Loikkerin ämmän teoria

MielenkiintoinenTeoria

loikkerin ämmältä. Loikkerin ämmä on sitä mieltä, että transsukupuolisuus on mielenterveysongelma ja lääkärit valehtelevat potilaille ja saavat uskomaan, että he ovat naisia.

Tämän on Loikkeri itse tieteellisissä tutkimuksissa todennut. Siinä mielessä outo teoria, varsinkin sitä taustaa vasten, että tehdään tutkimus jolla suljetaan mielenterveysongelmat pois. Kyllä Loikkerille pitää Nobelin palkinto tuosta teoriasta antaa. Loikkeri vastaamaan hoidoista ja potkitaan valehtelevat lääkärit pihalle niin pian potilaat ovat mielisairaalassa saamassa hyvää hoitoa.

Kysykää mitä vain, niin loikkerin ämmältä kuulette totuuden.

24

253

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AhdinÄijä

      Jos olisit osannut lukea, niin sen tekstin kirjoitti nimimerkki Ahdin Äijä!

      • JosVähänkäänOlisit

        asioista perillä, niin tietäisit, että Loikkerin Ämmä käyttää minua haukkuessaan nimimerkkiä Ahdin äijä. Selvitä asioita ja puhu vasta sitten. Se on hänen keksimä ja hänen omasta mielestään hyvä pilkkanimi transsukupuolisesta.

        Reija Ahti


      • AhdinÄijä
        JosVähänkäänOlisit kirjoitti:

        asioista perillä, niin tietäisit, että Loikkerin Ämmä käyttää minua haukkuessaan nimimerkkiä Ahdin äijä. Selvitä asioita ja puhu vasta sitten. Se on hänen keksimä ja hänen omasta mielestään hyvä pilkkanimi transsukupuolisesta.

        Reija Ahti

        Mielenkiintoinen teoria!

        Kun käytän nimimerkkiä Ahdin Äijä se on siis sinun pilkkaamista? Mistä sinä tiedät millä periaatteella minä olen tuon nimimerkin valinnut? Et sitten mistään, mutta tiedon puute ei ole ennenkään sinua estänyt julistamasta mielipidettäsi varmana totuutena.

        Lisäksi sinulla on outo pakkomielle luulla minua "Loikkeriksi", väärin menee sekin, mutta sehän vaan sopii sinun linjaasi.

        Kertoisitko jo miksi naapuriesi pihat eivät mielestäsi ole heille kuuluvaa aluetta?


      • MitäMuutakaanV
        AhdinÄijä kirjoitti:

        Mielenkiintoinen teoria!

        Kun käytän nimimerkkiä Ahdin Äijä se on siis sinun pilkkaamista? Mistä sinä tiedät millä periaatteella minä olen tuon nimimerkin valinnut? Et sitten mistään, mutta tiedon puute ei ole ennenkään sinua estänyt julistamasta mielipidettäsi varmana totuutena.

        Lisäksi sinulla on outo pakkomielle luulla minua "Loikkeriksi", väärin menee sekin, mutta sehän vaan sopii sinun linjaasi.

        Kertoisitko jo miksi naapuriesi pihat eivät mielestäsi ole heille kuuluvaa aluetta?

        se olisi kuin pilkkaamista? Anna tyhjentävä selitys jos osaat. Kun luulen loikkeria loikkeriksi, niin se menee aivan kohdalleen.


      • AhdinÄijä
        MitäMuutakaanV kirjoitti:

        se olisi kuin pilkkaamista? Anna tyhjentävä selitys jos osaat. Kun luulen loikkeria loikkeriksi, niin se menee aivan kohdalleen.

        Kun luulet minua Loikkeriksi se on nimenomaan luulo eikä tieto. Ja siksi se päin persettä meneekin. Mutta sehän ei ole minun ongelmani.

        Minä selitän nimimerkkini historian heti kun olet ensin selittänyt miksi mielestäsi naapuriesi pihat eivät ole heidän omaisuuttaan. Siihen asti saat olla epätietoisuudessa ja harhaluuloissasi siinäkin asiassa.


      • PaljonkoSinäTiedät
        AhdinÄijä kirjoitti:

        Kun luulet minua Loikkeriksi se on nimenomaan luulo eikä tieto. Ja siksi se päin persettä meneekin. Mutta sehän ei ole minun ongelmani.

        Minä selitän nimimerkkini historian heti kun olet ensin selittänyt miksi mielestäsi naapuriesi pihat eivät ole heidän omaisuuttaan. Siihen asti saat olla epätietoisuudessa ja harhaluuloissasi siinäkin asiassa.

        asioista joista täällä jatkuvasti jankutat? Jotain muuta voi mennä päin persettä, mutta ei tuo, kun sanon, että olet loikkerin ämmä.

        Millä tavalla tuo nimimerkki Ahdin äijä liittyy historiaasi? Millä tavalla se voi liittyä historiaan, kun käytät sitä nimimerkkiä, kun puhut naiselle joka sinua ei tunne, eikä edes halua tuntea.

        Et myöskään selittänyt sitä, että millä tavalla valehtelevat lääkärit liittyvät transhoitoihin, vaikka itse niin kirjoitit.


      • AhdinÄijä
        PaljonkoSinäTiedät kirjoitti:

        asioista joista täällä jatkuvasti jankutat? Jotain muuta voi mennä päin persettä, mutta ei tuo, kun sanon, että olet loikkerin ämmä.

        Millä tavalla tuo nimimerkki Ahdin äijä liittyy historiaasi? Millä tavalla se voi liittyä historiaan, kun käytät sitä nimimerkkiä, kun puhut naiselle joka sinua ei tunne, eikä edes halua tuntea.

        Et myöskään selittänyt sitä, että millä tavalla valehtelevat lääkärit liittyvät transhoitoihin, vaikka itse niin kirjoitit.

        No jopa se Repa nyt peruukkiaan yhden nimimerkin vuoksi repii. Jonain päivänä minä sen sinulle paljasta ja vain sen vuoksi että tunnet itsesi tyhmäksi tajutessasi mistä se tulee ja miksi valitsin juuri sen.

        Sitä odotellesssa voit vaikka kehittää kaljussa päässäsi jotain uutta suurta teoriaa vaikka siitä miksi naapuriesi pihat eivät ole heille kuuluvaa aluetta.


      • SitäPaljastustaOdotelles

        voit kertoa mihin perustuu tuo teoriasi valehtelevista lääkäreistä. Se oli todella mielenkiintoinen ja haluaisin kuulla lisää aiheesta.


      • AhdinÄijä
        SitäPaljastustaOdotelles kirjoitti:

        voit kertoa mihin perustuu tuo teoriasi valehtelevista lääkäreistä. Se oli todella mielenkiintoinen ja haluaisin kuulla lisää aiheesta.

        Tule käymään meillä ja kerron sen sinulle henkilökohtaisesti. Jos kerran olet niin varma siitä että olen ihailemasi "Loikkerin Ämmä", niin silloinhan se sinulle sitten selvää.

        Jos taas sattuisi käymään niin, etten olekaan kaipaamasi henkilö, niin sen verran annan vinkkiä ettei kannata etsiä minua kerrostaloista.


      • KummaaKiemurtelua
        AhdinÄijä kirjoitti:

        Tule käymään meillä ja kerron sen sinulle henkilökohtaisesti. Jos kerran olet niin varma siitä että olen ihailemasi "Loikkerin Ämmä", niin silloinhan se sinulle sitten selvää.

        Jos taas sattuisi käymään niin, etten olekaan kaipaamasi henkilö, niin sen verran annan vinkkiä ettei kannata etsiä minua kerrostaloista.

        Odotan vastaustasi tuohon väitteesi, että lääkärit valehtelevat.


      • AhdinÄijä
        KummaaKiemurtelua kirjoitti:

        Odotan vastaustasi tuohon väitteesi, että lääkärit valehtelevat.

        Käy Loikkerilla kysymässä, kerron jos satut osumaan oikeaan luulossasi siitä kuka olen.

        Keksi samalla selitys siihen miksi naapuriesi piha ei ole heille kuuluvaa aluetta.


      • KerroJoLopultakin
        AhdinÄijä kirjoitti:

        Käy Loikkerilla kysymässä, kerron jos satut osumaan oikeaan luulossasi siitä kuka olen.

        Keksi samalla selitys siihen miksi naapuriesi piha ei ole heille kuuluvaa aluetta.

        miksi lääkärit valehtelevat sillä niinhän sinä väitit.


      • AhdinÄijä
        KerroJoLopultakin kirjoitti:

        miksi lääkärit valehtelevat sillä niinhän sinä väitit.

        Minä jo kerroin, joten lue se viesti uudelleen ja ehkä asia kirkastuu joskus sinullekin.
        Tosin pitää sen ymmärtääkseen käyttää aivoja, joten voi se olla ylivoimainen tehtävä sellaiselle joka ei ymmärrä naapuriensa pihojen olevan heille kuuluvaa aluetta.


    • LueUudelleen

      Et kyllä ymmärtänyt lukemaasi

      • LääkäritValehtelevat

        potilaille, sillä kuka muukaan terveydenhoidossa voisi valehdella?

        Jos sinä ymmärsit paremmin, niin siinäpä kerrot.


      • LueUudelleen
        LääkäritValehtelevat kirjoitti:

        potilaille, sillä kuka muukaan terveydenhoidossa voisi valehdella?

        Jos sinä ymmärsit paremmin, niin siinäpä kerrot.

        En minä sinua opettamaan ala. Jos et tajunnut, et tajunnut.


    • TosiOnJoo

      Kirjoituksesi osoittavat tämän teorian ainakin sinun kohdalla täysin oikeaksi!

      • MikäOsoittautui

        oikeaksi?


      • Jjjhhhshj
        MikäOsoittautui kirjoitti:

        oikeaksi?

        Oletko noin tyhmä vai näytteletkö? Ei kukaan oikeesti osaa näytellä ihan noin tyhmää


    • ItseKirjoitit

      Sinä itsekin tänne kirjoitit, että epäpätevä psykiatri Mattila diagnosoi sinut naiseksi ja sen seurauksena sinulta poistettiin kivekset. Sitten kerroit olevasi menossa uusiin tutkimuksiin jonka seurauksena olit palaamassa takaisin mieheksi.

      Silloinhan Mattila on täytynyt sinulle valehdella siitä naisena olemisest ja sinä uskoit?

      • Tästä-löytyy

      • SelvänäNäkijä

        Nyt tämä keskustelu ajautui taas sellaiseen tilanteeseen, että Repan on luovutettava ja avattava uusi ketju.


      • RepaOnnistuiTaas
        SelvänäNäkijä kirjoitti:

        Nyt tämä keskustelu ajautui taas sellaiseen tilanteeseen, että Repan on luovutettava ja avattava uusi ketju.

        Ei ollut vaikea arvata, että näin käy. Repa tajusi munanneensa ja odottaa että asia unohtuisi.


      • AhdinÄijä
        RepaOnnistuiTaas kirjoitti:

        Ei ollut vaikea arvata, että näin käy. Repa tajusi munanneensa ja odottaa että asia unohtuisi.

        Näin kävi. Mutta kun netti ei unohda.

        Repa joutui vetämään pari viikkoa henkeä ja koettaa nyt toisessa ketjussa taas aloittaa vittuilun esiintyäkseen fiksuna.


    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1445
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1225
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1222
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1208
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1205
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1194
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1170
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe