D)

• joku n-gage friikki

Mullapa on jo 512Mt iso mmc kortti gagessa nii luulis pelejä mahtuvan. Nyt on jo piraattina älyttömästi pelei. mm. Tony Hawk, Call of duty, Tomb Raider. Spiderman2 ... Siis kaikki pelit :D HAHAHA makso kortti muuten 60

• venäjän ryssä

hyi saatana ei nuin rumaa pelii pelaa erkkikään

• MÄÄÄ

Mistä lataat pelit ja missä muodossa?

• Lasse perrrrrrrrrrrrrrrrrrr...
        venäjän ryssä kirjoitti:

hyi saatana ei nuin rumaa pelii pelaa erkkikään

NO EHKEI MIKÄÄN ERKKI, MUTTA JAAKKOPA HYVINKIN, HAHHAA VITU PASKA!!!

• HJÖÖRN

Mä sainki viidel eurol huutonetist 1GB muistikortin N-Gageen, ja kuule, mulla on kaikki maholliset pelit siin. Et revippäs tästä!! lol!! Maksoit norsu kuuskypää jostai lol kortista ku oisit saanu vitosel kaks kertaa isumma korti!!

• Makere
        MÄÄÄ kirjoitti:

Mistä lataat pelit ja missä muodossa?

#mediaplace @ Efnet

• Makere
        HJÖÖRN kirjoitti:

Mä sainki viidel eurol huutonetist 1GB muistikortin N-Gageen, ja kuule, mulla on kaikki maholliset pelit siin. Et revippäs tästä!! lol!! Maksoit norsu kuuskypää jostai lol kortista ku oisit saanu vitosel kaks kertaa isumma korti!!

Sain ilmaiseksi kaverilta kolme gigan korttii, et revippäs siitä :)

• joujou
        Makere kirjoitti:

Sain ilmaiseksi kaverilta kolme gigan korttii, et revippäs siitä :)

mä löysinkin ojasta 2500gigan muistikortin, että repikää siitä. mahtuu kaikki pelit kortille.lol:)lol:)lol:)lol:(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      60
      2047
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      166
      1698
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1408
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      243
      1379
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      233
      1321
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      342
      1185
    7. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      81
      1156
    8. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1155
    9. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      348
      1097
    10. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      318
      1086
    Aihe