Taidemalli (Tre/Pirkanmaa)

Moi,

Etsin ihan tavallista aikuista naista alastonmalliksi croquis-piirustuksia varten. Olen piirrustusharrastuksen alkuvaiheessa ja toistaiseksi teen piirrustuksia vain omaan arkistooni. Piirustussessioita olisi noin kerran viikossa tai kahdessa ja kerrallaan piirrettäisiin noin tunnin ajan, johon sisältyy monia eri asentoja. Mitään puuduttavan pitkiä poseerauksia en halua, vaan melko nopeita 5 - 10 minuuttia per asento. Tapaamiset olisivat joko sinun tai minun kotona. Mallille maksan kohtuullisen palkkion käytetyn ajan mukaan. Aikaisempaa kokemusta mallin hommista ei tarvita, sillä mistään rakettitieteestä ei ole kysymys ja voin aina neuvoa, että millaisia poseerauksia toivon.

Olen itse 37-vuotias mies, akateemisesti koulutettu, fiksu ja ihmisten kanssa hyvin toimeen tuleva. Harrastan kaikenlaista luovaa, joten joskus voisit myös päästä kuvanveistomalliksikin (keramiikkaa) kunhan piirtämisessä päästään vauhtiin.

Vastaukset mieluiten sähköpostiini [email protected]

1

384

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tämä mallin haku on edelleen voimassa. Jos alastomana esiintyminen epäilyttää sinua, niin voidaan aloittaa piirtämiset ihan vaatteet päällä ja saat sitten itse päättää ajan kuluessa, että haluatko vähentää niitä. Paikkakuntana mieluiten Tampere tai max noin puolen tunnin ajomatkan päässä Tampereen keskustasta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2515
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2193
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1877
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1641
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1596
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1595
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1548
    8. 75
      1459
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      105
      1368
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1254
    Aihe