On se omanlainen..

hölynpöly121

Aikamoista juttua,kokemusta,ärsytystä ja ilon aihetta on tullu nyt täällä luettua siitä minkälainen Turkki/Alanya on ja minkälaisia ihmisiä siellä on ja käy..Oman sanasen kertoisin jos vain sen suotte..
Mä olen ehtinyt käydä useammassa maassa kaikissa muissa maan osissa paitsi Australiassa ja joka paikasta on löytynyt huonoa ja hyvää.Sieltä on löytynyt myös kaikenlaisia ihmisiä,on kauniita, on rumia, köyhiä, rikkaita, juopuneita, selviä ,kusettajia, rehellisiä.Kaiken kirjo tahtoo joka maasta löytyä..Vähän itsestään kiinni minkä löytää useiten ja mihin kiinnittää huomiota..Alanyassa olen käynyt tasan yhden kerran ja myös siellä kyseiset ihmiskategoria löytyivät.Itse olen ollut sielä juopuneena ja selvänä(en tosin samaa aikaa)rehellisenä ja kusettajana omalla kierolla tavallani.Olen ollut kauniina(lue komeana,emännän mielestä vain).Olen ollut rumana. Köyhänä enkä rikkaana en koskaan..Kaikenmoista sieltä löytyykin mutta eikö kaikilla ole oikeus olla siellä semmoinen kuin on,omana itsenään....Kaikille meille löytyy paikka,kaikki me etsitää omat kohtalomme,omat maisemat joista tykkäämme.Toiset tyytyy tai on mahdollisuus vaan vähenpään,toisilla on mahdollisuus vaatia enemmän.Sen kanssa on mentävä..
Mutta Alanya,tuo kovasti kiistelty paikka..Se on yleis silmäyksellä aurinkoinen,ystävällinen,puhdas,jossa turisteja on paljon ja sehän tarkoittaa sitä että siellä raha liikkuu ja mahdollisimman moni siitä rahasta yrittää omansa ottaa pois.Kauppiaat ja baarinpitäjät näkyvimmin, ja joittenkin mielestä huonona puolena myös tuputtamalla.Ravintoloitsijat lupaamalla sitä ja tätä.On hotellin pitäjän järjestämiä iltamia,on retkiä ja kekkeriä jonkinmoisia..Monesti jos raha ei liikukkaa niin osoitetaan mieltä,mutta so what,antaa osoittaa.Mun pienet rahat,mun päätös.
Jotkut tykkää paikasta jotkut ei..Jokaisella kai on oma oikeus päättää jos kyseiseen paikkaa lähtee tai on olla lähtemättä paitsi jos on kulunvalvonta kintussa..
Sen verran itselle jäi hyvä kuva ensimmäisestä kulusta että vakaassa harkinnassa on syksymällä lähteä siellä tai Kreikassa käymään..Ihan riippuen siitä kumpaan parmpia matkoja löytyy joko matkatoimistoilta tai minkähintaisia lentoja on tarjolla..
Kiitos että soitte kirjoituksen,tähän voi perää kirjoittaa vaikka asiattomuuksia jos tuntuu,onhan meille siihen annettu oikeus..

11

306

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Syrjässä_on_HKI

      "Toiset tyytyy tai on mahdollisuus vaan vähenpään"

      -Mielestäni ei ole kyse tyytymisestä vähempään, jos ei vaan halua istua sillipurkissa pitkään.
      Turkissa takuuvarma aurinko ja lämmin meri, se riittää meille.

      Kanarialle lentää 6 tuntia samoilla sillipurkeilla, ja jos sattuu vastatuuli, niin välitankkaus on pakollinen.

      Bulgariaan ei järjestetä kolmen viikon matkoja, eli ei ole vaihtoehto.

      Thaimaan lento kestää puoli vuorokautta, joten se on vaihtoehto sitten, kun lyövät sen lavetille ja tuovat eurooppaan, ei ennen.

      Kreikan lennot lienee saman 4 tuntia, mutta ei maakuntakentiltä kolmen viikon reissuja, joten ei jatkoon.

      Emme ole mitenkään sen kummemmin ihastuneet Turkkiin, mutta jos haluat kolmeksi viikoksi lämpimään jostain muualta, kuin erittäin syrjäisestä Helsingistä, niin vaihtoehtoja ei vaan ole.

      • Roistovaltio

        Hyvinkin asiallisia kirjoituksia, ei siinä mitään.
        Ette kuitenkaan ajattele nenäänne pidemmälle matkustaessanne Turkkiin. Ette varmasti hyväksyisi kotimaassa tuollaista julmuutta ja epäinhimillisyyttä mitä Turkissa harrastetaan. Islamisaatio syvenee ja kaikki loputkin ihmisoikeudet tulevat katoamaan.

        Pyydän kaikkia boikotoimaan Turkkia.


      • Ihmisoikeudet
        Roistovaltio kirjoitti:

        Hyvinkin asiallisia kirjoituksia, ei siinä mitään.
        Ette kuitenkaan ajattele nenäänne pidemmälle matkustaessanne Turkkiin. Ette varmasti hyväksyisi kotimaassa tuollaista julmuutta ja epäinhimillisyyttä mitä Turkissa harrastetaan. Islamisaatio syvenee ja kaikki loputkin ihmisoikeudet tulevat katoamaan.

        Pyydän kaikkia boikotoimaan Turkkia.

        Ymmärrän huolesi, mutta samalla logiikalla pitäisi boikotoida muutamaa muutakin turistien suosimaa paikkaa. Itse olen näitä joutunut pidemmillä reissuilla pohtimaan paljonkin, kun olen saanut vähän liikaakin informaatiota paikallisilta, kansalaisjärjestöissä työskentelevilyä jne. Paras tapa on tulea Amnestya, Human Rights Watchia ym. ja osallistua heidän kampanjoihin. Tavallista Turkin lomakohteen asukasta ei jeesaa mitenkään se, ettei sinne enää matkusteta. Jos ihmisoikeudet siis oikeasti huolestuttaa.


    • hölynpöly121

      Bulgariaan ei järjestetä kolmen viikon matkoja..Joo ei o mahdollista mutta sit se toinen vaihtoehto eli joutuu tyytymää vähempään eli ehkä jopa kahteen viikkoon..Katsos Bulgariaan pääsee vaikka vuodeksi jos omatoimisuutta löytyy..

      • Syrjässä_on_HKI

        Tulee kolmen viikon loma hintoihinsa, jos lentää vuorokoneella Bulgariaan, ja koneetkin taitaa laskea Sofiaan, joten eipä taida tonni riittää, jos Bulgariassa tai Kroatiassa kolme viikkoa omatoimimatkalla matkailet..

        Lisäksi kun laskee matkat Keski-Suomesta Helsinkiin ja auton parkki siellä, niin ei taida 1500€ riittää.

        Menen heti lomalle muualle, kuin Turkkiin, jos maakuntakentältä pääsee kolmeksi viikoksi.


    • Roistovaltio

      Bulgaria on erinomainen lomakohde ja paljon halvempi kuin Turkki. Alanyassa kaikki hinnat on vedätetty tappiin asti.
      Lisäksi Bulgarian aurinko paistaa paljon leppeämmin. Turkin aurinko on tahriintunut omien kansalaistensa vereen.

    • YH_Mätisäkki

      Alanyassa käyn hoitamassa tarpeeni 2 kertaa vuodessa. Aina löytyy seksiseuraa.
      Himot ne on yksinhuoltaja mätisäkilläkin

      • SikaSäkissä

        Koittaisit löytää itsellesi jonkun kivan naisen, niin ei tarvitsisi niin kaukaa etsiä.


    • kolmeviikkoaTottaKai

      Saahan nyt kaikkiin pakettimatkoihin lisäviikkoja niin halutessaan.

    • EfesKänniPäälleNyt

      Kahya hotellissa ryssät omi itselleen kaikki mansikat.
      Kyllä vitutti kuin pientä porsasta.

    • rapuliarallaa

      Multa yks ryssä vei viimeisen munan aamiaspöydästä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Huomenna teen sen

      Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
      Ikävä
      78
      3168
    2. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

      Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
      Maailman menoa
      200
      1962
    3. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      25
      1821
    4. Fuengirola.fi: Kohuissa rypenyt Jari Sillanpää, 58, harvinaisessa haastattelussa: "Minä haluan..."

      Ex-tangokuningas on kertonut kuulumisiaan Espanjan Aurinkorannikolta. Että ei muuta kuin elämässä etiäpäin, Jari Sillanp
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1518
    5. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      166
      1375
    6. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1365
    7. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1089
    8. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      97
      1008
    9. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      834
    10. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      830
    Aihe