Hei.
Olisi puhelimen vaihto ajankohtaista.
Kysymys: Miten saan yhteystiedot helpoiten kopioitua esim. sim kortille? Onko muita tapoja tehdä siirto "helposti"?
Samsung Galaxy Trend plus
4
103
Vastaukset
- goprohero3black
Siirto pitäisi tapahtua siis Samsung Galaxy Trend Plus -> Samsung Galaxy S5 Neo välillä.
- antroiti
mikäs siinä google tilin käyttämisessä on niin vaikeaa, senkuin kirjautuu uuteen luuriin samoilla tunnuksilla kuin vanhaan, niin yhteystiedot yms kuvat on siellä tallella ihan samalla tavalla kuin vanhassakin.
- goprohero3black
Google tilin salasanat ym. tunnukset ovat unohtuneet jo kauan sitten. Olisiko siis mahdollista ladata vanhassa puhelimessa yhteystiedot sim kortille jonka sitten voisi siirtää uuteen puhelimeen?
- antroiti
jaa, onnistuisiko se sitten yhteystiedot sovelluksen asetuksissa ------>tuo/vie ------>jaa kaikki yhteystiedot, jolloin muodostuu vcf- tiedosto, jonka voit vanhasta puhelimesta lähettää vaikkapa gmaililla toiseen sähköpostiisi, jonka sitten avaat siinä uudessa luurissa, ja tiedoston tallennat yhteystietoihin. Kaikki mahdolliset kirjautumissalasanat ja tunnukset pitää kirjoittaa talteen , näin olen aina tehnyt, niin ei ole tälläisiä turhia ongelmia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi624332Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1551823Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html141533Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !381297Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1681073- 58919
- 79915
Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.168843Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en54821- 39791