Kirjeystävä 16-vuotiaalle?

L_Enita

Hei!

Etsin kirjeystävää. Olen 16-vuotias tyttö Länsi-Suomesta. Menen syksyllä lukioon.

Pidän kielistä, historiasta ja kirjallisuudesta. Luen kaikenlaista. Harrastan liikuntaa, mm. tennistä, luistelua, pyöräilyä, lenkkeilyä ja uintia. Kirjoitan myös kirjeitä aina kun satun löytämään kirjeystäviä. Olen uskovainen.

Lupaan vastata kaikille.

[email protected]

8

502

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • setämies_1

Lähetin sinulle sähköpostia.

Kävisitkö lukemassa.

• Ei_ollut_tullut

minulle mitään postia.

Mielelläni kirjoitan kirjeitä kaikille, jotka minulle kirjoittavat.

Minulle voi kirjoittaa myös osoitteella

[email protected]

• KirjeitäLukioon

Laitoin kirjeen tulemaan. Vieläkö kirjoittelet.

• Loikjuhygt

En usko että kirjoittelee enää tuo tyttö kuin on jo 18v ;) on varmasti muut asiat mielessä nykyään kuin kirjoittelu ;)

• varoituksensana

Olkaahan varovaisia setämiehet tuollaisten ilmoitusten kanssa, taustalla voi olla vaikkapa mieshenkilö jolla mielessä konnamaiset ajatukset, jos alatte tuollaiseen kirjeenvaihtoon niin älkää paljastako heti tarkalleen missä asutte ja älkää myöskään antako heti oikeaa nimeänne puhumattakaan rahasta, ei missään nimessä kannata rahaa alkaa antamaan!
      Minä en jaksa usko että tässäkään tapauksessa kyse on mistään 16 vuotiaasta tytöstä!

• Niin.Jos

kirjoittaa niin kai se selviää.

"
        Minä en jaksa usko että tässäkään tapauksessa kyse on mistään 16 vuotiaasta tytöstä!
        "

Ilmoitus näyttää olevan yli kaksi vuotta vanha.

• Yritinpä
        Niin.Jos kirjoitti:

kirjoittaa niin kai se selviää.

"
        "

Ilmoitus näyttää olevan yli kaksi vuotta vanha.

kokeeksi kirjoittaa. Ei se sähköpostiosoite toimi. Luukun sähköpostiosoitteen vanhentuvat neljässä kuukaudessa, jos postia ei käytetä.

• Moni etsii täällä kaveria kirjeen vaihtoon. Suostuisitko kirjoittamaa mielikuvitus olennolle?

*Vaikkapa Aku Ankalle. Jutella sen rahahuolista tai riidoista Hannu Hanhen kanssa. Entä suhde Iines Ankkaan.
      *Entäpä kirjoittelu Stars Wars Imperial-luokan tähtihävittäjän komentajan kanssa, vastuusta, pitkistä matkoista.
      *Tai joku historiallinen hahmo.

Kenen kanssa haluaisit kirjoitella?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voitaisko olla kavereita?

Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk
      Tunteet
      33
      7812
    2. Deodoranttiteollisuus

Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin
      Jämsä
      21
      3400
    3. Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin

Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_
      Ateismi
      22
      2382
    4. Kerro kaivattusi

Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.
      Ikävä
      52
      1620
    5. Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia

Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.
      Oulainen
      29
      1457
    6. PURRA TULEE !

Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht
      Haapavesi
      183
      1436
    7. Vain 30-40v mies on kuuma

Muut on papparaisia. Näin se vaan menee. Miehelläkin on se paras ikä.
      Ikävä
      146
      1315
    8. Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?

Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport
      Ähtäri
      52
      1192
    9. Kehumisesta voi saada sakkoja?

Mistä tämä nyt kertoo, se kertoo siitä että vanhat jo seksuaaliseeden menettäneet naisihmiset operoivat mediassa liian v
      Sinkut
      177
      1086
    10. Minkä vuoksi

Kaivattusi tuntuu niin rakkaalta ❤️
      Ikävä
      39
      996
    Aihe