Onko jollain osoite tai mahdollinen kartta mistä Lidl löytyy Rodoksella?
Lidl Rodos
10
4221
Vastaukset
- lutikkalitukka
Falirakin tien varrella
- kuukelikuu2
Mitäs jos googlaisit...
- ruusuraija
Rodoksen kaupungista 3 kilsaa Kallitheaan johtava tien varrella. Autolla tai mopolla siis helppo käväistä milloin tahansa. Muista Rodokseen liittyvästä suosittelen lukemaan loistavan kreikkaan.netin Rodos-osiosta, sieltä saat paljon neuvoja ja vinkkejä lomallesi. Eipä siis muuta kuin klikkaa osoitteeseen http://kreikkaan.net/matkakohteet/rodos huomaa sivun laidassa olevan valikon monet Rodos-sivut!!
- Lidl2
Kiitos yllämainitusta tietopaketista.
- natsi-Siwa
Oikeestiko termi googlemaps on porukalle tuntematon. Se olisi antanut saman tiedon 5 sekunnissa. Onko porukka vaan niin laiskaa ettei viittitä itse edes yrittää itse löytää.
- Sandaalisukka
Lidl on suomalaiselle matkailijalle sen verran tärkeä kulttuurikohde, että kyllä sen sijainti pitää varmistaa vielä suomi24:stä.
- pätevä
Niin ja suomi24 arvostelijoille eli käytännössä samantasoisille "kulttuurimatkailijoille" olematon pätemispaikka. Kummasti näyttää pariakin kommentoijaa kiinnostavan Lidlin sijainti ja hyvin siis tiedossa..Joko Firenze kutsuu.
- Helioooos
Tien toiselle puolelle Lidlin kohdalle Sparin tiloihin avattiin nyt kesäkuussa uusi MyMarket. Oli tosi hyvä kauppa palvelutiskeineen.
- viinaalöytyy
Rohtoksella on kolme litukkaa, mutta vanhalla kylällä ei tietankään yhtään
- Kohtataasbaanallelämpöön
Lidliä mollataan usein täällä mutta saat sieltä samoja tuotteita kun krekujen kaupasta ja puoleen hintaan. Iso säästö kun pitkäloma ja jää varaa syödä hyvin, pyöriä ympäri lomakohdetta,lähistöä.
Kysyppä oppaalta tai hotellin respasta. Ostetaan usein tyynyjä, ruokailuvälineitä ja kivennäisvesiä. Jossain lidleissä on kuuleme liha/kalatiskejäkin? Ei kyllä meille tullut vastaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 493684
- 1053385
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342661Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262328- 201829
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51719- 1821698
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3841427- 271317
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91128