Hei!
Täällä nuori nainen, elämänkumppania ei ole löytynyt mutta haave lapsesta on ollut jo vuosia. Nyt siis päätynyt muumimukimenetelmään. Asun Jyväskylässä joten lähialueilta pitäisi miehen olla sillä autoa en omista. Mies saa olla lapsen elämässä mukana jos haluaa esimerkiksi nähdä joskus. Mutta tässä tapauksessa haluan ensin hiukan tutustua, etten aivan pipipäälle anna lasta. :D vastaile tähän alas jos sinulla on s.postiosoite mihin voin laittaa viestiä, tai vaihtoehtoisesti voin luoda s.postin jossa ei ole nimeäni, ettei tutut täällä tunnista :D
En siis halua yhdyntää vaan nimenomaan kerätä spermaa purkkiin ja siitä ruiskuttaa sitä itseeni.
Muumimukimenetelmä jyväskylästä
Äiti-ihminen-
5
316
Vastaukset
- siislapseton
ruikku ihminen- tuleva yksinhuoltajaruikku..
- tyhmäidea
ootko ihan varma että sellainen onnistuuraskaaksi ilman yhdyttää? keräät spermaa ja laitat sen itsees vaikuttaa ihan tyhmältä idealta
Mikä siinä seksissä niin kovin pelottaa?
Voi vastata sähkikseenkin.- On_taas_fiksua
Kiva kun te urpot julkaisette täällä sähköpostejanne, niin kaikki voi pistää sähköpostinne täyteen kaikkea paskaa, ja vähän virustakin siinä sivussa kivasti sitten.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606664- 1003432
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262750- 212428
- 271953
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571832- 251670
- 321518
- 491492
- 111472