Rippikoulu on aihe josta on aina puhuttu ja tullaan puhumaan. Jos seurakunta aikoo syöttää meille pajunköyttä viikon putkeen ja olettaa että me viihdytään sitä syödessä niin he ovat väärässä, pahasti, pahasti väärässä. Herätys 7:30 lipunnosto 8:00. Homma stoppaa jo tähän, mikä vittu siinäkin on että heti aamusta aloitetaan paskanjauhanta? Lipunnostosta siirrytään aamupalalle, sieltä taas siirrytään tunnin pituiselle opetukselle ja tätä pitäisi jaksaa viikko putkeen? No eteenpäin siirryttäessä kolmantena iltana noin klo 19:00 olimme huoneessamme viettämässä taukoa iltaohjelman välillä. Juttelimme keskenään ja naurahdimme hiukan, heti ovi narahtaa ja naama hevonvitulla oleva ohjaaja ryntää huoneeseen ja kysyy miksi metelöimme? Tässä kohtaa sanoin ohjaajalle haista vittu ja soitin isän hakemaan minut. Nyt istun tyytyväisenä kotona kirjoittamassa tätä sillävälin kun muut kärsivät.
Lähdin kesken pois.
21
335
Vastaukset
- RipariLakkautettava
Hieno teko sinulta. Toivottavasti kaikki muutkin ovat yhtä järkeviä kuin sinä.
Riparilla halutaan uskotella että kyllä meidän sadut ovat totta ja maksakaa vain kiltisti sitten kirkollisverot ettette joudu helvettiin. Ripari on törkeää lasten hyväksikäyttöä. - 4u36u36u
Hyvin tehty itsekään en moiseen paskaan aio mennä vaikka väkisin vietäisiin!
Olet selvästi viisaampi nuori kuin muut. - krox
Jos aamupala ja lipunnostokin vituttavat noin paljon, silloin onkin parempi lähteä kotiin vähän kasvamaan. Ensi vuonna voi yrittää uudelleen.
- uthgde
Ei hullujen huoneella olevien joukkoon kukaan terve järkinen IHMINEN halua!
FAKTAT VOITTE TARKISTAA...
-järjettömyydenne:
http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
'Meillä ei ole järkeä'
-Ymmärtämättömyydenne:
'Meillä ei ole ymmärrystä'
-Ihmisyydestänne luopuminen:
'Me emme kykene täyttämään käskyihin sisältyvää uskon ja ehdottoman rakkauden vaatimusta.'
'Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia.'
'Olemme syntisiä'
-Jumalasta ja Jumalan Valtakunnan kaltaisuudesta luopumisenne:
'Järkemme ei voi käsittää Jumalaa'
-ero JUMALASTA; herra saatanasta herra jumalineen uusi jumala:
http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/15.html
'Synti erottaa meidät elämän lähteestä, Jumalasta.'
-Jeesuksen seuraajat ovatkin kristillisiä eikä rikollisuuden kristittyjä:
http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/22.html
'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'
Hei risunjemmaaja.
Mukavaa, että olet tyytyväinen kotona, lähdettyäsi kesken rippileirin pois. Ihan oikein teit, että keskeytit, kun olosi oli noin kurja ja asenteesi noin vastaan koko rippikoulua. Et ilmeisesti ollut mukana etukäteistapaamisissa, joissa kerrotaan millaista leirielämä on etkä kai ollut kuullut muilta miten he ovat kokeneet rippikoulun. Kaikki tuli sinulle yllätyksenä. Tai sitten olit kuullut muilta, että siellä on mukavaa, ja sinun mielestä se olikin kamalaa. Me olemme erilaisia me ihmiset, yksi tykkää ja toinen ei. Vielä yksi ajatus, jokainen leiriläinen (joka sinäkin olit siihen hetkeen asti, kun astuit autoon) vaikuttaa niin omaan kuin koko ryhmän yhteishenkeen ja olemiseen, sinä siis itse olisit voinut vaikuttaa millainen viikko sinulle tulee.
Hyvän kesän toivotuksin,
Pirkko-pappi- dlkdlsdlwlwl
Pirkko-pappi, kirjoitti:
"Me olemme erilaisia me ihmiset"
MINKÄ HELEVETIN PAHAN LAPSET JA NUORET OVAT SINULLE saatanaa palvelevalle TEHNEET, ETTÄ VALEHTELET VIELÄ OLEVAS IHMINEN VAIKKA OLET USKONTUNNUSTUKSESSAS JUMALASTA JA IHMISYYDESTÄS JA JÄRJESTÄS LUOPUNUT???
JOKU HELEVETIN RAJA PITÄS OLLA "paratiisin käärmeen" JÄLKELÄISILLE SUOMALAISTEN IHMIS-LAPSIA HELEVETTIIN HAKEMASSA OLEVILLA RIKOLLISUUDEN RIKOLLISILLE EDUSTAJILLE!
-
VASTAISIT EDES ASIALLISESTI KYSYMYKSIIN:
MIKSI USKOVAINEN EI SAA OLLA JÄRKEVÄ?
SIKSIKÖ, ETTÄ HUOMAA JUMALOIVANSA SAATANAA?
'Meillä ei ole järkeä'
MIKSI USKOVAISEN EI SAA YMMÄRTÄÄ?
SIKSIKÖ, ETTEI PELKÄISI SAATANAA?
'Meillä ei ole ymmärrystä'
MIKSI ON SYNTIÄ OLLA SYNNITÖN ja IHMINEN?
MIKSI PITÄÄ TULLA RIKOLLISUUDEN PERISYNTISEKSI?
'Me emme kykene täyttämään käskyihin sisältyvää uskon ja ehdottoman rakkauden vaatimusta.'
'Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia.'
'Olemme syntisiä'
MIKSI LAPSET JA NUORET EIVÄT SAA OLLA JUMALAN VALTAKUNNAN KALTAISIA NIILLÄ OMINAISUUKSILLAAN JOTKA SYNTYISSÄÄN SAIVAT?
'Järkemme ei voi käsittää Jumalaa'
MIKSI KRISTITYN PITÄÄ EROTA JUMALASTA?
VAATIIKO SAATANA NIIN VAI PAPPIKO SEN VAATII?
http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/15.html
'Synti erottaa meidät elämän lähteestä, Jumalasta.'
MIKSI KRISTITYN PITÄÄ OLLA IKUISESTI KRISTITTYJEN RIKOLLISUUDEN PERISYNTINEN VAIKKA ITSE EI OLISI SYNTIÄ TEHNYT?
'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'
Perisyntiähän ei ole muilla kuin rikollisilla syntisillä!
Aatamin ja Eevan synnin perinnöllisyys loppui, jos sitä edes oli; kun Jumala antoi armon Nooalle ja hänen perheelleen, JA SIUNASI HEIDÄT!
JUMALA EI RIKOLLISIA SYNTISIÄ/SIUNAA!!!
Sen tekee saatana palvelijoineen.
--
KERRO NUORILLE EDES TOTUUS, ETTÄ ET SAA JEESUKSEN EVANKELIUMIA EDES OPETTAA:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Pappi
Pappislupaus
Kirkkojärjestyksen mukaan Pappislupaus menee näin:
"Minä N. N. lupaan kaikkitietävän Jumalan edessä, että toimittaessani pappisvirkaa, jonka olen valmis ottamaan vastaan, tahdon pysyä Jumalan pyhässä sanassa ja siihen perustuvassa evankelis-luterilaisen kirkon tunnustuksessa. En julkisesti julista tai levitä enkä salaisesti edistä tai suosi sitä vastaan sotivia oppeja. Tahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaa ja jakaa pyhiä sakramentteja Kristuksen asetuksen mukaan. Tahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaaTahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaa. Kaikkea tätä tahdon noudattaa niin, että voin vastata siitä Jumalan ja ihmisten edessä. Tähän Jumala minua auttakoon."
HUOM!!!
Jumalan palvelemisen tahto on täysin kumottu pappislupauksen tässä lauseessa: "siihen perustuvassa evankelis-luterilaisen kirkon tunnustuksessa"
JA ETTÄ OLET TIETOISESTI ITSE ITSES TUOMINNUT saatanan palvelija...
Jeesuksen evankeliumia Markuksen mukaan:
12:38 Ja opettaessaan hän sanoi: "Varokaa kirjanoppineita, jotka mielellään käyskelevät pitkissä vaipoissa ja haluavat tervehdyksiä toreilla
12:39 ja etumaisia istuimia synagoogissa ja ensimmäisiä sijoja pidoissa,
12:40 noita, jotka syövät leskien huoneet ja näön vuoksi pitävät pitkiä rukouksia; he saavat sitä kovemman tuomion." - mknjhbgfd
Pirkko-papille....
12:38 Ja opettaessaan hän sanoi: "Varokaa kirjanoppineita, jotka mielellään käyskelevät pitkissä vaipoissa ja haluavat tervehdyksiä toreilla
12:40 noita, jotka syövät leskien huoneet ja näön vuoksi pitävät pitkiä rukouksia; he saavat sitä kovemman tuomion."
IHMISTY JA JÄTÄ LAPSET JA NUORET RAUHAAN!
JA
JOS SINULLA EI OLE PAREMPAA TEHTÄVÄÄ KUIN EKSYTTÄÄ LAPSIA JA NUORIA RIKOLLISUUDEN RIKOLLISIKSI
NIIN
MENE JA VAIHDA PASKANEN (lapsiakin tappaneen, tapattaneen, raiskannenn jne) rikollisuudenne VAIPPAS ja opettele ihmistymään ja kunnioittamaan IHMISIÄ JA HEIDÄN IHMISLAPSIA vaikka itse olet ihmisyydestäs luopunut...
En tiedä, millä nimelle ihmisyydestään luopunutta voi kutsua, sillä jos kutsuu elukaksi, NIIN PILKKAA ELUKKAA kun nekään eivät ole saatanallisuuden aivopesu viruksen saaneita sairastavia järjettömiä!
- lfdkdmksk
Aloituksen kirjoittaneelle ja toisillekkin...
Suomen Peruslaki ei kiellä olemasta IHMINEN, eikä pakota ketään rikollisuuden kristinuskon rikolliseksi, vaan se on, mahdollisesti jo kotoa saatua miekka sivistyksen perisyntiä/rikollisuutta.
Olittepa uskossa tai ette, niin se on saatajaa jumalaksi uskomista, rikollisuuden kristittyjen maailmaa kattavana ilmiönä.
---
JEESUS on kieltänyt uskomasta joten, olkoompa Jeesus ollut tai ei, niin usko on ja pysyy saatanallisena ihmisyyttä turmelevana rikollisuutena:
JOS ETTE TÄTÄ, JEESUKSEN ITSE ANTAMAA OPPIA YMMÄRRÄ,
Pirkko-pappinakaan
NIIN ÄLKÄÄ OPETTAKO MUUTAKAAN JEESUKSEN NIMEEN!!!
Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
24:5 Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen Kristus', ja he eksyttävät monta.
24:11 Ja monta väärää profeettaa nousee, ja he eksyttävät monta.
24:23 Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
24:25 Katso, minä olen sen teille edeltä sanonut.
24:26 Sentähden, jos teille sanotaan: 'Katso, hän on erämaassa', niin älkää menkö sinne, tahi: 'Katso, hän on kammiossa', niin älkää uskoko.
uskontunnustuksen herra jumalalle antaneet, ovat #ULKOPUOLISIA# ja Jeesuksen antamat vertaukset (joita on myös väärennettyinä raamatussa) ovat vaikeuta terve järkisillekkin niin on ymmärrettävää, ettei uskontunnustuksen kaltaiseksi aivopesty järjetön niitä ymmärrä, pappinakaan!
NÄIN JEESUS OPETTI OMILLEEN...
Jeesuksen evankeliumia Markuksen mukaan 4:
9 Ja hän sanoi: "Jolla on korvat kuulla, se kuulkoon".
11 Niin hän sanoi heille: "Teille on annettu Jumalan valtakunnan salaisuus, mutta noille ulkopuolella oleville kaikki tulee vertauksissa,
12 että he näkemällä näkisivät, eivätkä huomaisi, ja kuulemalla kuulisivat, eivätkä ymmärtäisi, niin etteivät kääntyisi ja saisi anteeksi".
13 Ja hän sanoi heille: "Ette käsitä tätä vertausta; kuinka sitten voitte ymmärtää kaikki muut vertaukset?
MENESTYSTÄ TEILLE IHMISILLE JOTKA OLETTE IHMISYYDEN ARVOJEN OMISTAJIA VIELLÄ JA TOIVOTTAVASTI SAATTE NE IKUISESTI PITÄÄ!
12:40 noita, jotka syövät leskien huoneet ja näön vuoksi pitävät pitkiä rukouksia; he saavat sitä kovemman tuomion." - Risunjemmaaja
Aha aika nais! -Ap
- Risunjemmaaja
Ja hyvää kesää vaan Pirkko-papillekkin!
- Rehellinen.Mirka
Pirkko-pappi voisi kertoa että kuuluuko papin tehtäviin uskotella satuja totena?
Jumala on satua ja höpötystä. Todisteita mistään muustakaan ei ole.Hei Mirka
Papin perustyötä on kertoa Jumalasta, hänen armostasi ja rakkaudestaan monissa tilanteissa ja eri ikäisille, myös rippikoulussa - tämän kaiken varmasti tiedät. Sinun mielestäsi kyseessä on satu, minun ja monen muun mielestä ei.
Iloa kesääsi,
Pirkko-pappi
- Vittuuuuuuuuu
Voi helvetti toi paskaleiri ollu ees paha vs äärikristitty kaverin mutsi...
- ja-maksatte-siitä
riparille menijöille,
kusessa ootte loppu ikänne:
'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'Hei nimimerkki, ja-maksatte-siitä
Kristitty pysyy armahdettuna elämänsä loppuun asti. Uskomme iankaikkiseen elämään.
Hyvää kesää,
Pirkko-pappi- ja_maksatte_siitä
Missähän kohtaa ruamattua Jumala ol nii ilimoittanu? Ku se ikkuinen elämä toivehan kuatu jo siin vaihees armonnii suhtehe ku kristitty luopu siit uskovaiste tunnustuks?
- ja_maksatte_siitä
ja_maksatte_siitä kirjoitti:
Missähän kohtaa ruamattua Jumala ol nii ilimoittanu? Ku se ikkuinen elämä toivehan kuatu jo siin vaihees armonnii suhtehe ku kristitty luopu siit uskovaiste tunnustuks?
Ja eihä Jeesus kaikia syntejä sovittanna. Vain syntihin pakotettujen, Hän anto laitki niin ei ne turhaa ole ainakaa ihmisil.
- ja_maksatte_siitä
Ettei vuan oo niin jotta ihmisil ja uskovaisil on eri Jumala.
- kijyhgtfrde
Aloituksen kirjoittaneelle...
Toisaalta, voi hyvinkin olla, että sinua olis sielä tarvittu jotta todennäköisesti olisivat saaneet korvien väliin muutakin kuin järjettömyyden aivopesu sontaa!
Asiallinen kritiikki on aina paikallaan etenkin narsistien taltuttamiseksi.
Tosin, sitä narsismia on positiivisesta ja negatiivistä ja uskonlahkoissa vain negatiivistä, tulee esiin aivopestyn asenteenakin; "vain me pelastumme..." - Risunjemmaaja
Muut on nyt tullut siltä leiriltä ja ne on ihan vihanneksia. Juomalasi ei pysy kädessä ja mopokin oli mennyt vastaan tulevaan liikenteeseen. Jos tarkkaan katsoo niin voi nähdä kun korvista tulee höyryä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984