LUKEKAA TÄMÄ!!! HUIPPUA!!!! :DDD

Pondi

Nyt on tulossa tän vuoden ekalla neljänneksellä huippulaadukas N-Gage peli ja vielä 3d:nä. Splinter Cell 3: Chaos Teory. Peli näyttää uskomattoman hyvältä, kun ottaa huomioon, että on kyseessä N-Gage. Tässä linkki, jolta löytyy tällä hetkellä 11 kuvaa kyseisestä pelistä http://ngage.ign.com/articles/530/530109p1.html Kannattaa katsoa, ETTE kadu! Itse ostan tämän heti, kun se vain tulee kauppoihin, pakko ostos jokaiselle Gagen omistajalle. Pelivideon kannattaa käydä lataamassa www.gamespot.com sivulta N-Gage osiosta, ei pihveli että näyttää upealta, kaikki pyörii sulavasti. Gamespotin sivuille pitää sitte rekisteröityä, että voi lataa videoita, elikä kannattaa, sillä kun näkee sen videon, niin on todella vakuuttunut tästä pelistä. :) ja piratismia kannatteleville sanon, että jos hommaa uuden muistikortin tämän pelin ware-versiota varten, niin joutuu kuitenkin pulittamaan kortista pelin verran, joten suosittelen aidon ostamista.

9

889

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gage

      olihan ne kuvat ihan hienoja ottaen huomioon, että on kyseessä n-gage!!! jos jollekki tulee keskisuomalainen, niin tänään oli lehessä juttu nokiasta ja kuvassa n-gage, ja sitä haukuttiin :D
      ihmeellistä.. et semmosta halkoo haukutaan :D mut onhan toi hyvin toiminu (mulla on semmone halko :D)

    • joku n-gage friikki

      Mullapa on jo 512Mt iso mmc kortti gagessa nii luulis pelejä mahtuvan. Nyt on jo piraattina älyttömästi pelei. mm. Tony Hawk, Call of duty, Tomb Raider. Spiderman2 ... Siis kaikki pelit :D HAHAHA makso kortti muuten 60

      • venäjän ryssä

        hyi saatana ei nuin rumaa pelii pelaa erkkikään


      • MÄÄÄ

        Mistä lataat pelit ja missä muodossa?


      • Lasse perrrrrrrrrrrrrrrrrrr...
        venäjän ryssä kirjoitti:

        hyi saatana ei nuin rumaa pelii pelaa erkkikään

        NO EHKEI MIKÄÄN ERKKI, MUTTA JAAKKOPA HYVINKIN, HAHHAA VITU PASKA!!!


      • HJÖÖRN

        Mä sainki viidel eurol huutonetist 1GB muistikortin N-Gageen, ja kuule, mulla on kaikki maholliset pelit siin. Et revippäs tästä!! lol!! Maksoit norsu kuuskypää jostai lol kortista ku oisit saanu vitosel kaks kertaa isumma korti!!


      • Makere
        MÄÄÄ kirjoitti:

        Mistä lataat pelit ja missä muodossa?

        #mediaplace @ Efnet


      • Makere
        HJÖÖRN kirjoitti:

        Mä sainki viidel eurol huutonetist 1GB muistikortin N-Gageen, ja kuule, mulla on kaikki maholliset pelit siin. Et revippäs tästä!! lol!! Maksoit norsu kuuskypää jostai lol kortista ku oisit saanu vitosel kaks kertaa isumma korti!!

        Sain ilmaiseksi kaverilta kolme gigan korttii, et revippäs siitä :)


      • joujou
        Makere kirjoitti:

        Sain ilmaiseksi kaverilta kolme gigan korttii, et revippäs siitä :)

        mä löysinkin ojasta 2500gigan muistikortin, että repikää siitä. mahtuu kaikki pelit kortille.lol:)lol:)lol:)lol:(


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 154
      4453
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      115
      4040
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2720
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1764
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1659
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      21
      1643
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1571
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1553
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1511
    Aihe